Soha nem termelt még ennyit a győri Audi

2015. július 30. 09:48

Eddigi legnagyobb termelési volumenét érte el az idei év első felében az Audi Hungaria: több mint egymillió motort, illetve majdnem 85 ezer autót gyártottak.

2015. július 30. 09:48

Több mint egymillió gyártott motorral és 84 ezer, a gyártósorról legördülő autóval eddigi legmagasabb termelési volumenét érte el az idei év első félévében az Audi Hungaria Motor Kft. – tájékoztatta a győri székhelyű vállalat csütörtökön az MTI-t.

Közleményük szerint 1 millió 67 ezer 525 motort gyártottak az idei év első hat hónapjában, amely 1289-cel több, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Mintegy 817 ezer négy-és öthengeres Otto-és dízelmotort, 228 ezer hathengeres és több mint 22 ezer nyolc-és tízhengeres motort gyártottak, amelyeket a Volkswagen-konszern több mint 30 telephelyére szállítottak. Összesen 84 ezer 888 autó gördült le a gyártósorról az első hat hónapban, amely 18 ezer 284-gyel volt több, mint tavaly ugyanebben az időszakban.

Összesen 7 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
brekker
2015. július 30. 16:27
Egykulcsos adót ellenzőknek: Tehát a bérköltségből egykulcsosan eltűnő 16%-on (szja) felháborodnak, de a bruttó bérhez képest ugyanúgy egykulcsosan eltűnő maradék 18,5% (munkavállalói egyéb járulékok) és 28,5% (munkáltatói járulékok), összesen 47% nem izgatja őket. A járulékokat pedig egyhamar nem fogják progresszívvá tenni. Ha nagyon erőlködnek, előfordulhat, hogy valamelyik későbbi "szocialista" kormány kitalálja, hogy a munkáltatók fizessenek kevesebbet, mint 28,5%, mondjuk 13,5%-ot, és a maradék 15%-ot "szétosztják" a "jől keresők" között. Mivel mindenféleképpen kevesebben vannak, mint az összes adózó, és csak egy sáv fölött érvényes a nagyobb adókulcs, ezért hogy a megfelelő adóbevétel meglegyen, náluk a következő sáv már minimum 40% kell legyen. És akkor ott vagyunk, ahonnan 2010-ben elindultunk.
brekker
2015. július 30. 16:24
Munkabér és adó/járulék* itt marad. Győri főiskolát támogatja a cég. Ha nagyobb a GDP, kisebb kamatra kapunk hitelt. Mindez akkor, ha egyetlen további forintot sem költ egyébként az Audi Magyarországon. *durván, de viszonylag pontosan, és könnyen megjegyezhetően: -nettó bér/összes bérköltség = 1/2 (51,0%) -nettó bér/bruttó bér = 2/3 (65,5%)
Catullus
2015. július 30. 12:04
Ha több autó készül, akkor van kereslet rájuk (de nem itt).
Catullus
2015. július 30. 12:04
Egy tállai ... ennyit a fidesz szakembereiről. (a megjelenéséről már nem is szólva, de orbánnak csupa rossz arc kellett)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!