Megújul a Facebook-videózás, ez a válasz a Tik-Toknak
A videós tartalmaknak a jövőben nagyobb teret enged a még most is piacvezető közösségi portál, avagy jön az újfajta Facebook-videózás!
A felhasználói adatok módosításáról kérdezi meg felhasználóit a Facebook, az oldal azonban csak akkor hallgat a közösségre, ha az aktív felhasználók legalább harminc százaléka voksol.
A felhasználói adatok módosításáról kérdezi meg felhasználóit a Facebook, az oldal ugyanis a felhasználók közösségi viselkedéséhez szabná a megjelenő hirdetéseket. Eszerint minden lájk és link alapját képezné a marketingnek, sőt, a közösségi szájt ezentúl külső oldalakra is kínálna hirdetéseket a facebookos tevékenység alapján - számolt be a Hír24. A portál emlékeztet: márciusban a Google is hasonló módosításokat hajtott végre.
A szavazás június 8-ig tart, az oldal azonban csak akkor hallgat a közösségre, ha az aktív felhasználók legalább harminc százaléka, vagyis mintegy háromszázmillió fő voksol. Hétfő reggelig 65 ezren szavaztak.