MTVA: Nem marad talksow nélkül a közmédia közönsége

2013. január 07. 19:06

A jövőben is szerepel talkshow az M1 képernyőjén – tájékoztatta hétfőn az MTI-t a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), amely közleményében találgatásnak nevezett minden sajtóinformációt a DTK Show jövőjével kapcsolatban, így a műsor megszűnését is.

2013. január 07. 19:06

Lencsó Rita, az MTVA sajtófőnöke közölte: a DTK Show-t az MTVA hozta létre a közmédiában, vagyis nem magánszemély, producer, műsorvezető tulajdona, hanem az MTVA a kizárólagos jogtulajdonosa. A produkciót az MTVA az MTV Zrt. megrendelésére gyártotta saját munkatársaival, köztük a műsorvezetővel, aki az MTVA alkalmazottjaként látta el feladatát. Ebből következően nem neki, hanem a produkciónak volt és van stábja, szemben a külső gyártású műsorokkal – közölte.

A közleményben az is szerepel, hogy a Maradj talpon! című produkció nem tűnik el a közmédia kínálatából, azzal együtt, hogy a közmédia más vetélkedőt is műsorára tűz a jövőben, erről azonban később nyújt tájékoztatás az MTVA. A közeljövőben Gundel Takács Gábor, aki az MTVA egyik legnépszerűbb, többször díjazott műsorvezetője, a sportközvetítések, illetve A Dal 2013 Eurovíziós Dalválasztó Show műsorvezetőjeként lép a kamerák el. A Magyarország, szeretlek! című produkció is folytatódik az M1 csatornán – áll a közleményben.

Az MTVA sajtófőnöke beszámolt a közmédia sikereiről is, amelyek a 2012 nyarán meghirdetett közösségi médiává alakulást követték, és amelyeket szerinte a médiapiac egyes szereplői kisebbítenének. Ezért szaporodtak meg azok a támadások, valótlan híresztelések, kevésbé jelentős változások jelentőségének felnagyítása, miként az az utóbbi napokban is történt – olvasható a kommünikében. A sikerekről Lencsó Rita azt írta: a közmédia az elmúlt évben piacvezetővé vált a sport, a kultúra, a magyar komoly- és könnyűzene, és – az év utolsó időszakában – a magyar filmek területén is. A közmédia az okostelefonok platformján is jelen van, az október végén indult Híradó alkalmazást már 60 ezren töltötték le és – Skoff Elza rádióbemondó nevével fémjelezve – önálló médiablogot is indított a közmédia – tette hozzá.

„Időről időre - miként nyáron, az olimpia idején, vagy a karácsony-szilveszteri időszakban - a közmédia volt a legjelentősebben látogatott médiaplatform. Ugyanez mondható el szinte minden hétvégéről, amikor is a közmédia vonzza a legtöbb nézőt, hallgatót, televíziós hírműsorai együttes elérése e napokon meghaladja a 2 milliót” – fűzte hozzá az MTVA sajtófőnöke.

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
bini
2013. január 08. 07:31
B Toth úgy adta elő, mintha az Ő musora lett volna, közben alkalmazottként bizták meg a vezetésével. Lehet, hogy Fábrynak képzelte magát akitől az MTV vette a müsorát ami őnálló produkció és az MTV nem szól bele a tartalmi részébe és a vendégek személyébe se.
Flanker
2013. január 08. 01:39
"elérése" Megint ez a reach.. szánalmas..
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!