A 180 Ft-os média jövője

2012. május 08. 14:55

Lehet, hogy a Google és a Facebook azt mondja magáról, hogy ő kereső, vagy közösségi háló, valójában természetüknél fogva mindkettő médiacég.

2012. május 08. 14:55
Dobó Mátyás
Doransky
„Lehet, hogy a Google és a Facebook azt mondja magáról, hogy ő kereső, vagy közösségi háló, valójában természetüknél fogva mindkettő médiacég. Hirdetési árbevételt realizálnak a felhasználók figyelméért cserébe. A médiapiacon játszanak és erőteljesen automatizált és minimális emberi közreműködéssel üzemelő szolgáltatások segítségével töredékére zsugorították a felhasználók kiszolgálásának költségeit, ezzel pedig versenyképesebb árakat képesek biztosítani a hirdetőknek. 

Ezért van az, hogy amikor egy médiacég azt mondja, Ő bizony a tartalom előállításból él és ennek megfelelően áraz, akkor a médiavásárlók azt mondják, hogy hát ennél sokkal olcsóbban is megkapják a CT-t a Facebookon, vagy a Google-ben, őket nem érdekli, hogy a felület előállítása mennyibe került. Ők csak eltérő médiacégeket látnak, eltérő árazási politikával. Mindezt súlyosbítja, hogy mind a Google, mind a Facebook sokkal hatékonyabb elérést biztosít ma, mint egy átlagos médiacég.”
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!