„A közvéleménykutatások azt mutatják, hogy tovább nő a Fidesz támogatottsága.
Csókoltatom a közvéleménykutatásokat! Én meg az élő emberek között az utcán megyek, és ott egyre markánsabban jönnek elő azok a hangok, hogy nem ilyen lovat akartunk. Tehát én azért látok egyfajta ébredést. Nyilván van a laikus társadalomban egyféle győzteshez húzás. Ugyanakkor azok az emberek, akik az ország terheit viszik - tehát az adófizetői, munkavállalói réteg, amelynek élethelyzetéből fakadóan általában ma is hitele, jellemzően devizahitele van - , na azok meg szívnak, mint a torkosborz. (...)
A kampányuk mottója: Közel Önhöz. Számíthatunk arra, hogy Mesterházy Attila, Horváth Csaba vagy esetleg Ön kopogtat az ajtónkon?
Én egészen biztos. Nálunk augusztus első felében a felkészülés van, augusztus második felében a kopogtatócédula-gyűjtés, majd szeptemberben maga az igazi kampány. A kopogtatócédula-gyűjtés idején kizárólag azt fogom nézni, hogy ki az aki házról házra jár, és gyűjti a kopogtatócédulákat és ki az, aki mást csinál. Én magam, a XIII. kerületben biztosan végig fogom rángatni az összes kilincset. (...)
Milyen névvel, és milyen jelképpel fogja indítani a kampányát az MSZP? Lehetett már hallani például vörös rózsáról, és Új baloldalról.
Menet közben brandot váltani nagyon szép politikai innováció, de van annyira kockázatos, hogy teljesen összezavarja az embereket. Ezt én butaságnak tartom. Szerintem Magyar Szocialista Párt néven fogunk tovább menni, és szegfűvel. Én sokkal inkább azt gondolom, hogy vissza kell adni a szegfű becsületét.”