Tartalomszolgáltatóknál a labda

2012. április 11. 09:09

Az online tartalmakkal kapcsolatos helyzet vélhetően a jövőben sem változik, hiszen az internetezők mindössze 10 százaléka tartja elképzelhetőnek, hogy a következő három hónapban, vagy azon túl fizetni fog valamilyen, az online hírportálok, újságok kínálta tartalomért vagy szolgáltatásért.

2012. április 11. 09:09
Sági Ferenc
Kreatív

„A szlovák piacon tavaly debütált a Piano-rendszer hamarosan megjelenik a magyar piacon is, bár a mostani kutatás eredményeiből kiindulva nem biztos, hogy Magyarországon egy az egyben alkalmazható a szlovák modell. Itthon ugyanis jellemzően nem a nyomtatott sajtó köré alakult ki az online hírszolgáltatás. (A Piano rendszer tapasztalatairól a Kreatív rövidesen külön cikket készít! - A Szerk.)

A megoldást valószínűleg a »puha fizetési fal« jelentheti, amelyben exkluzív, prémium tartalmakért cserében kell a fogyasztóknak fizetniük. Távoli párhuzam, de a stream-elés korában a szoftverek piacán is jól működnek a Freemium modellek – Magyarországon már az internetezők 15 százaléka adott pénzt valamilyen szoftverért (amelybe a játékok nem tartoznak bele) – miért ne lehetne elképzelni hasonló megoldást a magyar online tartalompiacon? Az online tartalomszolgáltatók számára tehát a kihívás abban mutatkozik meg, hogy olyan tartalmakat állítsanak elő, amelyért a fogyasztó hajlandó a zsebébe nyúlni.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Soma
2012. április 11. 13:10
Egy fillért sem fogok fizetni azért, hogy a provokátor-nyál fröccsenéseit olvashassam!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!