Ez nem egy zöld javaslat, inkább sötétzöld gondolat, balliberális ámokfutás.
„Vigyázat! Az új bicikliutak mellé váratlanul betontömböket raktak le egyes sávok közepére az Üllői úton a gépkocsik terelése gyanánt, ami rendkívül balesetveszélyes is. Az nem kerékpárút-létesítés, ha sárga csíkkal összemázolnak egy főútvonalat, s elveszik pl. a nagykörút felét azoktól az autósoktól, akik súlyos gépjárműadót fizetnek, illetve az üzemanyagot is sok adó terheli, tehát joggal várják, hogy tudjanak kocsival pl. bevásárolni menni. Karácsony Gergelynek sikerült a kijárási korlátozásban még a déli órákban is dugót generálnia.
Karácsony Gergely hadat üzent az autósoknak, a Mi Hazánk Mozgalom szerint viszont a szélsőséges sebességkorlátozások csak növelnék a dugókat és ezáltal a légszennyezést; emelkednének a szállítási költségek, így az árak is. Ez nem egy zöld javaslat, inkább sötétzöld gondolat, balliberális ámokfutás. Az önkormányzatnak inkább törvényes kötelezettségével, a parkolóhelyek biztosításával kéne foglalkoznia, és a metróvonalak meghosszabbítása is szükséges volna. Az autópályák bevezető szakaszainak 50 km/órás sebességkorlátozása helyett inkább azok ingyenességének visszaállítását kellene szorgalmaznia, és az M0-ásét is, azonban a főpolgármester láthatóan inkább a dugódíjat szeretné megalapozni a torlódások generálásával, hogy újabb sarcot szedhessen.
Karácsony Gergelynek hiányzik egy kereke: ezzel az eszement, pl. 20 km/órás sebességkorlátozással még a biciklisekből is szabálysértő gyorshajtók lennének. A balliberális pártok választási programjában nem szerepelt ilyen elképesztő korlátozás, ez a szavazóik átverése, és szakmailag is nonszensz, közlekedéspolitikai zsákutca. Demagóg indoklás, hogy »senki ne haljon meg közúti balesetben«, hiszen azt csak a közlekedés teljes betiltásával lehetne elérni, és a súlyos balesetek okai eddig is inkább az extrém gyorshajtások voltak, a 100-150-nel száguldozókat nem befolyásolja, hogy 50-es vagy 70-es tábla van kint, csak a szabálykövetők életét keserítené meg a főpolgármester.
A gépjárművek műszaki színvonalának fejlődése, pl. az ABS fékrendszer általánossá válása biztosítja, hogy folyamatosan csökkenjen a balesetek száma. A járdaszintre emelt gyalogos átkelőhelyek nemcsak fokoznák a torlódásokat a zöld jelzésnél is szükségessé váló, durva lassítással, hanem károsítanák is a gépkocsik futóművét. Az autók alacsonyabb sebességfokozatban többet fogyasztanak, tehát a sebességkorlátozás növeli a légszennyezést. A kivonulós szolgáltatások, pl. szerelők díja is növekedni fog, ha egy nap alatt kevesebb helyre jutnak el.
A balliberális ámokfutás része az is, hogy két kerületi polgármester, a momentumos Soproni Tamás és a DK-s Niedermüller Péter kitiltotta egész városrészekből az átutazó gépkocsiforgalmat, így a DK politikusának már nemcsak »a fehér, keresztény, heteroszexuális emberekkel« van baja, hanem az autósokkal is.”