Elárulta a MÁV főigazgatója, mi lesz a vasútállomásokkal
Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
A BKV-hoz hasonlóan a MÁV-nál is fizettek ki botrányos módon közpénzekből több-tízmilliós végkielégítéseket.
A pénteki Magyar Nemzet szerint a vasútnál is alkalmazták a BKV-nál kiderült botrányos rendszert, ami szerint a milliókból elbocsátott vezető tulajdonképp a cég kapuin belül más jól fizető állást kapott. A lap úgy tudja, körülbelül 40 millió forintos végkielégítést kapott például Kiss Péter, aki 2007 májusának végén távozott a MÁV Zrt.-től. Kiss egy hónapon belül már a leánycég MÁV-Start biztonsági igazgatója volt, egymillió forintot meghaladó fizetéssel, szolgálati autóval.
Ráadásul a milliós fizetésért visszacsábított igazgató feladata szerint olyan szervezetet hozott létre és vezet, amelyből egy már működik a vasútnál, írja a Magyar Nemzet. A BKV-nál a becslések szerint több milliárd lehet a 2006 óta kifizetett végkielégítések, hallgatási, lelépési pénzek összege, a kedvezményesen vagy térítésmentesen átadott szolgálati autókkal és más juttatásokkal együtt.