A hagyományos, januári év eleji fogyókúrás dömpinget csak a májusi súlyvesztési vágy múlja felül, ez a trend évek óta töretlen – írták. Az adatok pedig azt mutatják, hogy a tavalyi rendkívüli év sem tépázta meg a kategória forgalmát.
A közelgő nyár kedvez a súlykontrollt célzó termékeknek, minden 100, a kategóriára fordított forintból 60 kapszulára megy. A shake-ek (poralapú készítmények) képviselik az értékbeli forgalom egyharmadát. A tabletták, folyadékok, pezsgő- és rágótabletták összteljesítménye pedig hatról 8 százalékra nőtt.
A drogériák tartják vezető pozíciójukat mint az értékesítés centruma: az értékbeli és mennyiségi forgalom 90 százaléka itt realizálódik.
A NielsenIQ adatszolgáltató cég az Advent International portfóliójába tartozik, és csaknem száz országban végzett üzleti tevékenységével lefedi a világ népességének több mint 90 százalékát.
(MTI, fotó: pixabay)