Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A reklámadónak való második nekifutás olyan egységes ellenreakciót váltott ki, aminek eddig nyoma sem volt.
„Mindennek alapja az összefogás. Ezért az egyért köszönettel tartozunk L. Simon Lászlónak és azoknak, akik a törvényjavaslatot a kezébe nyomták. Nélkülük ez nem jöhetett volna létre. De nincs miért hátradőlnünk, nem győztünk, csak végre közösen küzdünk a munkánkért.
Nem hagyhatjuk magunkat kifárasztani, leszalámizni, nem mérlegelhetjük, hogy a sunnyogással mennyit nyerhetünk, amíg a másik mellettünk beledöglik a hallgatásunkba.
Az oszd meg és uralkodj hatalmi taktika ellenszere a fogj össze, hogy ne uralkodhassanak rajtad! Az olvasóknak, nézőknek tudniuk kell, hogy a reklámadónak, a sajtó megfélemlítésének, elnyomorításának ők a végső vesztesei. Amit tőlünk elvesznek, azt valójában tőlük veszik el.”