A recept, a célok ugyanazok, csak a szereplő változott.
Sem Magyar Péterrel, sem mással nem térhetnek vissza a 90-es évek vagy a Gyurcsány korszak.
150 millióból koordinálná a divatipart az új állami társaság.
Átfogó divat-, és designipari fejlesztési stratégiát dolgoz ki a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), erre egy új, állami tulajdonú társaságot is létrehoznak a legutóbbi Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint.
Az MTÜ feladata lesz, hogy a stratégiák kidolgozása mellett koordinálja és összehangolja a belföldi és a külföldi regionális divat- és designipari megjelenéseket, és a belföldi szervezeteket.
Ehhez és az ügynökség marketing- és kommunikációs tevékenységéhez egy-egy új állami gazdasági társaságot hoznak létre, egyenként 150 millió forintos forrásból.
Tavaly december elején az ügynökség divatipari marketing igazgatósága #hellodivat elnevezéssel divatipari stratégiai napot tartott, hogy a divatszakma hazai képviselőivel közösen alapozza meg egy átfogó, a magyar divatipar minden területét érintő stratégia létrejöttét. A konferencián jelentették be, hogy a magyar divatipar 5 éves stratégiáján dolgoznak.
(Borítókép: Divathét Párizsban. Fotó: MTI)