Nem kellett sokáig nélkülözniük a hallgatóknak Puzsért: hamar visszatért a Spirit FM-re
Sokan meglepődtek a hír hallatán.
Sikeresnek értékelte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) A Dal című válogatóműsor szombati, első adását, amelybe több mint 2,5 millióan néztek bele. A produkció a saját műsorsávjában minden más tévéműsort megelőzött.
Az M1-en és a Duna Worldön párhuzamosan sugárzott adásnak átlagosan több mint egymillió fős nézettsége volt, de a legnézettebb percekben az 1,4 millió főt is megközelítette – közölte az MTVA hétfőn, a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. Az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatójának első, bő kétórás műsorába több mint 2,5 millióan néztek bele, vagyis a teljes lakosság 27,5 százaléka – derül ki a mérési adatokból. A show szombat este a saját idősávjában (20.15 és 22.20 között) minden más tévéműsort megelőzött. A műsor közönségaránya a két adón együtt 21,9 százalék lett, de a 18-49 éves korosztály körében is 15 százalék felett teljesített – szerepel az MTVA közleményében.
A dalválasztó interaktív showműsorban a zsűri Agárdi Szilvi és Pál Dénes duettjét, Keresztes Ildikó és Rácz Gergő produkcióját, a nézők SMS-szavazatai pedig Baricz Gergőt, Gyurcsík Tibort, valamint Palcsó Tamást juttatták tovább a középdöntőkbe.