Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. szeptember 17. 07:45

A családon belüli erőszak büntetőjogi tényállássá minősítését szorgalmazó népi kezdeményezés elfogadásáról dönt az Országgyűlés. A kormány tájékoztatása szerint így még idén meghozhatják az erről szóló jogszabály-változtatást. Szavaznak a jövő évi költségvetés fejezetein belüli átcsoportosításokról is.

A képviselők 13 órakor napirend előtti felszólalásokkal kezdik parlamenti munkájukat, amit az interpellációs blokk követ. A határozathozatalok sorában elsőként arról a népi kezdeményezésről születhet döntés, amelyhez az Élet-Érték Alapítvány gyűjtött csaknem százezer aláírást annak érdekében, hogy az Országgyűlés tűzze napirendjére a családon belüli erőszak önálló büntetőjogi törvényi tényállássá minősítését.

A javaslat előző heti tárgyalása során a kormányoldal nem támogatta ezt az indítványt. A fideszes Varga István az erről szóló vitában azt mondta, jogi szempontból indokolatlannak tartja az új tényállás bevezetését, majd hozzátette: a nőknek a szülést követően kellene csak önmegvalósításba fogniuk, és több gyermeket kellene vállalniuk, hogy fel se merülhessen a családon belüli erőszak. A politikus felszólalása heves nemtetszést váltott ki, és a párt felülbírálta korábbi álláspontját.

A parlament szintén ma szavaz a jövő évi költségvetéshez, valamint az azt megalapozó javaslatokhoz benyújtott módosító indítványokról. A határozathozatalokat követően korábban tárgyalni kezdett javaslatok vitája folytatódhat, így ismét napirendre kerülnek például a munkahelyvédelmi akciótervet megalapozó törvénymódosítások, valamint a kisadózók tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló indítványok. Emellett a képviselők ismét hozzászólhatnak ahhoz a kormánypárti javaslathoz, amely rendőrségi engedélyhez kötné a világörökségi helyen lévő bárok éjjeli működését.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/41351


118 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Az éhségsztrájkot befejezők interpelláció közben is nasizhatnak.


Lol!

Gumigerincű társaság. A vitát elteszik estére, ostoba cinikus megjegyzésekkel ütik el az időt, majd egy hétre rá megszavazzák! Ez ám a jéghideg profizmus!


"Na lehet nyomni a diszlájkot szüfrazsett agyalágyult kiskosztümös multi középvezető luvnyák,"

Te szerelmes vagy ebbe a kommentedbe, napok óta rakod be a paranoiád minden topikba, ami a törvényről szól, és hát annyira nem sikerült sem értelmesre, sem szórakoztatóra ez a kis szösszeneted, hogy ennyiszer kelljen látni ...

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 08:45

Sok igazságod található a fenti gondolatokban.
Persze ebben az emancipált világunkban akad még egyéb is. Mi van, mikor a nő/is/ tintázik.
A férj tűr, ha nem piás - vagy együtt isznak.
Anyuka berág apucira, mert kiöntötte a csapba a dugi meggylikőrét, és mérgében provokálja apucit.
Innentől beindul a frissen megszavazott eljárás, meg a hazudozás.
Vagy ha a nő félrekúr, és apuci érzékeny lelke nem annyira toleráns...

Nem mindegy férjhez menni vagy férjhez járni...


A Tenkes Kapitányát is levetítették vagy ötvenszer már, mégis van akinek új...öcsisajt!

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 08:52

Tudod mit? Egy gombnyomással mentheted a nagyívű kommentet, és amikor újra rettegni kezdesz a gonosz nőktől, csak elolvasod, és máris találsz indokot arra, hogy mélységesen szánd magad.

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 09:02

Ilyet én is tudok mesélni...
Szomszéd Józsi hallhatóan üldözi a feleségét és a gyerekeit a lakásba, kedves szomszéd ajtaján dörömböl a gyerek és az asszony, aki flegmán kiszól, hogy menj haza, nem akarok beleavatkozni...

Vagy

Szomszéd Józsi ül a presszóban együtt a törzsközönséggel, és meséli, hogy tegnap sajnos meg kellett fegyelmeznie az asszonyt mert belenyúlt a zsebébe, hogy pénzt vegyen ki, persze azt mondta, hogy ennivalóra kell a gyerekeknek, de hát akkor miért fizeti be őket az iskolába is enni? És az egész kocsma lelkesen helyesel, hogy milyen okos gyerek ez a Józsi.

Vagy

Szomszéd Józsi a kocsmában együtt kávézik a helyi rendőrrel, mivel osztálytársak voltak. És a rendőr szól neki, hogy te Józsi, hát már megint az arcán ütötted meg a nejed, hányszor mondjam, hogy ha látszik, és odajön hozzám, akkor nekem ki kell töltenem azt a rohadt papírt, mert nem mondhatom megint, hogy csak kitalálta.

Akarsz még?


Gyenge.
Én a nőktől nem rettegni szoktam. Sem ők tőlem. Izgulni szoktunk egymás jelenlétében, leginkább a lepedőn.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:05

Milyen népi kezdeményezés,engem és a nejemet nem kérdezett senki.Gondolom még nagyon sokan vagyunk így vele.Néhány társas kapcsolatra alkalmatlan ember fröcsög és az már népi kezdeményezés.Lemaradtam valamiről?


Legalább valami hasznod van, ha már az agyadra nem lehet büszke senki sem...

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 09:09

Te se aludj nyitott ablaknál, még a végén ellopnak az eszed miatt.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:32

Az USA-ban történt, hogy egy férfi a munkahelyén udvariasan maga elé engedett egy nőt az ajtónál.
A nő hálája jeleként feljelentette a férfit szexuális zaklatásért.
Gondolom ennyire lesz jó ez a törvény is, akiket valóban bántalom ér, azok nem mernek feljelentést tenni, ahogy eddig se tették, akire meg rá száll egy légy, mert a férje nem csapta le időben, azok meg rögtön rohannak a rendőrségre.
Néhány nagyon öntudatos nő vissza fog ezzel élni elég rendesen...mert, ha egy nő öntudatos, akkor az nagyon öntudatos. Nincs középút.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:35

Már benne van a Btk.-ban, úgy hívják testi sértés...

Válaszok:
lavor | 2012. szeptember 17. 09:19

Most mi bajod? Pont azt mondtam, hogy biovibrátorokra is szükség van, Méltattam férfiúi erényeid, nem vagy te egy kicsit hisztis, hogy neked semmi se jó?

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 09:36
Arslan | 2012. szeptember 17. 09:39

"Néhány nagyon öntudatos nő vissza fog ezzel élni elég rendesen...mert, ha egy nő öntudatos, akkor az nagyon öntudatos. Nincs középút."
Ezek a szavak már Vargai magasságokba ívelnek...
Kell az a törvény.

Válaszok:
krisztoforo48 | 2012. szeptember 17. 09:37

Hülye.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:40

Rengeteg visszaélés a törvénnyel,az hiányzik?

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:42

Ha te ennyire tiszteled a férfiakat (biovibrátor), akkor miért várod, hogy ők jobban tiszteljenek téged? :)


Ha ennyit látsz a férfiakban nem is fogsz többet kapni. Ha nem a család védelmezőjét, a gyermekeid apját látod meg egy férfiban, ő sem fog téged a gyermekei anyjának vagy egyenlő félnek tekinteni, egyedül leszel. Aztán ahogy öregszel majd elmaradnak a biovibrátorok is, mert már egyiknek sincs kedve hozzádnyúlni, csak ha fizetsz érte. Hosszútávon ezekhez a dolgokhoz szeretet kell. Számomra nem kérdés hogy ha 80 éves korunkban kívánja meg a feleségem és még alkalmas leszek rá, akkor hancúrozunk, mert szeretem. Téged ki fog szeretni?

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:46

Nem jó érzés, ha biovibrátornak tartalak?
Most képzeld, nekem mint nőnek, szintén nem volt jó érzés, hogy Varga képviselő úr úgy gondolja, hogy majd ha szülök x számú gyereket, akkor használhatom az agyam is, addig csak a méhemre van szükség!
És végképp nem jó érzés, hogy egy rakás pasi, köztük te is, ezzel mélységesen egyetért!!!!

Válaszok:
Arslan | 2012. szeptember 17. 09:49
Selamat | 2012. szeptember 17. 09:51
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 10:30

A paranoia nem hat meg, biztosan lesz visszaélés, mint minden törvénnyel, hogy ez ellen mit lehet tenni, az fontos. Hogy emiatt ne legyen törvény, az hülyeség.

Válaszok:
krisztoforo48 | 2012. szeptember 17. 10:04
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:06

Bár láttam volna ugyanezt a féltő védelmet, amikor a nők egyenrangúként elfogadására kéne oktatni a gyerekeket, férfitársaid.
Ha ezek a gondolatok nem nekem, nőnek szólnának, hanem a többi férfinek!
Valszeg akkor nem halna meg hetente egy nő családon belüli erőszak következtében, és havonta egy gyerek!
De a jelek szerint, neked is könnyebb egy nőt kioktatni, mint akár a topikban előforduló, tapintható hímsovinizmusra reagálni.

Válaszok:
Arslan | 2012. szeptember 17. 09:50
Arslan | 2012. szeptember 17. 09:55
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:06

Nem mintha védeni akarnám amit Varga mondott, de egy nő nem úgy tud kiteljesedni női mivoltában hogy gyereket szül és felneveli?

A férfi is csak úgy tud kiteljesedni, ha elláthatja a feladatát. Ételt rak az asztalra és segít felnevelni a gyerekeket.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:00

Olvasd el a véleményemet, a tegnapi tüntetésről beszámoló cikknél. Ott hosszan és részletesen leírom, nincs kedvem elismételni vagy megint bemásolni az egészet.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 09:55

Marhaság. És nem is igaz.

Baromi unalmas, és nagyon lapos is, hogy kitaláltok magatoknak -gondolom mint felkent liberálisnak- el nem hangzott dolgokat, majd a valóság helyett azt szajkózzátok.

Ebbe már többször is belebukott a magyar liberlizmus is, meg a szocialisták is. Mi lenne, ha csak egyszer, a kivétel kedvéért, a valósággal jönnél, pl te is elő?

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:03

Egyébként a gyerekeimet úgy nevelem ahogy engem neveltek... A nőket tisztelni kell, nőre kezet csak a fizikai épségem védelmében emelhetek, amelyik férfi másként tesz annak a kezét törném!


Olvastam a véleményed a törvényről. A tüntetés hidegen hagy, mivel nem az a lényeg.
A törvényről azt tartod, hogy felesleges.

Válaszok:
Arslan | 2012. szeptember 17. 10:47
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:07

A két dolog nem függ össze, egy nő vagy egy férfi élhet teljes életet úgy, ha csak a munkájának él, és élhet teljes életet úgy, ha csak a családjáért él.
Ebbe beleszólni, a társadalom vagy a politika részéről bármilyen módon befolyásolni, nyomást gyakorolni nem szabad, mert abban a pillanatban a gyerek teljesítendő feladattá, a család teherré válik.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:04
Arslan | 2012. szeptember 17. 10:51
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:08

Rém egyszerű lehet az életed, gondolkodnod nem is kell, elég ha valamire kitalálod, hogy ez liberális, akkor pfúúúúúj, ez konzervatív, akkor hajrááááá.
Ideális szavazó vagy, bármely párt droidjaként megfelelsz.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:14
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:09

Paranoiás lehet,hogy Te vagy.Törvényeink jelenleg is biztosítanák a lehetőséget a családi erőszak ellen,egyszerűen csak alkalmazni kellene őket.De sajnos,mint bármelyik törvénynél itt is ezzel van a baj.Hozhat az Országgyűlés 2000 törvényt évente,ha a betarttatás nem működik.Évtizedek óta ezzel van baj Magyarországon és nem a törvények meglétével.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:12

Csak rázom a fejem. Egyetlen szavad sem igaz, amit támadásként leirsz.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:13

Nem, a törvényeink általában büntetik az erőszakot, és nem foglalkoznak azzal, hogy azt milyen módon követik el, hogy közte mi történik az áldozattal, hogy a bűnismétlés mennyire valószínű, hogy az áldozat megfélemlítése eleve szinte lehetetlenné teszi az eljárást, ésatöbbi, ésatöbbi, ésatöbbi ahogy ezt a különböző nőszervezetek honlapjain vagy 20 éve olvashatod.

Válaszok:
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 11:09

De, hát én nem támadlak!
Ez a véleményem rólad.
Mint ahogy te elfelejtettél cáfolni, csak véleményként leírtad, hogy hazudok.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:18

Bár nem egyszerű az életem -hála az égnek-, de hogy oda jussak én is, meg millió más is, hogy ami liberális, az pfujjj, az éppen a liberálisoknak volt köszönhető.

De nem is rólam szóljál, hanem arról, hogy ha már szidsz valamit, akkor mi tart attól vissza, hogy a valóságot, az igazat szidjad, azzal legyen bajod?

Mert eddig amit leirtál, bár jól hangzott, de egyetlen betűje sem volt igaz.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:21

Mégis, mit cáfoljak azon ami nem igaz? Szidd azt, meg alkoss arról véleményt, ami valóban elhangzott, megtörtént. S akkor majd szembetalálod magad a véleményemmel. Vagy nem, ha egyet fogok érteni.

Hogy mi rólad a véleményem, az kb annyira érdekel, mint téged, hogy nekem mi rólad. (Az, hogy véleményt mondjak rólad, még csak eszembe sem jutott. Mégis mi alapján mondhatnék olyanról véleményt, akit nem ismerek. Szerinted?)


Szimplán hazudsz.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:31

Cicus!
Pénz számolva, asszony dugva jó.

Boldogult nagyapám a tattek embere volt inkább, de néha örök igazságokra is megtanított:

Fiam! A nő kezébe a fasz és a fakanál való!

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:38

Na. Ez olcsó is volt, meg hazug is. De jobban járnánk, ha a lényegre térnél vissza, és bebizonyitanád, hogy hol, ki és mikor vette el egy pár (gondolhatok itt egy férfi és egy nő kapcsolatára?) lehetőségét attól, hogy teljes életet élhessenek úgy, ha csak a családjukért élnek?

Arra is várom pontos hely megjelőlésedet, hol találom annak nyomát, hogy ezt a társadalom (???) vagy a politika befolyásolni szándékozná? Pláne úgy, hogy ettől a gyerek teljesitendő feladattá válik. Még inkább teherré.

Várom válaszod!

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:43

LOL

Imádom a Tatád:-))))
Valszeg amikor még ő tevékenykedett, akkor nem volt olyan felmérés, miszerint az európai nők kétharmadának nem volt még orgazmusa férfivel.
Szóval édes, előbb tanuljatok meg normálisan dugni, és utána lehet enni!:-)

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:43
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 10:49
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:00
Trükkök Százai... | 2012. szeptember 17. 11:21
krisztoforo48 | 2012. szeptember 17. 11:49

Nézd, én írtam egy véleményt a parlamenti vitában elhangzott azon kijelentésre, miszerint a nőknek előbb meg kéne szülniük a maguk 2-3 gyerekét és csak utána önmegvalósítani és emancipálódni. Erre te lazán lehazugoztál. Feltételezem, valahonnan tudod, hogy angyali türelmem van, és a továbbiakban is szóba fogok állni veled, bár az, hogy hazugság a véleményem, még viccnek is rossz. Egy vélemény nem lehet hazug, az az állítás szok lenni (amit ugyebár kettőnk diskurzusába te követtél el)

A mondandóm pedig világos, és nem fogok belemenni egy olyan vitában, amikor is te szándékosan félre akarsz érteni, amit nekem feszt korrigálnom kell.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 10:51

Hmmm... kiváncsivá tettél!!

Annak a kétharmad európai nőnek, akinek nem volt még orgazmusa férfivel, azok nőktől kapták az orgazmus adagjaikat? Jézusom, de nehogy valami állati szexszel gyere elő :-DDD /

A fenébe is, nem tudom hogy kell helyesen leirni, hogy szex-szel...

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:54

Mert az... és nem a tüntetésről írtam ott sem, olvasd el reflektálj arra.



A Btk.-ban benne van a testisértés.


Egyébként pedig a társadalomnak kell helyreállnia, arra hogy figyeljünk egymásra(jó szándékkal). Ehhez persze az kell, hogy ne azzal legyél elfoglalva, hogy holnap miből élsz. Erre hoztam a jó példát az USA-ból, ha hangos veszekedést hall ott az ember a szomszédból kihívja a rendőrséget, a rendőr kimegy, ha nem történt erőszak lenyugatja őket, ha történt beviszi azt a felet aki bántotta a másikat, ennyi.


Aranyom!
Már megint hülyeséget beszélsz.
Nem vagyok én Gyurcsány, hogy mielőtt dugok, előtte éhségsztrájkolok.

Egyébként a női orgazmus kérdése alkati kérdés is egyben.
Ha a nő csiklója és hüvelye közti távolság kevesebb, mint hüvelykujjának körmöt viselő perce, a nő könnyen elélvez. Magyarul mázlista.
Ha ez a távolság nagyobb, meg kell dolgozni mindkettejüknek a sikításért.

Persze más dolgok is közrejátszanak, de ez az egyik legfontosabb.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 10:56
krisztoforo48 | 2012. szeptember 17. 11:53

Lássuk csak, a nőben ott a lehetőség, hogy gyermeket szüljön... ha ezt nem használja ki, kihasználja az összes lehetőségét amivel született? :) Ergo, ki tud teljesedni valóban? Sajnos a gyerekvállalás pont az a dolog, amire nem érdemes túl sokat várni, egészségügyi és egyéb okokból, a megoldás szerintem az lenne, ha megkapnák a kellő tiszteletet a családanyák és a háztartásbeliek, nem csak a menedzserasszonyok. :)


Nyomásgyakorlásról szó sincs, befolyásolni viszont miért ne lehetne? :) Az ösztönzés is befolyásolás... Ha pedig neked a gyerek ennyitől teljesítendő feladattá a család meg teherré válik, hát nem való neked egyik sem. Tudod...együttélni valakivel és gyereket nevelni az bizony áldozatokkal jár, ha ezt nem tudod jó szívvel megtenni, nem való neked. Ez persze vonatkozik a férfiakra is.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:02

Na végre, közeledünk a lényeghez! NEM. Te nem egy véleményre hegyezted ki a magad véleményét, nem egyvalakivel szálltál szemben, hanem egy valóban kevésbé sikeredett kiszólást azonnal ráhúztál egy egész kormányra, sőt, ami még rosszabb, magára a társadalomra is! MOndjuk ez utóbbit akkor sem értem, ha keresztre feszitesz, de majd csak elmagyarázod nekem, hogy hol ugat bele a társadalom egy család életébe...

Én nem azért szóltam ellened (még véletlenül sem hazugoztalak le, csak te saját magadat), mert valamire reagáltál, hanem azért, mert azzal kapcsolatban nem az igazat irtad.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:07

Nem, jó esetben maguktól kapták (gondolom én!) kevésbé jó esetben éldegélnek orgazmus nélkül.

Mit gondolsz, miért van annyi vibrátor a piacon? :-)))))

Válaszok:
Arslan | 2012. szeptember 17. 10:58
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:02
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 11:05

Perverz állat, Gyurcsányt és a szexet egy lapon említetted!

Már pedig, ha nincs kielégítő szex, akkor nincs fakanál. Akkor egyél szendvicset.

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 11:12

Mire irányul a csendes, női zsarolás? Konkrétan!


"Mit gondolsz, miért van annyi vibrátor a piacon? :-)))))"

Mert pár okos ember kitalálta, hogy mekkora piacot lehet ezzel szerezni. A testi gyönyörből mikor elég? Ezért hozták létre a "kurvázás" intézményét is pár ezer éve. :)


Tudod mit? Hagyjuk a politikát! Már csak azért is, mert ott jégen csúszkálsz, no meg mert nem hagy békén az orgazmus statisztikád.

Szóval, állitod, hogy KÉTHARMAD EURÓPAI NŐNEK MÉG NEM VOLT ORGAZMUSA FÉRFIVEL? Forrást errevonatkozóan csak kaphatunk tőled, nemde?

Azon meg majd addig elgondolkodom, hogy ahol kétharmad nő nem tud összeszedni egy nyamvadt orgazmust sem, ott talán nem a férfiakkal lesz a gond...

Óóóó, meg van az összefüggés!!! Már értem, ezek a nők azok, akik falják Grey úr különféle árnyalatait! Igy már világos, hogy miért csak verése gerjednek... ;-DDD

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:13

"Mit gondolsz, miért van annyi vibrátor a piacon?"

Hogy őszinte legyek, nem tudom. Nekem annyira bevált az ősi módszer, hogy jól elvagyok azzal is, meg a partneremmel is.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:16

Na látod, a mondandód második fele az, amiről beszélünk. Nekem, és neked, nekünk együtt kell eldöntenünk, hogy együtt akarunk-e élni, akarunk-e egymástól gyereket, és nem a társadalom elvárásának kell megfelelni. El kell jutni oda, hogy egy kapcsolatban te vagy én nyugodtan mondhassuk azt, hogy nem akarok gyereket, vagy azt, hogy márpedig én akarok gyereket, de nem várom el, hogy te legyél az apja, nem fogom rád kényszeríteni az akaratom. Vagy fordítva.

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:10
Arslan | 2012. szeptember 17. 11:12

A vibrátorok miért vannak olyan sokan?
Mert a nők nem érnek rá!!!!!!!!!!!

Megismerkedtem egy vagány katonatiszt nővel, aki az első találkozáskor a benzinkúton megkérdezte, zavarna-e engem, ha közben a vibrátort is használná?
Mivel olvastam Voltaire-t, és felvilágosult lettem, azt válaszoltam a hazai G.I. Jane-nek, már mi a frászért zavarna? De akkor mire kellek én?
Kevés időm van, és nem engedhetem meg magamnak, hogy ne élvezzek el biztosan, viszont a nőnek szüksége van a spermiumra, mert attól szépül.
Osztjónapot! Ez volt a válasz.
Egyszerre vibrátor, és biovibrátor.

Utána gyakran kiszaladt megnézte magát a tükörben...


szvsz

az ebéd megfelelő elfogyasztásáról és a helyes táplálkozásról is kéne egy 100, NEM 150 vagy 200 oldalas törvény:)


a törvénnyel sem lesz jobb a helyzet...


A kormányra????????????
Miről beszélsz? Szóba sem hoztam a kormányt egy percig se! Mutasd már meg, hogy hol húztam én rá a véleményem a kormányra!
A társadalomra már nagyobb lehet az áthallás, mivel hiszem, egy-egy képviselő véleménye egy adott társadalmi közeg véleményének leképzése.
Magyarul, Varga képviselő úr erről a témáról valószínűleg már beszélgetett itt-ott, és senki nem mondta neki, hogy a véleménye egyenesen sértő a nőkre!

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:15

hát az úgy felesleges ahogy van...


ez roppant bölcs gondolat...


valódi liberális nem támogat efféle "családon belüli erőszak" törvényeket...


csak a felszínt karcolgatod...


Azt, hogy legyen-é egy párnak gyereke, vagy sem, azt kizárólag a pár dönti el. Eddig is igy volt, ezután is lesz.

Hogy emellé mi csuda gondolatok fordulnak meg egy olyan nőknek a fejükben, akik feltételzhetően beleestek abba a kétharmadba, ahol orgazmus férfitől, nuku... Nos, az nem a társadalom problémája ;-)).

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:28

És milyen kényszer is ér téged? :) Szerintem semmilyen csak megy a hiszti.

"hogy márpedig én akarok gyereket, de nem várom el, hogy te legyél az apja, nem fogom rád kényszeríteni az akaratom."


Nem is tudnád kényszeríteni... Normális emberek közt ha ekkora szakadék tátong, elválnak útjaik. Vagy az egyik hajlandó beadni a derekát, mert annyira szereti a párját, ilyen is van. A feleségem és én szerencsések voltunk, mindketten akartunk gyereket, mindketten vállaltuk is a ránkeső részét. Ő azt hogy otthon marad, én azt hogy megkeresem amiből élünk. Vita nincs, mert megbeszéltük az első gyereknél, a pénzt én viszem haza, de mindketten megdolgozunk érte, és ez így is van.

Egyébként ha a fenti mondatot elsütnéd a hapsidnak, megnézném milyen arcot vág, ez a nem várom el hogy te legyél az apja... na ez komoly...


Szerintem te még soha nem szerettél senkit feltétel nélkül. :) Kívánom hogy egyszer sikerüljön és hogy viszontszeressenek.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:22

Mindig az a dugás! Én már időnként annak örülök, ha sikerül megúsznom....................
Nem beszélhetnénk helyette pl a Rubik-kockáról, vagy a tengeralttjárón szolgáló lovas tengerészekről?

Gondolom, rendesen megfingatod a pasijaidat.
Kíváncsiságból helyettesíteném őket egyszer, csak akkor meg egy örök életre nem hagynál nekem békét...

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:58

A google a barátod, keress rá, a statisztika elérhető. Én viszont nem vagyok a titkárnőd.

(Vess meg érte, de fogalmam sincs kicsoda Grey úr, már ha létező személyről beszélsz)

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:23

Lehet, hogy a kormányt csak én láttam bele. Ha igy volt, Sorry!

Az áthallásba, meg társadalmi leképezésbe már bele sem megyek, mert akkora marhaságokat mondasz, hogy olyan a világon nincs. De azt profi módon teszed. Kb mint a búvó patakból, ömlik a nem is tudom hogy fogalmazzam meg stilusod. Liberális búvópatak? Na, ez talán elég közel van ahhoz, mikor valaki jó stilusban ontja magából a baromságait.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:31

Esküszöm azt hittem, hogy férfi vagy!

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 11:26

Van egy olyan érzésem, hogy se főzni, se dugni nem tudsz.


Nézd, a beszélgetésünk érdekében óva intenélek attól, hogy folytasd a személyeskedést, szándékosan nem írtam magamról. Mert nem tartozik a témához, hogy konkrétan a te családi életed, vagy az én családi életem milyen.
Azért írtam rólad és rólam, mert feltételeztem, hogy ebből egyértelműen kiderül, hogy mi csak egyek vagyunk a sokból, hiszen nyilvánvalóan nem lehet konkrétan Arslan és Vigyor kapcsolatáról beszélni, mivel a két fél nem ismeri egymást.

Na, akkor tedd szépen a kezed a szívedre, és valld be szépen, hogy hogyan néznél arra a kollégára aki nyíltan kijelenti, hogy nem akar gyereket, soha.
És arra, aki nyíltan kijelenti, hogy ő akar gyereket de a párja nem?

Válaszok:
Arslan | 2012. szeptember 17. 11:43

Grey úr nem létezik. A jelek szerint, kb 170 millió európai nő találta ki magának.

Nem is csoda! Ha már férfi partnereik nem tudtak nekik orgazmust adni, akkor jöjjön Grey úr, aki korbáccsal, lovagló pálcával, akasztással, veréssel, meg az Isten tudja még mivel, majd összehozza számukra a saját férfiaktól beszerezhetetlen orgazmusokat.

Amúgy a háttérben már keresgéltem erre vonatkozó statisztikát. Nem találtam. Annyit igen, hogy kb 503 millió ember él ma Európában. Ennek fele nő lesz. Állitólag... Az annyi mint kb 250 millió. Na most, a te statisztikád szerint ennek kétharmada, saccra mondom, olyan 170 millió európai nőnek, még nem volt férfivel orgazmusa.

A liberális család kitörésed is pont annyira volt igaz, mint az orgazmus statisztikád :-DDD

Na, tudod mit? Elmész te ám a bánatos statisztikáidba, oda :-DDD


A szemednek higgy, ne annak mit hiszel ;-))


Ma mindenki csak vigyor-og?

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 11:45

"Azt, hogy legyen-é egy párnak gyereke, vagy sem, azt kizárólag a pár dönti el. Eddig is igy volt, ezután is lesz.
"

Helyes a bőgés oroszlán! Tehát Varga képviselő úr azon kedves szavai, miszerint a nők szüljék meg azt a két-három gyereket mielőtt önmegvalósítanának és emancipálódnának, konkrétan azért orbitális baromság, mert azt, hogy egy párnak legyen gyereke,és hogy 0-1-2-3 gyerek legyen, azt a pár dönti el kizárólag, tehát ha Varga képviselő úr úgy gondolja, hogy egy nőnek minimum 2-3 gyereket kell szülnie, akkor durván beleszól a családok életébe, tehát nem csak a nőknek kellett volna felháborodnia, hanem a férfiaknak is, amiért Varga képviselő úr durván beleszólt a családjuk életébe. Egyetértünk?

Válaszok:
Selamat | 2012. szeptember 17. 13:59

Bezony, bezony, a kormányt csak te láttad bele.
No, akkor most beszélgessünk arról, hogy a Fidesz mióta lett megint liberális párt?


Nem személyeskedésnek szántam, elnézést kérek.


Semmi közöm hozzá, hogy az a kolléga akar-e gyereket. Az ő döntése, nyilván megvan rá az oka. Mondhatnám az ő baja.

A másik kollégához sincs semmi közöm, de őt sajnálnám, esetleg adnék neki tanácsot.


De megmondanád, milyen az a női öntudat, amelyik megtagadja a nőiség talán legalapvetőbb vonulatát, azért hogy olyan legyen mint a férfiak? Hogy férfiakkal versengjen? :) Szerintem az egész egy hatalmas önellentmondás. :)

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 11:51

Ma meglenne vigyor-nak a hiányolt orgazmusa.
Ahogy olvasom, akadna jelentkező.


Talán nem kellene megjátszani,az érdekeiteknek megfelelően és akkor lehetne javítani a helyzeten,vagy keresni megfelelőbbet partnernek és nem telekürtölni a világot,amit a saját hülyeségeteknek köszönhettek.Adva van egy rossz házasság,hiába a pénz nagy úr.


Semmi baj, ha megsértődöm, azt látványosan teszem, most nem volt okom rá:-))))

Jaj, persze, hogy nincs közöd hozzá, természetesen úgy gondoltam, hogy egyszerűen szóba kerül, mondjuk a cég karácsonyi partiján.
Az érzésedre voltam csak kiváncsi.

Még mindig tévúton jársz, nincs olyan hogy a nőiség legalapvetőbb vonulata, vagy a férfiasság legalapvetőbb vonulata, mert külön-külön egyik sem tud gyereket vállalni, csak egymás segítségével. (a mesterséges megtermékenyítést most hagyjuk, elvekről beszélgetünk) És pont az a baj, hogy a férfiaknál szinte természetes mára, hogy 40-50 éves koráig nem akar gyereket, helyette inkább a karriert választja, de mivel a nőknél 50 felé már egészségtelen szülni, így ebben sem lehetünk egyenlőek, nekünk a baba projektet 40 éves korunkig be kell fejezzük, ha van megfelelő pár hozzá ha nincs...


Szerintem meg az egymás iránti szeretet a legfontosabb tényező!

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 11:59

allen99:Hogy nem szégyelled magad, itt osztod a himsoviniszta, okádék dumádat. Ugyan miből tartsak el 4-5 gyereket? Ki fizeti a ruháztatásukat, a kajájukat meg úgy általában a felnevelésüket? Mert ugye, ha van 4-5 gyerek, én nyilván háztartásbeli leszek, a férj meg biztos el tud minket tartani. Pont ott tart Magyarország, biztos egzisztencia van mindenki mögött..
Hozzáteszem: A Misi bácsis sztori 2 éve volt, most tárgyalják másodfokon, és nem két kislány vádolta meg, 21 rendbeli megrontással vádolják. Persze, észt osztani nagyon tudsz, 0 háttér információval..

Ha az anyád lennék, szégyellném magam, te idióta, életképtelen, barom!

Válaszok:
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 12:57

Jaj édes,még nem mondtam neked, hogy katonákkal ne kezdj, mindegy milyen neműek, mert állandóan sietnek, tiszta paranoiások, és erőszakosak is:-)))))

Nyugi, feltétlen szólni fogok, ha véletlen nem áll 10 pasi a küszöbb előtt, hogy helyettesítse a Kedvest, és akkor majd beszélgetünk a Rubik-kockáról, mert nem szeretnélek terhelni:-)))

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 12:06

Az kevés. Ha a berendezések nem stimmelnek egymásnak, meg sok olyan egyéb "technikai" részlet van, amit nem pótol a szeretet.


Sejtettem, hogy jó étvágyad lehet. Szerény kis ajánlatom továbbra is él.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 12:19

Valódi pasi vagy, ha visszaolvasol látod, hogy előbb megpróbáltad az erőszakot, az nem jött be, mert tovább beszéltem, a következő lépés a megalázás, szintén nem jött be, most már a dugásnál tartunk, és ha nem nyitom fel a szemed, a nap végére komolyan szerelmes lennél:-)))))))

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 12:23
peninsulavaldes | 2012. szeptember 17. 12:23
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 12:56

Sajnos csak nők érdekelnek. Ne próbálkozz.


Látszik, hogy nem ismersz. Nem vagyok szerelmes típus. Belém szoktak szerelmesek lenni.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 12:26

Megdöbbentő:))

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 12:30

Óóóóóh, ezt mindjárt gondoltam, a Tata génjeivel és életfilozófiájával ez nem is lehet másként.

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 12:31

LOL

De, legalább nem játsza meg magát, valódi, habzó tesztoszteron árad a monitorból:-))))

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. szeptember 17. 12:32

Tata falta a nőket.
De nem csak ebben volt nagy ász. Amiért inkább büszke vagyok az öregre: Kecskeméten belövoldoztek a Városháza ablakán. Amikor Szamuely és díszes csapata ott tárgyalt.
Elfogták az öreget is, és öt perc alatt halálra ítélték. Vitték felkötni a haverjaival együtt, de az antant misszió kimentette őket.
Keményfaszú család!

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. szeptember 17. 12:34
vigyor | 2012. szeptember 17. 12:47

ömlik neki a monitoron át:)))


Mondtam már, hogy imádom a Tatádat:-))))

Közös témánk már van, szeretem, ha mesélsz az öregről. Azt hiszem, tényleg kedvelném.:-)

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 13:00

nem kéne ennek kapcsán is vami 150-200 oldalas törvényt írni? :)

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 13:11

te is jó példát mutatsz:)


Köszönöm. Még egy nüansz az öreg életéből, és utána pihenjen nyugalomban tovább, fenn az égi háremében.
A faluban nem egy olyan leánykát becserkészett, akiknek komoly udvarlóik voltak. Ezt a legények valamiért nem nézték jó szemmel. Elhatározták, elkapják az öreget, a tökére madzagot kötnek és szombat este úgy vonszolják végig a falun.
Egyedül nem mert egy sem neki menni a majd két méteres, izmos nagyfaternak. Az egyik "kedvese" elárulta az öregnek a tervet. Erre az öreg szombat este a kocsma előtt a bandavezérről pumpával leverte az új bekecsét.
Utána béke költözött a településre.

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 13:17

Dehogy!
Más se hiányzik csak, hogy törvényben tiltsák, ha végre valaki saját magát adja, elégedett magával és a helyzetével, megfelelő önbizalma van, és nem szégyenlős.
Ez ugyanis egy tiszta ügy, itt az emberlánya pontosan azt kapja, amit lát. Egy vérmachót. Aki, bár most azt mondja, hogy soha, de szerintem simán odacsap, legalább az ajtóba, ha valami nagyon nem tetszik neki.
A baj azokkal van, akik elhitetik magukról, hogy ők bizony racionálisan és rendkivűl intellektuálisan állnak a problémához, és persze csak az érvek miatt, de nekik van igazuk. Na ezek a férfiak azok, akik sunyi módon erőszakosak, és néhány év alatt simán elérik, hogy a társuk már önbecsülés, önbizalom és siekrélmény hiányában akár azt is elfogadja, ha veri őket a professzor úr, doktor úr, hadnagy úr, bíró úr...

Válaszok:
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 13:17
Selamat | 2012. szeptember 17. 14:14

két dolgot kéne itt megérteni:

1. a világ nem tökéletes és soha nem is lesz...
2. az elmélet néha radikálisan eltér a valóságtól...

pl. írhatsz te arról törvényeket, hogy holnaptól mindenki kap egy ferrarit, de ez sajnos nem ezen múlik...

a családi békét se a jogalkotók fogják megteremteni...

az pedig, hogy sokan kényszerből élnek együtt nagyon sok egyéb dologról szól pl. lakáspolitika, munkaerőpiac stb.

Válaszok:
SaharanCypress | 2012. szeptember 17. 13:18
vigyor | 2012. szeptember 17. 13:40

Azért bátorságot te is örököltél, látatlanba ígértél teljesítményt, úgy, hogy nem tudhatod, hogy nem 70/A-s melltartót hordok a 140/95 kg-os súlyomhoz és a 63 évemhez!
Mi lesz, ha szavadon foglak?:-))))))

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 13:24

1. a világ nem tökéletes és soha nem is lesz az...


A felsorolt paraméterek - ha valósak lennének - akkor elballagok egy gazdaboltba, veszek egy nagyobb űrméretű puttonyt, a fejedre borítom. Az derékig eltakar, és indulhat a csiki-csuki. Már csak azért is, mert nem szokásom megfutamodni.
Viszont az adott paraméterek mellett repeta kizárva+!

Válaszok:
vigyor | 2012. szeptember 17. 13:44

Nem a családi békéről hoztak törvényt, hanem az erőszak ellen.

És ez szerintem így természetes. Hiszen attól még, hogy naponta történnek gyilkosságok, még senki sem gondolja, hogy akkor tök felesleges a gyilkosság ellen törvénykezni.

És itt nem csak arról van szó, hogy kényszerűségből együtt élnek emberek, arról van szó, amikor megerőszakolják a gyerekeiket, megverik őket, félelemben-terrorban tartják őket évekig. Ez nem egy+egy+egy pofon! Ezért más ez az erőszak, mint a sima utcai verekedés.


Héééé, hány kismellű, alacsony de testes hatvanassal szexeltél már, hogy azt mondod a repeta kizárva?
Hátha egész életedben ez volt a nőtipusod, csak eddig nem tudtál róla!!

Több nyitottságot!:-)))))

Válaszok:
szanyikapten | 2012. szeptember 17. 14:06

Újabb marhaság! Egyet sem értünk. Akik eddig is pontosan tudták, hogy mit akarnak, azok ezentúl is tudni fogják! Ugyanúgy követik majd a saját irányukat. Akik meg csak liberális handabandálni akarnak, azok nekilátnak és álbuzognak egy sort, mint pl te is.

Amúgy meg, a világ meg mindenhol beleszól, igy vagy úgy, a csládok életébe. Pl úgy is, hogy a világ nyugati táján eddig megélt az egykeresős modell, addig ma már a kétkeresős sem mindig elég a családjuk fenntartásához.

De akár úgy is beleszólhat a világ a családok életébe, hogy pl a magyar karriert épitő hölgyek is végre megkapták a lehetőséget, hogy olyan karriert fussanak be, amilyet akarnak.

Hogy aztán ilyen nők tetemes része, 38-41 év kora körül beáll a kapcsolat- és/vagy házasságközvetitőknél a sorba, hogy találjon megfelelő orgazmust is biztositó férjét, akivel egy-két-há gyereket még az utolsó pillanatban össze tudna rántani, az már más kérdés. (Nem olyan légből kapott statisztika, amikkel te jössz elő, hanem saját baráti köröm tapasztalata!)


A Dörmögő Dömötör levelezési rovatában az egyik ovis azt kérdezte, igaz-e hogy luk luk, csak a keret más? A szexuálpszichológus válaszában egyetértett a kérdezővel meg nem is. Az sem baj, ha a keret kissé csicsás, mondta. És az sem hátrány, ha nagyok a cickók.
Mert gondolni kell a nyárra is, amikor legjobb hideg szobában meleg csöcsök közt.


"Más se hiányzik csak, hogy törvényben tiltsák, ha végre valaki saját magát adja, elégedett magával és a helyzetével(...)

Na ezek a férfiak azok, akik sunyi módon erőszakosak, és néhány év alatt simán elérik, hogy a társuk már önbecsülés, önbizalom és siekrélmény hiányában akár azt is elfogadja, ha veri őket a professzor úr, doktor úr, hadnagy úr, bíró úr..."


Ja, majd doktorok, meg professzorok verik a körülöttük önbizalomhiánytól hánykolodó szüfrazsetteket.

Olyan egetverő baromságokat hozol fel, hogy azokkal épelméjű ember nem áll le vitatkozni. Locsogj továbbra magadban, meg azokkal akiknek nincs jobb dolguk, mint hogy álliberális szarjaidat dédelgessék.

Nekem erős hányingerem támadt ettől a végtelenül, és pofátlanság határa nélküli liberális női ál-öntudattól. Ami csak locsogásból áll, semmi másból.

Ismét eggyel több okot szolgáltattál ahhoz, hogy a LIBERÁLISOKRA SE, és SOHA! Biztos hálásak lesznek neked.

Válaszok:
polnemkor | 2012. szeptember 17. 14:50

A család iszonyatos közeg, ahol a szadista állat férjek és apák gyilkolják a feleségüket és gyermekeiket. Férjként megerőszakolják és agyonverik feleségüket, apaként megerőszakolják és agyonverik leányaikat és fiaikat. Ennek valóban véget kell vetni! Patentosok, harcra fel!


14:14

Persze hogy így van. Az is persze, hogy vigyorral teljesen fölösleges vitatkozni. Ő hivatásos aktivista (patent, nane, lmbt stb.). Szóval számára munkaköri köteleség ezeket a baromságokat irkálni napi nyolc órában.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó

{if $kampany} {$campaign.AV_Code} {/if}