Hatalmas változás jön a Google-nál, több millió magyart is érint
A magyarok kétharmada használja a Chrome-ot, ám a keresőóriásnak most valószínűleg el kell adnia a böngészőjét.
A kanadai Globe and Mail újságban és a National Postban is hirdetést jelentetett meg a Google, hogy bemutassa, mennyivel hatékonyabb saját, kereső alapú reklámozási módja.
A kanadai Globe and Mail újságban és a National Postban is hirdetést jelentetett meg a Google, hogy bemutassa, mennyivel hatékonyabb saját, kereső alapú reklámozási módja. A hirdetés szövege mindössze ennyi volt: „Tudod kinek van szüksége fodrászra? Aki fodrászt keres! Talán ezért működnek a Google hirdetései”.
Bár a keresőóriás a reklámmal pénzt adott a szűkülő nyomtatott piacnak, bizonyította: az online felületek hirdetéseivel sokkal több embert el lehet érni, számukra sokkal relevánsabb tartalmakkal.