”A képen Sárosdi #meetoo Lilla és Schilling #youtoo Árpád látható egy sajátos, elgondolkodtató helyzetben. Schilling művész úr áldozati pózban, a földön hever, szerencsére a nézőnek háttal (előröl nem fért volna ki rá a nevezetes a felirat), szürke, ízléses alsónadrágban, szőrös hátán vörös festékkel elkövetett »Ő VOLT A SOROS!!!« felirattal.
Vegyük észre a halált megvető bátorságot, amivel leheveredik a jeges járólapokra, kockáztatva a felfázás veszélyét!
Sárosdi művésznő ezúttal talpig felöltözve tekinthető meg, nagykabátban és időjárásilag indokolatlan hótaposó csizmában. El kell mondani azt is, hogy ebben a felszerelésben jóval összeszedettebb és esztétikusabb látványt nyújt, mint anyaszült meztelenül, mely állapotához művészileg már szokva vagyunk.
Az öltözék nyilvánvaló utalás a jeles díva rosszkedvének telére, mely a honi fasizmus okán ereszkedett rá. Orcáján Hitler-bajusz, kezében ismeretlen eredetű és összetételű folyadékot tartalmazó pálinkáspohár, mely nyilván a vidéki suttyóságot szimbolizálja. A Hitler-bajusz pedig – roppant szofisztikált módon – valószínűleg Hitlert szimbolizálja. Lilla egyik lábát, diadalmi pózban, Árpád tetemén nyugtatja, a másikon áll. A háttérben roller és elhanyagolt kert.
A kompozíció nyilvánvaló parafrázisa a Pócs nevezetű fideszes képviselő által valamely erdélyi disznóvágásról közzétett fotónak, melyen egy, a vad szittyák által elejtett nehéz sorsú sertés látható, hátán, a perzselés okozta koromrétegbe kaparva, ugyancsak az Árpádon is megtekinthető felirat. A Pócs által közzétett kép hatalmas nemzetközi karriert futott be, először Bloomberg, majd maga a világ-libsizmus katekizmusa, a New York Times is közölte, szétszórván a világban a magyari antiszemitizmus eme megdöbbentő dokumentumát. A dolog annyira fontosnak ítéltetett, hogy még rövid nyelvtani eszmefuttatást is közöltek a »SOROS« szó kétértelműségéről a törzsi nyelvjárásban.”