A sztrájktörő köszöntése

2010. január 15. 10:04

Széles Gábor buszvezetői nem hőbörögnek, a nemzeti felkelést leszarják.

2010. január 15. 10:04
Hülyeországban a BKV-sztrájk a kormány elleni felkelés, tehát a sztrájkolók aranyosak, szépek és hazafiasak, míg a sztrájktörők és a sztrájkot ellenzők viszont büdös kommunisták. A valóságban viszont az egyik legnagyobb sztrájktörő nem más, mint Széles Gábor, a Magyar Hírlap és az Echo TV tulajdonosa, akinek pedig szemmel láthatóan leghőbb vágya, hogy sámli lehessen Orbán Viktor tévénéző fotelje előtt. És mégis úgy tűnhet első blikkre, hogy Gaskó István nagyobb hazafi nála. Széles Gábornak ugyanis nemcsak félfasiszta propagandavállalkozásai vannak, hanem közlekedési cége is, amely VT-Transman névre hallgat, és huszonhárom budapesti buszjárat üzemeltetését nyerte el, amit közmegelégedésre teljesít. Sztrájk idején is.

Széles Gábor buszvezetői nem hőbörögnek, a nemzeti felkelést leszarják. Még szolidaritásból sem csatlakoznak, mint néhány magáról megfeledkezett vasutas. Különös, ugye?

Összesen 70 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Öreg
2010. január 15. 20:01
Nemhivő! Te nem olvasod el a válaszokat figyelmesen! A Széles féle vállalkozások alvállalkozásban dolgoznak a BKV-nál és esetleges leállásukkal nem a BKV-nak okoznának kárt, hanem a saját vállalatuknak, ahol a sztrájkot kiváltó probléma nem merült fel! Ezek az alvállalkozók egy-egy járatot vállaltak alválalkozóként, saját jármüvel- amit egyébként lehet, hogy a BKV-tól bérelnek - de a kritizált müszaki feltételekért Ők maguk felelnek, az uj jármüveket- mint Debrecenben- Ők maguk veszik. Ha Tóta W ezt nem vette észre, szimplán hülye, ha meg nem akarta észrevenni, igazmondási hajlamát minősiti! Gentry! Jó lenne, ha ezt a 8 általánosozást abbahagynád, mert halvány fogalmad sincs a gépkocsivezető társadalomról. Ma már legalább a fele létszám érettségivel rendelkezik és utánna -mivel nem ment egyetemre és nincs más szakmája, gépkocsivezetést tanul. Ahhoz, hogy buszt vezessen, több szinten kell vizsgáznia, nem ajándékba kapják a jogositványt. Magam közlekedési vállalat vezetésében dolgoztam -mellesleg megfelelő diplomákkal a hátam mögött - és soha nem éreztem az ott dolgozó gépkocsivezetőkkel szemben olyan indittatást, hogy végzettségük miatt 8 általánost végzett lenézendő embereknek tekintsem Őket. Hosszu pályafutásom során mindenféle képzettségü emberrel volt munkakapcsolatom, és --sajnos - a magasabban képzett emberekben -hozzáállásuk /pl. pénzéhség/ szorgalmuk, és megbizhatóságuk miatt többször csalódtam. Végezetül, ha nagyon értelmes és képzettségéhez mérten /tul/inteligens embert akarsz találni, a gépkocsivezetők között nagyobb arányban találsz, mint sok diplomához kötött embercsoportban.
Nemhivo
2010. január 15. 19:26
A gyengék kedvéért értelmezni kell Tóta irását, mert lövésük sincs, mit is olvasnak.. Első tétel: MA!..BÁRKINEK, aki "keresztbe tesz" a kormánynak (sztrájk), akkor is IGAZA VAN (a "narancsködösök" szerint), ha "nincs igaza"..vagyis mindenkit megszívatnak a baromságaikkal.... Ha u.ez a bagázs, u.így, u.ezért sztrájkolna OV alatt, akkor már a komonista mozgalmárok aknamunkájáról zengedezne az ária.. Második tétel: MOST nem a sztrájkjog megítéléséről szól a mese, ..hanem arról, hogy hogyan is van az, hogy az állami alkalmazott gaskóék a pénzünkön "hazafiaskodnak" a fidesszel együtt (szoli.sztrájk), miközben a "vérhazafi" széles, ezt a "magasságot" most kihagyja.. ? Miért? ..na, ez az a kérdés, amit Tóta most feltett.. Válasz van?
csőretölcs
2010. január 15. 18:59
Tóta W. húzzon el a vérbe, horgas csőrét laposra kalapálom!!!
Öreg
2010. január 15. 17:08
Ez a baj a vitákkal: arról beszélnénk, a vitainditó kapcsán, hogy Tóta W. ismét melléfogott. Az a kollektiv szerződés, ami körül zajlik a sztrájk, csak a BKV dolgozóira /főleg a buszsofőrökre / vonaztkozik. Négy évvel ezelőtt a béralapot terhelő kifizetés helyett az adó és járulékalapba nem tartozó módon fizették ki 0 40 ezer Ft-ot, és azt most/mivel pulykapénznek keresztelték/ elvonják a dolgozóktól. Ha akkor ez a bérkeret terhére történik -és az adókat is kifizetik rá - ez az ügy nem is lenne, az összeg bekerült volna a következő évi alapba és törzsbérként jelent volna meg.De ez a Tóta W. féléket nem érdekli, mert a liberális városvezetés kegyeltje őkelme, igy inkább a sofőrökön rug egyet. Az alvállalkozóként dolgozó gépkocsivezetőkre ez nem tartozik. Szegény Tóta W. ha repülővel közlekedett, biztos járt ugy, hogy egy reptérről 20 ország repülői mennek, de az egyszem /tetszés szerinti légitársaság/ sztrájkolt és ezért az Ő repülője nem szállt fel. Ez tök az a helyzet, azzal a különbséggel, hogy az alvállalkozók csa az összes busz 10-15 %-át teszik ki. Ez igy van rendjén, de egyszerübb a tényeket nem észrevenni. Tóta W. eddig is bajkeverő volt, ezután is az lesz. De kedves vitatársaim: erről beszélünk és nem arról, hogy utálom a sztrájkot, mert az a jelenlegi hatalommal szembemegy, utálom az Árpádsávos lobogót, mert élenjáró elvtársaink utálják, és általában mindent utálok, mert ..Orbán Viktor /a hőbörgők gondoljanak ide amit akarnak. Nekem is lenne mondanivalóm /Tiszántuli vagyok/ Bajnairól,/ a családomat is meghurcolták /Apró-Gyurcsányiról, /budapesti lakos vagyok/Demszkiről/ és magyar vagyok /a korrupt,népnyomoritó MSZP_SZDSZ-ről,/ de ez most nem ide tartozik!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!