„A Timeline az oldalakra is kiterjedő, kötelező bevezetése látszólag csak a személye profilokra korábban már bevezetett idővonalas megoldás kiterjesztése, valójában azonban annál sokkal többről van szó. Csökken a Facebook oldalak közvetlen reklámereje (nem lehet például többé csillivilli kezdőoldalakat (landing page) beállítani), ugyanakkor tartalomtulajdonosok az eddiginél sokkal több lehetőséget kínáló tartalomkezelő eszközt kapnak a kezükbe.
A kezelhetőbb, jobban szerkeszthető oldalak egyértelműen a tartalomkészítésre ösztönzik az oldalak tulajdonosait. Ráadásul az igényes, időtálló tartalom nem tűnik el, nem »csorog le« az oldalakról, az idővonal révén mindig visszahozható.
Az új Facebook oldal véget vet a népszerűség körüli maszatolásnak is. Ezentúl nyilvános lesz a rajongók (lájkolók) és az oldalról »beszélők« száma mellett az értékek időbeli alakulása is. (A lájkolás szerepének csökkentését is célozzák a napokban bejelentett érdeklődési listák is. A saját kategóriákba rendezett érdeklődési listák összeállítása némi gondolkodást, komolyabb erőfeszítést igényel, mint a Tetszik gonb nyomkodása, ennek megfelelően a listára való felvétel többet is ér annál.)
A kiváltságosok (a Facebook kiemelt partnerei) és a türelmetlenek már átálltak az idővonalas megjelenésre. Ízlelgethetjük, próbálgathatjuk, mi is vár ránk áprilistól.”