3-as a magyar igazság

2017. június 19. 08:19

A korábbi érában a vitatott hasznú 4-es metró nyelte a pénzt, Orbánék pedig a gigantikus, de üres stadionokban, a látványszökőkutas, műköves főterekben látják a politikai fantáziát.

2017. június 19. 08:19
Batka Zoltán
Népszava

„Posztmodern világunk legfélelmetesebb jelensége, amikor összeül egy halom, külön-külön remek szakértő, érdekkijáró, majd együtt debil, kontraproduktív döntést hoz. Ráadásul az olyan, össznépi pitizésre épített autoriter rendszerekben, mint a NER, hatványozottan van jelen az öngyilkos hülyeség.

A legfrissebb éppen most játszódik le, élőben, az orrunk előtt. Úgy hívják: 3-as metró fel(nem)újítás. Kis magyar groteszk, ám bármikor átcsaphat tragédiába: a vonal nemcsak elöregedett, hanem súlyosan balesetveszélyes is. Akinek szokása, hogy indulás előtt a repülőtérről még egyszer felhívja a szeretteit telefonon – ki tudja ugye mi történik – az teljes joggal megteheti akkor is, ha Újpest Városkaputól a Nagyvárad térig utazik. A metró szellőzői vészhelyzetre nem alkalmasak, ha az alagútban tűz ütne ki, garantált volna a tömeges füstmérgezés, vagy még rosszabb.

Nos, a probléma felmerült, a közösségi döntéshozatal beindult. Illetve mégsem, mert a magyar politikának mindig akad valami fontosabb. A korábbi érában a vitatott hasznú 4-es metró nyelte a pénzt, Orbánék pedig a gigantikus, de üres stadionokban, a látványszökőkutas, műköves főterekben látják a politikai fantáziát.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 20 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
makapaka2
2017. június 20. 08:57
Egyre szánalmasabb a Népszava fröcsögése.
Mich
2017. június 19. 15:11
Népszara-idióta...
Mutimi
2017. június 19. 13:02
Ez a főterezés már 15 éves sztori. Nagyon gyengül a felhozatal arrafelé, úgy látom.
atila68
2017. június 19. 11:33
D.Gábor pedig szabadlábon. Ennyi.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!