Agymosott értelmiség vs. józan parasztész

2021. január 05. 14:49

Tudás helyett agymosást kapnak az egyetemisták marxista tanáraiktól.

2021. január 05. 14:49
Jeszenszky Zsolt
Jeszenszky Zsolt
Pesti Srácok

„Nem, nem vagyok sem elit-, sem tudásellenes. A tanulás évtizedek óta a legfőbb lehetőség, a kiút a szegénységből a jobb élet felé. De ma tudás helyett agymosást kapnak az egyetemisták a marxista tanáraiktól. A valóságban eligazodó, jó szakemberek helyett a társadalmi igazságosság harcosaivá képezik őket. Elhitetik velük, hogy mindenki egyenlő, hogy nincs is biológia, hiszen a nemek is csak társadalmi konstrukciók. Közben totál nárcisztikus személyiséget is csinálnak belőlük. Azt a hamis illúziót keltik a diákokban, hogy nem baj, ha kövér vagy, ha buta vagy, ha semmit nem csinálsz, hiszen így vagy csodálatos. Minden jár neked, és ha valami nem jut, arról csakis a gonosz elnyomók tehetnek. Az egyetemekről kikerülő hópelyhecskék totálisan felkészületlenek az életre, és képtelenek elviselni sem a más véleményeket, sem azt, ha valami nem úgy történik, ahogy ők szeretnék.

De ne vizionáljunk világvégét. Az egyetemekről kiáramló agymosott, manipulálható, tornából felmentett brigáddal szemben igenis létezik egy csendes, józan tömeg, akik nem veszítették el a kapcsolatukat a valósággal. A bunkók, redneckek, a mucsaiak. Akik leszarják a túlzsúfolt irodákban tömörülő, elitista értelmiségi lúzerektől kapott megbélyegző dorgálásokat. Akiknek elegük van a genderőrületből, a politikai korrektségből, a kioktatásból, a kamu-témákból. Valódi kérdések foglalkoztatják őket.

Hogy fogok megélni, hogy leszek én és a családom biztonságban. Ezek az egyszerű, tisztességes emberek nem biztos, hogy egyetemre küldik a gyerekeiket, de ez nem is feltétlenül baj. Lehet, hogy valami hasznos szakmát tanulnak, a földeken fognak gazdálkodni, ilyesmi. Ezekből ma újra meg lehet élni, sokkal jobban, mint az öncélú diplomákból. És ezeknek az egyszerű, tisztességes embereknek megmaradt a józan eszük. Valóban élnek a demokrácia vívmányaival, amelyekről az ál-liberális elit csak papolni szeret. (És persze csak addig, amíg az ő érdekei szerint való az eredmény. Ha nem ők győznek, akkor jogállamiságról nyavalyognak.) Szóval ezek a józan gondolkodású, az önhitt értelmiségiek által lenézett, valójában sokkal értelmesebb emberek szavaznak Trumpra, Orbánra, a Brexitre, az AFD-re.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 140 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
catalina9
2021. január 06. 11:01
hát vannak agymosók, ezek a zsidóktól hemzsegő liberálisok, közgazdászok, művészek, pld. a HetiHetes, és vannak agymosottak, ezek az úgynevezett konzervatívok...
Béna Géza
2021. január 06. 09:40
Hé parasztok a Zsoltnak igaza van , ha rajtam múlna minden tíz tanárból csak egyet hagynék meg a többit uránbányába küldeném hátha meg világosodnának !!!!!!
annamanna
2021. január 06. 04:52
"Ha kémiából tennének fel olyan áltudományos kérdéseket, mint a 11.-es nyelvtankönyvben a férfi-női kommunikációról, az világbotrány lenne" Vasárnap körbejárta az internetet egy magyartanár Facebook-posztja a 11.-es nyelvtantankönyv online kvízfeladatáról, amiben olyan állítások hangzanak el, miszerint a nőket az ételek és italok érdekelnek, a férfiakat pedig a politika és az üzlet. Kálmán László, a Nyelvtudományi Intézet tudományos főmunkatársa (...) ennek a témának a feldolgozásmódját a tankönyvben felháborítónak tartom" - mondja. Kálmán maguknak a kérdéseknek és a válaszoknak a tartalmát botrányosnak és áltudományosnak tartja, amik sztereotípiákat vonultatnak fel anélkül, hogy megkérdőjeleznék őket.Szerinte már az első kérdés egy hazugság, ugyanis egyáltalán nem igaz, hogy a nők ne beszélnének legalább annyit politikáról vagy a munkájukról, mint a férfiak. Ezeket hasraütésszerűen írhatták, egyszerűen nem néztek utána. Ha a kémia vagy a fizika tankönyvben tennének fel ilyen áltudományos kérdéseket, mint a 11.-es nyelvtankönyvben a férfi-női kommunikációról, az világbotrány lenne. Ha a reál tantárgyakban elvárás, hogy legyen tudományos alapjuk, akkor a nyelvtanban miért nem? - magyarázza. A nyelvész szerint az utolsó kérdések, a szeretetről és az állásajánlatról pedig egyáltalán nem is nyelvi kérdések. "Az egész kvíz mögött az a sztereotípia áll, hogy a nők érző, de nem gondolkodó lények, míg a férfiak ne nyilvánítsák ki állandóan az érzéseiket, mert ez a társadalmi elvárás feléjük" - mondja. Ebből kell tanítani "A kérdésekkel az a legnagyobb baj, hogy túlságosan leegyszerűsítik ezt a témakört. Tanárként azt gondolom, hogy kvíz helyett inkább a fiatalok véleményét kellett volna megkérdezni ezekről a sztereotípiákról, mert ebben az állításokat igazságként kezelő formájában el tudom képzelni, hogy egy 11. osztályos is csak nevet ezeken a kérdéseken. Talán az ilyen feladatoknál nem a különbségekre, hanem a hasonlóságokra kellene koncentrálni, hiszen a sikeres kommunikáció alapja mégiscsak az együttműködés" - mondja. Schiller Mariann, a Magyartanárok Egyesületének egyik vezető tagja is ostobának tartja a kvízt, és mélyen felháborítja. "Nem az a legnagyobb gond, hogy egy ilyen megjelenhet egy könyvben, hanem az, hogy ez az egyetlen tankönyv, amiből az iskolában taníthatnak, a tanárok nem választhatnak ehelyett másikat" - fogalmaz. Szerinte a tankönyvben leírtak teljes mértékben egyeznek a kormány sokat hangoztatott nő- és családképével. Úgy véli, hogy a kvízben felvonultatott szemlélet ugyanazt tükrözi, amiről Orbán Viktor legutóbbi nyilatkozata is szól, amikor Karikó Katalin immunológust az asszonyság szóval illette." https://444.hu/2021/01/05/ha-kemiabol-tennenek-fel-olyan-altudomanyos-kerdeseket-mint-a-11-es-nyelvtankonyvben-a-ferfi-noi-kommunikaciorol-az-vilagbotrany-lenne
annamanna
2021. január 06. 03:43
"Miért hiszik azt a hülyék, hogy ők okosak? Biztosan találkozott már ön is azzal a jelenséggel, hogy bizonyos embereknek minél kevesebb tudásuk van egy adott területen, annál nagyobb az önbizalmuk. Kísérletekkel igazolták például, hogy az emberek 94 százalék-a az átlagnál intelligensebbnek tartja magát. Dunningék a kísérleteikben egyetemistákkal írattak teszteket különféle tantárgyakból, és megkérték őket, hogy ezzel együtt értékeljék a saját tudásukat az adott területen. Azt tapasztalták, hogy a teszteken legrosszabbul teljesítők rendre túlbecsülték a képességeiket, míg a jól teljesítők nagyjából reálisan értékelték, vagy alábecsülték magukat. A legérdekesebb akkor következett, amikor egy későbbi kísérletben a tesztalanyokat szembesítették is az eredményekkel: a leggyengébb eredményeket elérők ennek hatására sem változtatták meg az önértékelésüket, ragaszkodtak ahhoz, hogy ők igenis nagyon otthon vannak a témában, és a teszt csak véletlenül sikerült félre. A kutatók négy következtetést vontak le, amelyek bármilyen jártasság esetén megfigyelhetők, legyen az egy tudományág, az autóvezetés, vagy egy játék ismerete. Az adott területen szélsőségesen inkompetens emberek: Nem képesek felismerni a saját hiányosságaikat. Nem képesek felismerni a náluk magasabb szintűek tudását. Nem képesek felmérni a saját inkompetenciájuk szintjét. Viszont képesek arra, hogy ha fejlődnek az adott területen, akkor utólag felismerjék, hogy mennyire nem értettek hozzá korábban. Mindez tökéletes körülményeket biztosít ahhoz, hogy az ember hamis sikerélményt biztosítson magának, növelje az önbizalmát, ne hallgasson a kritikára, és ezzel egyre kevesebb esélyt hagyjon magának a negyedik pont elérésére. Mindezt a tünetegyüttest a pszichológia a leíróinak tiszteletére Dunning-Kruger-hatásnak nevezte el. Ha bicskanyitogatóan ostoba emberrel találkozik, nyugodtan ajánlja a figyelmébe, az illető úgysem fogja érteni." https://index.hu/tudomany/til/2015/10/13/miert_hiszik_azt_a_hulyek_hogy_ok_okosak/
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!