Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. július 6. 17:15

A nemzeti fejlesztési miniszter a 62. Vasutasnap alkalmából rendezett díjátadón azt mondta, a kormány folytatja a közösségi közlekedés átalakítását a versenyképes kínálat megteremtése érdekében. Németh Lászlóné kifejtette: céljuk, hogy a MÁV egységes szervezetté váljon, a cégcsoport szerkezete pedig korszerű és hatékony legyen.

A versenyképes kínálat megteremtése érdekében folytatja a közösségi közlekedés átalakítását a kormány – mondta Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter pénteken Budapesten, 62. Vasutasnap alkalmából rendezett díjátadó ünnepségen. A miniszter elmondta: a tavasszal elfogadott személyszállítási törvény több évtizedes hiányosságot pótol, egyértelmű finanszírozási kereteket teremt, ami által tervezhetőbbé válik a vasút tevékenysége.

Németh Lászlóné kifejtette: a fejlesztési minisztérium célja, hogy a MÁV egységes szervezetté váljon, a cégcsoport szerkezete pedig korszerű és hatékony legyen. Uniós előírás, hogy a pályavasúti tevékenység teljes mértékben elkülönüljön, ezen a területen sok megoldandó feladat áll a társaság új vezetői előtt – közölte. A miniszter beszélt arról is, hogy a vasút előnyének biztosításával összehangolják a közösségi közlekedési menetrendeket. A tervek szerint a jövőben a két nagy vasúttársaság, a MÁV és a GYSEV az eddigieknél sokkal jobban együttműködik majd.

 

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/38442


21 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Hazudik. Éppen szétverik a vasutat. Pont a leghátrányosabb helyeken zárják be. Nehogy esélyük legyen felzárkózni. Az integrált és ütemes menetrendet meg nemrég szavazták le - van pofája ezzel kampányolni?
Nyerges strómanja.


Honnet a banatbol kerult elo ez a "kozossegi kozlekedes" cimke a tomegkozlekedesre? Aki mar utazott tomegkozlekedesi eszkozon, az biztos nem hivja igy...


Mikor a Fletóék bezártak egy csomó vasútvonalat, a Fityesz azt harsogta, "majd mi újranyitjuk." Hányat is nyitottak újra? Hány kispostát nyitottak újra? Kb. 10-et.
Ugyanolyan tolvaj, hazug banda, mint az előző garnitúra volt.


Megszüntették a vasárnapi Nyíregyháza-Budapest Volán járatokat,mellyel Polgárról 2 óra alatt fenn lehetett lenni Bp.-en.Az egyetemistákkal tele volt,amíg volt.Most így néz ki az utazás:Volán Debrecen 1 óra,Máv Bp. 3 és fél óra.A várakozással együtt 3x annyi idő és ugyanannyiszor több költség,gratulálok!Ja,mellesleg Szolnok-Budapest másfél óra vonaton,pontosan ugyanannyi,mint amikor 1848-ban Kossuth Lajos megtette az utat.Ha átalakítunk valamit,célszerű lenne úgy csinálni,hogy jobb legyen és ne rosszabb!!!

Válaszok:
krisztoforo48 | 2012. július 7. 08:58

hehe. Az összes eddigi kormányunk egyes-egyedül a benzinlobbi érdekét nézte és nézi.
A többi mese habbal.
A lényeg, hogy az audi meg legyen töltve üzemanyaggal, a vidék meg magasról le van fosva.


Bár csak így lenne. De félek a liberális hazaárulók tevékenységét még hosszú-hosszú évekig nyögjük.


Ja,a kislányom is utazott ezen a vonalon,onnan tudom.Gondoljatok bele,mire odaért Debrecenben a pályaudvarra felmálházva,az IC-re nem volt hely jegy,végig állva a folyosón ebben a hőségben.Hiába na,ez a XXl.század Magyarországa.


tényleg? azért ehhez toljál azért pár adatot is.
Amúgy lényegtelen ki van kormányon, nagyjából egészében ugyanazt az érdekkört szolgálja ki.
én meg megyek és fröccsözök inkább egy fa alatt.


na
megérte felkelnem, ma megint megtudtam valami fontosat, konkrétan megint le vagyok maradva a nyelvújítás terén.
tehát mától kezdve a szétbaszás szót az átalakítás jelenti. oké.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó