„Lehet, hogy a Google és a Facebook azt mondja magáról, hogy ő kereső, vagy közösségi háló, valójában természetüknél fogva mindkettő médiacég. Hirdetési árbevételt realizálnak a felhasználók figyelméért cserébe. A médiapiacon játszanak és erőteljesen automatizált és minimális emberi közreműködéssel üzemelő szolgáltatások segítségével töredékére zsugorították a felhasználók kiszolgálásának költségeit, ezzel pedig versenyképesebb árakat képesek biztosítani a hirdetőknek.
Ezért van az, hogy amikor egy médiacég azt mondja, Ő bizony a tartalom előállításból él és ennek megfelelően áraz, akkor a médiavásárlók azt mondják, hogy hát ennél sokkal olcsóbban is megkapják a CT-t a Facebookon, vagy a Google-ben, őket nem érdekli, hogy a felület előállítása mennyibe került. Ők csak eltérő médiacégeket látnak, eltérő árazási politikával. Mindezt súlyosbítja, hogy mind a Google, mind a Facebook sokkal hatékonyabb elérést biztosít ma, mint egy átlagos médiacég.”