„Már nemcsak a rendőrök, hanem a multinacionális vállalatok is behódoltak a Black Lives Matter mozgalomnak. Amikor egy PR-fogás többet ér a tradíciónál, a márkanévnél, mindennél.
Az megvan, amikor két évvel ezelőtt a H&M piacra dobott egy új pulcsit, és a webshopjában egy fekete kisfiúval reklámozta a ruhát? Az egyetlen probléma, hogy a kapucnis pulóveren az volt a felirat, hogy „coolest monkey in the jungle”, vagyis a legmenőbb majom a dzsungelben. Erősre sikeredett, amiért a világcég azonnal beszüntette a ruhadarab értékesítését, és nem tudott elégszer bocsánatot kérni az afroamerikai közösségtől. Ha ez most történt volna, akkor nagy valószínűséggel a H&M-ek egy része már lángokban állna.
A történetet már jól ismerjük. George Floyd életét vesztette egy rendőri intézkedést követően. Rég nem látott tüntetéshullám indult az Egyesült Államokból, amely végigért már az egész világon. Pusztítás, fosztogatás, gyújtogatás, őrület, ami történik.
A politikai korrektségi versenyből természetesen nem maradhattak ki a nagy multinacionális cégek sem, akiknek – ne legyenek illúzióink – csak a profit, a pénz és a pillanatnyi »jóemberkedés« számít.”