Ugrálóvárat az iskolai tornatermekbe?

2016. július 08. 10:01

A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál. A július 20-ig tartó program keretében azok a vásárlók, akik a SPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolnak, hozzájárulnak, hogy több mint 25 iskola megnyerhesse az összesen 5 millió forint értékű nyeremény valamelyikét.

2016. július 08. 10:01

Ugrálóvár, konditerem, úszómedence… Csak néhány dolog azok közül, amit iskolás gyerekek soroltak fel, amikor a P&G álmaik tornaterméről kérdezte őket. A kisfilmből kiderül, hogy a kisiskolások egyik kedvenc mozgásformája az ugrálóvár; sokan szívesen látnának ilyen eszközt iskolájuk tornatermében. A megkérdezett diákok több mint háromnegyede sivárnak tartja a tornetermük megjelenését is: a legtöbb kislány szerint jó lenne, ha több színes dekoráció jelenne meg, míg a kisfiúk kedvenc csapatuk és sportolóik képeit látnák szívesen a falakon. Ha kíváncsi vagy, hogy az óriáshomokozón, boxzsákon, vagy a falakról lelógó csillámpónikon túl még mire vágynak, nézd meg az alábbi videót:

A KSH 2015-ös adatai szerint jelenleg több mint egymillió gyermek jár általános iskolába valamint középfokú oktatási intézménybe. Az összesen 8357 oktatási intézményt célzó program kezdeményezői nem véletlenül választották a támogatásnak ezt a módját: a két vállalat elkötelezett a gyermekek egészséges fejlődéséért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében javítsák az iskolások mindennapos sportolási lehetőségeit, és növeljék ezáltal a gyermekek sport és mozgás iránti szeretetét.

A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország közös társadalmi felelősségvállalási kampányának keretében az ország minden iskolája lehetőséget kap a másfélmillió forint értékű fődíj vagy az egymillió forintos különdíj elnyerésére. A nyereményjáték július 20-ig tart, a nyeremények összegét tornaterem-felújításra ajánlja fel a két vállalat. A programban most bárki részt vehet, és szavazhat a kiválasztott iskolára mindössze egyetlen termék – Ariel, Always, Ambi Pur, blend-a-med, Bonux, Discreet, head&shoulders, Gillette, Jar, Lenor, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Venus vagy Wella – vásárlásával és a www.ujtornaterem.hu weboldara történő regisztrációval.

„Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sport szeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem.” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere. „Kezdeményezésünkkel az a célunk, hogy ne csupán felhívjuk az emberek figyelmét a sport jelentőségére, de mozgósítsuk is őket, és tudatosítsuk, hogy most egy apró mozdulattal – azzal, hogy hová nyúlnak a polcokon – tudatos döntést hozhatnak, és ezzel változásokat indíthatnak el több száz kisiskolás életében.”

„Nagyon örülünk, hogy egy olyan program mellé állhatunk, amely kiemelten fontos a gyermekek és családjaik életében. A gyerekek hétköznapjaiknak a felét az iskolában töltik, ezzel a kampánnyal pedig mi is hozzájárulhatunk a mindennapos testnevelésórák fejlesztéséhez.” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. “A napi mozgás minősége legalább olyan fontos, mint a mennyisége, és ehhez a gyermekeknek megfelelő és biztonságos tornaeszközökre van szüksége. Most a vásárlókkal együtt támogathatjuk a gyermekek fizikai és szellemi fejlődését.”

2016 a sport éve, segíts te is, hogy több száz gyermek álma valóra váljon!

www.ujtornaterem.hu

 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!