„Számok híján nem tudhattam meg, hogy a mobil alkalmazások az anyagi, vagy az erkölcsi siker kategóriájába tartoznak-e. Nehezen tudom elképzelni, hogy kizárólag a hazai piacra készült alkalmazásokkal számottevő árbevételt lehetne elérni.
A hvg.hu kétség kívül sokat fejlődött az elmúlt évben. Bővült, gyorsult a szerkesztőség, javult a saját cikk / töltelék arány, sok fontos témát a hvg.hu ásott ki, dolgozott fel. Kíváncsi lennék, hogy mindez hogy hatott a bevételekre. (Olvasóként ugyan nem bánom, de a többi vezető kiadványhoz hasonlóan itt is láthatóan csökkent a hirdetések száma.)
A könyvkiadó, a konferenciák és a speciális kiadványok klasszikus, fizetős termékek. Igaza lett tehát azoknak, akik már évekkel ezelőtt azt ismételgették, hogy csak a reklámbevételekből nem lehet megélni.
Néhány éve még a »vertikális portálok« gyártása/vásárlása volt a tuti tipp. (Akkoriban olyan sok volt a hirdetés, hogy így kellett új, vonzó felületeket képezni.) A hvg.hu köré is mutatós lapcsaládot húztak fel. A minimális szerkesztőséggel működő szatellit kiadványok létjogosultsága már megkérdőjeleződött. Nincs mit csodálkozni azon, hogy az Ecoline, a Technline és az Autómenedzser beolvadnak a hvg.hu-ba. (Egyszer, ha majd megint hirdetésben gazdagabb idők jönnek, nyilván újra kiolvadnak.)”