Itt a sörös-terv: a Budweiser gyártója izraeli kiberközpontot hoz létre

2019. június 19. 12:13

Megelégelte az Anheuser-Busch InBev a folyamatos hackertámadásokat.

Túl sok hackertámadás érte, ezért izraeli szakemberek segítségét kéri az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) – derül ki a NoCamels írásából, amit a Neokohn szemlézett. A belga székhelyű cég sörgyártása a világpiac 25 százalékát teszi ki jelenleg, és csaknem 400 márka – köztük a Budweiser, Corona, Becks és Stella Artois – is hozzájuk kötődik.

A Neokohn cikkében az olvasható, hogy a kategóriájában piacvezető cég egyik vezetője elmondta: nagyon sok kibertámadással kellett szembenézniük a múltban – és nemcsak kisebb zavarok keletkeztek, hanem komoly anyagi célú hackertámadások is érték a vállalatot. Luis Veronesi szerint az új izraeli egység célja lenne, hogy elemezze és megelőzze a lehetséges támadásokat a jövőben.

A szakember elárulta azt is a Neokohn írása szerint, hogy március óta keresnek partnereket a munkához, és előfordulhat, hogy száz alkalmazott is helyet kap majd az új  központban, valamint más területeken is együttműködést kezdeményeznek, hogy izraeli szakemberektől tanuljanak – például agrár- és ételtechnológiai területeken.

A bejegyzés trackback címe: https://mandiner.hu/trackback/150312

Ajánljuk még a témában