Egy közelmúltban lezajlott adóvizsgálat nyomán derült ki, hogy Kocsis István vezetése alatt a Magyar Villamos Művek Zrt. milliókat költött reklámajándékokra - tudta meg a Blikk. Az MVM 2007-ben csaknem 38,5 millió forintot költött reprezentációs célra, 3,4 millióért svájci órákat vásárolt, 8,4 millióból bort, amit újabb 1,7 millióért csomagoltak díszdobozokba. Szivarra csaknem egymilliót szántak, egy szivarszakértőt 842 ezerért foglalkoztattak. Egy karitatív árverésen 288 ezer forintért vettek teniszütőt, ajándékokra, tollakra, pezsgőre 8,3 milliót, virágra 433 ezret fordítottak, míg étteremben 1,5 milliót költöttek el.
A titkárnő és a sofőr ruházatára 720 ezer forintot szántak, míg vezérigazgatóéra 601 ezret. Az MVM-nél nem cáfolták a Blikk értesüléseit, Kocsis István BKV-igazgató szóvivőn keresztül azt üzente a lapnak, hogy mindig betartotta a költségvetésben meghatározott kommunikációs költségeket.