Az EU-hoz fordul a Gyurcsány-párt

2012. április 16. 17:50

A Demokratikus Koalíció az Európai Unió csalás elleni hivatalához fordul, vizsgálatot kérve a Közgép Zrt. több százmilliárd forint értékű állami megbízásai miatt.

2012. április 16. 17:50

A Népszabadság hétfőn arról írt: egy közbeszerzési dokumentum szerint Simicska Lajos korábbi APEH-elnököt nevesítették a Közgép Zrt. tulajdonosaként. A DK szerint mostanra nyilvánvalóvá vált, hogy az elmúlt időszakban egy Fidesz-közeli cég nyert el több százmilliárd forintos állami megbízásokat, illetve jutott 34 milliárd forintos hitelkerethez a Magyar Fejlesztési Banktól. A DK az Európai Unió csalás elleni hivatalához fordul vizsgálatot kérve, és azt szeretnék elérni, hogy a vizsgálat végéig az építőipari vállalat ne kaphasson újabb megbízásokat közpénzből.


A képet az Origo fotósa, Tuba Zoltán készítette.

Összesen 103 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Reakczy Jóska
2012. április 17. 07:39
miért, Moszkva már nem segít? :D
kalasnyikov
2012. április 17. 07:10
teferi, miért nem foglalkozol a nejed bányáival Indonéziában. Kiszedik alólad a szenet az oroszok te majom...DDDDDDD
Mitya Ivanov
2012. április 16. 22:30
balatonfelvidéki szőlészet-borászat
Cafka Margit
2012. április 16. 22:06
Itt az ideje előszedni a teljes M6 - M3 projekteket Egyrészt előadták mekkora csodát műveltek a rengeteg pályaépítéssel (teljes egészében PPP beruházás - vagyis magántőke finanszírozott projekt volt az összes) - isszuk is a levét - soha nem látott összegekbe került és kerülni fog még pontosan 30 évig Az oda szerződött összes vállalkozó egy szoci zsilipen keresztül jutott alvállalkozói munkához, melynek 5-20 százalék díja volt - enélkül a pályaépítésre bejutni nem lehetett - mivel közvetlenül érintettként ott voltam ezt biztosan állítom Az egyik generálkivitelező a Viadom volt (Kóka cég) hihetetlen szemét munkáját takarítottuk el miután becsődölték -természetesen úgy, hogy a részüket előbb felvették, majd az összes alvállalkozójukat otthagyták kifizetetlen számlákkal a nyakukban Érdekes módon a kilométerenkénti 2,8 milliárd miatt valahogy nem szaladoztak sehová Mert ők megmutatták hogy a legolcsóbban kizárólag ők képesek autópályát építeni Az egész gengszter bandát rég be kellett volna zárni az autópálya bekerülési költségeiből minimum 15 százalék vissza lett fogva az mszp-szdsz pártkasszákba No ezt bátran kivihetik az eu-ba...
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!