„Böngészem saját facebook oldalam statisztikáit. A legnépszerűbb postokat harmincezren látták, és ebben nincsen benn azok száma, akik a különböző más online felületeken (nol.hu, hvg.hu, mandiner.hu, fn.hu stb.) találkoznak a facebook bejegyzés másodközlésével, rövid összefoglalásával. Nagyjából két hónapja indult el az oldal. Azóta több, mint ötezren like-olták. A felhasználók kétharmada budapesti, tizede szegedi, és meglepően sokan vannak Törökbálintról. A like-olók életkori megoszlása viszonylag egyenletes. Harmaduk 35 év alatti, további harmaduk 35-55 év közötti, a harmadik harmad 55 éves vagy annál idősebb.
A facebook közvetlen versenytársa lett néhány írott lapnak. Gyorsabban és többekhez jut el, mint sok újság. Nem kétséges, a változás folytatódni fog, a trend fennmarad, a szerkesztőknek, az újságíróknak meg fájhat a feje, hogy miként állhatják majd a versenyt.
A facebook társadalmi erejét jól mutatja a minapi hír: a magyar felhasználók száma átlépte a 3 milliót. Facebook-on szerveződnek baráti körök, fogyasztói klubok és újabban mindenfajta megmozdulások. A kormány ellen tüntető magyar civilek leghatékonyabb platformja is a Facebook. És tegyük hozzá: most szombati tüntetésünknek is a Facebook az egyik legerősebb szervezője.
És jön egy új korszosztály, amely alig olvas politikai napilapot, ezzel szemben lóg a neten, a youtube-on, a facebookon és máshol. Ez meg nekünk lesz kihívás, politikusoknak.”