Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Socl nevű kezdeményezés egyesítené a Facebook és a Google+ funkcióit – írja a hvg.hu.
Még a nyár elején hívta fel a figyelmet egy IT-blog arra, hogy a socl.com a Microsoft tulajdona. A találgatásokat követően a cég végre közölte, hogy a Socl egy fejlesztés alatt álló közösségi eszköz, amely inkább a Google+-hoz hasonlít, mint a Facebookhoz.
Thomas Houston, a „The Verge” újságírója szerint a Socl egyesíti a Facebook és a Google+ funkcióit, de még nem kapcsolták össze más webes Microsoft-szolgáltatással. Szerinte a Socl-nek hatalmas akadályokat kell leküzdenie.
A Microsoftnak egyébként nem ez az első kísérlete közösségi oldal létrehozására, korábban felreppentek hírek a soha el nem készült Wallop-ról, és a Windows Live szolgáltatásból is próbáltak közösségi oldalt faragni – írja a Spiegelre hivatkozva a hvg.hu.