Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2010. október 19. 08:58

Az Index felületén jelenik meg a Mandiner, így amíg nem foglalják le a mandiner.hu-t addig nekik nem kell regisztrálniuk. Interjú.

Az internetszabályozás szó hallatán tömegek horkannak fel több mint tíz éve Magyarországon. Milyen mértékű szabályozás várható a következő években?

A társadalomból gyakran hiányzik az önvédelmi reflex, az emberek nem érzik, hogy a szabályozás nem öncélú, hanem az ő érdekeiket szolgálja. Anno a KRESZ bevezetését is sokan ellenezték, mégis szükség lett rá, mert akkora lett a forgalom, hogy be kellett vezetni néhány szabályt, hogy ne menjenek egymásnak a lovas kocsik, és az autók ne üssék el a gyalogosokat. Az internetet a világban szinte mindenhol szabályozzák, sőt a szabályozás a nyugat-európai országokban sokkal fejlettebb, mint nálunk. Burmában van olyan, hogy webkamerával figyelik meg a nyilvános terminálon internetezőket. De mi nem Burmában élünk, hanem az Európai Unióban, az uniós országok szabályozása lesz a mérvadó. (...)

Amikor a Fidesz bejelentette, hogy nem akarják regisztrálni a blogokat, akkor úgy tűnt, hogy inkább csak meg akarják nyugtatni a választókat, de a nyilatkozók nem értik, hogy egy blogot és egy hírszájtot nem lehet olyan könnyen megkülönböztetni. Sok az átmenet. Az Index.hu-nak vélhetően regisztrálnia kell, de mi a helyzet mondjuk a Mandiner bloggal, amely az Index blogszolgáltatását használja, és többen szerkesztik, írják?


Nem értem, miért merült fel egyáltalán, hogy a blogokat regisztrációra köteleznénk. Aki ilyet mondott vagy írt, az egyszerűen nem olvasta a törvénytervezetet.

A regisztráció nem öncélú, nem azért tesszük kötelezővé a bejegyzést, hogy megnehezítsük mások életét, a regisztráció arra szolgál, hogy a törvénybe ütköző tartalom felelősét utol lehessen érni. Az Index.hu eddig is regisztrálva volt, ebben semmi változás nem lesz az új szabályozás alatt sem. Az említett esetben az Index felületén jelenik meg a Mandiner, így amíg nem foglalják le a mandiner.hu-t addig nekik nem kell regisztrálniuk.”

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/14367


145 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Megint csak az üres fecsegés, tegyétek akkor elérhetetlenné, ha tudjátok.
No de a kurucok eszén már Bruckenbakker kapitány sem tudott túljárni! :DDD

Válaszok:
Diocles | 2010. október 19. 09:21

Nekem ebből az jön le, hogy tehetnék, ha kell, de nem teszik, mert nem kell. :D


Álnéven az iwiw-en! :-DDD


ez tényleg üres hencegés, ez mutatja sajnos Szalai alkalmatlanságát, fecseg-henceg, aztán ha bármi gubanc van, akkor joggal mutogat mindenki rá...


Én csak ebből az interjúból tudtam meg, hogy ez az Annamari pornózott...
Mellesleg abban a korban van és olyan alkat, hogy igyekszik gyorsan mutogatni nőiességét, amíg végleg el nem hervad...
Zsidónak is kinéz, még egy gratula a Fidesz káderpolitikájához.
Továbbra se tudom, hogy ezek tévedések, vagy abszolút céltudatosak.


"Én csak ebből az interjúból tudtam meg, ..." - akkor olvasgasd még egy kicsit Csaba lelköm. Igaz nem olaj-csúcs, de tán nem vagy ennyire gyönge szövegértésből ...

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 19. 10:38

Azt hiszed, azért nem szüntették meg a kuruc.infot, mert nem képesek rá?

Mindkét társaság, ha nagyon akarta volna, vagy akarja. Bármikor kirúghatná alóla a sámlit.

Csakhogy egyik sem akarta.

Persze, technikailag el lehet tüntetni egy szervert, de a kuruc szerkesztői itt vannak és ha én tudom, hogy kik ők, valószínűleg ezzel a tudásommal nem vagyok egyedül...


Teljesen egyetértek Szalai Annamária Elnök Asszonnyal.

A fasisztákat el kell tiporni.

Meg kell mutatnunk a rohadt neonáciknak, hogy Magyarország egy demokratikus ország, ahol rendnek kell lennie.

A kurucinfó egy mocskos szemétdomb, a demokratikus jogállam szégyene.

Sok sikert kívánok a betiltásához.

Válaszok:
magnamater | 2010. október 19. 11:52
Kaducsa | 2010. október 19. 22:26

"amíg nem foglalják le a mandiner.hu-t"

Ez a nő tényleg ilyen hülye (bocsánat, tájékozatlan)?


A kuruc.infóban az is zavar, hogy nem lehet kommentelni, dehát arra se lehet kötelezni valakit, hogy hallgassa meg a másikat.


Olvastam, egy erotikus kiadvány főszerkesztője volt a 90-es évek elején, itt egy pár minta:

http://pilu.blog.hu/2010/02/06..

majd 91-ben belépett a Fideszbe és a kétezres évekre egyfajta erénycsősszé nőtte ki magát az ORTT-nél, amit mindig helyeseltem, csak talán nem ő erre az ideális előéletű káder.

A másik topikban folyó témához is kapcsolódva, tulajdonképpen olajcsúcs és globális összeomlás okán HELYESLEM, hogy OV mamelukokkal rakja tele a legfőbb pozíciókat, mert a Hírszerzőnek rinyálás is mutatja, hogy még pártja főemberei zöme se fogta úgy fel az összeomlás perspektíváját, mint ő.
Vanak fájdalmas éés gyomorforgató vonatkozásai ennek a tulajdonképpen nagyon is közérdekű diktatúraépítésnek, ezen háborgok én is, de egyre inkább Viktoriánus leszek, egyetlen komoly kérdőjellel.
Ez pedig a cionista kérdés. Még nem tudom hova tenni Viktort, aki karrierje korai fázisában - akkor törvényszerűen - a cionista elithez igyekezett csapódni, nem is sikertelenül, vannak homályos családi kérdések is, de nem döntőek, mert én nem vagyok rasszista. A cionisták azok, (egy szinten), ezért is ítélem el őket.
Tehát ha a Birodalom bukása során egy volt helytartó önállósítja tartományát, és a haza javára teszi, az teljesen akceptálható. egy zöldfülű, aki kicsit se volt helytartó, kevesebbet tehetne a hazáért.


A kurucinfot betiltani nem "médiaszabályozással" lehetne, hanem titkosszolgálati eszközökkel (megtalálni és perbe fogni a szerkesztőket, volna indok bőven; plusz néhányan név szerint azonosították magukat, nem volna reménytelen feladat). Ha letiltják a szolgáltatók, keresnek másik szervert, domaint, átállnak blogformátumra valami nemzetközi motornál, pénz és idő láthatóan van bőven. Ráadásul nagyon visszaüthet, a legolvasottabb oldalak között van.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:01

Nem tartom jó ötletnek a visszahívhatatlanságot 9 évre.
A KRESZ-ben pontokat osztogatnak. A képviselőket, négy évente le lehet váltani. (Ez is sok idő.)
Útálom az elszabadult hajóágyúkat, az olyanokat, Szigeti Péter, Meggyes Tamás vagy az MRTT volt elnöke.


"megtalálni és perbe fogni a szerkesztőket, volna indok bőven"

Jogértelmezés kérdése, de ha a legkedvezőtlenebb értelmezést nézzük, életük végéik akkor sem tudnák bezárni őket. Lehet, hogy felfüggesztettel, figyelmeztetéssel megúsznák, meg lennének akik a helyükbe lépnének. Szerintem nem nyúlnak ilyen darázsfészekbe.


A kuruc.infot nem azért illene lekapcsolni mert hülyenácik (bár néha olyan mélyre süllyednek, hogy rögtön máshogy gondolom), hanem leginkább mert személyes adatokat tesz/tett ki kvázi lincselésre való felbújtás kíséretében. Ez egyértelműen törvénytelen és még csak nem is valamiféle anonim 4chan-szerű horda műveli, hanem szerkesztett tartalom része.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:07

Te most halálkomolyan dicséred itt nekünk ezt a sátánista felforgatót? A Felvilágosodás (Lucifer a Fény Hozója!) egyik atyját???


Az egyik sötét gyanúm az egész kapcsán onnan van, hogy a nemszeretett közéleti szereplők lakcjmének, telefonszámának stb. kozzététele és ezzel az illető zaklatására való nyílt felszólítás egy régi zsidó módszer, zsidó bulvárlapok hecckampányaiból. Alkalmazták Amerikában és Magyarországon is, meg sokfelé.


"kvázi lincselésre való felbújtás kíséretében."

Azért nagyon "kvázi".
A 168 Órában kitakarják a Kossuth téri tüntetők arcát? Nem. Felismerhetők és így veszélyben lehetnek.

Vagy van nyilvánosság, személyes felelőség minden szinten, vagy hagyjuk a fenébe az egészet.

A kurucinfo egy vicclap, egy paródia, egy görbetükör.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 11:11
shighhopes | 2010. október 19. 11:29

Shulc szokása szerint szélsőséges gyűlölködéssel fogalmaz, de a kurucinfót nem lehet szótlanul eltűrni. A kurucinfó nyíltan antiszemita és rasszista oldal, ahol a "tetű" már már dicsérő jelző és a "genetikai hulladék" szinte bocsánatkérésnek hangzik.
A kurucinfo lekapcsolását minden jóízlésű ember támogatja.
Ami engem jobban zavar, hogy itt a mandineren nagyszámban fröccsögnek hasonló stilusban.
A 18-as karikák, stb. ügyében nem értek egyet Szalai Annamáriával. Nem az rontja a kiskorú lelkét, ha olyan természetes dolgot lát, mint az erotika, hanem a sok agresszív üsd-vágd amerikai szemét, ahol spriccel a vér és hörögnek a hullák.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:11
Arma Gedeon | 2010. október 19. 11:13

"sok agresszív üsd-vágd amerikai szemét, ahol spriccel a vér és hörögnek a hullák."

Az a 18-as, a szex az 16-os.


A kurucinfo sajnos nem vicclap és nem görbe tükör, hanem egy nyíltan uszító antiszemita, rasszista förmedvény. A kurucinfót tartalma szerint a világ minden országában lekapcsolnák. (Az egy másik kérdés, hogy nálunk ez eddig miért nem sikerült.)

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:16

Miért nem tudsz leszokni a sormintázásról? :-(


/////////////////////////////////////////
_________________________________
/////////////////////////////////////////
..................................................................

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
...................................................................


Shulc szokása szerint provokatjvan ironizál.
A kuruc betiltása a legnagyobb marhaság lenne. Egyrészt bizonyos dolgokban még mindig nem sok versenytárssal rendelkező hírforrás, másrészt antiszemitizmusuk egy bizonyos szinten teljesen rendben volna.
A rasszizmus nincs rendben, de az zsidó találmány.
A Hitler-rajongás pedig csakis fizetett provokáció tud lenni, méghozzá cionisták által fizetve. Nem kell a szerkesztőség minden tagjának beavatottnak lennie ehhez.
Hitler a cionisták terméke, csodafegyvere és szentje.
A főnácik között döntő emberek voltak zsidó származásúak. A náciknál németellenesebb csapat a történelemben nem volt.

Válaszok:
soelmo | 2010. október 19. 19:31

Európában is sok van példa arra, hogy bizonyos "extrém" tartalmakat (tipikusan pedofil-gyanús oldalak, terrorista szervezetek, meg neonácik) szűrnek a szolgáltatók. A konkrét viszonok között tényleg rossz megoldás.

Askeladden:

A szerkesztők azonosítása már komoly károkat okozna az "ügyüknek". Teljesen elnyomni az ilyesmit képtelenség, de a portál fő vonzereje a teljes zabolátlanság, amit névvel, arccal már nem biztos, hogy felvállalhatnak. A szűk körükön kívül meg ha már tétje is van a dolognak kevés önkéntes fog akadni.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:21

Ez olyan, mint a focimeccen a "Mocskos zsidók" kórus, személyesen senkit nem tudnak (?) felelőségre vonni, max. félbeszakítják a meccset.

A kurucinfo ennek a mentalitásnak az internetes vetülete.
Együtt kell élni vele. Ha nem tetszik nem nézed. (Én sem nézem. Mecsre sem járok.)


"portál fő vonzereje a teljes zabolátlanság,"

Nekem nem tűník teljesen zabolálatlannak, a saját elveikhez igyekeznek hűek maradni, következetesek.

Mondom, egy médiahack, így figurázzák ki a szintén a saját elveikhez következetes ellenlábasaikat.

Válaszok:
shighhopes | 2010. október 19. 11:39

De mi a nép? A zemberek hány százaléka?

Vagy Te és a haverjaid? :-)

A kurucinfo egy marginális portál, de a főellenségeik is marginálisak a többséghez képest, a többség pont leszarja mindkét társaságot.

Hiába akar a kurucinfo a NÉP lenni, vagy a nép élcsapata.


Én a Lendvai Ildikó vmilyen riportjában hallottam először a kuruc.infóról.


Azért disztingváljunk, a Kossuth-téri tüntetőket ki találná majd meg; egy csapat kádárnyugdíjas agyonveri őket kerekesszatyorral a buszon? :) Másrészt a kuruc azt persze nem írja le direktbe, hogy tessék az illetőre rágyújtani a házát, de a felvezetésben ez kb. implicite benne foglaltatik. Csoda, hogy eddig tudtommal csak telefonbetyárkodás lett a dolog vége.

Az arc kitakarása szürke zóna, mert nyílvános szereplés esetén (pl. tüntetés is ilyen) életidegen. A nem alapból nyílvános telefonszám és a lakcím közzététele engedély nélkül viszont egyértelműen tilos. És mondom, szerkesztett tartalom, nem több százan másolgatják kontroll nélkül mindenhova.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:33
butapesti | 2010. október 19. 12:52

"egy csapat kádárnyugdíjas agyonveri őket kerekesszatyorral a buszon? :)"

Ezt viccesnek gondolod, a házfelgyújtást meg tök komolyan veszed. Miért?

Nem lehetne egyformán mérni? Egy szélsőjobbos nem tarthat a szélsőbaltól, csak a szélsőbal a szélsőjobbtól?

"Csoda, hogy eddig tudtommal csak telefonbetyárkodás lett a dolog vége."

Nem csoda, hanem reálisan ennyi van a dologban. Ezért is röhögték ki az amerkiai hatóságok Gyurcsányékat, amikor leterroristázták a vicclapot.

Válaszok:
shighhopes | 2010. október 19. 11:47

Maradjunk annyiban, hogy ez is egy értelmezés. Én pont, hogy nem a következetességet, hanem a végtelen cinizmust olvasom ki a munkásságukból. Szerintem is médiahack, de a motivációit és eredményeit sokkal veszélyesebbnek érzem.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:46

"a motivációit és eredményeit sokkal veszélyesebbnek érzem."

Összességében én sem szeretem őket, de amit a cigányprobléma előtérbe helyezésével tettek, az elismerést érdemel!

Persze ez csak egy szelete a munkásságuknak, lehet, hogy csak egy ügyes árukapcsolás.


Mert az első viccesen komolytalan, a második meg könnyen lehet realitás. Szélsőbal gyakorlatilag nincs (Rozi nénitől Csepelről, meg pár nyüzüge bölcsésztől nem tudom ki tud félni :)), agresszív szélsőjobb meg láthatóan nagyon is.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:52

Hogy az a...!

Mi van basszus? Visszatér a kommunizmus? A cenzúra? Madam? ezt mégis hogyan? Én egy eléggé liberális gondolkodó vagyok (tudom fújj libsi, meg minden) Kurucinfót betiltani? Oszt miért? Mert mocskos, szélsőséges, fasiszta "médiaszemét"? És ha igen, akkor mi van? Népszerű? Vajon miért? Nem ártana ezen elgondolkodni. És az ellen tenni. Nem akarok azzal a tanmesével fárasztani, hogy amit tiltanak az... Bazd meg! (már bocsánat) De a nép hülyítés helyett inkább "nevelni" kellene az istenadta népet! Vagy az "ZEMBEREKET" ahogy szoktátok mondani. Ja, hogyha okosabak lesznek az zemberek akkor nehezebb a saját hülyeségeket is megetetni? Hát banyek akkor szopni fogtok. Az, hogy megpróbáljátok kisajátítani a "médiát" ugyanúgy mint az elődeitek az megoldás? Ha az "estébe" egy hónap alatt csak a saját megmondó embereiteket híjátok be az megold valamit? Szánalmas. Pedig drukkoltam nektek. Mert inkább ti mint a komcsik.. Azt hittem tanultatok a hibákból.. Hát nem. Tessék felkészülni a legrosszabbra! Szopni fogtok 4 év múlva! Mert megérdemlitek. Sötét banda..


Kik a fasiszták?
Akiket el akarnak tiporni.
Mért mondják fasisztának őket?
Hogy eltiporhassák őket.
Amíg az igazság egyrészét elhallgatják, mindég lesznek, akik elmondják a másik részt is.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 11:56

Agresszív, elégedettlen emberek sajnos mindig voltak, lesznek. Ezek hol az egyik, hol a másik szélsőséghez csapódnak.

Nem árt ha a közszereplők számolnak ezekkel is, csak köznyugalom egyensúlyban tartása miatt is, tehát nem árt ha esetleg az elégedettlen emberek néha telefonon elküldik valahová a magukat sértethetetlennek képzelőket. Hátha tanulnak belőle.


"Amíg az igazság egyrészét elhallgatják, mindég lesznek, akik elmondják a másik részt is."

Nem egyik rész vagy másik rész van, hanem nézőpontok.
És minden nézőpontnak 100%-os igazsága van, a SAJÁT nézőpontjából.

Válaszok:
magnamater | 2010. október 19. 12:38

Én az indexet, origót, barikádot és a kurucot szoktam olvasni. Ezt a négyet. Ez utóbbi kettő pont kiegyensúlyozza az előző kettő liberális agyrémeit, így azt mondhatom, normálisan tájékozódok.

Érdekes az index sosem szól a határon túli magyarokról, mintha nem is léteznének, a kuruc viszont a fontosabb híreket mindig leközli. A Jobbik álláspontját is leközli, ami nagy előny nekem, mert mindenhol másol vagy elhallgatják, vagy hülyeségnek állítják be (pl. kiragadnak részleteket) vagy már a vezérkommentben is fikázzák hogy ez 'megvalósíthatatlan'.

Nagy részében meg más honlapokról vesznek át anyagokat, és fel is tüntetik a forrást, szóval ellenőrizni is lehet a cikk eredetijét, m, más oldalakon ez nincs így+ kiegészítik kommentekkel, legalább segítenek az embernek a sorok között olvasni.

De ha betiltják majd követem facebookon, bánom is én.

Az hogy mi az uszítás, nehéz eldönteni: Ha például egy rendőrségi közleményt leadnak egy bűncselekményről és hozzáteszik hogy cigány az elkövető az már annak számít? Vagy ha csúnya szavakkal nemtetszésüket fejezik ki hogy mennyire felülreprezentáltak egyes "kisebbségek" az már az?


Máshol, a kurucon kívül, le sem írják az elkövető kisebbségét, ami szerintem az olvasó/néző megtévesztése.
Vegyük például az equadori-új-zélandi triatlonista esetét. Ha tudta volna hogy a cigányok mennyire erőszakosak és bűncselekményekben mennyire kimagaslóan felülreprezentáltak, lehet hogy nem cigány kurvát választ magának, hanem fehéret, és valószínűleg még ma is élne!

Hajrá kuruc! Hívjátok csak fel a figyelmet azokra a dolgokra, amikről "nem szabad" beszélni!


Szerintem a Nők Lapját többen olvassák! :-)


http://mandiner.hu/cikk/201010..

Van aki a kékemberekre izgul, van aki meg a zsidóösszeesküvőkre. :-(

Biztos mindkettő jó üzlet.

Nagy az Isten állatkertje! :-(


Mindenesetre ez a no eleg reprezentativ helyen dolgozik ahhoz, hogy egy kicsit rendbe hozza magat, peldaul nem kihizott ruhakban kellene jarnia, a hajaval is csinalhatna valamit, na meg a fogsoraval. Europaban ilyen apolatlan kulsovel sehol nem lehetne ilyen helyen. Remseg ahogy kinez, es allando okot ad a gunyolodasra is teljes joggal. Apoltnak lenni es jol oltozni az o helyzeteben igazan nem luxus.


Ja, ha már annyira cenzúrázni akartok, kedves Annamária, arra van jobb szakértő önnél! Csal pár padsort kell átkiabálni: ILDIKÓÓÓÓÓ!
Na ugye!

Válaszok:
Kaducsa | 2010. október 19. 14:00

Ugyan miről volnék lemaradva?
A tiltás egyidős az emberiséggel, ugyanúgy a tiltás elleni tiltakozás is.


Csintalant is azért verték el, mert megemlitette, hogy a kuruttyinfo nem teremhetett a semmiből, ingyen.


Ha elhallgatják,egy gyilkosságot ki követett el, az nem nézőpont kérdése, hanem az igazság egyrészének az elhallgatása.Amikor elhallgatták a negyvenezer délvidéki magyar lemészárlását, az nem nézőpont kérdése volt, hanem az igazság elhallgatása.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 12:55

Ausztrália, Anglia és nyilván sok más ország is csinálja, csak nem verik nagy dobra, és nem olyan bután csinálják, mint a kínaiak (Kínában lassan vagy sehogy se jön be egy csomó, amúgy nem destruktív külföldi oldal).

Egyébként technikailag sok módszer van a kuruc.info lelövésére, és az sem segítene, ha az oldalt tükröznék, ugyanis a költözködést nem tudná a teljes százezres olvasótábor követni, különösen, ha néhány naponta vagy hetente megismétlődne. A kuruc.info könnyen semlegesíthető lenne, ha létezne erre irányuló akarat, de úgy látszik, nincs ilyen.


Igen, pontosan. Az egy dolg, hogy a kuruc valakit tömören "tetű"-nek aposztrofál, és az egy másik, hogy közreteszi a lakcimét és telefonját, autója rendszámát azzal, hogy egy percig se hagyják nyugton. Ennyi erővel tényleg írhatják, hogy ilyen és ilyen rendszámú autót törjék össze. Ezt ugyan nem írja, viszont az ilyen irányú kérésük szinte kitapinthatóan benne van a személyi adatok közzétételében.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 13:04
Arma Gedeon | 2010. október 19. 13:33

A kurucinfo egy fontos információforrás. Mindenki úgy súlyozza, ahogy neki tetszik, használni sem kötelező.

Azt azért mindenki figyelmébe ajánlom, hogy nézzen egy kicsit előre. A kurucinfo elérhetetlenné tétele - mert nem betiltásról van szó! - egy nagyon komoly határ átlépését jelenti. Létrejön egy weblapokat elérhetetlenné tevő rendszer. Első lesz a kurucinfo. A második, harmadik...?

Egyébként könnyen elérhetetlenné tehető bármely webhely. A hazai szolgáltatókat lehet(ne) kötelezni arra, hogy a DNS-ben (domain name server) töröljék/blokkolják a tiltott címeket. Persze ezt könnyen ki lehet kerülni, ha külföldi proxy szerveren keresztül hívom az adott webhelyet. Pl. ilyeneken keresztül:

http://www.publicproxyservers...

Csak éppen az internetezők kb. 98%-a erről sosem hallott, használni sem tudja. És azért nem lenne máról holnapra közismert, hogyan érjük el az elérhetetlen web lapokat.

Persze még e mellett is meg lehet fogni a kurucinfot, vagy bármi mást. Meg azt is meg lehet majd kerülni. Egy egyre szűkebb kör számára. Kína (meg Törökország, Pakisztán, számos arab állam, stb.) már igen komoly tapasztalatokkal rendelkezik e téren. El is árulja (egy részét), ha megkérik.

Válaszok:
Teknős | 2010. október 19. 13:46
crm114 | 2010. október 19. 14:00

Van amikor bizonyos adatokat, pl. ki követett el egy gyilkosságot azért hallgatnak el, mert a családtagjait féltik a bosszútól. Szóval a dolgokat nem lehet fekete-fehéren szemlélni.


"viszont az ilyen irányú kérésük szinte kitapinthatóan benne van"

Szerinted. Mások szerint meg nincs.


Senki nem reagált a tényközlésemre, hogy ez a közzétevés egy ősi ZSIDÓ MÓDSZER.

Válaszok:
morfondír | 2010. október 19. 13:37
Askeladden | 2010. október 19. 13:41

Olvastuk. Akár igazad is lehet.
De majd jön jenzen és megerősít.


Megismétlem. Ha annyira meg akarták volna szüntetni a kurucot, megtették volna.

Gyurcsányék a kádárizmus legprecízebb ismerői, ők ne tudták volna, hogy az a néhány lúzer, aki szerkeszti, néhány tízezer forintból megvehető?

Ti, akik nem tudjátok, vagy nem akarjátok megérteni a szélsőjobb működésének lényegét hiszitek csak hogy a kurucot az IGAZSÁG vezérli.

Az emeszpé és Gyurcsány arra használta, hogy fanatizálja a híveit, összetartsa őket a rettegés, a Fidesz pedig pontosan tudja, hogy a szélsőségek elleni egyetlen fegyver a jó kormányzás. Szóval nem érdemes energiát fecsérelni a kurucba...

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 13:47

Ősinek ősi, de miért lenne zsidó? Persze csak az tud élni vele, akinek eszköze van rá. Az internet kiszélesítette ezt a lehetőséget.


Ha igény van rá, akkor meg fogják tudni és lesz olyan szolgáltató, aki biztosítani fogja ezeket a lehetőségeket. Ezzel az alapigazsággal csak az egészen hülyék nincsenek tisztában...


A kurucinfo üldözése csak ingyen reklám lenne. Jobb inkább a szelet kifogni. A kurucinfo meg nem fog 100%-ban neki menni a Fidesznek és Orbánnak, csak lájtosan cikizi őket, maradnak a főellenségeiknél!

A váltás az olvasóik szemében megszerzett hitelességükbe kerülne. A kettosallampolgarsag.hu Gyurcsánnyal szembe jött létre, akkor is volt a fénypontja, valószínűleg ebben a formában nem működnek már sokáig.


Ha a kurutty törvénytelenségeket csinál, az államnak kötelessége fellépni ellene.
Ez van.

Válaszok:
Askeladden | 2010. október 19. 14:03
butapesti | 2010. október 19. 14:33

Az ominózus Ildikónak nagyon jó szolgálatot tett a hurutinfo.


"egy nagyon komoly határ átlépését jelenti. Létrejön egy weblapokat elérhetetlenné tevő rendszer. Első lesz a kurucinfo. A második, harmadik...?"

Ez a trend. Angliától Németországig mindent bekameráznak, az internetet szűrik, a számítógépeket a hatóságok átkutatják kémprogramokkal, a telefonokat lehallgatják. Ez a XXI. század, amikor minden a biztonságról meg a terrorizmus elleni harcról szól. Magyarország is ezt veszi át, csak néhány éves késéssel. Lehet ezen sajnálkozni, pl. nekem se tetszik, de változtatni nagyon nem lehet ezen, előbb-utóbb úgyis nemzetközi egyezmények fognak előírni minden ilyen paranoid baromságot.

"Persze ezt könnyen ki lehet kerülni, ha külföldi proxy szerveren keresztül hívom az adott webhelyet."

A proxyk, különösen az anonimitást ígérők, remek találmányok, jelentős részüket a nyomozati szervek hozták létre, és mivel az ilyen helyeken csak az fordul meg, aki úgy érzi, rosszban sántikál, ezért az anonim proxyk logjaiban sokkal több érdekes "fogás" gyűlik össze, mint az internet legtöbb helyén. Az interneten a proxyt használó állampolgár a Gyanús Személy, akiről ideje dossziét nyitni.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 14:28
vizipipa | 2010. október 19. 14:56

Ágyúval verébre? Szerintem fellép, de arányosan. Amúgy tersadalmi szintem elvárt, hogy a többi jogsértésért is feleljenek a felelősök. Jogosulatlan adatkezelés, visszaélés személyes adatokkal máshol is előfordul!


Lelked rajta. Én nem vagyok Spinoza-rajongó...


Az internet figyelése tényleg az egyik fő feladata a szolgálatoknak, mert számos kódolt üzenet futhat át rajta különféle bűnözők, felforgatók, stb. jóvoltából. A kódolt üzenetek nem újdonságok, de ma már nem annyira primitivek, mint akkor amikor a rádió Londonban minden nap elmondott két verssort, de a Partraszállás előtt az egész verset beolvasták..
Szóval ma már akár egy kép sarkában van elrejtve, akár egy olyan lánclevélben amelynek a feladója kideríthetetlen. Az a rossz, hogy ártatlan embereket is elérhetnek ilyen rosszindulatú támadások és zombi-gépet csinálnak az övéből a cimjegyzékét felhasználva. Ezek virusterjesztők lesznek anélkül, hogy a használóik tudnák.


Sajnos úgy látszik nem nagyon megy az államnak ez a fellépés. De lehet egy másik oka is, hogy félig lehunyják a szemüket. Azt figyelik, hogy kik kapcsolódnak rá sűrűn, kik írnak a feltett címekre. Vannak akik azt mondják, hogy a kurucot provokátorok írják. Lehet, hogy azok is írják. Minden esetre a legocsmányabb oldal a magyar net-en, mert olyan alpári hangon ír emberekről, hogy ezt már nem szabad eltűrni. Végülis az emberi méltóság mindenkit megillet.


A proxyk legnagyobb része civil szervezetek kezében van és pontosan azért jött létre, hogy ne lehessen bárki webkalandozásait könnyedén nyomon követni, már ha az illető tesz ez ellen.

Ettől persze még biztos vannak titkosszolgai kezekben lévők, de mondjuk egy kanadai proxy log-fájljait nem szortírozzák rendszeresen IP címek szerint és továbbítják a társ titkosszolgákhoz. Itt még nem tartunk. Ma még.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 16:46
crm114 | 2010. október 19. 17:36

Teknős nem informatikai megszüntetésre gondolt elsősorban.


Bár nálunk a törvény nem engedi, de a szolgálatok be is tudnak települni bárki gépére és átvizsgálni. Tessék? A virus- és kémprogram írtók? Nos a legjobbakat is ki tudják cselezni, de még cselezniük sem kell. Ugyanis vannak olyan titkos kódok amelyek pont a szolgálatok tevékenységének biztosítása érdekében lehetővé teszik a virusírtók többségének kiiktatását.
A digitális "házkutatást" persze nem a magunkfajta gyarló személyekkel szemben alkalmazzák, vannak nagyhalak is. Nem árt tudni, hogy minden eszköz megvan hozzá és a netre kapcsolt számítógép nyitott könyv a legtöbb titkosszolgálat előtt.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 16:49
vizipipa | 2010. október 19. 17:56

Kiegészítés: Sajnos a nemzetközi kyberbűnözés miatt a határok elmosódtak és a világ végéről is idejönnek mint a virusok, mint a spamküldőket, csirkefogókat, stb. kergető szolgálatok is.


"A proxyk legnagyobb része civil szervezetek kezében van"

Amely civil szervezetek pedig ... kézben vannak.

Amúgy tökéletesen elég, ha a proxyk néhány %-a hivatalos szervek kezében van, ez már önmagában azt jelenti, hogy a lebukás kockázata tűrhetetlen, ha valaki illegális dolgot csinál.

Aki illegális dolgokat művel online, az hardware eszközökkel biztosítja a lenyomozhatatlanságát (speciális antennákkal nagy távolságból lopja a netet, gyakran helyet változtat). Minden más módszer csak arra jó, hogy hamis biztonságérzetet ad.

A megoldás az, hogy nem kell interneten terrorcselekményeket vagy drogkereskedelmet szervezni, és akkor nem lesz baj.

Válaszok:
vizipipa | 2010. október 19. 17:59

Nem bírom ezt az alkesz fejű nőt. Mit akar ez cenzúrázni? Legalább a Net legyen relatíve szabad, ha már a rádiókat-tévéket leosztják egymás közt a pártok. Onnan bezzeg folyhat a szenny, mert baráti zsebekbe dől a pénz.


Lehet, hogy neked biogéped van, amin fű, fa szabadon járkál és azt sem veszed észre, hogy levélszervernek használják.
Azért ez nem igaz mindenkire.


A biztonságos levelezéshez nem kell proxy. Az 1024 bites kódolású üzenet lehet feltűnő, de feltörni nem fogják. Olvass többet a PGP-ről.

Válaszok:
crm114 | 2010. október 19. 18:56

Ne nézz hülyének. Nem a levelek tartalmáról van szó, hanem arról, hogy kapcsolatba léptem-e x-szel, beléptem-e y rendszerbe, hozzáfértem-e z-hez stb. Titkosítani tartalmakat nem ügy. A hálózati tevékenység nyomait eltüntetni viszont képtelenség.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 19:23

Megfelelő keresőkkel tényleg az ilyen net-kapcsolatokat figyelik és csak az válik gyanússá aki alvilági figurákkal tart kapcsolatot.
Erre tényleg csak az a válasz, hogy aki nem követ el semmi rosszat annak nem kell félnie. Nagyon ritka kivételektől eltekintve csak annak a gépét figyelik aki valóban tisztességtelen dolgokat csinál. A sokmillió levelet, stb. nemigen ellenőrzik, de nincsen rá szükség. Elég, ha azokat figyelik akiknek zűrös ügyei vannak.


Jó, ha ezt mindenki megjegyzi, ezért (utólagos engedélyeddel) bemásolom:
"A kuruc betiltása a legnagyobb marhaság lenne. Egyrészt bizonyos dolgokban még mindig nem sok versenytárssal rendelkező hírforrás, másrészt antiszemitizmusuk egy bizonyos szinten teljesen rendben volna.
A rasszizmus nincs rendben, de az zsidó találmány.
A Hitler-rajongás pedig csakis fizetett provokáció tud lenni, méghozzá cionisták által fizetve. Nem kell a szerkesztőség minden tagjának beavatottnak lennie ehhez.
Hitler a cionisták terméke, csodafegyvere és szentje.
A főnácik között döntő emberek voltak zsidó származásúak. A náciknál németellenesebb csapat a történelemben nem volt."


Az említett esetben az Index felületén jelenik meg a Mandiner, így amíg nem foglalják le a mandiner.hu-t addig nekik nem kell regisztrálniuk.

hehe. :D


És mi a helyzet a terroristákkal? Bolivia kérte Kepest. Hol tart az ügy?


"De azért kóstold meg a libalevest maceszgombóccal, meg a sült libaszeleteket párolt lila káposztával törtburgonyával.
Ha van még hozzá egy ki klezmer, az külön jó. Ilyenkor arra kell gondolni, hogy a PALOTÁS magyar tánc szerzője, Bihari is egy klezmer zenekar vezetője volt."

Ne viccelj velem, nem vagyok az öncélú gyűlölködő szintjén. Semmi kifogásom a zsidó folklór sajátosságai, konyha, zene stb. ellen. Nekem a kiválasztottságtudat, mint téveszme és a történelem tanulsága alapján belőle kisarjadó ön- és közveszélyes mássággyűlölő és élősködő "ethnic networking" ellen van kifogásom és az ez elleni ésszerű önvédelem híve vagyok.
Híve vagyok a keveredésnek, vegyes házasságban élek, családomban három generációra visszamenőleg legalább hat nemzetiséget tudok összeszámolni, a zsidó az egyetlen csapat, ami kilóg a sorból. Olyan közösségi identitás, ami alapján többezer éves VÉLT sérelmek megbosszulása felett táncolnak az utcán, az emberi szellemtörténet selejtje. Aminek hívei nemegyszer ÉVSZÁZADOK óta élnek LÁTSZATRA asszimilálódva más közösségekbe, de őrizve perverz felsőbbrendűségtudatukat és bosszú- és kifosztásvágyukat.
El bírom képzelni, hogy benned egy egészséges gyökérkeresés munkál, ez egészséges ösztön éplelkű embereknél, de míg a többi történelmi közösségbehazatalálva találunk nemzeti identitásunkban jót és rosszat, addig a szidó identitás lényegét felismerve egy éplelkű , zsidó elődöktől származó ember csak felsikolthat az iszonytól. Az ilyen aztán többnyire leleplező könyvet is ír róla, a lelkiismerete ezt diktálja, nem sorolom a sok értékes szerzőt. Ha csak a sült libát és a maceszgombócot, meg a klezmert találná az identitáskereső tisztességes zsidó származású ember, biztos nem lenne ilyen drámai következmény...


Nehezen tudom elképzelni, hogy ha Hitler megállt volna az Anschluss után és védhatalomként biztosítja a szudétanémetek kisebbségi jogait, ki a fene vehette volna el a németektől Kelet-Poroszországot, Breslaut, Gleiwitzt, Stettint stb, milyen alapon bombázták volna szarrá valakik Németországot, irtották volna ki sokmillió lakosát, erőszakolták volna meg sokmillió asszonyát és lányát és hogyan törték volna meg a németek nemzeti öntudatát.
Ez Hitler nélkül gyakorlatilag elérhetetlen cél lett volna bármilyen németellenes erőnek.
Arról nem beszélve, milyen nehéz lett volna létrehozni Izrael államot és rábeszélni a pl. Németországban jól presperáló, előrehaladottan asszimilálódó zsidókat a sivatagi kivándorlásra.

Válaszok:
butapesti | 2010. október 19. 22:49

Hitler elsőszámú áldozata a vágóhídra hajtott német nép volt..
(Amit Arma Gedeon írt: "Hitler a cionisták terméke, csodafegyvere és szentje. A főnácik között döntő emberek voltak zsidó származásúak." Nos ez tényleg baromság!)


T. Arma micsoda. (Nem, nem az a bizonyos rét jut eszembe, a Megiddo nevű fennsík..) Szóval hülyeség. A II. világháború nem cionista összeesküvés eredménye, hanem az első világháborút követő "békeszerződések" logikus következménye.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 19. 22:59

A zsidóság korábban is tisztában volt a saját identitásával, csak a szocnyalizmus alatt nem volt célszerű ennek hangot adni, mert a SZU nem szerette a zsidókat. Kicsit durva, de így van. Olvassad Ilja Ehrenburgot.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 19. 22:56

"a SZU nem szerette a zsidókat. Kicsit durva, de így van. Olvassad Ilja Ehrenburgot."

A SZU zsidó kulturális miniszterét olvassuk róla, mennyire nem szerette őket az általuk létrehozott és irányított rezsim???
Mellesleg Ehrenburg nem szerette a németeket és a vörös hadsereg katonáinak mint jeles szovjet író fogalmazta meg a többmillió példányban kinyomtatott útmutatást, hogy kell a német civilek belét kitaposni, nőket-gyerekeket beleértve. Vesszenek az amálekiták...


Már az első is e célt szolgálta. A Balfour-nyilatkozat és a Brit Birodalom cionista vezetői az egyik kulcselem.
Találsz a neten forrást, kik finanszírozták pályája elején Hitlert. A legmagasabb zsidó bankkörök.
A bolsevikokat ugyanezek a bankok.


Jól láthatóan ez az első igazán megosztó kérdés a jobb oldalon. Nem kellene ezért ezt erőltetni. És azt sem szabad elfelejteni, hogy pont a korábbi liberálbalos oldal számára nem tetsző, sőt általuk üldözött jobb oldali gondolkodók az internet adta eszközök segítésével tudták kiegyenlíteni a korábban meglevő média-egyenlőtlenséget. A szabad interneten kovácsolódott össze az az új jobb oldali holdudvar, ami mára szellemi szinten is lesöpörte, a korábban legyőzhetetlennek gondolt liberálbalt.


Pont ezt mondom én is, hogy utólag, az internet korában a cenzúrát átmenetileg megkerülve épp elegen látjuk már, ki, mi volt Hitler és rezsimje és épp ezért elfogadhatatlan a hazai hungaristák, a kuruc, Lipusz Zsolt és mások Hitler-dicsőítése.
Az én világnézetem szerint épp összeomlik a modern világ a katasztrófához vezető út megértése azt is elősegíti, hogy a nácizmust belehelyezzük az eseményekbe.
A közkincset képező tudás alapján a nácizmust éltetni vagy tudatlanság, ostobaság, vagy cionista ügynöki tevékenység.

Egy mellékszál, hogy az izraeli közvélemény a náci rezsimet, módszereit nemcsak a démonizált ellenségkép hivatalos megközelítésével szemlélte, hanem az alig titkolt csodálattal is, a cionista társadalomnak IMPONÁLTAK a nácik, az SS, stb.
Tudjuk, hogy a háború utáni Izraelben milyen népszerű termékei voltak a tömeg"kultúrának" az olyan pornóképregények, mint pl. "Ilse, az SS nőstényfarkasa". A "szappanjelöltséget" (a legenda szerintit) frissen megúszó zsidó férfiak képzeletbeli náci kurvákra izgultak, nem kell itt nagy pszichológusnak lenni...


Nem "a" zsidók, hanem EGYES (nagyon gazdag) zsidók tőlük a társadalmi ranglétrán jóval lejjebb álló zsidók számára...


Én nem venném biztosra, hogy valami bunkerben, vagy hasonló, eldugott helyen nincs neki...

Két eset van. Vagy komolyan veszed magad és elkezdesz utánanézni ennek a felfogásnak, elolvasod a forrásokat és ha nem tudod megcáfolni, elfogadod igazságnak, vagy legyintesz, szidsz engem és másokat és éltetetd tovább a kedvenc Hitleredet.

Nagyon hasznos lenne egy vita erről Lipusz Zsolttal, de a kuruc nem ad hozzá teret. Persze nem én vagyok a felkészült vitapartner.
Sok frontos dolog ez, ki mindenki a cionisták ügynöke, aki látszatra antiszemita, ősi trükk a saját "ellenzéküket" kézben tartani, vagy eleve felépjteni. Kapásból Morvai ugrik be, de Ahmadinedzsád is.
Sőt, nagyon alapos elemzést készülök ismertetni a blogomról a Putyin-féle hazafias fordulat színház jellegéről és cionista gyökereiről.
Világunk egy káprázat... Ügyes csalók keltik a virtuális valóságot.

A kuruccal viszont egyetértek pl. a Jobbik Kína-propagandája bírálata ügyében.


Sőt, rég mondogatom, hogy Varsóban is indokolt lenne egy főtéri Hitler-szobor. "A lengyel nép hálából a Visszatért Területekért"...


Túl komolyan vettelek.

Azért olvass még utána a zsidó titkosszolgálatok által elkövetett zsinagógarobbantásoknak.


Elég nyomasztó lehet nácinak lenni.Elnézve a zsidóparanoiától szenvedő náci kommentelőket...iszonyú lehet nekik,hiszen gyakorlatilag bármi kerül szóba,ők azt találják ki mindenre,hogy mindenki zsidó...A kommunisták zsidók,a nácik is zsidók akik kiírtották a zsidókat(ami amúgy meg sem történt szerintük).Az oroszok zsidók,az amerikaik zsidók....az egész világ zsidó.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 19. 23:51

Továbbá az antiszemita hisztéria egyik célja az enélkül netán a nyájtól elkóborolni képes kiszsidó tömegek engedelmesen otthontartása a cionista vezető körök részéről.
Tehát az antiszemita támadások a cionizmus lételemei. Erről már Herzl is írt a naplójában. Tehát ahol nincs spontán antiszemita atrocitás, ott a zsidó titkosszolgálat pótolja a hiányt.
Ezen kívül egyes országok militarizálására is nélkülözhetetlen eszköz az etnikai-vallási ellentétek felszítása. Nem részletezem, manapság mely országokban, mert sok őszinte jobber hazafi lelkét törném össze.
De nem elég lelkesnek lennni, tisztán is kell látni.


Ilyet senki nem írt itt, de legalább felmutatod itt a cionista kommentelő érvelési szintjét.


Nem túnt fel, hogy én az olajcsúcsos fickó vagyok, aki szerint modern világunk az összeomlás , erőforráshiány szakadékába rohan???
Az évi 100% növekedés a korábbi pusztulás biztos receptje.

"És nincsen cionista befolyás! : ))))"

Marco Polo a 13. században tudósított a kínai zsidók nagy szerepéről...

a nyugati kultúrmocskot kína éppen nem tiltja ki. A fogyasztói társadalom minden mocskát beengedi, az egy-két létező nyugati értéket nem.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 19. 23:58

Ez egy jó képi ábrázolása a jelenségnek. De sokkal régebbi dolog ez.


10%.
Az is biztos halál. Kjna meg van mérgezve, nem lesz víz, talaj, ércek, energia, semmi. Lesz polgárháború, éhínség, rakásradöglés. Nemcsak ott...


"Az ellenzék kb. 50-60 fő, - beférnek egy közepes méretű teremben. az 1.3 milliárdból, azok is nyugaton tanult beszervezett CIA, Moszad ügynökök."

Na,már vártam milyen beteges logika mentén tud eljutni egy náci odáig,hogy létezik "kínaizsidó" :) Hihetetlen :) Egyben szánalmas,rémisztő és nevetséges is. :)

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 20. 00:04

Vegyél elő bármilyen zsidólexikont (zsidó kiadásút) és ellenőrizd, vannak-e kjnai, indiai zsidók (afganisztániak, stb) és hányadik század óta tud róluk a zsidó tudomány.
Marco Polóval nem vicceltem.


Én meg arról a holnapiról, ami a mainak a logikus következménye...


Na jó éjt! Talán a holnapot még megéri az emberiség...
Bár nem minden tagja...


Nácimagyarul az zsidót jelent,tudom én.

Kína pedig kommunista.


"A moszad által beszervezett kínai szerinted zsidó lesz? "

Dehogy...szerintem nem.De a náci logika szerint igen.Pl. én azért vagyok zsidó szerintük,mert nem vagyok egy véleményen velük.Ha ennyi elég a náciknak,hogy zsidó legyen valaki,akkor egy moszad beszervezés 10-szeres szorzójú zsidóság a szemükben. :)


"Kína, nemzeti szocialista."

Nem.Kína: kommunista népköztársaság.


Ohh ne...csak nem azt akarod mondani,hogy a jó öreg Alfred is zsidó volt? :)


"De külömben(helyesen: különben) Kínát, Kínai Népköztársaságnak hívják.

Mit árul ez el szerinted?"

Mit?Hogy kommunisták.


"Én is ilyen kommunizmust akarok!"

Ki lehet települni.


Gyurcsányt nem kéne...hátha mégegyszer letaszítja a trónról orbánt. :)


"Fogd már föl, Sanghajban 450-el megy a vonat, a reptérre!"

Kína vonata ezerrel megy a szakadékba!

Egy jó cikk a semmibe vezető elmebeteg spekulációról:

http://www.nytimes.com/2010/10..

Ingatlancápák szellemvárosokat építnek a félsivatagban. A lufi kipukkadása idő kérdése, szörnyű következményekkel...


Nem oligarcha: proligarcha.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 20. 11:27

Óriási tévedés. A tényleges prolik nem ártalmas emberek ehhez képest. Eleve a létrontó rendszer gyártott egykori szabad emberek utódaiból tömegesen prolikat.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2010. október 20. 11:30

Nem, ez az én speciális elnevezésem a hálózati prolikból lett, felkapaszkodott magyar újgazdag milliárdosokra.

A többiben igazad van: Rákosiék és Kádárék kezdték a proligyártást, a neoliberális-globális rendszerek csak folytatják ezt a nemes feladatot.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. október 20. 12:05

Régen is így ment. Az "eredeti tőkefelhalmozás" bajnokai korábban is gátlástalan bűnözők voltak.Éberek sé stréberek...

A régi arisztokraták szerinted jobbak, akik keresztül-kasul összeházasodtak a zsidó tőkével?

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2010. október 20. 13:13

Nem mondtam.
A proligyártás mondjuk a 19-20-ik századi "demokráciák" terméke, mert szükség van az atomizált, jól irányítható társadalomra - mert ezekkel bármit keresztül tud vinni a mindenkori hatalom.


Már nem sokan néznek ide, de kitartóknak egy gyöngyszem. Felmerült, hogy groteszk a vádam, hogy cionista titkosszolgálatok szerveznek antiszemita támadásokat.
Az alábbi egy kiragadott pont a második világháború végén Bierutnak, a lengyel kommunista vezetőnek, a háború idején az NKVD ügynökének adott orosz nyelvű utasításból. Az egész "gyönyörű" talán majd leközlöm a blogomon. Megértéséhez fontos tényező, hogy maga a "lengyel" Bierut is eredetileg Rotenschwanz névre hallgatott, az őt instruáló szovjet bolsevik terrorgépezet pedig szinte kizárólagosan zsidó káderanyag irányítása alatt állt.
A 45. pontból álló és a leigázott lengyel társadalom ellenállóképességét gyengíteni rendelő, agyafúrt anyag az elproliasításról se feledkezett meg.


"Szigorúan titkos! Moszkva, 2.VI.1947r. K.AA/OC 113

NK/003/47 sz. utasítás"

"38. Amennyiben olyan szervezetek jönnek létre, amelyek támogatják ugyan az országunkkal (SZU) való szövetséget, de ellenőritzni szándékoznak az ország hivatalos vezetésének gazdasági tevékenységét, azonnal hozzá kell kezdeni (az ország vezetésétől függetlenül) e szervezetek nacionalista és soviniszta tendenciákkal való megvádolásához. Tevékenységi formák: (szovjet) emlékműveink és temetőink megrongálása, nemzetünket, kultúránkat, a velünk kötött szerződések értelmét becsmérlő röplapok terjesztése. A propagandatevékenységhez fel kell használni a bennszülötteket és ki kell használni az irányunkban létező gyűlöletet."



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó