„#3 Hiteltelenség
Ne mutasd magad másnak, mint ami vagy – egy idő után a rajongók észre fogják venni, és nem szeretik, ha nem az igazat mondod nekik. Követelik és értékelik az őszinteséget - nem mondhatsz valamit és teheted az ellenkezőjét. (…)
#5 Az eszközöket használni kell
A minél sikeresebb közösségi média kampány elkészítéséhez rengeteg eszköz áll rendelkezésedre. A platformok által nyújtott lehetőségektől kezdve a rendelkezésre álló mutatószámokon át egészen a különböző segítő programokig rengeteg segítség van. Ezeket meg kell tanulni, mivel segítségükkel rengeteg probléma kiküszöbölhető - például a posztok egyenletesen vannak elosztva és egy szabadság miatt nem maradnak hosszabb időintervallumok tartalom nélkül.
#6 Ne legyél unalmas
És végül az egyik legnagyobb hiba, ha unalmas vagy. Nagyon fontos a változatosság és az érdekesség. A közösségi média felhasználói szórakozni akarnak, szórakoztatásra vágynak. Csak azzal foglalkoznak, amiről úgy gondolják, hogy megéri az idejüket.”