Politikai marketing és tartalom egyben: elolvastuk a 888-könyvet

2018. február 12. 12:50

Horváth Zsófia
Mindset

A könyv egy lépéssel közelebb vihet minket egymás megértéséhez és a babiloni zűrzavar elkerüléséhez.

„Hogy ki kivel áll szóba, az sok egyéni októl is függhet, de a fő kritika, amit a 888-cal »szóba álló« interjúalanyok kapnak az, hogy ezzel legitimálják az oldalt – főleg, ha ellenzéki szakértőről van szó. Felmerül a kérdés:

HOGY SZERETNE BÁRKI VÁLTOZÁST ELÉRNI, HA MINDIG CSAK A SAJÁTJAIVAL KOMMUNIKÁL?

Kell, hogy olvassuk egymás gondolatait, különben lehetetlen a megértés, az objektivitás, de bekövetkezhet egy ideológiák nyelve mentén való szétdarabolódás, ami maga a babiloni káosz.

A 888-könyv meglepetést nem nyújt, a tartalom teljes egészében hozzáférhető az interneten, mégis már a második kiadást várják. A siker okát nem kell annyira mélyen kutatni, hiszen még mindig széles azok rétege, akik nem kattintással szeretnek lapozni, egy elkötelezett szavazó pedig szívesen tart a kezében a pártjához köthető tárgyat, főleg, ha abban inkább az általa preferáltak gondolatai olvashatóak.

A 888 BIG PIKCSÖR KÖNYVE ÍGY JÓ KAMPÁNYHÚZÁS, EGYBEN MINŐSÉGI TARTALOM,

amit bármely párthoz, ideológiához vagy oldalhoz húzó olvashat, hiszen mellőzi a 888.hu sokat támadott provokatív vagy közönséges tartalmait. Bár a Lánczi Andrással készült interjúból kiderül: a gondolat, hogy lehetséges az örök béke, egészen baloldali, mégis azt gondolom, hogy a könyv egy lépéssel közelebb vihet minket egymás megértéséhez és a babiloni zűrzavar elkerüléséhez.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/125034