Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2013. február 15. 12:29

Heteken belül befejeződik Fodor Gábor új pártjának bejegyzése, mely a Magyar Liberális Párt nevet viseli majd. Az egykori SZDSZ-elnök elmondta: azért kell liberális párt Magyarországra, mert jelenleg egyetlen tömörülés sem képviseli a több százezernyi liberális választópolgárt.

Magyar Liberális Párt (MLP) néven alapít pártot Fodor Gábor, az SZDSZ volt elnöke. A párt bejegyzése heteken belül befejeződik – közölte a politikus pénteken az MTI-vel. Fodor Gábor közölte: azért kell egy liberális párt Magyarországon, mert van több százezernyi magát liberálisként meghatározó választópolgár, akit nem képvisel egyetlen szabad szemmel látható „régi-új tömörülés” sem. Szavai szerint az ő voksaikért ma olyan baloldali pártok versengenek, amelyek elfogadnak ugyan néhány liberális alapvetést, de ennél jóval többet el is utasítanak. Az egykori SZDSZ-szavazók, csakúgy mint az SZDSZ-ből az évek során kiábrándultak, ma jobb híján csak kompromisszumokat vállalva tudják támogatni valamelyik demokratikus pártot, ő viszont egy a „liberális értékeket kompromisszumok nélkül megjelenítő” pártot szeretne – jelentette ki. 

A politikus – aki a Szabadságért Alapítvány elnöke is – elmondta, hogy a háttérben már zajlik a gazdasági és a közjogi programjuk előkészítése, amelyeken több kiváló szakemberrel dolgozik együtt. Arra a kérdésre, hogy kikkel szándékozik együtt dolgozni a jövőben, a politikus csak annyit válaszolt: amikor a párt a nyilvánosság elé áll, megismerhető lesz a program és a csapat is.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/48234


96 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Nem azért mondom, de szánalmasak kezdenek lenni a fiúk. Tényleg olyanok lettek, mint amilyennek a jobboldal és a szocik is lefestették őket. Még egymással sem bírnak megegyezni, képtelenek bármilyen kompromisszumra és együttműködésre még akár egymással is. Ezért teljesen alkalmatlanok politikusnak. Most már tényleg ott tartunk, hogy mindegyik volt szadis nagyhalnak saját pártja van - 12 taggal és további 28 szimpatizánssal. Mondom ezt centrirsta konzervatív liberálisként.


Micsoda húzónevek lehetnek, amelyeket inkább titkol...

Okos dolog volt nyilvánosan mutatkozni a Kuncze elvtárssal? Kuncze elvtárs, mint szakértő? Gábor, körbe fognak röhögni! Mondjuk nem ez lesz az első eset, de attól tartok, nem is az utolsó!


Minek ? elég volt belőletek ...


Titkos program, titkos erők,
jönnek már az új hídverők!
Liberális valahány,
ki szót emel, falra hány

borsót, babot, egyebet,
mi tudjuk csak, mi lehet
a hon mentésének titka,
nem a balga fidesz-csicska.


Helyes, helyes.
Szaporodjatok! Szaporodjatok!
:)


fasza! Gabika, van elég szponzor lehúzni őket?


üdv, GV!

Nálunk kisütött a nap! Jó szórakozást!


LMP, MLP, PMP, komoly választék lesz itt a kormányváltó összefogáshoz..

Válaszok:
orion | 2013. február 16. 11:36

Én pl. tippelnék a közreműködők között Majtényi Lászlóra, Hack Péterre, talán Jaksits Györgyre, Vágvölgyi B. Andrásra... A jelenlegi politikusi mezőnyt tovább már nem rontják, de azért megmosolyogtató próbálkozás.

Válaszok:
kuwiq | 2013. február 15. 12:50

Úgy szeretném, ha lenne itthon egy olyan liberális párt, a százhuszadik szadesz maradványaiból kinőtt gittegylet helyett, ami nemcsak a nevében magyar, hanem a tetteiben is. A kisebbségi jogokat például a határon túli magyarság esetében is következetesen védené, követelné. A patriotizmust, hazaszeretetet nem mosná össze csípőből a sovinizmussal, fasizmussal.

Jó lenne a hazai politikai palettán egy nemzeti liberális párt. Erre azonban még várnunk kell, mert a régi szadeszos arcokkal, és magyarellenes mentalitással ez lehetetlen.

Válaszok:
bookmark | 2013. február 15. 12:52

Csak nehogy összekeverjék őket a Magyar Libás Párttal! :)


"több százezernyi liberális választópolgárt"

dehát azokat átbasztátok amikor a szocikkal zsarolva karolva bájologtatok Gábor.

El is lettetek zavarva a pecsába Gábor...

Válaszok:
OmegaMale | 2013. február 15. 13:57

Nem, nem vagyok orbánista. Nem szavaztam rájuk 2010-ben, és legközelebb sem fogok. De a szocikra sem tudok, Bajnai teljesen töketlen, a balos LMP-renegátokat szintén nem tudom támogatni. Van kínálat a baloldalon, igazad van - sőt, túl nagy a kínálat. Ezek nem tudnának kormányozni. Főleg nem ezek a hisztis ex-szadesek. Alanyi költőnek, esszéistának, avantgárd festőnek jó ez a szemlélet, a politkában az öntökönszúrással ér fel, ld. szadi-mszp kormányok.

De, csak hogy megnyugodj, ettől még nem leszek orbánista. Azért írom mindezt, mert emlékeim szerint több kérdésben egyetértettünk, és méltatlannak érzem ezt az orbánistázást. Olyanok vagytok ti a baloldalon, mint az orbánisták: ők bármilyen kérdés kapcsán két lépéssel aljutnak a gyurcsányistázáshoz, ti pedig az orbánistázáshoz. Kár.


Jön az MLP - és 2014-ben majd megy a levesbe. A párt alapítója pedig adjunktus már, vagy még mindig tanársegéd az ELTE jogi karán?


A Majtényi lenne liberális, az ószövetségi átkozódásával?


Fogalmi zavarokkal küzdesz. Ez pont olyan mint a hívő keresztény olasz kommunista.

Aki liberális az eleve internacionalista, kozmopolita és globalista. Ezzel soha nem fog összeférni a patrióta.

Ezért az amit írtál politikailag képtelenség.

Válaszok:
citizen queen | 2013. február 15. 13:39

Fodor Gábor alapvetően ott van eltévedve, hogy a liberálist amolyan axiómaszerűen összeköti a baloldallal, mint ha más nem is létezne.

Valóban teljesen igaza van, hogy sok 100 ezer liberális gondolkodású ember van ebben az országban. Megkockáztatom, hogy több millió. De ezeknek jó, ha a 10%-a baloldali gondolkodású. És akik 12 éven keresztül "képviselték" a parlamentben a liberális eszméket úgy, hogy lényegében egyetlen fontos liberális intézkedést nem hagytak maguk mögött, sőt, inkább a baloldali intézkedések soránál tartották magasba a kezüket, azok miből gondolják, hogy kapnak még egy esélyt?

Tehát nagyon helyes. Kell egy liberális párt. Egy valóban liberális. De nem arra, hogy az MSZP-nek több szavazata legyen ezzel a parlamentben. Hanem arra, hogy a melegek jogaival tegyenek valamit, a drog liberalizációval és hasonló kérdésekkel.

Egy mai tizenéves liberálist hol képviseltek azzal, hogy elindították a 4-es metrót meg megszavazták a 13. havi nyugdíjat, vizitdíjat, tandíjat, mindent. Cserébe a sportlétesítményeket felszántották és hipermarketeket építettek a helyére. Számukra ez a "liberális". Meg persze az, hogy a diák szabadon pofánverhesse a tanárt és akkor se bukjon meg 11-12 éves koráig, ha nem tud írni, olvasni, meg 10-ig számolni. Az ilyen liberalizmusból elég volt kedves Gábor. Köszönjük!

Válaszok:
elfelejtette | 2013. február 15. 14:27

Te jószagú Élet! Gábor ez a "van többszázezer liberális" fejlővésed kezd betegesé válni.

Már csak azt nem tudjuk, hogy ezek az állitólagos liberális tudják-e, hogy Ők azok.

Egyenlőre az van, hogy abból kell gazdálkodnotok akárhány névvel is bukkantok fel a bázis nem változik. Maximum az van, hogy egyre több politikai állást kreáltok a szervezeteken keresztül, mert valamiből meg kell élni.


Magyarország 20 évig egy liberális kísérlet terepe volt - kezdve a sólyomlászlói, a kommunistaisember típusú láthatatlan alkotmánytól a kókajánosi nagyésstabil a jólétig. ELÉG VOLT.


Nocsak,nocsak! Fodor Gabinak és elvtársainak kiürült a bukszája? Jól jönne egy kis kp? Ezt nem értem. Nemrégiben hallottam,hogy a magyar barát és szintén elég liberális Soros Gy. összehozott egy kis pénzt a Yennel történt sikeres "tranzakciói" révén. Miért nem küld a Gabiéknak? Ne kéne szegényeknek ismét trükkökön törniük azt a nagyon liberális agyukat.


Volt már szadesz.
Van még maszop.

De már jön a malop!


Szerintem minden lehetséges. Az, hogy a "liberális" szónak itt más értelme van a közbeszédben, az nagyrészt pont az SZDSZ-nek és Fodor Gábornak köszönhető. Ahogy írtam is, itt a liberális 1994 óta Magyarországon árulót jelent. Szocialistát jelent. Nyugdíjas párti, család ellenes, túlköltekező, szavazat-vásárló, választási csalásokban résztvevőt jelent.

Én pedig ha megkérdezik, ennek ellenére liberálisnak mondom magam, de ettől a fentitől hányni tudnék. 12 év liberális kormányzás után miért tudom az adóm 2%-ának a felét csak és kizárólag a pedofiloknak adni és nem teszem azt ugyan oda, ahova az első 1%-ot?! Ha meg még gyerekeim is vannak, akkor hogyan szavazzak már meg olyat, hogy töröljük el a családi adókedvezményt (mert kell a pénz az ingyenélőknek, nyugdíjasoknak, autópályára, akármire).

Jobboldali liberális. Valóban, ilyen kéne. Lehet sosem lesz. Fodor Gáborral biztosan nem. Aki már egyszer szembeköpte a liberális választókat, annak maradnak a nyugdíjasok. Akármennyire is fiatalos meg jópofa.


MLP,LMP..nem mindegy?


Jól van Gabcsikovo, még vagy 10-et !


Túl sok az eszkimó és kevés a fóka!


Egyre jobban osztódik az ellenzék!!
Hogy lesz ebül alcsuti váltás?????


Neked egy másik blogon kellene sziporkáznod!

Válaszok:
buddhafoga | 2013. február 15. 14:49

Nem, szerintem létezhet olyan liberális, aki nem kozmopolita, és globalista. A hazai liberalizmust kisajátító szadesz bűne, hogy "áldásos" tevékenységüknek hála, sokan úgy gondolják, hogy a két fogalom kizárja egymást. Pedig ahogy ellentmondásnak hat a hívő keresztény olasz kommunista, és mégis létezik, úgy lehetene itthon is nemzeti liberális irányzat. No persze nem a szadesz-féle levitézlett arcokkal, és mantrákkal. A szadesz számára a liberalizmus - már amivé ők csavarták ki -, nem volt más, mint a bosszú eszköze a magyar társadalom felé, csakúgy, mint ahogy korábban, a háború után a bolsevizmus.


Gábor inkább vonulj nyugdíjba! Fizetjük csak ne térj vissza a politikába-közéletbe...


És a baloldalon mindenki a malibára szavaz??
Mit csinál közben brácsa mese siff bösme stb????

Inkább az összefogás kellene!!!

De hát olyan Magyarországon ki van csukva!!!


Fodor előre beépített, majd elvetélt puccsistaként volt kénytelen távozni a Fideszből.

Az SZDSZ-ben jutalmul fajsúlytalan miniszter lehetett, de amikor elkezdték az oktatás átalakítását, azt már Magyar Bálintra bízták.

Az SZDSZ végső stádiumában odaengedték a kormánykerékhez, hogy foghassa egy kicsit, miközben a párt már megállíthatatlanul ment a szakadék felé.

Amúgy pedig a választások előtt plakátokon kerestek 200000 + 1 liberálist, hogy biztosítsák az SZDSZ túlélését. Nem találtak, de akkor hol lehetett, vagy hol van most az a többszázezer liberális, akiről Fodor álmodik?

Az SZDSZ nem szűnt meg, csak színt váltott, átalakult, most kezd előjönni rejtelhelyéről, és úgy tűnik Bajnai fogja őket "hitelesíteni".

Fodorra pedig nincs szükségük. Csak rá kell nézni erre az emberre. Egy csődtömeg.

Válaszok:
OmegaMale | 2013. február 15. 14:06

Kovályog ebben az országban annál a pár százezernél is több ember, aki KIKÖVETELI magának, hogy csak olyan pártra hajlandó szavazni (és utána dolgozni/adózni nekik), amelyik jól ÁTBASSZA őket.

Olyan embereket minek képviselni, akik semmi másra nem jók, minthogy átbasszák őket?

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2013. február 15. 13:59

A baloldal a bőséges választékba fog belefulladni. Ha nyitva tartottad volna szemed, ha nem csak néztél, hanem láttál is volna, akkor tudnád, hogy az MSZP-SZDSZ az egység miatt tudott nyerni az akkor sokrétű jobboldal ellen.

Most a jobboldal egységes, és az ellenzék sokrétű. Örök marakodás lesz a sorsuk, mert ennyi igényt nem lehet kielégíteni. Nem lesz egység, mert mindegyik meg akarja őrizni az arcát, nem akar feloldódni egy semmit sem képviselő egységben. Most még csak az egységesítő duma megy, de ha a konkrétumok jönnek sorra, akkor már nem lesz elég az hogy a kormányt le kell váltani. Egymást fogják vádolni, hogy a másik miatt nem sikerült.

Ráadásul a szavazó nem szavaz a neki nem tetszőkre még akkor sem, ha szövetségről beszélnek neki.

Válaszok:
citizen queen | 2013. február 15. 14:13

Egy liberális ezt máshogy látná...

Úgy is lehet nézni, hogy FG egy, a többiekhez képest enyhén elhasznált arcú politikus, akibe már sokan belefújták az orrukat, de legalább még nem vérezték össze nagyon.

A magyar poltikai paletta egy fikarcnyival sem jobb minőségű, mint az ELVÁRÁS a zemberek részéről. Mivel az emberekben nincs önirányító hajlam (lraglábbis 'team' üzemmódban nem, max. 'deathmatch' üzemmódban), így kívülről várják az irányítást. Az emberek csődtömegek és hasonló csődtömegeket látnak szimaptikusnak. Sajnos ennyire egyszerű.


Igazi választék a baloldalon?! :DDD Ne nevettesd ki magad, a vak is látja, hogy ugyanazok a levitézlett politikusok, és ugyanaz a belterjes megmondóemberi kör áll a százhuszadik újdonsült baloldali, meg liberális gittegylet mögött. Ezek ugyanazt a szűk választói réteget célozzák meg, és trancsírozzák bőszen egymás között. Ezzel pedig a legnagyobb szívességet a Fidesznek teszik. :-)

Igazi választék majd akkor lesz a baloldalon, ha nem a sokadszorra lejáratódótt arcokat akarják tiszta szűzként eladni, lásd Bajnai. Hanem valóban új arcokat, új politikusokat lesznek képesek felmutatni.


Az ellenzék most sem sokrétű, ugyanazok az elhasznált politikusok, és a kartás megmondóemberek vannak a különböző újnak, civilnek, függetlennek kikiáltott gittegyletek - milla, dk, e14, pmp, ungár-párt, fodor-párt - mögött. Amíg nem lesz szemléletváltás, és ki nem dobják a hiteltelenné vált arcokat, ahelyett, hogy próbálják tisztára mosni őket, addig marakodhatnak egymás közt a koncért, nem fognak labdába rúgni.


Tök jó, pont ez kellett, támogatom! Nem új politikai erők, hanem hogy a régi arcok atomizálva, de foglalva a politikai teret, a baloldalon ne erősödhessen meg alternatív erő. Ez jó!


Pontosan, egyetértek. A liberális azért lett szitokszó, mert az SZDSZ nevű szocialista baloldali párt kisajátította magának ezt a kifejezést, holott minden voltak ők, csak liberálisok nem.

Néha feldobtak valami témát, amivel lehet hergelni a többséget, és rá lehet fogni, hogy liberális (melegházasság, könnyűdrogok legalizálása), amiből aztán soha semmi nem valósult meg, miközben a legagyatlanabb szociális demagógiát is megszavazták az MSZP-nek, ha arra volt szükségük.


Na ne hülyéskedj, ha a Fodor féle liberalizmus kimerül abba, hogy a parlamentbe teljes mellszéleséggel kiáll és támogatta azt, hogy a 14 év feletti gyermekkel egy idősebb férfi szekszuális(homoszekszuális) kapcsolatot létesít úgy hogy a gyerek is hozzá járul azt ne lehesen büntettni.

Na ezek után Fodor mehet oda a pártjával együtt ahova akar. Néz utána a parlamenti jegyzőkönyvekbe mikor ment a cirkusz ez ügyben. A drog liberalizációról és a büntethetőség enyhitéséről már ne is beszéljek.

Szóval Fodor nem liberális, hanem annak hazudott devianciát védő anarchista aki a társadalom normális müködésének ellenébe tevékenykedik. Semmivel sem külömb a Kendermagos és szivárványosoknál.

Ha meg azt veszem, hogy egyetemi oktató is akkor én már nem csodálkozom semmin. Úgy látszik, hogy most a felsőoktatásbt elárasztó liberálisok menekülnek mivel a reformok kapcsán nem biztos, hogy továbbra is terem ott babér. ezért menekülési utvonaként mennek a politikába pártnak álcázva magukat. A lényeg az, hogy közpénzen élösködjenek, mert a piacon nem tudnák megállni a helyüket.


Mert még nincs elég gittegylet!?


Ne is törődj vele... ő a mandineren a baloldal beépített sz@rfröcsögője...


Igazából egy szarkupac hullott atomjaira. És teljesen igaz rá, ami Indra hálójára. Ezért visszafelé nem működik a "hullás", tehát egyesülni sosem fognak, mert mindegyik a saját kis szarkupacán kiskirálykodik, és emiatt azt hiszi, csak ő van egyedül.


" van több százezernyi magát liberálisként meghatározó választópolgár"

ez nalatok valami axioma? mert sehol nem lattam bizonyitva...

Válaszok:
abraka | 2013. február 15. 15:12

Romulus és Remus a farkason nőttek fel,ezek kinek a farkán?


tényleg van választék. pl a tök hülyéknel is van platformja és szabazóbázisa....


"Jön a Magyar Liberális Párt"

Ezek sose voltak liberálisok.
A valódi liberális nem ismeri a kettős mércét.
Ezek csak hazug ballibek.
Mindig is azok vótak.


Nekem tetszik a neve. Csak tényleg legyen magyar és liberális.

Válaszok:
USsange | 2013. február 15. 19:10

Szederje-csíra-zygoth(ah)a liberális párt.


jön fodor, megy fodor, megint bármi eredmény nélkül

22 éve nem tud egy busznyi rajongót se felmutatni saját jogon, ideje kurva jó könyveket írni a "liberális" irány bukásáról


Ennyi L betűt. LÚD-MILLA,LMP,MLP.....meg egyebek.
Kell a pénz ugye Gabriella!?


Öreg az agyongyűrött kinőtt könyökvédős kabátocskádat azért cseréld már ki.
Vagy utánozod Garami(libás) mestert a 40 éves szürke ballonjával.


Öreg az agyongyűrött kinőtt könyökvédős kabátocskádat azért cseréld már ki.
Vagy utánozod Garami(libás) mestert a 40 éves szürke ballonjával.


Először úgy olvastam hogy "jön a magyar libás párt"


Ez a bejelentés sokaknak bearanyozza a hétvégét.

Már csak ő hiányzott.
Egyel többen marakodnak a koncon....


"Nekem tetszik a neve."

Ennyi ésszel ugye nem jársz szavazni? :)


Megy a Bajnai-Millás szövetségbe.

4 főiranyzat indul:

1.Kormány

2.A visszarendeződést akaró liberálisok élükön Bajnai

3. A egyedül kormányozni akaró nemliberális bal, Mesterházyval

4. Jobbik

(Schiffer LMP szerintem összefog a szocikkal)


Kár, hogy az MLP nem MLF (front) névre hallgat, mert akkor a Lump és a Pump mellé lenne egy Milf is.
Kicsit más, de a miénk! :))



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó