Papíron hirdet a trükkös Google

2012. augusztus 21. 15:06

A kanadai Globe and Mail újságban és a National Postban is hirdetést jelentetett meg a Google, hogy bemutassa, mennyivel hatékonyabb saját, kereső alapú reklámozási módja.

2012. augusztus 21. 15:06

A kanadai Globe and Mail újságban és a National Postban is hirdetést jelentetett meg a Google, hogy bemutassa, mennyivel hatékonyabb saját, kereső alapú reklámozási módja. A hirdetés szövege mindössze ennyi volt: „Tudod kinek van szüksége fodrászra? Aki fodrászt keres! Talán ezért működnek a Google hirdetései”.

Bár a keresőóriás a reklámmal pénzt adott a szűkülő nyomtatott piacnak, bizonyította: az online felületek hirdetéseivel sokkal több embert el lehet érni, számukra sokkal relevánsabb tartalmakkal.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!