„Azért az időért cserébe, amennyi idő alatt a piac képezhetne agysebészeket, világhírű kutatókat, feltalálókat és vállalkozókat, az oktatási rendszerünk idióta analfabétákat képez, akik a hétvégéiket keménydrogok használatával töltik, mivel kizárólag így érhetik el azt az érzelmi világot, amelyet gyermekkorukban elraboltak tőlük.
És most az iskolarendszer áldozatai a tanárok mellé állnak, mivel ők nyitották meg az egyetlen csatornát, ahol kifejezhető a Fideszellenesség.
Tüntet valaki azért, hogy az állam teljes mértékben kitakarodjon az oktatásból, ne rabolja el az árát – illetve a parazitikus bürokrácia árát – adón keresztül a polgároktól, és hagyja a a tanítást a szülőkre, a diákokra és szakemberekre? Hogyan tüntetne! Tisztelet a kivételnek, hiszen egy-kettő akad, de azok a tanárok, akik aktívan részesei a jelenlegi oktatási rendszernek lennének az elsők, akik munka nélkül maradnak, mint pedagógus egy szabad piacon. Ezek az emberek, akik kizárólag a kényszer, a feketepontok és az egyesek nyelvét beszélik nem képesek átadni a gyermekek számára az információt úgy, hogy a vásárlóik élvezettel hallgassák és inspirálódjanak. Azon kevés tanár, aki pedig képes erre, a legjobbat akkor és úgy tenné Magyarország számára, ha vásárolna egy kamerát, egy mikrofont, és előadásait YouTube-ra töltené, hogy hallgatói önkéntesen fizethessenek.
Az egyetlen valós megoldás az oktatási rendszer privatizációja. Ez azt jelenti, hogy a tanárok és az intézmények szabadságot kapnak a kísérletezésre és innovációra ahelyett, hogy bürokraták és miniszterek intézkedéseit kelljen követniük, és azt, hogy fizetésüket nem az állam által elrabolt adóból, hanem vásárlóktól, önkéntesen kapják, és értéket cserélnek értékért. Egyetlen oktatásügyi miniszter sem fogja úgy kiszolgálni a gyermekeket mint az, akinek a diák elégedettségén áll, vagy bukik a fizetése. Egyetlen állami foglalkoztatottságú tanár sem fogja úgy kiszolgálni a tanuló igényeit mint az, akit szerződés kötelez rá. És bár nem tudhatjuk, milyen forradalmi és úttörő megoldásokat találnának zseniális vállalkozók és szakemberek, de egyetlen bürokrata és politikus sem fog olyan pedagógiai utakat találni, mint a kapitalizmus örök kreativitása.”