Megtalálták Till Tamás gyilkosát, de nem kell börtönbe mennie
A férfi részletes beismerő vallomást tett.
Az eredetileg szériamotornak szánt Suzuki szabálytalan „rendőriesítése” miatt halt meg 2009-ben a Mátrában egy rendőr.
Szegedi Henrik 2009. augusztus 8-án szolgálatteljesítés közben szenvedett halálos motorbalesetet a Mátrában. Az első vizsgálat szerint vezetéstechnikai hiba okozta a fiatal rendőr halálát, hozzátartozói azonban nem fogadták el a hivatalos jelentést. A család nyomására újravizsgálták a baleset körülményeit: kiderült, a balesetet valójában az okozta, hogy a kanyarban a motor bukócsöve elérte az aszfaltot. Szabályosan felszerelt bukócső esetén ez azonban nem történhetett volna meg.
Kiderült, hogy Szegedi motorját – és még nyolc másikat – egy budafoki kft. szállította le a BRFK-nak 2007. június 6-án. A cég formailag közbeszerzésen nyerte el a Suzukik szállításának jogát, azonban nem rendőrségi célra gyártott motorokat, hanem szériaváltozatokat szállított le, amelyeket később „rendőriesítettek”. A motorok átalakításához senki nem kért engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól.
Az ORFK vezetője a fejleményekre tekintettel elvette az ügyet a BRFK-tól, most a Nemzeti Nyomozó Iroda foglalkozás körében elkövetett halált okozó gondatlan veszélyeztetés miatt nyomoz ismeretlenek ellen. Az ügy kivizsgálásának befejezéséig a rendőrség a kft-től beszerzett motorokat leállíttatta.