Világméretű összeomlás: akadoznak a Meta alkalmazásai
Sok felhasználót érint a probléma: nem működik a Facebook, az Instagram és a Threads sem.
A rossz hír az, hogy az unalmas, sablonos sajtóközlemények a Facebookon sem lesznek izgalmasabbak.
„Az alábbiakban, kizárólag elrettentésül bemutatok 5 olyan módszert, amivel tökéletesen haza lehet vágni a közösségi PR-t.
1. Sajtóközlemények újrahasznosítása a Facebookon és a Twitteren. A rossz hír az, hogy az unalmas, sablonos sajtóközlemények a Facebookon sem lesznek izgalmasabbak. Ezzel a módszerrel nagyon gyorsan megszabadulhatsz sok munkával összeszedett rajongóidtól, ismerőseidtől. Csak ártasz tehát a cégednek, ha a közlemények címsorát a Facebookon, a Twitteren, a LinkedInen állapotfrissítésként próbálod eladni.
2. Formális, üzleti hangnem alkalmazása a közösségi hálózatokban. Nagyjából 10 másodperc áll rendelkezésedre, hogy egy blogban, a Facebookon, vagy a Twitteren megragadd olvasóid figyelmét. Az éves pénzügyi beszámoló stílusával nehéz izgalomba hozni a Hálózatok Népét. Mindez persze nem jelenti azt, hogy mindenáron valamilyen mesterkélt, bratyizós hangnemet kellene erőltetned. A legfontosabb figyelembe venni, hogy közösségi hálózatokon nem annyira »pull« módszer, vagyis saját mondandó keresztülnyomása működik, inkább a »pull« megközelítés, vagyis mások megnyerése, bevonása a nyerő megközelítés. Ehhez nyugodtan alkalmazhatsz a hivatalos üzleti kommunikációnál valamivel oldottabb hangnemet.
3. A közösségi hálózatok »broadcast« médiaként való használata. Az egyik leggyakoribb hiba, amikor a vállalati kommunikátor a hagyományos csatornákat kiegészítő csatornának tekinti a közösségi médiát. Szorgalmasan megjelenteti üzeneteit a közösségi csatornákon, de eszébe sem jut, hogy figyeljen a visszajelzésekre, meghallgassa a véleményeket, esetleg még kérdéseket is tegyen fel a közönségnek. Ha el akarod kerülni ezt a hibát, el kell szakadnod a PR manager hagyományos szerepkörétől.”