Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. július 31. 08:35

Azok nyerték ezt az evolúciós versengést, akik nem hittek Orbánnak, akik nem vették komolyan. A pillanat megúszása és a jövő leszarása: ez a vezérlő csillaga.

Ne fojtsuk vissza a gúnykacajt: azoknak volt igazuk, akik – reflexből vagy töprengés után – szemberöhögték Orbán Viktort, és elmentek aláírni, hogy az ő kifejezett szándéka ellenére is inkább megtartanák a számlájukat. Ők legalább annyit elmondhatnak, hogy a leendő nyugdíjuk egy töredékének ismert a fedezete, mert a többiekéből egyelőre még ennyi sincs meg. Azok nyerték ezt az evolúciós versengést, akik nem hittek Orbánnak, akik nem vették komolyan.

A pillanat megúszása és a jövő leszarása: ez a vezérlő csillaga. Beszél ő a jövőről szívesen, ha az kell a pillanat megúszásához, már rajong a paranormális elméletekért, amelyekben van értelme a cselekedeteinek, lelkesen hisz a kinövekedésben, a fordítókorong-teóriában és a feng shuiban. De hogy valójában mi lesz itt tíz vagy húsz év múlva, az szemmel láthatóan nem érdekli. A holnapi alibi, csak az számít.

Tizenöt év alatt háromezer milliárdot kuporgattunk össze öreg napjainkra. Ennek sikerült a seggére verni pusztán azért, hogy neki ne kelljen bevallania, micsoda parasztvakítással jutott hatalomra. Mindössze százezren sejtették meg előre, hogy ennél több terve nincsen. Most felébredhetne már a többi is, és elgondolkodhatna azon, hogy amelyik néppel ezt büntetlenül meg lehet csinálni, azt Félázsiában is lenyelik az okosabb szomszédok, konkrétan az oroszok. És akkor majd menni kell megint a gumibot elé, ünnepelni könnygázban a bátor fiatalt, aki először meri kimondani, hogy ruszkik haza, és közben fogadkozni, hogy ez most tökös volt tőle, de nem kezdjük elölről az egészet, nem kezdünk hinni benne, se senki másban, hanem észnél leszünk. Okosabb lenne nekilátni már ma.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/39419


388 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



korrekt írás.
az egyéni számlák meg_nem_léte pedig a 2.9 millió balek szembeszarása.

Válaszok:
brabant89 | 2012. július 31. 10:29

Árpika! Menjen már el szabadságra, jól megérdemelt(?) pihenésre! Épp eleget fikázta már az országot, a kereszténységet, a papokat, Orbánt, meg mindent és mindenkit, ami és aki magyar. Csak tudnám, miért adtak egy ilyen embernek ilyen nevet? (Tán csak nem siámításból, kedves szülők?)Szégyen, hogy úgy hívják,mint a honfoglaló ősünket.


jav. számításból


Hitelből nyugdíjat fizetni, az a legnagyobb üzlet. A bankároknak.


"A pillanat megúszása és a jövő leszarása".
Ez az újságírásod filozófiájának szubsztanciája.
És szarásban nagy vagy!
Mielőtt jokeri gúnykacajod teljesen eltorzítaná az arcod, figyuzz még pár évet, mielőtt elkiabálnád! Ja, és érdemes utánaolvasni mennyire nagyszerű összegeket kaptak még az állami konszolidáció előtt a magánynyugdíjpénztáraktól nyugdíjba vonultak!

Válaszok:
Zokni | 2012. július 31. 10:50

A liberálfasiszta Tóta W.megdolgozik a pénzéért.


érdekes módon az itt véresszájú, epét hányók ehhez a poszthoz: http://mandiner.hu/cikk/201207.. hozzá sem szóltak...
...mert nem lehet. nem tudnak. érdemit, csak lógó orral kussolni.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 09:18
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 09:52

A félázsiai szerzetek nem szeretik ha tükröt tartanak eléjük....


Kár óbégatni.

Átbaszta az embereket Orbán? Át.

Akkor miről beszélünk?


Kedves TWÁ!
Mosd már ki a lelked, hátha megjavul a látásod. A szádat mindenképp jó lenne, ha kitakarítanád!


Szánalmas maradék naridroidok. :P

Tótát fikázzátok, mert ennyi megy. Hogy érdemben valami? Hát az már a kis hazug pöcsfejjel a hátatokban elég nehézkes.
Mert megint megkaptátok, hogy egy hazug kis faszkalapnak nyalonckodtok itt. Hol sorakoznak a bocsánakérések azoktól a naris barmoktól, akik leugattak itt, amikor a duma elhangzásakor leírtam, hazugság az egyéni számla. Hányadik kamut eszitek be? Hol van az utólagos elgondolkodás? Anyázhatjátok Tótát bármeddig, de igaza neki van, ti csak szánalmas kis idióták vagytok, mert megint a védhetetlen mellett vagytok.

A normális, józan ember már akkor tudta, hogy a kis paraszt hazudik. Buta lihegőinek meg itt az újabb bizonyíték, hogy miben hisznek.

Válaszok:
csárly | 2012. július 31. 09:13
1istvan | 2012. július 31. 09:23

De tényleg fidesznyikek? Nem ciki, hogy olyanok vagytok mint a majmok? Tudjátok... banán belógatás, indul a nyáladzás, kapálódzás.

Meglátjátok Tótát, és máris hörögtök... de engem konkértan az érdekelne, mit szóltok ahhoz, hogy drága vezíretek ismét apofánkba hazudott...

Válaszok:
ketroot | 2012. július 31. 09:37

az ismert töredék a lopott rész.
amit pl az ilyen majom támogatásával legálisan loptak el a nyugdíjkasszából.
nem hiszem, hogy tóta ne értené. de annyira hülye...


Orbán Viktor eljátszotta történelmi lehetőségét, hogy valaha is nagy magyar államférfi legyen. Ahhoz sajnos be kellett volna vállalni, hogy a népességünk egyharmada nem fogja piedesztálra emelni. Vagyis: jövőbe mutató, a következő generációk sorsát megalapozó, stabil, finanszírozható nyugdíjrendszert kellett volna kitalálnia. Nem visszacsinálni a bátortalan reformkezdeményezéseket, felzabáltatni a jelennel a jövőt. Kár ezért a hajdan sokat ígérő, talentumos emberért, hogy a történelem szemétdombjára fog kerülni.

Válaszok:
tributum | 2012. július 31. 09:14

A következő kormány feladata lesz bíróság elé állítani orbánt, selmeczit, meg az egész nyugdíjvédő bagázst. A vád: zsarolás, 3 millió ember 3000 ezer milliárdjának ellopása. Ha Zuschlag 8 évet kapott néhány 10millióért, akkor az alcsúti tetű cigánynak kötél kell a nyakába, de mivel nem lehet sajna, ezért megteszi a tényleges életfogytigan is.


Szegényeknek már a betevő gyurcsányozásra se telik :))))
De aki Tótát nem becsüli, az a többit nem érdemli :)


Nem így igaz, hogy "Tizenöt év alatt háromezer milliárdot kuporgattunk össze öreg napjainkra.", hanem így igaz; "Tizenöt év alatt háromezer milliárdot loptak ki az állami nyugdíjkasszából öreg napjaikra magánbefektetés címén." Ezzel megkárosítva az összes adózó állampolgárt.

A címnek pedig azt is lehetne adni; Rókák a szőlőben. Ebben a rókák ön és akiket képvisel - amennyiben egyáltalán valakit is képvisel, vagy csak a lepénylesője jár - a szőlőtőke az állami nyugdíjkassza, a szőlőszemek pedig az összes adózó állampolgár.

Válaszok:
Stenonis | 2012. július 31. 09:55
Zokni | 2012. július 31. 11:27

József Attila egy korszakát rebegi T.W.Á.

Íme:

"Böködj, böködj csak szüntelenül, kedves fegyverünk,
hadd tudjuk meg újra és újra, hogy véletlenül, tusa nélkül
csatát nem nyerünk.

...

Te délre mégy, te nyugatra, én pedig északra, Elvtárs!"


Ezeknek orbán a szájába is szarhatna konkrétan, megmagyaráznák, hogy mogyorókrémmel töltött csokoládét esznek, és milyen finom...


"Nem visszacsinálni a bátortalan reformkezdeményezéseket, felzabáltatni a jelennel a jövőt."

- Te inkább a kedvezményezett manyup-os korosztállyal zabáltattad volna fel a többiek jelenjét? Azért, hogy - jó drágán persze - egy réteg a többi adófizető rovására magánnyugdíjat gyűjthessen, havi 30 milliárdot pengetett az állam.

- Mire fel? - kérdezem én?

Válaszok:
trendo | 2012. július 31. 09:26

Nincs értelme a hozzászólásnak. A mostani rendszerben is megállapítható bármikor, hogy ki mennyit fizetett be. Az egyéni számlás rendszernek a svéd modellben lenne jelentősége.Ehhez azonban az kellene, hogy az állami nyugdíjkassza szuficites legyen és az önkéntesbe irányított pénzeknek ne hitel legyen a fedezete.

Az éves adóbevalláshoz kapott munkáltatói igazolás összesítéséből is bárki önmaga is megállapíthatja, ha akarja.

Érdekes lenne felvetni ismét a svéd modell részleges bevezetését, s akkor megmutatkozna, hogy ki és milyen formában áll mellé, hogyan kussolna.

Válaszok:
Secnir | 2012. július 31. 09:37
Secnir | 2012. július 31. 09:40

"Ha te pénzt viszel a bankba és lekötöd 20 évre akkor azt a pénzt kitől loptad el? A kocsmárostól, ahol akár el is verhetted volna?"

- Ime a bizonyíték, hogy bizonyos tömegek pénzügyi kultúrája hol van (a béka segge alatt)!

- Hogy lehet a két dolgot, az önkéntes betétet és az adó módjára beszedett járulékot egy lapon említeni?!


Már a kérdés sem igaz. Ugyanis, ha a kocsmárostól a napi bevételből vetted el, akkor az nem a te pénzed, mert valakinek, valakiknek vissza kell tenni. Ugyanígy a nyugdíjkasszából kivett pénzt hitellel pótolva soha nem lesz megtakarítás, mert a hitelt vissza kell fizetni kamataival együtt. Haszna csak a befektetőknek, a kezelőknek származik.
Aki ezt nem tudja felfogni, az vagy nem érti a pénzügyi folyamatot, vagy hazudik.


te vagy a hülyetóta?
eszetlen.
a számla most!!!! is egyéni.
az alapján állapítják meg a nyugdíjdat amit befizettél. és amit befizettél, az petákra pontos.
nincs mit védeni, majom. eddig lopták a nyugdíjalapot. és az igy keletkezett hiányt hitelből fedezték. mondhatom nagy ész kellett hozzá.

Válaszok:
Kronikas | 2012. július 31. 10:17

Csak te hazudsz folyamatosan és Tóta W. Árpád.


Eddig az volt a baj, hogy egy koron alul kötelező volt belépni a Manyupba. Ami általános, az nem lehet kedvezményezett.

Ez egy elcseszett, nagy lehetőség volt. Pont azért lehet kifogásolni, mert a 3 lábon állás elvét csak következetlenül és hibás módon hajtották végre ill. szabotálták el. És ebben a teljes politikai osztályunk sáros.


Én, mint jobboldali érzelmű ember azt szeretném, ha magamról gondoskodhatnék, tehát hadd ne kelljen már nekem tb, nyugdíj stb. ilyen olyan járulékot vagy adót a közösbe fizetni, hanem mindent majd intézek én...
Ez az egyéni számlás dolog valami áthidaló megoldásként még azt mondom elfogadható lett volna számomra is. Mélységesen csalódott leszek, ha nem valósul meg...

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 09:57

Szerintem az 1997. évi nyugdíjtörvény módosítása, amely lehetővé tette a magánnyugdíj pénztárak létrejöttét és a járulékok egy részének kiáramoltatását magánbefektetés céljából, alkotmányellenes és az AB-nak ezen részét meg kellett volna semmisítenie.

Válaszok:
Stenonis | 2012. július 31. 09:57

mindig is egyéni számla volt. egyénileg van nyilvántartva életed összes befizetése.
mi a gondod?

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 09:36

Te szerencsétlen felmosó. Ne velem foglalkozz, hanem azzal ami le van írva.

Az állításaid pedig sem befektetés, sem törvényileg nem állják meg a helyüket.


Az a gondja, hogy nem ért hozzá.


na, most baromságokat beszélsz:
"Ehhez azonban az kellene,[...] az önkéntesbe irányított pénzeknek ne hitel legyen a fedezete."

annak az a fedezete, amit befizettem.

"Az egyéni számlás rendszernek a svéd modellben lenne jelentősége."

Magyar Közlöny, 2010., December 21.

[E törvény alkalmazásában:]
„zsk) visszalépõ tagi kifizetések: a társadalombiztosítási nyugdíjrendszerbe történõ visszalépés esetén a tag jogosult
a követelésének részét képezõ egyéniszámla-egyenleg tagdíjbefizetése alapján kiszámított, a zsj) pontban
meghatározott hozamgarantált tõke összege feletti összegének és a pénztártagságának ideje alatt befizetett
tagdíjkiegészítés összegének felvételére, vagy annak önkéntes kölcsönös nyugdíjbiztosító pénztárnál vezetett tagi számláján, vagy a társadalombiztosítási nyugdíjrendszerben létrejövõ egyéni számláján történõ jóváírására.”

az utolsó mondat mégegyszer:
vagy a társadalombiztosítási nyugdíjrendszerben létrejövõ egyéni számláján történõ jóváírására.

a törvény neve, aminek "A Ház a törvény sürgős kihirdetését kérte Schmitt Pál köztársasági elnöktől." :
2010. évi CLIV. törvény A Nyugdíjreform és Adósságcsökkentõ Alapról, és a szabad nyugdíjpénztár-választás lebonyolításával összefüggõ egyes törvénymódosításokról

tehát az egyéni számlákról az állami nyugdíjrendszerben törvény készült. ezt ígérték.
na, most ezt szarják le.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 09:50

Semmit, elkeseredetten tolják a dislike-t...


:)))
Ezzel az attitűddel felléphetnél a Közép Európai Cirkuszban, mint Tóta W. Árpád bohócsegéde, miközben a nagy politikus táncot lejtene. Be szép lenne!


"A mostani rendszerben is megállapítható bármikor, hogy ki mennyit fizetett be."

és mire mész vele? nem a befizetett járulék (régen adó) alapján fogják megállapítani, hogy mennyi nyugdíjat kapsz (ha kapsz).

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 09:59

ha a sajátodat viszed.
de ha a másét?
ja persze neked az is megtakarítás. és persze kiváló üzlet.
ebből eltetek évtizedeken keresztül, most meg siratjátok, hogy nem férhettek hozzá.


Újabb kiváló mérési pont a félázsiaiak és az európaiak meghatározására.


Összekevered a fogalmakat.

Amit te és mindannyian - beleértve a munkáltatót is - járulék címén befizetett, befizet az az állami nyugdíjkalapot illeti, mert ez a nyugdíjak kifizetésének a forrása a kirovó felosztó rendszerben. Ezt tartalmazza a korábbi alkotmány is.

A 2010. évi CLIV. törvényből általad idézett szövegrésznek pedig az a lényege, hogy lehetővé teszi amennyiben volt hozamod azt szabadon felhasználhasd. Akár úgy is, hogy a nyugdíjelszámoláskor az alapot növeljed.

Mindez nem mond ellent annak amit korábban írtam.

Az egyéni számlás rendszerrel kapcsolatos részletes törvényt az általad hivatkozott törvény nem tartalmazza.


Huttinger nem érdekel a nyögésed. Tartsd meg magadnak. Fegyvertelen vagy, párbajra alkalmatlan, társaiddal egyetemben.


És erre nem kerestél egy olyan pénztárat, amelyik jobban teljesít (évenként küldték neked a jelentéseket valamint az összes pénztár nyilvánosságra hozta az eredményeket)?

Odaadtad az államnak a pénzed?

Szerintem fizetésed feléből jegyezz békekölcsönt is...


mi van ócska kis hamisitó!

itt is megjelentél agymosó kisérleteiddel?

Válaszok:
Secnir | 2012. július 31. 10:00

Nem kell velük különösebben foglalkozni, valami élvezet nekik is kell. Hadd bégessenek, úgysem hallatszik az égig.


Nem értem a gondolatmeneted...

A 2. orbán kormány csökkentette az szja-t. Ezzel kb. 500 milliárd hiányzik az államkasszából.

A te logikád szerint eddig több, mint 1000 milliárd forintot loptak ki az állami kasszából?

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:30

Hol van next?
Kibukott a rostán?
Hm. A többi míves nyelvezetű vajon mikor követi?


TWÁ megint az országot szórakoztatja a barát(né)ja helyett

ez van
ki mire képes


elvileg lehet igazad is. ez lenne a legjobb. egy a gond csak. az aki rosszul gondoskodott magáról, vagy aki nem gondoskodott azzal mi legyen?
esetenként akár tömegeen is lehetnek. most szolidárisak vaqgyunk velük is.


Ha annyira alkotmányellenes volt, akkor az 1998-ban felálló 1. orbán kormány még a hatályba lépése előtt megszüntethette volna.

De úgy tűnik 1998 és 2002 között nem volt semmi gond a manyuppal...

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 10:02
Viktus | 2012. július 31. 10:09

Huttingernek igaza van, ne 22 ezer milliárdról szólj, hanem 62 ezer milliárdról, mert a szociálliberális bagázs ennyivel károsította meg a nemzetet. Ők mondták az állam rossz gazda, hát úgy is viselkedtek a korábbi 20 évből 12 évben.


Nincs olyan, hogy külön állam, meg külön egyes ember!

Ha az államnak, vagyis a társadalomnak jó/ rossz, akkor az embereknek is jó/ rossz! És vice versa is igy van!

Olyan, hogy külön állam, NINCS! Az embereknek, vagyis az egész társadalomnak vannak megbizott vezetői, akik különféle szervezetben dolgozva el kell végezzék azokat a feladatokat, amivel a szavazók őket megbizták. Hogy valahogy mégis nevezzék őket, hát lettek az össznép, vagyis az állam megbizottjai.

Amit a munkájukkal keresnek az "államnak", azt a társadalom minden egyes emberének keresik. Ha viszont a munkájukkal teszik tönkre az államot, akkor minden egyes embernek okoznak problémát! Max a jó vagy rossz hatások, különböző mértékben érintik az egyes embereket.

Az állam, maga a társadalom. Én, te ő, mi, ti, ők! (Mit nem lehet ezen érteni?)

Mindezzel együtt, az Manyup óriási veszteséget okozott volna a későbbiekben a társadalomnak. Kivéve a legjobban keresőket, mert ők valóban nyertesei lehettek volna az ügyletnek. A többi, kb 96 % meg bukott volna, mint az Alföld. És kinek is fájna az a végén? Az egyénnek? Egy frászt! Az egész, dolgozó közösségnek! Nekik kellett volna összedobni ismét, hogy a bajbajutottak valahogy túléljék a nyugdijas éveiket!

Ezzel a NEM valódi Manyuppal baromian átvágtak a társadalom kb 96%-át! Igaz, 4 %, meg jól járt volna. Qva jó üzlet a társadalom (állam) szempontjából, nemde??


tényleg ennyire tudatlan vagy?
a nyugdíjat az alapján állapítják meg amit befizettél.
mit nem értesz ezen?

Válaszok:
Secnir | 2012. július 31. 10:35

itt abbahagytam.
vaknak hogyan magyarázzam el, hogy milyen a fehér?

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 10:06

mért emese, mire kell neked a számla?


Kérdezd meg a FIDESZ-től, hogy miért nem tette meg 1998-ban és ne tőlem. Abban pedig tévedésben vagy, hogy nem volt probléma. Nézzél utána és tapasztalni fogod, hogy történtek módosítások és visszamódosítások is a Medgyessy kormány alatt.

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:32

huttinger téged lassan nem lesz értelmes olvasni se. olyan leszel mint zoni. ha ír át kell ugorni.
nem volt a tied. az a befizetésed amit tőled vontak le a jelen nyugdíjasaié!!! érted?


nocsak
kifogytál a hazugságokból?


Megint sírni fogsz Árpád, picsogva menekülsz, meglásd!


Még semmi nem derült ki.

De, ha meg mégsem lesz, valami határozottan érthető ok miatt, és azt nem tudják tisztességgel elmagyarázni, meg bebizonyitani, hogy miért volt okos dolog az az állami egyéni számlák elmaradásáról dönteniük, akkor az ővék lesz, amit azért kapni fognak.

Meg is fogják érdemelni.


Soha nem fog válaszolni, feleslegesen erőlködsz.
Nem más mint egy elvtelen orbán rajongó.


A Fidesz jobboldali párt volt, és a polgári Magyarországot építette anno. Ez változott a 2002-es vereséggel azóta lett ez a katyvasz. Na meg elég a nyugdíjasoknak a kedvére tenni átvették a szocik módszereit.


Mesélek. Én egyetértek az egykulcsossal! Az első perctől kezdve. Méghozzá azért, mert az megtanitja az embereket arra, hogy érdemes jobban dolgozni, mert azzal többet lehet keresni. Több kereset esetén meg több marad a zsebben.

Olyan lekoszlitott társadalomban, mint ahová leküzdötték a magyar társadalmat a szocik (majd a libsik is besegitettek), ismét meg kell tanulniuk az embereknek, hogy aki okosabb, többet dolgozik, az többet is érdemel.

Ezzel együtt, azzal is tisztában vagyok, hogy egy egykulcsos nem fog örökre megmaradni. Később, mikor már magához tért VALÓBAN a társadalom, és kialakitotta az egykulcsos a tisztességes középosztályt, akkor jöhetnek a többi kulcsok.

A milliárdosok egykulcsos jövedelmével NE is gyere vissza, mert mindketten tudjuk, hogy azok már rég külföldre vitték javadalmaikat.

A most, MUNKÁJUKBÓL meg TEHETSÉGÜKBŐL kialakuló millimosok, meg milliárdosok, meg élvezzék az egykulcsost. Megérdemlik. S akkor végre példái lesznek a társadalomnak is.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 10:28
Rita Kamélia | 2012. július 31. 10:38

Mit keres egy hívő kommunista egy jobboldali portálon...


Egyik minisztérium sem igért semmit a válsztásokon. Ezért nem is nyilatkozhatnak. MOndhatnak esetleg dolgokat, de azt, hogy ők mit fognak tenni, azt nem ők döntik el. A hogyant, igen.


te teljesen el vagy tévedve.
Ez nettó valóságtagadás amit írsz


De idegesnek tetszik lenni...

Viktorod beleszart a szádba. Tóta ezt leírta.
Ki a hibás? Tóta...

Istenek... Ugye te is jobboldalinak hiszed magad.

Basszus, hogy itt mennyi bolsevik van, aki valami oknál fogva azzal a téveszmével küzd, hogy jobboldali.


Az nem érdekel, hogy zsidó, vagy sem, annál inkább, hogy akkora pofája, hogy akkora nyilás nincs is. Pedig valaki már nagyon betömhetné!

Piszkosul elegem van ezekből a nagypofájú, de csak néhány nagyon büdös szellentést összehozó nimandokból!

Ha ők nem befolyásolták volna az országot, akár agymosással, akár kerékakasztással, már rég előbbre lehetne az ország. Meg az állam is...


Így van. Te próbáltad megmagyarázni, ahogy a mostani témát, mert te magad vagy Öszöd. Öszöd, vagy nem öszöd ez van. :)


Ja csak az a probléma nem kísérte ezt nyugdíjreform a kiadási oldalon. Sőt a tizenharmadik havi nyugdíjakkal éveken át új terhelés érte a nyugdíjkasszát. Így ez a rendszer hiányt gerjesztett, amelyet hitelekből fedeztek.
Ráadásul végül az EU adta meg a kegyelemdöfést, amikor nem támogatta Orbánékat a nyugdíjreformban, hanem hozzácsapta a hiányunkhoz egy az egyben az emiatt kieső pénzeket.

Így most az a helyzet, hogy viszonylag jó nyugdíjakat tudnak fizetni még van a jelenlegi rendszerben egy 15-20 év aztán, majd az akkoriak problémája lesz ötletelni miből fizessék a nyugdíjat.


Csak a probléma az volt, hogy ehhez az egész elit nem merte meglépni azt, hogy tényleges fedezetet teremtsen a szocik is továbbpasszolták a kérdéskört meg most emezek is.


Azt mondja; "én vagyok a" next a nagyszájú félig szoláriumos "francia" aki kiválóan ért a súgáshoz.
Miket hazudozott már életében?
Írja le!

Hm!

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:38

Te mi köze a jobban dolgozáshoz a keresetekhez? egy tanár, nővér, bolti eladó, villanyszerelő stb. hiába dolgozik többet-jobban, mint te egy büdös vassal nem fog többet keresni.
Mindenki pedig nem lehet közgépes, századvég alkalmazott meg informatikus, közgazdász ...
Azon a rothadó nyugaton megoldották, hogy mindenki aki dolgozik keres annyit, amennyiből nyugodtan elélhet. A különbség annyi, akinek jobb állása van még többet keres.
Az egykulcsos nem alakít ki középosztályt, mert senki sem orvosolta még pl. a szocializmus évtizedeinek ámokfutását.

Szép az álomvilágod csak köszönő viszonyban sincs a valósággal.

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 10:37
Selamat | 2012. július 31. 11:24

Én ezt az írást egy kicsit vagdalkozónak tartom, Tóta ennél tud jobban, szellemesebben is írni.


annyira unalmas már ez az 500 milliárd. már az okosaitok is levitték 2-300 milliárdra. ráadásul az se hiányzik. ott van ahol kell.

Válaszok:
Stenonis | 2012. július 31. 10:35

egyébként meg akarták szüntetni.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 10:43

Még fentebb írtam megteremteni a fedezetet ehhez a nyugdíjreformhoz, ha kiveszel a bevételi oldalról pénzt miközben a kiadási oldalt már az sem fedezte, és még terheled is a kiadási oldalt az buktához vezet.
A nyugdíjreform az lett volna, ha v.hol a költségvetésben megteremtik a fedezetét annak, hogy a nyugdíjkassza elengedjen száz milliárdokat a bevételéből.

Még önmagában most sem lett volna olyan nagy probléma a manyup államosítás, ha nem csupán marketing célokat szolgál részben az államkötvények bevonásával államadósság csökkentés. Na meg a részvénycsomagok-kötvények nem Matolcsy rohamainak fedezésére mentek-mennének el, hanem tényleges gazdaságfejlesztésre, amely munkahelyeket teremt, hogy legyen adófizető 15-20-30 év múlva aki a mai ötvenes-negyvenes-harmincas korosztály nyugdíját megtermeli.


"a nyugdíjat az alapján állapítják meg amit befizettél."

miért vannak ilyen hülyék a földön?
a nyugdíjat a mindenkori ÁTLAGJÖVEDELMED alapján állapítják meg, és nem azután, hogy mennyit és milyen jogcímen fizettél be.
http://www.tbellatasok.abbcent..

annyi köze van a befizetésekhez, hogy a teáltalad befizetett járulékból fizetik ki a JELENLEGI nyugdíjasokat. De nem számolják, hogy Te mennyit fizettél be, mert úgyis ÁTLAGOLJÁK a jövedelmedet (megsúgom, lefelé fog mozogni), és az alapján kapsz egy értéket (nyugdíjat). és akkor még nem beszéltünk a betegséggel eltöltött időről (amit levonnak, de a betegállományért kapott pénzből ugyanúgy levonják a járulékokat), stb.

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:42

A logikád alapján a manyup pénz sem hiányzott volna...

Egyébként mi a véleményed arról, hogy Viktorék hazudtak?

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:40

Köszönjük a kulturált hozzászólást?

Egyébként mi a véleményed arról, hogy Orbánék hazudoznak?

Válaszok:
1istvan | 2012. július 31. 10:43

nem.nem magadról gondoskodtál volna még 25 % erejéig sem. kötelező volt rábíznod valamelyik profitjában érdekelt csapastra.
és nem sok választás volt közöttük.
ráadásul ha nem törődtél vele, vagy rosszra bíztad és eltapsolták a pénzedet, az állam vállalta, hog majd pótolja. ez aztán a jó öngondoskodás!!!


"Azon a rothadó nyugaton megoldották, hogy mindenki aki dolgozik keres annyit, amennyiből nyugodtan elélhet. "

1. hülyeség, sokan vannak ott is akik szegények
2. ki oldotta meg?

"Az egykulcsos nem alakít ki középosztályt"

mégis mit alakít ki?

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 10:50

nekem már zokni.
javaslom te se olvasd. de főleg ne vitázz vele;-)))

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 10:45

"...ismét meg kell tanulniuk az embereknek, hogy aki okosabb, többet dolgozik, az többet is érdemel."

Ez így nagyon cinikusan és hülyén hangzik.
Én ismerek olyat, aki egyre többet és többet dolgozik , mert egyre kevesebb ember jut az elvégzendő feladatra, de a munkáltatónak esze ágában sincs ezért többet fizetni neki.
Most akkor ez az illető vagy nem elég okos, vagy nem tudja elhitetni a céggel, hogy ő így már többet érdemel.

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 10:43
julianus | 2012. július 31. 10:55
Selamat | 2012. július 31. 11:15

500 milliárd hiány
hazudtak
ez a mantráto.
unalmas, értelmetlen, buta.

Válaszok:
Stenonis | 2012. július 31. 13:34

tényleg normálisnak tartod magad?
a nagyságot az alapján állapitják merg,hogy mennyi volt a jövedelmed,(ettől függ a járulékod) mennyi ideig dolgoztál.
mit nem értesz?

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 10:48
Secnir | 2012. július 31. 10:53

Így igaz. Az sem véletlen, hogy az IMF és az EU is elismerte, hogy azokban az országokban ahol az állami nyugdíjkassza deficites a magánnyugdíjpénztárak létrehozása és az állami nyugdíj kasszából való feltöltése súlyos államháztartási problémákat okoz.


a kulturált cikket köszönd.
hazudtak? hazudsz.

Válaszok:
Stenonis | 2012. július 31. 13:32

TWA-val repülni élvezet=minden napra ua.!


A visszafelé következtetés már nem megy neki. :)


"Egyre több nyugdíjas jut egyre kevesebb aktív befizetőre."

ez csak azért van mert a tőke egyre jövedelmezőbb

mikor még kézzel túrták a vonat útját több tízezren, meg szantottak-vetettek addig nem volt ilyen, lehetett adóztatni a munkát

most viszont gépek dolgoznak ezért bőven volna miből eltertani a nyugdíjasokat

csak ugye a monopolhelyzetű tőke megteheti hogy kivonja magát

megy is a jajongás a Fidesz intézkedései miatt


Nem volt ebben semmi komcsis szerintem.
De az tény, hogy nem nagyon lehet önérzeteskedni egyes munkahelyeken.


Vannak szegények ők akik nem dolgoznak na azok nálunk az a réteg aki varázslatos módon megél 47000-ből ...

Egy szegényedő társadalmat. Nem csak az ő bűnük ... amazok keze is benne van.


A jelmondat abszolut érvényes Orbánra, ez nem vitás. Szerzőre nem tudom, de ez a kettejük dolga...

A megjegyzéséről meg annyit, hogy a tizenöt év nem telt le, így aki nyugdíjba vonult, az annyit kapott, amennyi járt neki, viszont most a nyugdíjra egyetlen garanciánk van: Orbán szőke nőjének a szava.
Ami lehet, hogy elég is lenne, de sajna annyira nem jó bőr, hogy ekkora összeget össze tudjon strichelni...


Fogyatékos a nénikéje, azzal szórakozzon!


segítek.
most csak egy évet számolok ki, fiktív számokkal - hogy értsd, nincs kedvem egy teljes 50 éves életutat kiszámolni.
egy hónapban keresel bruttó 200.000-et. az évi 2.400.000. kapsz nettó 150.000-et, a többi adó (tb, nyugdíj, stb.). az havi 50.000.
elmész nyugdíjba.
az alap az évi 2.400.000 (valorizációval, degresszióval, stb. nem számolok. táblázat alapján neked jár havi 100.000.- forint nyugdíj.
ööö...
...a befiztésed alapja a nyugdíjad. igen. 50.000-100.000= -50.000.
azt ki teremti elő?

de továbbmegyek:
adott egy olimpiai bajnok. neki van életjáradéka is (ami havi keresetnek minősül), nem fizet belőle tb-t stb. VISZONT! a nyugdíjába beleszámolják. (utolsó emlékem szerint nyugdíjasként már nem kapja meg az életjáradékot, cáfoljon meg valaki, ha rosszul tudom). az ő esetében ugyanez a képlet, csak ugye itt már -150e környékén járunk.

akkor mutasd meg légyszíves, hol áll meg az az állításod, hogy a járulék alapján kapja az ember a nyugdíját?

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 10:59

Ugye ismered a mondást; A kivétel erősíti a főszabályt.
Annak a példának pedig amit felvetsz más az oka és nem az amire felhoztad. Akár több oka, indítéka is lehetséges.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. július 31. 10:59

Az első perctől kezdve nem szimpatizáltam az egykulcsos adóval.
Már az is gyanús volt, hogy Kóka üdvözölte ezt a lépését a kormánynak.
Ami egy Szdsz-esnek tetszik, abból semmi jó nem sülhet ki..:))


"A kivétel erősíti a főszabályt."

Ennyi kivétel már gyengíti, kedves julianus.:)

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 11:40

mondtam már hogy hülye vagy ilyen bonyolult számításokhoz

a 100000 alapja az hogy 40 évet dolgoztál így várhatóan fele annyit se fogsz élni mint ameddig befizettél havi 50000-t


pontosan

ezért nem fog menni a jelenlegi gyakorlat amikor a jövedelmeket adózzák


én magyarul irogatok de ha gondolod áttérhetünk angolra


Amit leír, így, ilyen formában, lényegében szemenszedett hazugság.
(12 év 2043 mrd állami teher) ERRŐL volt szó. Hogy az állam támogatja a megtakarító munkavállalókat. Mert legalább is a nyd-juknak negyedéről ily módon biztos lehet a dolgozó (kivéve, ha jön Orbán...)
(230 mrd működési ktg) Ez a szám nem mond semmit. Végeredményben öt (4,6) %-a volt a tőkének. Ha a jogszabály ennyit engedett meg, akkor ennyit.
(Visszaélések?) Ön szerint mennyit keresnek a TB vezetői? Orbán? Vagy szóvivője, Selmeczi? - Ez hogy jön ide, kérdi. Hát úgy, ahogy a pénztárak bérkifizetései.
(2043 az eladósodáshoz) Még egyszer: ERRŐL volt szó. Hogy az ÁLLAM teljesíti a kötelezettségeit a meglévő nyugdíjasokkal szemben, és a nydp-i megtakarítókkal szemben. EZT senki sem merte megkérdőjelezni, csak Orbánék. De még egyszer mondom, hogy az ÁLLAM áll a mezei nyd-assal szemben! NEM Orbán Viktor! Orbán Viktor csak meghazudtolta az ÁLLAMI ígéretet, megszegte az ÁLLAM szavát! Ez nem vicc. Itt nem arról van szó, hogy "azt az ígéretet nem ő tette". Persze, hogy nem! Hanem az ÁLLAM,
a közösség, az egyénnel szemben...

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 11:19

a helyzet az hogy nem biztos hogy robot után kellene fizettetni mert vannak robotok amelyek emberrel nem helyettesíthetők

vannak ugyanakkor robotmentes területek amelyek ember nélkül is hihetetlenül jövedelmezőek monopolhelyzetük miatt. Szerintem itt kell adóztatni. Legrosszabb esetben továbbterhelik


Nem volt(am) cinikus. Errefelé kell menjenek a dolgok. Különben megint visszacsúszik az ország a szocializmusba. Azt meg már mégse! Egyébként, sokaknál már látszik az eredménye! Amihez ha még hozzáveszed a családi adózást is. Szóval, ha lassan is, de kerekedik a jövő.

Egy biztos, igazad van neked is, sok helyen még mindig megzsarolják a munkát felvállalót. Kevés öntudatos ember semmire nem megy. De amint tömegével jelentkeznek, azonnal beáll a változás.

Sok cégvezető van még mindig, akik nem fognak örömmel váltani. Ahogy a munkát felvállalóknak is tanulni kell a saját értéküket, úgy a munkát adóknak is tanulniuk kell, hogy mi a kötelessége, és hogy kell egy munkaadónak viselkednie egy modern világban. De ahogy látszik, a magyar munkaadók x része még mindig inkább a bunkóra hajlik, semmint egy igazi vezetőre. Szomorú, de az van. Őket is satuba kell(ene) fogni.

De addig, amig egy ennyire lerohasztott országban kell vállalkozásokat beinditani, addig az ilyenek is ott vannak a porondon, és teremtenek munkahelyeket. Amig ez nem változik, addig valóban az is történik, amiről te irtál.

Minél több lesz a vállalkozó, annál hamarabb fog letisztulni a vállalkozók nem tisztességes rétege is. Tiszták soha nem lesznek, mert olyanról még nem hallottam, de ha elérjük egy német munkaadó morálját, és azzal nagyon elégedett leszek!


"meghazudtolta az ÁLLAMI ígéretet, megszegte az ÁLLAM szavát"

azt az államét amelyik rossz gazda volt saját bevallása szerint: ld. Kuncze, Horn, Bokros, Gyurcsány, Kóka, Bajnai

márpedig ilyen jöttment gazemberek igéretét megszegni kötelesség

Válaszok:
Zokni | 2012. július 31. 11:37

Úgy érted, hogy azzal a valósággal nincs köszönőviszonyban az egykulcsos, amit a szocialisták, meg liberalisták voltak kedvesek maguk mögött hagyni? Neked is, meg az ország 96%-ának is? Igen, azzal valóban nincs köszönőviszonyban! De most ez van, innét kell továbblépni.

Ha lépésenként is, de akkor is abba az irányba mennek a dolgok, ahol már valóban meg fogja érni a többet dolgozás. Erre, hála az égnek, az ismerettségi körben is akadnak nagyon jó példák*. Igaz, az ellenkezőjére is. De eddig csak az ellenkezője létezett! (*Egyikőjük sem informatikus, vagy ilyesmi. Bedolgoznak, termelnek. És nem napi 8 órában, hanem többen. De egyre jobban megéri nekik!)

Könnyű a rothadó nyugatnak, nekik nem osztottak le közel 60 éves szocializmust, meg a speciális magyar liberalizmust. Nélkülük, nekünk is ment volna!! Miazhogy!!


Leírom Önnek is MEGINT, hogy megértse. Bár...
A mnydpt-i vagyon azt finanszírozta volna, hogy egyesek, mint ÖN is, nem tudtak kuporgatni öreg napjaikra, mert a kádári állam ígéretet tett az eltartásukra, és ehhez képes lehetőséget sem adott a magán-felhalmozásra.

Ezért e generációnak, tehát a bevezetéskor, '54 után születetteknek lehetőséget adott arra, hogy a támogatásával, de egy, az egyben félretegyen a "zokniba" (nahát...) pénzt, és lemondott róla, sőt még támogatta is anyagilag.
Azért nekik, mert a tervezett nyd-határidőig (tervezett kamatokkal, nyilván becsült nyd-akkal, tudja - számítások alapján...) nekik VOLT elegendő idejük a takarékoskodásra.

A TÖBBI lúzernek, mint Ön is, akik idősebbek voltak, azt mondta, hogy "...egye fene, nektek még így is megadom a nyugdíjat, pedig miután a rdváltás leértékelte a vagyonomat, messze nincs már annyi pénzem...", mivel ez így volt MÉLTÁNYOS, hisz már nem tudtak volna annyit félretenni.

És itt van elásva a lényeg. A mnydpt-i lehetőség a rdváltáson átmenő állam MÉLTÁNYOS gesztusa lett volna. És ezt a gesztust vette vissza Orbán, mert hogy szerinte az Ő RENDSZERE is megérdemel ennyi méltányosságot. (Mondja is, ígéri is, szapulja is az elődeit...és gyűjti a vagyonkáját is...)
Hát nem, nem érdemel semmi ilyesmit. Tehát a mnydpt-i vagyon elvétele, gyakorlatilag "einstandolás" volt a Nemecsekekkel szemben.

S Ön meg ül, és boldogan gagyog hozzá...

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 11:30
Selamat | 2012. július 31. 11:54
Selamat | 2012. július 31. 12:00

Majd a közadakozó gépesített hadosztály megrendel T W. Á-tól egy forgatókönyvet, vagy filmet pár száz milláért és minden fel lesz csinálva. ;-)


13 év ment el úgy a Manyuppal, hogy a befizetők, besaccolom, olyan 60%-a, azt sem tudta biztosra, hogy befizet. Annál kevésbé azt, hogy hová. A maradék tudta, de nem biztos, hogy tisztában volt bármivel is. Aki tudta is, meg tisztában is volt, nos, ők voltak azok, akiknek megérte, mert olyan volt a keresetük. Akkor miről is beszélünk?

A krumplileves, legyen krumplileves. A magánpénztár legyen MAGÁNpénztár. Semmivel se keverjék.


Ezt mind a Táncsicsalapítvány faiskolájában tanulta. Úgy látszik nagyon gagyi tantárgyak és oktatók vannak ott.

Válaszok:
Zokni | 2012. július 31. 12:10

Nem rágcsálom, mert itt és most, ez több mint hülyeség.

Most az van, hogy ami eddig volt, az nem üzemelt. Három éve, ippeghogy nem ment csődbe az ország. De csak ippeghogy!! Abból is csak újabb kölcsönökkel szedték ki. Hát most mást kell próbálni, mert az előzőek láthatóan nem üzemeltek.

Lehet nyekeregni, csak egyet nem lehet. Ebben a posványban maradni, amit összehoztak az országnak. A polgári kormányok is, meg a szocialisták is bizonyitottak a kormányzásukkal. Az Antalék megmentették az országot, és eddig egyedül a Fidesz kormányzása hozott pozitivumot. Lehet őket utalni, de attól még ez a helyzet.


Az állam "...rossz gazda volt saját bevallása szerint..." Ilyesmit nem hiszem, hogy bevallottak volna, pláne nem az elődeiktől, és utódaiktól függetlenül. Ezt csak azért mondhatja, mert Orbán gyakorlatilag "semmiben sem tévedett, semmit sem hibázott". Kommunikációja lényege, hogy támadjon, és ne védekezzen.
Ez rendben is volna, hisz politikus, úgy hazudik, ahogy tud. (Ő így tud, más szempontnak nemigen ad nyiltan helyet a kommunikációs térben. Ennek vannak előnyei: pl. elmondhatja, hogy mindenki hülye rajta kívül, viszont azt gondolhatják, hogy kicsit fafejű, rugalmatlan...)
DE ettől még az elődei legazemberezésével nem lehet állami ígéreteket megszegni.

Válaszok:
ördöngös pepecselés | 2012. július 31. 11:41

A te példádnak semmi köze ahhoz, hogy mennyi kulcs van. Legfeljebb ahhoz van köze, hogy a szociálliberális kormányok beépítettek mindenhova egy tolvajkulcsot. Nos ezt a kulcsot kellene nagyon gyorsan megszüntetni. Az általad hozod példa is inkább ehhez áll közelebb, mint ahhoz amihez te felvetted.
Egyesek részéről - beleértve egy tucat itteni hozzászólót is - a rinyálás ezért van, mert ez a tolvajkulcs veszni látszik.


Nem az állam értékeli a munkát 47 ezerre. Hanem azok, akik EBBE a helyzetbe hozták az országot. Náluk tessék panaszkodni!

A versenyszférától sokkal többet vártam, mint amit tett. Hogy mennyiben az ő hibájuk, és mennyiben a kormányzásoké, azon lehet vitatkozni. De azon nem nagyon, hogy maga a társadalom nem csak ölbetett kézzel nézte, hogy azok lehetettk "sikeresek" akik a legtöbbet loptak, csaltak és a hazudtak, és ahelyett, hogy egyként azt mondtuk volna, hogy na ezt igy nem, a zöm igyekezett lemásolni a lopósok és csalók példáját!

Sáros itt mindenki, ami azt illeti.


"nem lehet állami ígéreteket megszegni"

már miért ne?


Lehet ilyen dolgokat leirni, de értelme semmi. Ugyanis nem igaz!

Egyrészt azért nem, mert mi "profit" származik abból a leendő nyugdijasoknak, hogy keresőként a manyupba átutalt összegük egyre nagyobb lyukat vágott a költségvetésen, amire egyre több kölcsönt vettek fel a szocliberalisták, és ezért egyre kevésbé üzemelt az ország, ő meg egyre kevesebbet vihetett haza? Ebben mi volt a jó neki?

Abban meg mi lett volna a jó, ha éppen bevág egy igazi, nem olyan ami most van, hanem egy igazi krach, ahol magánnyugdijként egy mély sóhajhoz juthatott volna maximum? Az állami nyugdija meg csökkentett mennyiségben ütötte volna a markát.

Mégis mit gondolsz, a szocialisták szeretetből engedtek ki, már nem is emlékszem hány embert ebből a rendszerből? Millónyit? Ugyanis még ők is észlelték, hogy ebből piszok nagy baj lesz.

MAGÁNnyugdijakat fizessenek MAGÁNjövedelemből!

Ja, hogy ehhez normális fizetések kellenének? Hát Istenem, akkor jön az, hogy a szocliberálistáknak még az irmagját is el kell a politikából, meg egyáltalán, országvezetésből távolitani.

S ha lassan is, de lesznek normális fizetések is, meg magánnyugdij befizetések is.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 11:57

Hazudtak. És? Ez mióta zavarja a Fideszeseket, akik akár hetente változtatják az elveiket, ha Orbán épp például utálja/szereti az IMF-et, vagy utálja/szereti a nyugatot, vagy bátrmit. Ha azt hazudja, hogy megmenti a nyugdíjakat, akkor az az igazdság, ha azt hazudja, hogy lesz egyéni számla, akkor jó az egyéni számla, ha épp azt mondja, hogy nem lesz, akkor meg nem jó az egyéni számla. Ennyi. Ne várj már erkölcsi tartást oylanoktól, akik azzal magyarázzák a közgépet, hogy az MSZP is lopott, mintha az lenne innentől az etalon..


"MAGÁNnyugdijakat fizessenek MAGÁNjövedelemből!"

Mert miből volt fizetve? Az állami nyugdíjat, meg csak álami jövedelemből kell fizetni? Mert én a magánjövedelmemből fiztttem akkor is, amikor a manyupot is fizettem, meg a melósaim is, akik szintán fizették az állami részt is a magánjövedelmükből.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 31. 12:09

És még egy. Én majdnem sirva fakadtam, mikor olvastam, meg hallottam is, még bőven termelőkorban lévő embereket azon sirni -szó szerint-, hogy az Orbánék ezen húzásával x év múlva elvesztettek 1 esetleg 1.5 millió forintot.

Érted? 1.5 millió forint valami iszonyat nagy pénz volt az átlag szemében!! Amit ha lebontasz havi NYUGDIJ összegre, akkor mire is lett volna az elég? A hozzájött, lecsokkentett állami nyugdijjal együtt?

Még mindig nem akarom, de lassan el kell hinnem, hogy a "balliberális" oldalon hihetetlenül nincsenek se számokhoz, se összegekhez szokva az emberek! Igy fel sem tudták valóban mérni, hogy mennyire becsapták őket!

Akár dolgozós idejükben, akár nyugdijasként.


"Ja ez az elmaradt nagytakarítás?!?" - írja.
Ennyire nem elkeserítő a helyzet. A politika lényege a kompromisszum. MINDEN jogos érdek és MINDEN más jogos érdek között, most nem részletezem.
Tehát SENKINEK sem tehet a teljes elégedettségére! Ebből következik, hogy nincs "végleges megoldás", ezért nincs elmulasztott lehetőség sem. Legfeljebb mások érzik JOGOSAN (!) elnyomva az érdeküket...

Mindebből következik, hogy semmilyen eredmény nem származott volna abból, hogy ha komcsi-pogromokat tartanak szélsőségesek. Legfeljebb rengeteg, hiábavaló áldozat lett volna, és a problémák meg ugyanezek lettek volna.
Mondjuk Orbán mezei választási szakértőként működne, állandó anyagi problémákkal küzdve, Gyurcsány meg lángossütőként törne a csúcsra. Csurka meg a börtönben hunyt volna el. Viszont lehet, hogy Antall még ma is élne, békés, mérvadó történészként, mert nem lett volna elég erélyes a tisztogatók számára...
Ennyi.
Csak a "pénztárnokok" lettek volna ugyanazok, mert a politikai üzlet, az különleges, és szerencsére ritka adottságokat megkövetelő üzlet...


Kevés nyertes egykulcsosok. Hát nem tudom. Szerintem ennyi idő elég lesz ahhoz, hogy az átlag középosztály közelebb kerüljön ahhoz a gondolathoz, hogy lehet még egy-két nehéz év, de aztán valóban ő is jobban fog járni.

Megint csak azt tudom mondani, nem kellett volna az országot tönktretevőket újra és újra visszaszavazni. Keserű tanulópénz, sokaknak, de remélem tanultak belőle.

Ha nem, ű bajuk. Ismét ők látják a saját maguk kárát.

(Vidéken nem csoszogok, hanem élek.)


Magánjövedelmed az, amit NETTÓ kapsz kézhez.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 12:11

"Ezt mind a Táncsics alapítvány faiskolájában tanulta. Úgy látszik nagyon gagyi tantárgyak és oktatók vannak ott." - írja.
Igen.
Miután felvázoltam, hogy mi fölött is gyakorol állandó és elvtelen védelmet. "Boldogan gagyog", hogy látja másokkal mit is tesz az állam, és élvezi a vele szembeni megértését.
És lám, ragyog is hozzá...


Nem mondod! Az én melósom előteremt mondjuk 200 ezer forintot a munkájával, amiből 100-at kap kézhez, nem azért van, mert az álam lenyúlja, hanem a saját munkája és annak eredménye felett eleve nem is rendelkezik? Azt állítod, hogy aki dolgozik, az az államnak dolgozik és neki semmi köze a megtermelt érték feléhez? Ezt mond el nekik is, de lehetőleg akkor, ha előtte hívtál magadnak mentőt, mert elég morózusak lesznek.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 31. 12:42

A komcsk azok, akik az államira voksolnak akkor is, ha lenne helyette magán. Ezért államosította kedvenc rendszered a biztosítókat, szüntette meg saz ottani nyugdíjbiztosításokat és vezette be helyette az álami nyugdíjrendszert több, mint fél évszázada.


"Az állam azért "vette el" a pénzemet,
hogy abból az általatok felhalmozott adóddágot csökkentse,"

Tehát Orbán egy hazug semmirekellő szerinted is, mert valójában azért vette el a pénzünket, mert adósságot kellett volna fizetnie belőle, miközben azt hazudta, hogy "megmenti" és ráadásul még csak nem is adósságtörlesztésre fordította a teljes összeget.
Szerintem is egy ekkora erkölcsi hulla, ebben neked teljesen igazad van.


Árpád! Te biztosan azok közé tartozol, akik maradtak a magán nyugdíjnál. Tedd már közzé, hogy mennyi volt a hozamod?
Utána pofázhatsz.


1. Arra, hogy a manyup rendszer nem működött jól, nem az egyetlen megoldás volt, hogy nosza, felszámoljuk. A törvényhozó megfelelően szabályozhatta is volna.
2. Ha már felszámoljuk, elegánsabb lett volna a sok hazudozás, zsarolás, nyugdíjvédelmi blabla helyett azt mondani: bocs, ez a pénz most kell nekünk.
3. Ha már elvették a pénzt, jó lett volna, ha a gazdaság felpörgetésére használják, nem pedig eltűnik kábé a semmiben sok évnyi spórolt pénzz.
4. Ha már megígérték az egyéni számlát, jó volna, ha meg is valósítanák, mert a 2/3-ot azért is kapták, mert az emberek végre egy szavahihető kormányt akartak.
5. Ha már felszámolták a manyupot, illő lett volna kitalálni, mi legyen a maradék nyugdíjrendszerrel a jövőben.

Kábé ennyi bajom az egésszel, és e miatt a jó kurva anyjukat.


:))))))))

Ajvé! A "felcsinált" közírónak megjelentek a biorajkói. Lesz itt ma ne mulass.
A Mandiner szinte vonza, mint a mágnes a félcédulás, félkegyelmű piráz biorajkókat.


Ugye sem te, sem a hozzád hasonló, tőletek másként gondolkodókat bántani szándékozók nem hiszitek komolyan azt, hogy MI fogjuk megválaszolni azt, ami nem ránk tartozik?

Fordulj közvetlen Orbánhoz, és nyomjad neki, hogy mit akar csinálni, mert te...!

És tudod mit? Ha valóban nem teszik amit igértek, meg is érdemli(k), hogy naponta az orruk alá dörgöld a véleményedet!


Igen azzal csak ott a probléma, hogy ez nem így megy, mert ott van pár millió nyugdíjas manapság akiknek ugyanúgy fizetni kell a nyugdíjat. Az igaz a rendszer tarthatatlan, de az átalakítása anélkül nem megy, hogy mellette a kiadási oldalon ne legyen reform, amely megteremti a fedezetet rá.

Itt meg semmi sincsen hosszú évek óta csak reform handabanda. Közben nem lett semmi gazdaságosabb, és jobb az egészségügyet egy évtizede reformálják, de ugyanolyan feneketlen kút egyre szarabb szolgáltatásokkal. A szerkezetváltás-olcsóbb állam is már Horn Gyula óta dédelgetett terv aztán még a mai kétharmad mellett is elszabotálták. A tömegközlekedés reformja sincsen sehol csak egyre szarabb szolgáltatás egyre drágábban, és adósághegy amit évtizedek óta görgetünk ...

Ráadásul a szocik még fokozták is a sz*rt a tizenharmadik havi handabandájukkal.
Orbánék meg megpróbálták elfogadtatni az unióval, hogy ne vegyék figyelembe a nyugdíjreform okozta hiányt, mert később egyensúlyba jön. Érdekes módon ez a szempont nem érdekelte az uniót. Így meg még vagy 300 milliárdot kellene éves szinten spórolni mikor már mindent zároltak meg különadóztatnak.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 12:45

Kivel kötsz (kötöttél) szerződést a 100 felüli összegre?

"hanem a saját munkája és annak eredménye felett eleve nem is rendelkezik"

Miután a kérdőjelet levettem, igy már jó irány LENNE. Errefelé kell menni, hogy aki termel, az annak eredménye felett is rendelkezzen. Pl, ha a szükség úgy hozza, akár veled szemben is.

Ez alól az kivétel, mikor az állam, mint a társadalom megbizottja, köt szerződést a munkát adóval -és nem annak felvállalójával-, hogy mi legyen a 100 feletti résszel. Pl nyugdijbefizetés, stb. Ezeket törvények rendezik.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 31. 12:46
bigyomail | 2012. július 31. 12:51

Is hogy jön ide Gyurcsány? Azon túl, hogy Orbán épp akkora hazug, mint ő, ha nem nagyobb?


"Igen azzal csak ott a probléma, hogy ez nem így megy, mert ott van pár millió nyugdíjas manapság akiknek ugyanúgy fizetni kell a nyugdíjat."

Erre ott lett volna megoldásnak a manyup, hiszen épp manapság kezdtek volna elmenni nyugdíjba az első manyuposok, akiknek már nem kellett volna a teljes nyugdíját az államnak fizetnie. Mire kifut a rendszer, az állam megszabadul a nyugdíjfizetés kényszerétől és mintegy magától ha meg nem is oldódik, de a biztosítókat terheli az elöregedő társadalom nyugdíjfizetésének problémája.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 31. 12:53
Viktus | 2012. július 31. 13:01
Viktus | 2012. július 31. 13:12

Még a "nem"-it is kellett volna venni a tőled idézett sorból. De most már mindegy, gondolom igy is érteni fogod.


Az állam magánpénzekkel gazdálkodik, Nincs itt szó szerződésről, mert velem olyan szerződést nem lehetne kötni, hogy az általam és a cégem által, a benne dolgozók által megtermelt pénz java részét elviszi az állam, hogy legyen zsíros állása a haveroknak és bérrel vetekedő segély, meg mindenféle szocialista ihletésű állami gondoskodás. Velem olyat lehetne kötni, hogy amit mi megtermelünk, az majd mi okosan el is költjük arra, amire akarjuk, de egy részét beadjuk a közösbe, hogy legyen pénz rendőrségre, bíróságra, katonaságra, közvilágításra, utakra és egyéb olyan dolgokra, ami az állam létezésének oka, amiket csak és kizárólag egy állam tud szolgáltatni. Az állam nem szerződést köt veled, hanem kényszerít erre, mert erre épeszű ember nem köt szerződést. Ennek csak azok a haszonélvezői, akik nem dolgoznak, vagy akik jóval több szolgáltatást vesznek igénybe, mint amennyiért megdolgoztak, mindezt annak a pár millió adófizetőnek a terhére, akik tisztességgel helytállnak.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 31. 12:54

Hát igen. Láttuk, hogy mennyi maradt azoknak a manyuposoknak, akik épp manapság kezdtek volna nyugdijba menni. Lószar mama. Esetleg lószar papa. Na, az maradt volna nekik.

Viszont ott maradt volna a lecsökkentett nyugdijuk, meg az a probléma, ami emiatt keletkezett volna. És akkor még azt nem is számoltuk, hogy magánnyugdijak okozta hiányt, meg az azokra felvett dollár milliárdokat kivel is fizettessék meg?

Ha nem csinálnak valamit, ez újabb dollármilliárd kölcsönök felvételét jelentette volna, -a meglévők mellé. Semmi mást!

Vagy esetleg hagyták volna éhen degleni a mostanában nyugdijba menőket?

Vagy pozitiv szaldó esetén, netán kisgyerekek köszöntötték volna őket, mikor a magánpénztárak átnyújtanak nekik néhány százezer forintot?? Jobb esetben...

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 13:05
bigyomail | 2012. július 31. 13:11

Segítek.

A „HA”
„Ha őszinte vagyok hozzátok, akkor azt tudom mondani, hogy tele vagyunk kétségekkel. Hogy a maga biztosság mögött ott van az őrlődés és a gyötrődés. Egészen pontosan tudom, hogy mindaz, amit csinálunk, az nem lesz tökéletes.” (HA ???? Hahaha!)

„Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz.” (Így jár aki a f…ka után megy.)

„Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek.” (Nem azt mondják Feri, hanem azt menj a p-be.)

„Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mint hogyha kormányoztunk volna. E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.” (Azóta is egyfolytában.)

„Gyerekek. Nem vagyunk tökéletesek. Egyáltalán nem. Nem is leszünk.” (Már régen tudjuk. Születési és neveltetési hiba.)


„Mit? Kell még valamit mondanom, Ildikó?” (Helyet kellene cserélni NI-vel)


Semmit nem jelentett volna azoknál még ez, mert azoknak a portfóliója jórészt meg államkötvényekből állt azt is a pillanatnyi bevételekből vagy új kibocsátásból kell fedezni.
Igen az szép, és jó írtam is csak azokra az évtizedekre nincsen fedezet az unió pedig "kőbe véste a hiányt" így nem volt a kormányzatnak mozgástere.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 13:14

Miért maradt volna? az ő portfóliójuk jelentős hányada államkötvény volt. :P


Kivéve a hasa. :)))


:))))))))))))
Vagy szoláriumos latrina.


És most szerinted a manyup rendszer nélkül az állam miből fogja fizetni a megnövekedett nyugdíjigényt? Nem ma, hanem mondjuk holnap, vagy öt év múlva? Nem hiába vették ki az alkotmányból, hogy a járulékokért cserébe nyugdíj járna, és nem hiába tették bele helyette, hogy a gyerekek kötelesek a szülőket eltartani, mert nagyon jól tudják, hogy a rendszer már holnap nem fogja tudni az állam fenntartani. Nem lesz miből fizetni a nyugdíjat, hacsak nem hitelből, de hitelből meg nem lehet, mert később már nem csak a nyugdíjat, de a hitelt is fizetni kellene. Ezért nem működőképes a szocialista állami nyugdíjmodell.

Az m,eg egyszerűen nem igaz, hogy nem kaptál volna pénzt a manyuptól. Azt a főnök azért hazudta bele a nagyvilágba a megmentéssel és az egyéni számlákkal együtt, hogy a félázsiai szavazóbázisával elhitesse, hogy értük cselekszik és nem a pénzükre hajt.


Klasszikus portfolió


A Klasszikus portfolió olyan alacsony kockázatú portfolió, amit szinte kizárólag biztonságos állampapírok alkotnak.
A portfolióban a megtakarítások szolid ütemben, nagyobb ingadozások nélkül gyarapodhatnak, így a befektetés hozamai már rövidtávon, akár 1-2 éven belül is realizálhatók.

A befektetési politika szerint a portfolió részvényhányada 0-10% között mozoghat, amely a közvetlen részvénybefektetések és a befektetési alapokban lévő részvénybefektetések összegét jelenti.
A portfolió egyéb, részvényektől különböző kockázatot megtestesítő eszközökbe (állampapírok, egyéb hitelkockázatot megtestesítő eszközök, bankbetétek és egyéb pénzpiaci eszközök, jelzáloglevelek, kötvény- és pénzpiaci alapok befektetési jegyei, stb.) befektetett hányada 90-100% között mozoghat.

-

Ez sokat nem segített volna a költségvetésen.


:)))))
Mi van felcsináltbiopiréz, megfeküdte a gyomrod a veres tinta?!
Ne erőlködj, mert kiújul az aranyered és olyan leszel, mint a pávián.


Dehogynem volt mozgástere. Azt kellett volna tennie, amit eddig senki nem mert, sem ő, sem az elődei. Pedig ezt kellett volna már régen meglépni és akkor most nem egy hatalmas adóssághalmazt görgetne maga előtt az ország. A hitelből finanszírozott relatív jólét adósságát és kamatait, amit még Kádár elvtárs alapozott meg és aminek elbontására senki sem mer vállalkozni. Hozzá kellett volna nyúlnia a kiadási oldalhoz, de ahhoz nincs vér a pucájában, mert kádár népe hisztiviharban törne ki.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 13:18

Mit? Brüsszelben indítványozták, hogy fogadják el, hogy nálunk nyugdíjreform van. Nem tették meg.
A kiadási oldalhoz pedig kellett volna nyúlni csak emlékezzünk mi hiszti volt a negyvenes "szerzett jogos nyugdíjasok" ügyében meg a rokkant nyugdíjasok felülvizsgálata ügyében. Az egész elit felelőssége ez a sz*r kenegetés. Ennél többet lépnek politikai öngyilkosság.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 13:28

Na, ja! Akinek jó anyósa van és folyamatosan bérmálkozik annak még a túlvilágon is respektje van. Belzebubnál. ;-)


Azt el is fogadták volna, ha nálunk nyugdíjreform lett volna, de ugye nem is ezzel mentek, ráadásul nem is volt itt nyugdíjreform. Hát milyen reform az, ha visszaállítjuk az eredeti kádári rendszert és közben elfüstöljük az állampolgáraink 3000 milliárdját a semmire?

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 14:12

Nem érted a lényeget: Ugyan Orbán alapesetben egy szar alak lenne minden erkölcsi és elvi mérce szerint, mert össze vissza hazudozik, de mivel az általuk etalonnak tekintett Gyurcsány is megtette, így minden rendben van.
:-)

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 13:55

Bent ülsz a minisztériumban és most fogalmazod a nyilatkozatot, hogy mégis lesz egyéni számla? Vagy most is hazudozol, mint O. Viktor?

Azt ígérték, hogy lesz egyéni számla.

Akkor most ki hazudik?


Akkor ezek szerint az SZJA csökkentés nem ütött lyukat a költségvetésbe?

Meg ha ütött is, azt behozta a fogyasztásnövekedésből származó bevétel?


Meghajlok sziporkázó érvelésed, kifinomult vitakultúrád és szellemi szárnyalásod előtt...
;)
:)


Ha nem államosított volna Orbán, akkor megmaradt volna a bizalom. Ha nem dönti be a gazdaságot a különadókkal és hülye nyilatkozatokkal nem játszik rá az előre várható forintesésre, akkor nem lett volna gond.
Mi volt az összekapcsolás? Meséld el már, hogy az akkor elhangzottak közül mi nem állta meg a helyét, melyik állítás nem állta ki az idő próbáját?

Hazudoztak összevissza, elverték az állampolgárok pénzét minden látható eredmény nélkül, bedöntötték a forintot többször is és befékezték a magyar gazdaságot a bolond kommunista bank és tőkeellenes adóikkal és nyilatkozataikkal. Milliárdos károkat okoztak (saját bevallásuk szerint évi 100 milliárdot) az IMF és nyugatellenes retorikájukkal. Pozitív hozadéka meg egyik intézkedésüknek sem volt. Egyiknek sem.

Válaszok:
bigyomail | 2012. július 31. 13:38

Arrow's 2012. július 31. 13:30 ra ment volna...


Az előbbi neked ment:
Meghajlok sziporkázó érvelésed, kifinomult vitakultúrád és szellemi szárnyalásod előtt...
;)
:)


Nem. Csak ti ketten vagytok azok.


:))))))
Te lennél a bűnbocsájtó Magdolna? Netán a filoxéra? Valami nem stimmel a válaszodban.


hol van már Gyurcsány, ki ő?


Kihagytál egy lépést nem fogadták el a manyup rendszer felszámolása azután következett. A manyup okozta hiányt ugyanúgy beleszámították volna az éves költségvetési hiányba aztán jött a történet rövidre zárása.


Vigyázz, mert egy vállalkozó szellemű - ő írta - gazdag vállalkozóval társalogsz. Biztos a vállalkozását itt a papiros, hol a piros játékban nyerte. Állítólag a a honvédségtől 25 kagylót szerzett be, most szabad idejében azokat hallgatja és szívja fel a tudományt.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 14:17

Arrow's a 2012. július 31. 14:16 a tiéd.


:))) Természetesen értem.


Csak rád figyelek. Csak egy kicsit figurázok néha, hogy az ellenséget megtévesszem. ;-)


tudod, leszarom Gyurcsányt, nem sikerütl börtönbe küldeni, öngól...ameddig támadják, addig erősitik...ennyi..te is azt teszed


Nem. Most épp Orbán és Matolcsy árát fizetjük.


Falmelléki? Ilyent csak borban ismerek, de nem fogyasztom. Ugye te azért nem vagy falmelléki? Szerintem nem, ezért kérlek máskor ezt a szót ne sződ bele a gondolataidba, mert még rossz utra vezetsz. :)
Melyiket szereted jobban a vereset, az édeset, vagy a savanyút? Az újbort, vagy az Ó bort?


A nagy részüknek a milliárdok ugyanúgy lettek csináltak a nép vagyonból magánvagyont ... a zűrzavaros kilencvenes években nem adóztak, olajoztak stb.
Ezer milliárdok kerültek ki magánkézbe feketén, majd offshore bulikba kimentve.


:))))
Azt írod "Nem, te tudok lenni.:-)", melyben a te valami kódolt szó? Netán kettesben jelent?

A pillanat... jut eszembe.

"Van ez a pillanat, amitől elragad,
de mikor rádköszön, tudod, hogy nem fáj.
Van ez a gondolat, ami ha elragad,
a földről elemel."

"Jaj, ez olyan édes:-)" és még van folytatás. Vagy nem.


A felcsináltbiopirézek csak sumákolnak és figyelnek, vagy a pénztárnál tolonganak a prémiumért. :)))))


Arrow's 2012. július 31. 14:51

Miért, miért?!

Láthatod őt is milyen jól felcsinálták. ;-)


Persze. Most púderozol. :)

Nézésről? .... jut eszembe

"Kéményseprő járdán
Macskák napoznak
Az ablakokban párnák
Fénytől dagadnak
Könnyebb így az álom
A rosszkedv elvonul
Vasárnap a föld
Virágba borul

Nézz mélyen a szemembe…"

Bizony a nézés egy nagyon fontos dolog, főleg ha valakinek mélyen a szemébe lehet nézni, talán még a gondolatai is látszanak.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 15:18
foxi | 2012. július 31. 15:21

Apropó. Majdnem elfeledtem. Az első mondathoz kapcsolódik: Nem vagyok rabló. Még önmagam tekintetében sem.


Arrow's 2012. július 31. 15:06

ÁÁÁ! Dehogy! Csak születési, vagy szülési problémái vannak.


Hut ab, mein lieber Freund julianus ! Weiter so !
:)

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 15:56

Hát persze. A bankadó és multiadó, meg annak káros hatása, a manyup pénzek ellopása és elverése, Orbánb hazugságai ebben a témában; A matolcsy szerint is 100 milliárdos károkat okozó IMF- ellenes "szabadságharc" mind mind Gyurcsány hibája? Ő irányítja az országot ma is, vagy hogy gondolod?

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 15:59

Én őszintén sajnálom, hogy nem értek a borokhoz.:) Nem iszok alkoholt, csak sört,
de azért én is mutatok valamit :
http://hvg.hu/Tudomany/2007092..


:)))

A válasz elment. Szigorúság mellőzve. :)


Kedves foxi, te ismersz már valamennyire engem. Meglesz a továbbiakban is. Tudom neked is adósod vagyok, de pótolni fogom.
A barátokat soha nem felejtem el.


A hívőknek hiába magyarázol a hit messze van a valóságtól.


Milyen utánunk? Mondom: 10 éve nem volt olyan párt hatalmon, akire én szavaztam. Erről ennyit.
A mostani szar meg két lapáttal rá van rakva az előző egy lapátnyira. Tehát nem csak az előzőekét kell itt eltakarítani, hanem azt a romhalmazt, amit az elmúlt két év okozott és ami még nagyobb is, mint az a romhalmaz, amit az előző nyolc. Ez van. Te beledughatod a fejedet a homokba. Hihetsz az ország legnagyobb köpönyegforgatójának, - ahogy Csurka jellemezte Orbánt találóan - az ország legtöbbet hazudó miniszterelnökének és nyugodtan hiheted azt, hogy a bank és multiadóért, az elcseszett külpolitikáért, a bankrendszeren keresztül az ország gazdaságának romba döntéséért nem is az ország felelős kormánya felel, mert felelőtlen, hanem az elődje, aki - szerinted legalább is - annyira felelős volt az országért, hogy még az utódja hibáiért is ő felel.

Ha neked elég a politikai kampány, akkor ne itt a felnőtt bácsikkal kommentelj, hanem olvasgasd a Fidesz.hu-t, vagy testvérlapját az mno-t.


Egy sem volt még, akkor pl. már Gyurcsány a sitten üldögélni te hívő lélek, és ezek is odafelé tartanának ezzel a munkássággal.


Nem talicskáztak el semmit, hanem oda guggoltak a halom fölé, és potyogtatnak ... max. a papírt hordják el, hogy a következő már kitörölni se tudja. :D


Pontosabban Csurka élete alkonyán még eladta magát kilóra ...


Azzal te próbálkozol. Ezt a hazug senkit véded, aki márt volt liberális és konzervatív, most meg épp szocialista. Ezt, aki a szemedbe hazudik és gondolom halálra röhögi magát, hogy bármit bevesztek ti, akiket egyébként félázsiai birkáknak tart, akik képtelenek a demokráciára és csak a hatalomból értenek (mondjuk ebben van valami).

Gondolod, hogy nem röhögnek ott fenn a pártközpontban, amikor ti parancsszóra felvonultok az IMF ellen, azután meg elmagyarázzátok, hoyg az a mi bankunk? Nem röhögnek rajtatok, mikor érveltek, hogy lesz itt magánszámla a nyugdíjon, amikor meg bejelentik, hogy nem lesz, akkor meg úgy csináltok, mintha semmi baj nem lenne azzal, hogy a vezér a fejetekre szarik?


A sajátos kis álomvilágodban van a szoci meg az in-kal? nem vagy te egy túl bonyolult elme.


Sajnos 2002-ben élete legnagyobb hibája volt előre eldobni a lehetőséget, hogy különálló erőként jelenjen meg. Ki is esett a MIÉP. Még Torgyán is okosabb volt a két forduló közt alkudozott.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 17:31

Nagyon nagy tévedésbe vagy, vagy szándékosan ferdítesz, csúsztatsz.

Csurka István akkor vívta ki a balliberálisok gyűlöletét, amikor 1990-ben megírta és megjelentette „Apák és fiúk” tanulmányát, mellyel leleplezte az SZDSZ prominenseit, és akadályt gördített, hogy 1990-ben az országgyűlési választásokon az SZDSZ győzelmet szerezzen. Ettől kezdve indult meg ellene a hadjárat, a boríték bontás és minden olyan eszköz, amivel egy politikust tönkre lehet tenni. 2002-ben még volt némi remény, de a hadjárat új erőre kapott és nem volt utánpótlás az erősítésre, ugyanakkor a párton belül is voltak nézeteltérések. Ennek ellenére 2002. április 7-én a MIÉP 4,37 százalékot, azaz 245 326 szavazatot kapott a parlamenti választáson. Ez azonban nem volt elég a parlamentbe jutáshoz. Az ellene való áskálódás azonban kitartott halála napjáig és tart még ma is a balliberális körökben.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 18:09

Te miről zagyválsz? ott voltam március 15-án a Hősök terén, amikor az öreg megtette az emlékezetes bejelentését.

Válaszok:
julianus | 2012. július 31. 19:52

Szóval kémkedtél március 15.-én a Hősök terén. Ezt látod elhiszem.
Én meg személyesen beszéltem vele és ajándékba kaptam tőle a CD-t. Most akkor mi van?

Válaszok:
Viktus | 2012. július 31. 23:07

Nem az apád vagyok. Ne keverj össze a családi háttereddel.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó