Összesen 231 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
@mmiska

Az nem a fidesz volt.

@edvind johnsson

Ezek nem félnek, alig várják, hogy végre kapjanak már egy istenes nagy maflást.
Akkor aztán körbeugatják még a Holdat is.
(Azért azt bírnám, ha valaki normális elhatározná, hogy igazi ellenzék lesz, lemosná ezeket a cincogó, idejétmúlt fasisztoid különítményeket, akik ma ellenzéknek nevezik magukat.)
A kormánynak is módja lenne értelmes vitára. Most őszintén: A füttyögősökkel, vagy a momökásokkal, a kétfarkúakkal, vagy a ki9 a fenével lehetne itt vitatkozni?

@Döge

Sajnos, így látszik. De! Ne feledkezzünk meg arról, hogy ez a törvény az, amelyiket a demokrata EU nem hagyna jóvá soha a büdös életben, ha nem olyan volna, amilyen. Nem értem Kövért, erről miért nem beszélt.

@edvind johnsson

Ezekkel még a kutyám se állna le vitázni, legfeljebb méltóságteljesen felemelné az egyik hátsó lábát....

@Döge

Nem vagyok meglepve.

@Jurij Gagarin

Gondolod, hogy ezt az idiótát Ipper Péternek hívják?
Szerintem ez a provi neve, amúgy egy mezei gubó.

Nagyon örülnék annak, ha sem most, sem a jövőben nem férne bele.
Ugyanakkor a mindenkori ellenzéknek érthető igénye a közvetlen vélemény nyilvánítás. Erre az aktuális kormányok vezetőinek, tagjainak lehetőséget kell(ene) biztosítaniuk.

@silenceCZ

Nincs igaza. Inkább egy kis önfegyelmet, önkritikát hiányolok. A fidesz kialakított egy mítoszrendsuert. Ez egy zárt világ, ezt kritizálni nem lehet, csak elutasítani.

@kuszkusz

Te tényleg azzal kábítod magad, hogy a kritika hazugság, az ellenzék meg ripacs? Egyszerűen csak szégyelled magadnak bevallani, hogy amiben eddig vakon hittél, az már csak egy erkölcstelen, hazug rendszer. Egyszer úgyis eljön az idő, amikor őszinte leszel önmagaddal.

'Hideg polgárháború dúl Magyarországon'

Erről Orbán már réges régen beszélt:

https://www.youtube.com/watch?..

akkor még azt gondolta, hogy ki lehet ebből szállni. Majd valószínűleg meggyőződött róla, hogy nincs más választása mint beleállni. Más lehetőséget nem hagytak neki.

Válaszok:
Aegopolis | 2017. március 19. 22:43
@ősfideszes

Kétharmad? Jókor írod, láthatnád, hogy már Kövér is cikinek érzi :)))

Én nem érzek itt semmilyen hideg polgárháborút. Az ellenzék szidja a kormányt, az meg az ellenzéket -szavakkal , hála Istennek erőszak nincsen- ez a világ rendje.

@ottapont

Ugyanmár, aki olyan tömegtámogatással, mint amilyen Orbánnak volt 2010-ben nem képes ezen úrrá lenni, az vagy balfasz, vagy szándékosan így akarja. Félreértések elkerülése végett, természetesen az utóbbit valószínűsítem.

Válaszok:
ottapont | 2017. március 19. 22:46
@Aegopolis

"Nem lesz itt nyugi!"

Ki is mondta?

A békéhez is két fél kell.

Válaszok:
Aegopolis | 2017. március 19. 22:50
@GyulaTamas

Miért, ezekből mit lehet megtudni, amit az M1-ről, vagy a Kossuthról nem?

@ottapont

Nem. A békéhez háborút kell nyerni, és ez Orbánnak megadatott 2010-ben, de ő MINDIG háborúzni akar.

Válaszok:
ottapont | 2017. március 19. 22:59
@Aegopolis

Orbán választást nyert, csatát, ha úgy tetszik. A háború mind adding folytatódik amíg a 'nem lesz itt nyugi!' szellemében cselekvő társaság munícióval rendelkezik és hatalmi törekvései vannak.

Válaszok:
Aegopolis | 2017. március 19. 23:15
@ottapont

Ez elég ijesztően hangzik, remélem nem gondolod komolyan. Az ellenzéktől elvitatni a hatalmi ambíciót totális félreértése a demokráciának. Ez a dolga ugyanis. Háború pedig addig lesz, amíg az érintettek így akarják. Márpedig Orbán alkalmatlan a békére. Olyan, mint Nagy Sándor, Dzsingisz kán, vagy Napóleon. Csak a háború élteti, a konszolidációt képtelen vezényelni. Mindig kell ellenség, és ő gondoskodik is róla. Gyuribá, Brüsszel, migráció, Gyurcsány, álcivil, akárki. Csak béke ne legyen. Csata, megvédjük, támadás, felszólítjuk, követeljük. Amíg ez lesz a retorika, addig háború lesz. Aztán egyszer majd belefárad a nép.

Válaszok:
ottapont | 2017. március 19. 23:25
@ősfideszes

Győzzön meg erről, én hagyom magam. Látom, neked nincs kedved hozzá.

@Aegopolis

Én Orbánnal értek egyet abban, amit a videóban is elmondott már anno, a politikai ellenfelet likvidálni akaró hozzáállással nem lehet mit kezdeni.
Másképpen látjuk, ennyi az egész.

Válaszok:
Aegopolis | 2017. március 19. 23:33
@ottapont

Mégis ki tudná /akarná manapság likvidálni a Fideszt? Ez vagy valódi paranoia, vagy egy nagyon gáz ürügy, ami elfogadhatóvá púderezi a hívek szemében egy másik párt elnökének lebuzizását. Lehet, hogy az én ízlésem túl kényes, de nekem ez nem tetszik.

@Apáczai

Igazad van. Március 15-e az 1848-as hősökről kéne hogy szóljon.
E helyett az mindig az aktuálpolitikáról szól és szólt.
Akkor és most is.
Ez köztörvényes bűncselekmény.

"Füttyszó és taps fogadta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök március tizenötödiki ünnepi beszédét a Nemzeti Múzeumnál. A tömegben több helyen lökdösődés alakult ki a kormányfő ellen tüntető és a beszédet hallgatni akarók között."

@silenceCZ

hamis "siránkozás"

"az ország szempontjából is veszélyes, hogy nincs egy olyan szellemi erőközpont, amely képes lenne hiteles kritikát gyakorolni a kormány tevékenysége felett. "


A kormányt a törvényeknek kell kontrollálni(átlépik) és a független intézményeknek(nagyrészt felszámolták), meg az ellenzéki pártoknak( a választási törvénnyek ,a pártfinanszírozással és a propagandával próbálják ellehetetleníteni) .
Emellett vannak szellemi centrumok is pl a Professzorok Batthányi köre , de a kormány - már elnézést - tesz arra , amit mondanak.

Úgyhogy a kontroll hiányával kapcsolatban hamis minden siránkozás.

@Lotti

Én meg úgy emlékszem, hogy nem. De érdekelne, hogy mikor.

@pemete jakab

A kétbites hozzállásod szerint mindenki fideszes, aki a nyomorék Gyurcsány-kormány ellen volt.

Látod, ebben igazad van, az ember csak arra gondol, hogy a ti kezetekbe kerül a hatalom, máris megy szavazni a Fideszre, akkor is, ha egyébként nem tetszik neki sok minden.

@pemete jakab

Ti pedig boldogan adtátok a hatalmat a kezébe. Most komolyan: tényleg azt várjátok, hogy a félhülyéken és a hazaárulókon kívül valaki rátok szavazzon?

@Nand-e

Csakhogy ez egyszerűen hazugság. De balliberálisnak lenni azt jelenti, hogy nincs jelentősége az adott szavatoknak, nincs jelentősége a mondataitoknak, mert egy óra múlva, ha az érdekeitek úgy kívánják, akkor gátlástalanul állítjátok az ellenkezőjét.

@GyulaTamas

Én lassan egysegelemen kivül mindenkit letiltok, mert Zokni volt az még, aki érvelt is de lassan ő is átcsúszik az önmagáért való trágárkodásba és érik neki az x.

@lektor

Senki másnak nem állt érdekében, mint Nyakónak és az MSZP-nek egy jó kis média jelenlét, ráadásul szánalmas szerepben. A kulcs a hölgynél van, lehet, h. egyszer fény derül a szervezők kilétére.

Pedig sokkal jobb, ha szabadon füttykölődhetnek.

Ezzel is csak maguk ellen keltik a hangulatot és járatják le a baloldalt.

@edvind johnsson

Teljesen mezei, cetliről.

@Jurij Gagarin

Miért ne érteném?
Az mitől csoda, hogy a provokátor nem volt ÁVH-s?
Az úgy Ipper Péter, mint én a római pápa.
Egyáltalán: Megnézte már valaki, hogy Ipper Pálnak van-e Péter fia?

@Mich

A büdös életben soha nem mosdattam Böszmét, aki szerintem a legutálatosabb aktív politikus aki ma létezik.
Én csak arra akartam rámutatni, hogy nagyon képmutató a mostani rendzavarókat börtönnel fenyegetni akkor amikor a Fidesz ugyanezt tette a nemzeti ünnep alkalmával korábban.

Mind az Együtt, mind a Fidesz belekeverte az aktuálpolitikát a nemzeti ünnepbe, pedig lett volna alkalmuk a tiltakozásra máskor és más módon is.

Válaszok:
Csigorin | 2017. március 20. 12:08
@Gombóc XVI. Artúr

Az nem a Fidesz volt. Elofordulhatott termeszetesen hogy a balhezok kozott voltak fideszes beallitottsagu emberek, de ha neked ez ugyanaz, mintha a Fidesz maga szervezett volna kozpontilag rendzavaro akciot, akkor nagyon csunyan csusztatsz.

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2017. március 20. 17:16
@Mich

Segíts megvilágosodnom!

Hogy a lóvégtagban érvelek én Böszme érdekében?????

No meg az is érdekelne, hogy hogyan jön a március 15-i ünnephez az, amit ez a mocsok csinált 2006 őszén?
Mi az összefüggés?????

No meg mi az, hogy " "most visszakapjátok!"-érv"????

Én azt írtam, hogy mindkét párt belekeverte az aktuálpolitikát ahelyett, hogy "csak" megünnepelte volna március 15-ét.

Szóval ki kap vissza és mit???

@silenceCZ

Elutasítás után? Valódi középosztályt teremtő politika, csak ez lehet stabil. Ami teljesítményen alapul, szabályozott piacgazdasággal. Ami most van, az nem szabályozott piac, hanem a piac kiiktatása, csókos vállalkozók helyzetbehozása, ezáltal egy új kapitalista réteget teremtenek, mesterségesen. De ezek nem Richter Gedeonok, Ganzok, Weisz Manfrédok, egyszerű vazallusok. Most egy polarizált társadalom van, felső 10-15% sokat kapott, de az összes többi réteg leszakadóban. Ez destabilizálja az egész országot, mert előbb-utóbb "kapára kaszára fel" lesz a jelszó.
Sajnos ma az a valóság, amit másfél-kétmillió hívő hisz. De ez zsákutca, csak még nem jött el a fal. Hogy mikor jön, senki sem tudja, mert elég átláthatatlan az egész.
Viszont: a fidesz lejtmenete elkezdődött. Túl messzire mentek, ma már nem titok, tudtukra adták, lesz egy kör, amelyik nem ússza meg. Ezért félnek. Ettől még évekig hatalomban lehetnek. A fütyülés kevés, de ha majd Poltot félreállítják, borul a bili. Ez ma még elképzelhetetlen, de közelebb van, mint gondolnánk. az Orbán rezsim nem lesz harminc évig uralkodó, ahogy azt tervezték. Még max 6-8 év.

@Zokni

“Mesterségesen gerjesztett hangulat” — Beszélgetés Schmidt Mária történésszel, a miniszterelnök főtanácsadójával, a XX. Századi Intézet igazgatójával

Írta: Szombat - 1999-06-01 Rovat: Archívum

"— Tehát azt mondja, hogy ezek az emberek végül is antiszemitizmust gerjesztettek.

— Természetesen, ezt néhány ember tudatosan csinálta. Én is itt éltem ebben az országban, de nem tudtam, ki a zsidó és nem jutott eszembe megkérdezni.

— És ezért a zsidó médiaértelmiséget okolja? Mi van az antiszemitákkal?

— Természetesen vannak antiszemiták is. Hogyha valaki úgy gondolja, hogy antiszemita, az magánügy. Természetesen bizonyos szint fölött, vagy bizonyos megnyilvánulási formákban ez tűrhetetlen. El is várom, hogy a politika és a közéleti megnyilatkozások szintjén ez ne kapjon teret. Ugyanakkor én liberális ember vagyok, szerintem nem kell szeretni a zsidókat, meg a nem zsidókat se.

— A cikke elején csak a volt kommunistákról állítja, hogy érdekeltek voltak a zsidókérdés előtérbe állításában, mindenfajta kritika antiszemitizmussá alakításában, aztán ezt minden átmenet nélkül a liberálisokra is érti. Nem csúsztatás ez? Az ön számára összefonódik ez a két társaság?

— Én úgy vettem észre, hogy 1990-tol összefonódtak. Volt egyszer egy félnapos jeruzsálemi műsor a rádióban, amelyben döbbenten hallottam, milyen gyűlölettel beszélnek ezek a kormányról, az MDF-ről — már nem tudom, mit mondtak, csak a metakommunikációra emlékszem, vibráltak az indulattól, gyűlölték őket. Én akkor azt éreztem, hogy ez nem igaz, hát ezek nem gyűlölték így a Németh Miklóst, a Grósz Károlyt. Mi történhetett, hogy így gyűlölik?

— És mi történhetett?

— Az történt, hogy a saját szerepüket érezték veszélyeztetve. Arra tettek 199O-ben, hogy itt az SZDSZ fog nyerni és nem az SZDSZ nyert. Szerintem egyfajta értelmiségi rivalizálás kezdődött, meg akarták mutatni, hogy kik ezek: mucsaiak, senkik. Ez az első pillanattól kezdve így volt. "

Azért, mert "Volt egyszer egy félnapos jeruzsálemi műsor a rádióban", ettől még az állam éppen, hogy erősíti az állam jellegét, ez Orbán legfőbb érdeme, bárhogyan is prüszköl ettől a nagy ex-képviselő TGM, aki aljasabbnál aljasabb szavazásoknak volt beltagja..
A neve, ami nektek olyasmi, mint ördögnek a szenteltvíz:
Magyar Szuverenitás, biza', rá fogtok jönni: csak egyek vagytok a sok közül, semmiféle előjogra nem tarthattok igényt!
Capisce?

@Csigorin

Nem mondtam, hogy a Fidesz szervezte, csak azt, hogy Böszme uralkodása alatt is volt fütyülés március 15-én, tehát nemcsak Viktort fütyülték ki, ahelyett, hogy ünnepelték volna március 15-ét.
Úgyhogy képmutató dolog csak a most fütyülök esetében börtönt emlegetni.

@Zokni

Mint tudjuk, a cikk Hideg polgárháborúról szól.
Én pedig azt citáltam, kik indították el a hideg polgárháborút Magyarország népe ellen.
A Hanákné-ügy kreálói.
Akit nem verhettek meg - 3 méter magas járókelő antiszemitában sem létezik - azért, mert zsidó, de valahogyan mégis megverték.
Már a demokratikus sajtószabad korabeli médiában, ill. az akkori parlament bal-lib oldala szerint.
És ezzel eldobták a nehéz követ.
Ha visszahullik a fejükre, megérdemlik.
Ez a hideg polgárháború.
A nép szolgálata, az egy másik téma.

@Zokni

" a "faji előítéletek" NEM az adott kisebbség negatív tevékenységéből születnek."
Értem, tehát a 19-es lázadás vezetői nem kisebbségi emberek voltak, következésképpen a többség nem ezen népbiztosok kisebbségi léte alapján mond róluk ítéletet.
Természetesen a bírálat - alátámasztott! bírálat - legitim, mindenkit megillet.
Ám a támadottnak ugyanígy jogszerű a visszatámadás, neki valójában - sértettként - többszörösen.
Capisce?