A 3-as metrót nem lehet pótolni

2014. december 15. 10:58

Mint az nemrég kiderült, a 3-as metró felújítása nem került fel a brüsszelbe küldendő projektlistára. És ahogy már megírtuk, a metró állapota agasztó: mind a vasúti járművek, mind az infrastruktúra elöregedett, rekonstrukcióra szorul.

2014. december 15. 10:58
beeni
Fent és Lent

A metró kiesésével át kell, hogy alakuljank a tömegközlekedési szokások, néhány alternatív járat utasforgalma - 30-as busz és 14-es villamos Újpestről, 9-es, 23E, és 99-es busz Dél-Pestről hirtelen megnövekedne, valamint megnőne a vonatok városon belüli szerepe - pl. Kőbánya-Kispestről és Rákospalota-Újpestről a Nyugatiig. De a metró szerepét semelyik másik járat sem lenne képes viselni, az adott területek közlekedésének nincs releváns alternatívája. A fent jelölt területekről való bejutási idő sokszorosára nőne, a tömegközlekedést használók száma rohamosan csökkenne, az autóforgalom hirtelen megnőne, miközben azt pont az érintett vonalakon közlekedő pótlóbuszok tömegei akadályoznák. A metró bezárásával káoszba fulladna egész Budapest élete.

Úgyhogy inkább újítsuk fel a 3-as metrót!

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 41 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kuwiq
2014. december 15. 13:16
A felújítás már folyamatban van, a pályát folyamatosan újítják, a szerelvényfelújítás pályázati kiírása szintén. A játék arra ment ki, hogy a szerző leírhassa: "a hármas metró bezárása..." A következő ürügy, amiért meg lehet támadni a parlamentet meg a fidesz székházat.
kjkj945
2014. december 15. 12:41
1976.december 31. Már azóta annyiszor felújították hogy ráér meh vagy 30 évig Ja az eddigi felelősöket talán teljes vagyonelkobzásra ítélni.
Vadjoe
2014. december 15. 12:40
Az, hogy miért nem Brüsszel finanszírozza, annak ezer oka lehet. A brüsszeli finanszírozás általában több-kevesebb kötöttséggel jár, amit nem mindig érdemes bevállalni. Ami meg magát a felújítást illeti, felesleges telezokogni a párnát arról, milyen állapotban van az M3. Egyrészt tudja már mindenki, másrészt meg attól még elindulhat a felújítás, mert nem Brüsszelből jön a pénz.
bunko_jobbos
2014. december 15. 12:18
"Mint az nemrég kiderült" -- milyen nemrég vazze?????? Már legalább fél éve tudjuk, legfeljebb neked most esett le éppen, hogy az index ezt kapta Göbbelstől propagandafeladatnak. Már rég tudjuk, hogy magyar pénzből lesz, mert ilyenre nem az EU.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!