A vlogger

2018. augusztus 10. 08:20
Gajdics Ottó
Magyar Idők

Hiába no, a XXI. században már nem a porszívó a sláger!

„Vona szerint választási vereségük logisztikai bukás volt. Rosszul értékelték a helyzetet, hibáztak, amikor elhitették magukkal, hogy van elég erejük győzni. Ha felületesen nézzük ezt az értékelést, még elégedetten csettinthetnénk is: végre egy felelősségteljes ember, aki beismeri tévedését.

Ám ha ehhez hozzávesszük, hogy az újdonsült reklámguru szerint ő idealizálta a magyar társadalmat, vagyis jobbnak képzelte, mint amilyen az valójában, akkor máris ott vagyunk a balliberális megmondóemberek kedvenc magyarázatánál, miszerint a vidéki emberek alapból bunkók, azért szavaztak a Fideszre.

Meg azért, mert a polgármester azt mondta nekik, nem lesz egyébként közmunka. Remélem, minden vidéki honfitársamnak ökölbe szorul majd a keze, ha eljut hozzá pályakezdő vloggerünk ezen gondolata.

Ugyanúgy a valóság vétkes eltorzítása persze a médiában talált erőforrások egyenlőtlenségével magyarázni a választási vereséget attól az embertől, aki maga ismerte el, hogy inkább elfogadták a napilappal és televízióval rendelkező Simicska Lajos segítségét, ahelyett, hogy rávágták volna az ajtót. És akkor még a kormánypártokat lejárató óriásplakátok erdejéről szó sem esett.

Vona Gábor szerint nem a parlamentben dőlnek el a fontos ügyek. Ezért a fej és a szív lesz az új csatatere.

Mindezt úgy képzeljük el, hogy hetente ül majd be az autójába – újfent Gyurcsányt majmolva –, hogy vidéki lakodalmas videók hangulatát idézve ránk zúdítsa sértett énjének rövid szöveges üzenetekbe sűrített esszenciáját. Közben várja a szponzorok és hirdetők befizetéseit.

Hiába no, a XXI. században már nem a porszívó a sláger!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
vissza a teljes nézetre