„Az erzsébetvárosi polgárok nagy többséggel leváltották az addigi önkormányzati vezetést 2019. október 13-án. Elegük lett a közel tíz évig tartó semmittevésből, a látszatintézkedésekből, a polgárokat semmibe vevő kormányzástól, a korrupciógyanús ügyletekből.
Az elmúlt egy év egyik legnagyobb feladata volt, hogy Belső-Erzsébetvárost tehermentesítsük az autós forgalomtól. A választásokon arra kaptam felhatalmazást, hogy egy a helyi közösség elvárásait tükröző, a bulinegyed előnyeit megőrző, kulturális belvárossá és zöldebb kerületrésszé alakított Erzsébetvárost építsünk fel. Ehhez nélkülözhetetlen volt folyamatosan értékelni és begyűjteni a helyben lakók elképzeléseit, pontosan átadni azokat a BKK és a Budapest Közút tervezőmérnökeinek, akik a tapasztalatok alapján megpróbálták kiválasztani a legjobb megoldásokat egy-egy utca vagy tér forgalmi rendjének átalakításához.
Itt élőként természetesen az ilyen kérdésekben van saját álláspontom. Minden nap gyalog járom az utcákat és személyesen ismerem az itt lakókat. A jó helyismeret azonban engem sem tett a forgalomcsillapítás szakértőjévé. Félő, a Fideszt sem. A saját mandátuma idején a Fidesz még csak hozzá sem mert fogni a forgalomcsillapításhoz. 2018-ban közel 16 millió forintért rendeltek meg egy kifejezetten használható tanulmányt az átalakítások elkezdése érdekében, de az később a fiókba került. Ők abban jeleskednek, ha ingyenessé kell tenni a parkolást a fővárosban.
Érdekes látlelet, hogy erre a saját nemzeti konzultációjuk adott elég kínos visszajelzést. Abban viszont már kevésbé jók, ha következetes intézkedésekkel kell megszabadítani a belvárosban élőket az átmenő forgalomtól. Szomorúan láttam a Hír TV riportjaiban, milyen kényszeredetten próbálnak a kerületi kormánypárti megszólalók mögé dugókat varázsolni: már ezekben a tudósításokban is látható volt, hogy az autósok hergelése nemcsak káros, de sokszor sikertelen próbálkozás is a részükről.”