Niedermüller Péter nemcsak Horn Gábor körét, de a cégét is milliós megbízással látta el
Újabb részletek derültek ki Niedermüller Péter VII. kerületi polgármester és veje, Horn Gábor köreinek üzleti összefonódásáról.
Az atlatszo.hu által kikért közérdekű adatok szerint 73, illetve 78 millió Ft-ot fordított médiavásárlásra 2012 áprilisában és májusában a Magyar Fejlesztési Bank.
Az MFB, illetve az általa megbízott kommunikációs ügynökség, a Bell and Partners médiamixében a közterületi hirdetések szerepelnek a legnagyobb, több mint 50%-os súllyal – derül ki az atlatszo.hu közérdekű adatigénylésére adott MFB-válaszból. Az MFB áprilisban 36.370.000, májusban 45.900.000 forintot fordított óriásplakátra, citylightra és járműreklámra.
A nyomtatott sajtóban 30 milliós nettó értékben költött a két hónap folyamán az állami pénzintézet. A Metropoltól közel 10 millió, a Magyar Nemzettől 7,2 millió, a Heti Választól közel 5 millió forint értékben vásárolt hirdetési felületet az MFB, emellett többek között a Demokratában, a Napi Gazdaságban és a Haszonban hirdettek még.
Az összesen 16 millió forintos online büdzséből az MNO-n költött a legtöbbet a bank (8 millió forintot), a hetivalasz.hu-n és a Portfolio.hu-n (illetve az ahhoz tartozó Pénzcentrum.hu-n) egyaránt bő három és félmillió forintért jelentek meg hirdetések. A közel 20 milliós rádiós költségvetés több mint felét a Class FM-en költötte el az MFB, emellett a Kossuth Rádióban, az Inforádióban, a Lánchíd Rádióban és a Music FM-en hirdetett még.