Amerikában több mint hárommillióan nézték felvételről a Hawaii Five-O című sorozat legutóbbi részét. Van ráadásul olyan sorozat, amit a nézők fele már felvételről követ csak - ezek a nézők azonban nem jelentenek egyetlen fillért sem a tévécsatornáknak. 2009 elején még csak az amerikai háztartások 33 százalékában volt dvr (digitális rögzítő), idén szeptemberben pedig már a 38 százalékuknak. Az elmúlt héten Amerikában 13 olyan sorozat volt, melynek nézettségén több mint egy százalékkal erősített az utólagos megtekintés.
A dvr terjedése a kisebb csatornáknak, és a kisebb műsoroknak kedvez, ugyanis éppen a kevésbé nézett műsorok esetében nagyobb a dvr-megtekintések aránya az élő adás nézőszámához képest. A felvett műsorok nézői ráadásul fiatalabbak, jobban képzettek és jobban keresnek mint az átlagnézők. Egyelőre azonban még a dvr csak bevételkiesést jelent csak az amerikai csatornáknak, hiszen a hirdetőket csak az élő adások nézettsége érdekli, hiszen akik felvételről nézik a műsort, úgyis áttekerik a reklámblokkot. A nagy csatornák éppen ezért már egyeztetnek a kábelszolgáltatókkal arról, hogy a dekóderek és a felvevők ne engedjék a reklámblokkok áttekerését.