Elnézést kér és költséget térít a WizzAir

2013. november 17. 14:39

A Wizz Air elnézést kér mindenkitől, aki feleslegesen várakozott a bécsi és pozsonyi reptéren vasárnap hajnalban buszokra. A cég megtéríti azon utasok költségeit, akik igazolják, hogy saját költségükön oldották meg a hazautazásukat.

2013. november 17. 14:39

„A buszszolgáltatás Pozsonyban nagyon korlátozott mértékben, Bécsben pedig egyáltalán nem volt elérhető, mivel más légitársaságoknak ugyanúgy át kellett irányítaniuk járataikat az időjárás miatt. A Wizz Air utasította a földi kiszolgáló cégeket Pozsonyban és Bécsben, hogy tájékoztassák az érintett utasokat, és éjszaka buszokat küldött Budapestről, hogy elhozzák őket Bécsből” – írta a fapados légitársaság az Indexnek azután, hogy a lap megírta, hogy a köd miatt Bécsben és Pozsonyban rekedt Wizz Air-utasokért nem jött busz.

A Wizz Air megtéríti azon utasok költségeit, akik igazolják, hogy saját költségükön oldották meg a transzfert. A Wizz Air elnézést kér az érintett utasoktól a kedvezőtlen időjárás okozta fennakadás miatt, de utasaink és a személyzet biztonsága számunkra a legfontosabb” – áll a légitársaság tájékoztatásában.

Összesen 9 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
basatu
2013. november 17. 20:13
A MALÉV mikor teszi meg ugyan ezt a károsultakkal szemben?
Fahrenheit 451
2013. november 17. 16:31
Egy prágai szilveszter után jártam így, hogy fél napra a reptéren rekedtünk, amikor hóvihar miatt nem repültek. Nagy büszkeség volt, amikor a MALÉV gép volt az első ami megérkezett értünk és mindenki irigykedett ránk, magyarokra.
Basiliscus
2013. november 17. 14:44
"A buszszolgáltatás ....Bécsben pedig egyáltalán nem volt elérhető," De csak a Wizz-nek. Azért kössz, hogy legalább az "elnézést"-ig eljutottunk.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!