RTL II. Szerintem.

2012. szeptember 07. 14:19

Az RTL II bevezető kampánya kreatív szempotból a gagyi határát súrolja, ezt nem kell különösebben magyarázni. Viszont működik.

2012. szeptember 07. 14:19
Sándor Szabolcs
Kreatív

„Az RTL-nél okos emberek ülnek, és Geszti sem ma kezdte a szakmát. Pontosan tudják, hogy kit szólítanak meg az új csatornával, és pontosan tudják, hogy ezt a célcsoportot milyen kommunikációval lehet megszólítani. A párosnak ráadásul egyszer már sikerült egy kampányszlogent beemelnie a mindennapi közbeszédbe, aminél nagyobb sikerre aligha vágyhat egy márka és egy kreatív (»RTL Klub. Szerintem.«).
 
Nem ismerjük a mostani kampány kifutását. Bennfenntesek azt suttogják, hogy a platform – amúgy helyesen – nem tűnik el a launch után sem. Még nem tudjuk, hogy a közhelyes tőmondatok a folklór részévé válnak-e végül. (Ha az internet »krémjén«, a tumblrhuszárokon és twitterfüggőkön múlik, akkor valószínűleg igen.)
 
Egy biztos: az országban ma nagyon kevesen vannak, akik nem hallottak az RTL II indulásáról. A kampány garantáltan nem fog semmilyen szakmai díjat nyerni, a megrendelő viszont elégedetten dőlhet hátra. A fű zöld. A kampány működik.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
devlaci2
2012. szeptember 08. 02:53
most nagyon egyet kell h értsek ... EZ MI A FASZ? EZ MINEK VAN ITT? ... jóég :D
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!