„Akkor, amikor a BKV-nak ekkora az adóssága, ki a fene volt az, aki 48 ellenőrt tett a csepeli HÉV-re? Minek ennyit? Nem fértünk fel tőlük a szerelvényeken, amik nemcsak piszkosak, de még büdösek is!” De ez még semmi, a hölgy szerint nagyon nem jó, hogy külföldről hozunk be buszokat. „Nekem a Combino sem szimpatikus, szerintem az undorító egy valami! Van nekünk egy Ganz-MÁVAG-unk, egy Ikarusunk, miért nem rendelünk tőlük? Minek ez a Combino? Inkább végigsétálok a körúton!” – zárta szavait a végére kicsit felizgatva a néni, aki azt ajánlotta a városvezetőknek, hogy egész nap a Csepel felé közlekedő buszokon üljenek, hogy lássák, mivel közlekedik a nép. Őt egy szegedi néni követte, aki azt kérdezte Horváth Csabától, nem fél-e attól, hogy az Orbán-Schmitt-diktatúra Budapesten is megveti a lábát.
Egyszerű, kis helyen elfér
A közönség soraiból szinte mindenkit metrót követelt: volt, aki a Bosnyák térig vinné ki a négyest, volt, aki a kisföldalattit hosszabbítaná meg. Egy néni az isztambuli járdák állapotához hasonlította a budapestieket. Akadt, akik helyreigazították a szocialista jelöltet, hogy nem az autós, hanem a légi közlekedés a legszennyezőbb. „Az a zaj!” – tette hozzá. „Én az Orbán-hegyen lakom. Nem Viktor, csak Orbán” – mondta, nagy derültséget kiváltva a közönségből. Egy nyolcvanhét éves bácsi szemtelen biciklisekről beszélt: „Ezek átmennek a piroson, de nem csak egyszer, kétszer-háromszor is. Nekik is kötelezővé kellene tenni a KRESZ ismeretét, és több rendőr kéne az utcákra, hogy ellenőrizzék őket.” A bácsi megmondta véleményét a dunai hajózásról is: „Fölfelé lassú, de lefelé gyors. Szentendréig jó két óráig tartott az út hétvégén, de visszafelé csak háromnegyed óráig. Ezt kérem, vegyék figyelembe!” – adott tanácsot az úr, aki a kátyúkat is megszüntetné, mert miattuk van az, hogy az autóbuszok kirázzák az emberek belét.