Így vágja maga alatt a fát az Európai Unió, most éppen a légi közlekedésben
Az Oroszországot sújtó szankciók miatt az orosz repterek bezártak az európai légitársaságok előtt, így az Európa és Kína közötti légi forgalom a kínaiak kezébe került.
A Wizzair és a Nemzeti Együttműködés Rendszerének viszonya normalizálódni látszik.
„A reptérre egy orosz és egy fehérorosz társaság repül, továbbá a Wizzair, Ukrajnából. Az a Wizzair, amelyik a hivatalos és nem (teljesen) hivatalos kormányzati, kormányközeli kommunikáció szerint nemrég még a főgonosz volt, mivel hivatalosan ők jelentették a Malév egyébként köztudott és köztudottan illegális támogatását az EU-nál. Az a Wizzair, amelyik nemrég még maga volt az ördög, mivel Oszkó Péter igazgatósági tag volt. Erről még maga Selmeczi Gabriella is megemlékezett.
Ehhez képest a Wizzair és a Nemzeti Együttműködés Rendszerének viszonya normalizálódni látszik. Nem tudni, ki pályázott még a moszkvai, ukrajnai és izraeli repülési jogokra (mivel ide csak az érintett államok által kijelölt társaságok repülhetnek), de az biztos, hogy a Wizzair nyert. A fapados társaság egyébként nem lesz teljes értékű konkurense az útvonalakat jelenleg repülő nagyoknak, mivel üzleti modelljükből következően további átszállásokat nem biztosítanak, ezzel jelentős tranzitforgalomtól esnek el, de úgy tűnik, még így is megéri. Sőt, hirtelen a kormánynak Budapestnél sokkal kedvesebb Debrecenből is megérte járatokat indítani. Ha tényleg megéri, akkor őszintén örülök neki.”