Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. július 1. 10:19

A kormányfő tájékoztatja a képviselőket az európai uniós csúcstalálkozóról, illetve annak Magyarországot érintő következményeiről. A miniszterelnök sajtófőnöke közölte, a miniszterelnök szót ejt az aktuális gazdasági-költségvetési kérdésekről is.

A brüsszeli EU-csúcson — amelyen Magyarországot Orbán Viktor miniszterelnök képviselte — az európai uniós tagországok állam- és kormányfői megállapodtak egy gazdasági növekedést szolgáló intézkedéscsomagban, valamint abban az eljárásban, amelynek keretében kidolgozzák a gazdasági és pénzügyi uniót kiteljesítő folyamat lépéseit. 
 
Megállapodás született egy olyan mechanizmus felállításáról, amely lehetővé teszi, hogy az euróövezeti mentőalapok segítségével közvetlenül tőkésítsék fel a bajba jutott bankokat. A 17 országból álló euróövezet vezetői döntöttek arról is, hogy az Európai Központi Bank bevonásával közös bankfelügyeleti rendszert állítanak fel. Jóváhagyták a csatlakozási tárgyalások megkezdését Montenegró és az EU között.
 
Orbán Viktor a pénteken véget ért tanácskozás után újságíróknak azt mondta, hogy a csúcstalálkozó eredményei alkalmasak a magyarok önbizalmának növelésére. A kormányfő felhívta a figyelmet: a csúcs központi gondolata volt, hogy a bank-, válság- és tranzakciós adóból befolyó bevételeket a gazdasági növekedés ösztönzésére kell fordítani. Az ennek szellemében elhatározott európai növekedési paktum szemlélete tehát összhangban van a magyar törekvésekkel — mondta.
 
A miniszterelnök — aki nyilatkozatában kiállt a kohéziós politika fenntartása mellett — rögzítette, hogy Magyarország visszautasította az európai uniós ajánlások egy részét, és nem hajlandó feladni adópolitikájának azt az irányát, hogy az adóterhelés súlypontja a jövedelmekről egyre inkább a fogyasztásra és a forgalomra kerüljön át. 
 
Megerősítette: Magyarország egyszerre kívánja csökkenteni az államadósságot és növelni a versenyképességet. A gazdasági növekedési célokat olyan eszközökkel akarja elérni, amelyek nem növelik az államadósságot.
 
A miniszterelnök beszélni fog az aktuális gazdasági-költségvetési kérdésekről is. Az Országgyűlés pénteken zárta le a — a rendhagyó módon ősz helyett idén már június közepén beterjesztett — jövő évi költségvetésre vonatkozó javaslat általános vitáját, az előterjesztés részletes vitája a jövő pénteki ülés napirendjén szerepel. 
 
Orbán Viktor május elején kérte a kormánypárti frakciószövetséget, hogy még a nyári szünet előtt fogadja el a Ház a büdzsé sarokszámait. A kormány törvényjavaslata GDP-arányosan 2,2 százalékos hiánnyal, 4,2 százalékos inflációval és 1,6 százalékos GDP-növekedéssel számol. Ugyanakkor a nemzetgazdasági miniszter — aki az emelkedés költségvetésének nevezte a 2013-as büdzsét — később a munka világát érintő 300 milliárd forintos tehercsökkentő csomag miatt nem zárta ki a 2 százalékos növekedés lehetőségét sem.
A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/38185


168 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Honnan veszed, hogy hazudik a miniszterelnök úr! Megálmodtad, vagy a ballib ösztönöd megsúgta.

Válaszok:
Csodorháthy Vazul Huba | 2012. július 1. 10:53
Kovács Jenő | 2012. július 1. 11:04
koronaszep | 2012. július 1. 11:42
Viktus | 2012. július 1. 11:50

Orbán egyre nagyobb hülyeségeket mond. Teljesen elvesztette a kapcsolatát a valósággal. :((


Ez a kommunsta ivadék még igazat nem szólt ezidáig. Pont most szállta meg a krisztusi megtisztulás netán?

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:13

Na és ki a kurvaannyát érdekli, mit hazudik össze ez az ócska szarházi?

"agy nap virradt Tündérországra, úgyhogy szeretném, ha a kávé után a reggeli bágyadtságot felváltaná a lelketekben a honfiúi-honleányi büszkeség. Mától minden jobb lesz, mondhatni tündérmeseszerű: érvénybe lépnek a kormánykatonák által nem látható, de ettől még 150 oldalon részletezett új tarifacsomagok, hatályos lesz az új Munka Törvénykönyv, és átszervezik az egészségügyet amúgy Molnár Lajos módra. De nem kell ezen csodálkozni, hisz Matolcsy a héten kidolgozott legeslegújabbnálislegújabb radikális növekedéscsomagja szinte csak Orbánné Lévai Anikó konyhapénzét hagyta tranzakciós adó nélkül, mert nem látott be a stelázsi polcra a viaszosvászon alá.

Csodálatos új világ lesz ez, ahol az intézményessé tett hálapénzt már nem kell dugdosni, hanem oda lehet tolni nyíltan és büszkén. Feltéve, ha eljutottál a kórházig. Mert, ha az ellátási útvonalakat böngészed úgy tűnhet, nem a mentőszolgálat szállítja majd a betegeket, hanem az Ibusz fog társasutat szervezni Hegyeshalomból Szegedre, Tiszabecsről Veresegyházra a spórolás jegyében, nehogy már egyesével rohangásszon itt mentő és helikopter fel s alá. Most, hogy az egészségügyben található lóállomány felmérésén (WTF) sikeresen túl vagyunk, azért van minek örülni is. Például az fasza, hogy kórházsorozat csak a Jóbirosszbi van, mert a Csillagvirág Klinika példáján keresztül remekül be lehet majd mutatni egy súlyponti kórház kihasználtságát, ahová az ország ellátatlan részéből özönlenek a betegek, és akkora feritél a várólista, hogy Kalkuttáig ér. Képzeld el, ha még mindig a Szomszédok lenne műsoron, ahol Mágenheim doktor küzdene meg a legfrissebb kismagyar valósággal...

Azt hiszem ezt a csomagot nézegetve, ezen a honlapon a lakóhelyünk szerinti ellátó kórházak távolságain merengve (http://tek2012.gyemszi.hu/tek1..) nekünk igazán csak egy kérdésünk lehet:

- Ne írjunk ki népszavazást, hogy jusson egy kis pénz az egészségügybe? Van felesleges 300 forintunk, esetleg odaadnánk."

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 12:23

épp most dühöngök azon, hogy Pest közepéről mely vidéki tájra kell elvándorolni egy hétköznapi betegséggel (előre bejelentkezés, sorban állás egy akut probléma miatt), úgyhogy ne bosszants, mert ha itt lennél a közelemben, most úgy vágnálak pofán, hogy a fejed menetet vágna a nyakadon

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:14
Selamat | 2012. július 1. 12:20

Ebben a melegben a melegek de belemelegedtek.


Ebben a melegben a melegek de belemelegedtek.


Én csak annyit mondok , hogy több pénzt a munkás osztálynak és megoldottam a nemzeti konzultációs problémát.

ENNYI !


Nem lepődnék meg, ha Viktor úr hétfőn sűrű tömött sorok előtt szónokolna, és ütemes vastapsot kapna.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. július 1. 11:26

"Orbán Viktor a pénteken véget ért tanácskozás után újságíróknak azt mondta, hogy a csúcstalálkozó eredményei alkalmasak a magyarok önbizalmának növelésére."


ez kurvára így van. Nekem például mér az egekben van az önizalmam, többek között attól, amit a kétharmados kormány két év alatt elért.

Az Orbán egy nagyon tehetséges fickó, nekem mondhat bármit az ellenzéki ugatókórus. A szocik elmútt nyócéve után végre rendben van ez az ország.

Kurvára jó úton haladunk. Csak ugye a rohadt ellenzék ezt nem veszi észre: őket valahonnan azért fizetik, hogy kígyót-békát kiáltsanak a törvényes kétharmaddal megválasztott magyar kormányra. Vajon kinek áll érdekében a törványesen megválasztott magyar kormány bemocskolása?

Ezért kell most Hétfőn a Viktor, hogy szépen, türelmesen, hogy az ellenzéki óvódások is megértsék, elmagyarázza a hülyegyerekeknek, hogy itt az ideje, hogy megnőjön az önbizalmunk. Én legszívesebben mongyuk törvénybe iktatnám, kétharmadosba, hogy mindenkinek nőjön az önbizalma. Olyan rend lenne itt, hogy csuda! Remélem ide is eljutunk egyszer.

Vik-tor! Vik-tor!
Két-har-mad! Két-har-mad!

a Viktorék MEGÉRDEMELTÉK a kétharmadot.
Ez a telibebaszott igazság.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. július 1. 11:33

Azt nem értem, hogy valami politikai piáros mér nem súg oda az ellenoldalnak, hogy tessék, most lehet a minielnökúr beszéde alatt üvöltözve hazaárulózni, csak úgy, mint anno ők tették azt az elmúttnyócévben! Nekik hogy bejött ez a marketing, nem igaz?

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 12:27

Bizony, Fletónak meg mekkora nagy esze volt, amíg a hiteleket kellett felvenni, és elszórni. Mindig akkor van baj amikor meg kell adni.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 11:32

ne, neeeeeeeee, csak vérszemet kap tőle, ha valaki hozzászól az agymenéséhez! én már egy diszlájkra se méltatom már ezeket a hazaáruló rohadékokat!


A szokásos handabanda ... amelynek sok köze nincs a valósághoz, és amelyet pár hónap után adóemelés vagy új adók bevezetése követ a gazdasági visszaesés jobb esetben stagnálás mellett.


Egy újabb remény, hogy bejelenti lemondását!
Hátha!
A magyarok még bíznak!


Na igen az is így eltávolodott a valóságtól ... már csak egy táncos video hiányzik, hogy teljes legyen emennek az őrülete is.


Humor volt, már látom, bocs!


Na idefigyejj kiskomám: Orbán Viktor egy igazi, belevaló magyar gyerek. ismertem a szüleit: becsületes magyar párttitkárok voltak, akik mindig a szegény kicsi, sokat szenvedett magyar Haza üdvét tartották szem előtt, már a kommunizmusban is.

Orbán bevállalja, hogy megmenti ezt a szegény kicsi országot. Meg is fogjuk tenni. Akkor is ha beledöglünk.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. július 1. 11:41
Kim Viktor Szen kartárs | 2012. július 1. 11:47
jenggot | 2012. július 1. 20:51

Az ember ebben a dög melegben (miközben már attól dühös, hogy meglátja a lótolvaj képét) könnyen összekeveri az iróniát a tragédiával;)


" Honnan veszed, hogy hazudik a miniszterelnök úr? "

Magyarországon élek !
És Te ?

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:16

Olyasmi lehet a Törpenéró, mint Gomulkas a munkásosztállyal:
A Mi Viktorunk megvédi a magyarság érdekeit, ha kell, magával a magyarsággal szemben is!
(Értsd: olyan szemét hazaárulókkal szembe menve, mint tenmagad!)


Ezt nem csak a ballibek látják azok a jobbosok is, akik használják az agysejtjeiket.

Csak itt az utóbbi napokban kiderült, hogy újfent mennyire nincs a mondandója mögött sok igazság. Az persze nem lehet tudni szándékosan hazudik-e vagy ő egyedül tényleg elhiszi Matolcsytól azt a sok hülyeséget.

"Az ennek szellemében elhatározott európai növekedési paktum szemlélete tehát összhangban van a magyar törekvésekkel - mondta."

Köze nincsen egymáshoz az elnevezésen kívül a tranzakciós adónak ami a spekuláns tőkemozgásokat óhajtja adóztatni nem pedig mindent a-tól z-ig.

"Megerősítette: Magyarország egyszerre kívánja csökkenteni az államadósságot és növelni a versenyképességet. A gazdasági növekedési célokat olyan eszközökkel akarja elérni, amelyek nem növelik az államadósságot."

Erről a Matolcsy-féle új tervezetről szinte rögtön kiderült, hogy bukta.
IMF megállapodással számol 150 milliárdot, de mellette adóztatni akarja a jegybankot, amely rögtön kiüti azt a tételt, mert nem lesz IMF megállapodás jegybank cseszegetés mellett.
Másrészről pedig jegybank cseszegetéséből származó bevétel olyan, mintha a rezsi pénzt költenéd el vissza kell tenni, ha jönnek a csekkek. Ergo fiktív összegekre írt Matolcsy egy hangzatos növekedési programot.


"Napirend előtt szólal fel hétfőn Orbán"

gondolom 9-kor.
akkor még van időm venni frankot meg eurót, kedden meg eladom.

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:19

Hogy hányan ültek mellette a büfében, és hányan veregették meg a vállát -fotókkal is igazolva-, azt gyurcsány terjesztette.

A sok éves gyurcsány haveri hátbaveregetés és feltétel nélküli aláfekvése után az ejus vezetők egyszerűen nem voltak ahhoz a gondolathoz szokva, hogy valaki a "befogadottak" közül merjen, az országa érdekében, akár szembe is szállni velük. Csak néztek ki a fejükből egy darabig, mikor Orbán nem a kegyeiket kereste, a legkevésbé a hátbeveregetéseiket, hanem azt nézte, mi lesz a legjobb a magyaroknak.

Beismerni soha nem fogják, de ma már a nyugatiak szinte kivétel nélkül ugyanazt a politikát, és/vagy gazdaságpolitika főbb vonalait épitik be országaik életébe, amit az Orbán vezette kormány, őket évekkel megelőzve már megkezdett.

Sokan tisztelik Orbánt. Sokan pedig azért vannak ellene, mert nem birják elviselni, hogy nem ők tojták a spanyol viaszt.

Majd megnyugszanak.

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:18

Rendben/de vannak esetek,amikor a vitapartnerek alkalmatlanok magára a vitára!

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 12:35

Vicces??????

Válaszok:
Secnir | 2012. július 1. 14:04

Mára megvan a kvóta...


Hogy ettől végre helyére kerülnek a dolgok, az gondolom egy baloldalit mélységesen elkeserit.

Az meg már csak hab lehet a tortán, hogy az új, ember-, és gyógyitóeszközöket hatékonyan elosztó és kihasználó rendszert a kórházakkal együtt és egyeztetve dolgozta ki a szakgárda.

Ha időpontra jelentkezik be az ember, ott nem kell sorbanállni. Legfeljebb néhány percet. Annyit meg egy szocliberlista féllábon is, örömmel, nemde?

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 12:25
Viktus | 2012. július 1. 13:03
Vmint... | 2012. július 1. 13:05

Ámen, bérírók!!!!


Aki ősgyikokat olvas, az igy jár.


Köztük több a túlmozgásos:Sűrűn váltogatják féllábukat és bérhitüket.


A válasz egyszerű. A szoclibsik valóban elárulták a hazájukat. Nem is egyszer, hanem folyamatosan.

Orbán meg a hazájáért dolgozik. Ezt néhány elkötelezett ballibsin kivül sokan tudják. S ahogy reked el a ballibek hangja, ahogy egyre kevesebben rágalmaznak, úgy tisztul a társadalom gondolkodása és értékitélete is.


stand up comedy


Ahogy elnéztem, már régóta, itt a balliberális nagyotmondóknak legtöbbje nem vitázni jár ide, hanem hogy elsüsse suskáit, meg poéjait.

Mellé még próbálkoznak leugatással is, de az is csak a sirjon, vagy sirjon rajta az ember kategória. Mármint a normálisan gondolkodóknak ;-)

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 12:39
zakar zoltán | 2012. július 1. 14:20

Tehát mert az ehhalál es a nyomor fenyegeti a dolgozó polgárság egy jelentős részét, az azért van mert ők mind balliberális nagyotmondók?

Gyönyörű... Ilyen egy nemzetért és honfitársaiért aggodó jobboldali egyed?

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 12:49

Ezt valóban magadtól hoztad össze? Mert ha igen, akkor nagy bajban vagy!


Nem vagyok jobboldali. De valóban aggódom a nemzetemért, és honfitársaimért. Főleg mikor az eszetlen, csak nagyot mondani akaró balliberális hasmenéseket olvasom.

A polgárság jelentős részét nem fenyegeti éhhalál. Még akkor sem, ha azt olyannyira szeretnék a balliberális oldalon.

De ha valóban érdekelt volna bárkit is a balliberális oldalon az éhhalál és nyomor elkerülése, akkor megtehették volna azt a szivességet a magyaroknak, hogy nem akasztják a nyakukba azt a politikát, amelyik következménye az ami ma van!

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 12:54

Szerintem te egy nemzetrontó áruló vagy, aki inkább elhazudja a valóságot, semhogy szembe kelljen néznie azzal, hogy hatalmasatt tévedett.

Ugyan már, balliberálisok nagyjábol az öszödi beszéd +3 hónap, óta nem léteznek.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 12:55

Hehe :-DDD

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 12:58

Te írogatsz valamiféle szintről. Nektek kellene valamit virítani, hogy kihasználnátok a szellemi főlényeteket és a kormánypártiak elgondolkozzanak.....
Nincs köztetek olyan akit érdemes lenne elolvasni!
No most lehet írni, hogy buzi vagyok sőt köcsög is! Ha annyira telik hát annyira.

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 13:00

Sejtettem, hogy megelégedéssel tölt el, és széles mosolyt csal az arcodra több millió magyar polgér szolgasorba taszitása, létbizonytalanságban tartása, kiéheztetése és szimbolikus kivérteztetése.


'Nektek kellene valamit virítani, hogy kihasználnátok a szellemi főlényeteket és a kormánypártiak elgondolkozzanak.'

A kormánypárt szerint minden észrevétel, tanács, kritika, meglátás, nem más mint külföldi érdekkörök aljas támadása a nemzeti szuverentiás ellen.


Te is nagy humorzsák vagy, mint Narancsliget :D
A te produkciód profibb, majdnem elhittem a sok hülyeséget komolyan gondolod eddig a pontig:
"Ha időpontra jelentkezik be az ember, ott nem kell sorbanállni. Legfeljebb néhány percet. "

:D

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:14

Érdekes, a mi kórházunkkal nem beszélték meg, hogy bezárnak 2 osztályt amiből az egyik az ország talán legjobbja.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:09

Nem fogalmazom meg, hogy hová tartozom. Senkire nem tartozik. Magyar vagyok, és kész. Valóban nincs hosszú i-betűm, és nem is lesz. A titkát megtartom magamnak. Annyit elárulok, hogy nem véletlen. Hogy hol élek, ahhoz sincs senkinek sem köze. Nyugdijasként majd külföldön is fogok élni.

Az éhhalált úgy lehet elkerülni, hogy a magyar szocliberalizmust egy életre kiradirozzák a magyar politikából. Megszűntével szárnyallni fog az ország.

47 ezerből nem lehet megélni. Hogy mégis csak ennyi jut jópár embernek, azért továbbra is legyen mindenki hálás a szocliberalistáknak, hogy ilyen helyzetbe hozták őket is, meg országukat is.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 13:21
Viktus | 2012. július 1. 13:34

Kizárt dolog. Minden kórházat bevontak a munkába. Információmat nem a politikából vettem, hanem zömében egészségügyben dolgozó ismerősöktől.

Ebbe a bezártak, tudtak róla, nem tudtak róla dologba nem lehet belemenni, mert ki tudja mi igaz, és mi nem. Szakembereket kell megkérdezni. Mármint elfogulatlanul nyilatkozó szakembereket.

Válaszok:
Vmint... | 2012. július 1. 14:05

Humorzsák sem vagyok. Bár, Isten' uccse nem bánnám :-))

Valóban az a cél. És bőven van már olyan hely, ahol ez össze is jött. Nekem pl nagyon jó tapasztalataim van a polgármesteri hivatalokban. De a különféle ellátóknál is kezd rendesen kialakulni ugyanez. Meg kell célozni az egészségügyben is.

Kórházba leginkább látogatóba megyek. És bevallom, olykor saját érdekemben a magánellátást is igénybe veszem.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 13:20
CyB | 2012. július 1. 13:23

Próbáld ki egyszer az államit. Nem fog semmi változni ugyanis, ahhoz mindjárt kellene hirtelen pár ezer orvos.
A rendelési időket belövik fél nyolc-nyolcas-kilences kezdésekre aztán mindenki azt az időpontot kapja. Felveszik az adatokat, majd reménykedhetnek az "ügyfelek", hogy nem esik be műtét-vizit a szakrendelő orvosnak, mert akkor eleve elő sem kerül 10-11 óráig vagy pár órára felfüggeszti a vizsgálatokat ...
Pesten már az a szitu, hogy van orvos, aki egyik kórházból a másikba szaladgál át.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:26

"Az éhhalált úgy lehet elkerülni, hogy a magyar szocliberalizmust egy életre kiradirozzák a magyar politikából. Megszűntével szárnyallni fog az ország."

Most is azok vannak csak most narancsos színben ...

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:41
zakar zoltán | 2012. július 1. 14:22

'És bőven van már olyan hely, ahol ez össze is jött. Nekem pl nagyon jó tapasztalataim van a polgármesteri hivatalokban. De a különféle ellátóknál is kezd rendesen kialakulni ugyanez. Meg kell célozni az egészségügyben is.'

Egész konkrétan te nem ebben az országban élsz, vagy vegytisztán hazudsz, hogy igy mentegesd a kudarcot, és az elvtelen gerinctelen dörgölözésedet a Viktor bálványhoz


Szerettem volna elintézni egy lakhelyváltoztatást. Azontul hogy 3x kellet visszamennem, mert 2x bezárt a koceráj mielött sorrakerültem volna, vagy 3 hétig tartott mire sikerült rendesen bejegyezni.

Őszinten megértem hogy számodra a fidesz és OV, érzelmi jelentőséggel bir, de fejezd be a haudozást és fejezd be az áskálodást az ország és az azt eltartó dolgozók ellen.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:40
zakar zoltán | 2012. július 1. 14:23
zakar zoltán | 2012. július 1. 14:23

Szerintem, ha ügyesen szétválasztják a kisebb gyógyitásokat a nagyobb problémáktól, és arra rendezik be a rendszert, az segiteni fog a várakozás, valóban komoly problémáján is. Nem fogja megoldani, mert arra más a megoldás, de be fog segiteni.

Orvoshiány. Nem csak Pesten van igy, vidéken is. Erre megint azt tudom mondani -és nem, nem unom meg-, hogy tetszettek volna elzavarni a francba azokat, akik 4 évig semmit, majd újabb 4 évig mindent rosszul csináltak. Az orvosokat is ugyanúgy megértem, mint mindenki mást is, hogy szeretnének jobban élni, ezért megpróbálja mindenki a maga módján megoldani a saját életét.

Ezzel együtt, nem csak a legújabb szocliberalizmus volt hunyó az egészségügyi taccsratételében, hanem leginkább a szocializmus épitése. Ott tették véglegesen tönkre a magyar egészségügyet. Hogy az még mindig üzemel, az maga a csoda. Meg azok csodája, akik mindennek ellenére ott maradtak, és dolgoznak továbbra is.


"Matolcsy György, drága miniszterem az Úrban! Mióta jobb agyféltekéd vegetatív funkciói irányítják a magyar gazdaságot, csaknem 12 százalékra nőtt a munkanélküliség – nem az „emberek” miatt, van ám ez, György, hanem temiattad. A dolog épp fordítva van, mint gondolod. Nem azért alacsony a foglalkoztatás, mert nincs elég dolgozni vágyó ember, hanem azért, mert nincs elegendő munkahely, vágod? Ugyanis a gazdaság élénkülése, amiről sámáni révületben hablatyolsz, valójában csökkenés és megfulladás. Konkrétan, az „emberek” nagy részének egyszerűen nincsen pénze és retteg a végrehajtástól meg a kilakoltatástól, másik nagy része meg nem mer értékteremtő beruházásokba fogni a megtakarításaiból, tudod? Ezért nem építkeznek, nem vállalkoznak, nem vásárolnak, nem nyaralnak, aminek következtében ezrével mennek tönkre és teszik utcára az embereiket a kkv-k, amik pedig még mindig több mint hetven százalékát biztosítanák a hazai munkahelyeknek, érted? És ha ugyanazt a neoliberális haverkapitalizmust műveled, mint becs- és dicstelen elődeid, csak épp megspékeled agresszív protekcionista hazugságokkal, s ha további adókat vetsz ki a lakosságra, ha olyan hatóságokat üzemeltetsz, ami a tenni akarókat akadályozza, ha agyonszabályozod a gazdaságot, akkor tudod-e, György, mi fog itt folyni acél helyett?"

Ennyi.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 13:44

Nem mentegeteg senkit, és semmit. A saját tapasztalatom mondom. Mindemellett senki kedvéért nem vagyok hajlandó hazudni. Még Orbán kedvéért sem ;-DD

Nemrég voltam a helyi polgármesteriben, lakcimkártya miatt. Elvesztettem. Vagy még inkább, ellopták. De mindegy is, mennem kellett. Telefonon bejelentkeztem, kaptam időpontot. Nem hiszem, hogy várakoznom kellett volna, szerintem még idő előtt is hivtak. Szó szerint alig idő alatt intézkedtek, és még kedvesek is voltak velem. Igaz, hogy én sem hánytam tüzet rájuk, mert mindenkit emberszámba veszek. Addig, amig rászolgál ;-))

Nem kérem ki magamnak azokat az aljas gyanusitgatásokat, amit itt te is elővezetsz, mert annyira szánalmasnak tartom őket, hogy szóra sem érdemesitem.

Az ország dolgozói ellen nem én, vagy a magamfajták áskálódnak, hanem azok, akik tudatos magatartásukkal, napi szorgalmukkal, illetve támogatásukkal bebiztositották azokat az éveket, évtizedeket, és azokat a gazembereket, akik kizárólag saját és párt érdekeik miatt kirabolták és elárulták az országot.

Sőt, elképesztő tragikomédiának tartom, hogy pont azok jönnek elő ilyen dumával, akiknek is köszönhető az ország taccsravágása.

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 16:13

Ez hülyeség, és nem is igaz. De tudom, hogy ezt kell hirdetni. Felőlem, nyugodtan.

Ettől minden normális ember tudja, hogy mi az igaz. Akit pedig meg lehet vezetni, az tanuljon a saját kárán.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 13:45

Természetesen lehet a dolgokat ezen a szinten művelni, de ha nem haragszol, én kimaradok belőle. Mondjuk, ha haragudnál, az sem érdekelne :-))


Mi nem igaz? a közgépnél persze nem érzékelik az igaz ott elhiszem más a valóság. Itt meg a vidéki valóságban a rohadás van erőteljesen.

Két év alatt, ha nem a saját zsebek tömése lenne a fontos már v.mi jó irányban lehetett volna elmozdulás, és még alap is volt hozzá pár ezer milliárdnyi különadó-manyup pénztári pénz. Nagy semmi van újfent ugyanúgy felélik a pénzt, mint az előző banda.
A költségvetés nem omoljon össze pár havonta kell adókat emelni vagy új adókat bevezetni.


Most vágjak vissza azzal, hogy én viszont majdnem mindig magyartalannak, de még inkább értelmetlennek találom azt amit ir? Nem vágok vissza. Mert beirásaiban nem ez a zavaró.

Annál inkább az, mikor ordas hazugságokat vezet elő, meg igaztalan rágalmazásokat fogalmaz meg. És úgy nagyképűsködik, hogy az ember hátán futkos a hideg. A szinvonaltalanságától. De ezzel nagyon nincs egyedül, ne tegye beképzeltté amit mondok!

Ha éppen a Mandineren bóklászom, és válaszolni is támad kedvem, akkor beirom a magam véleményét.

A helyesirási hibáimat szégyellem. Majd igyekszem odafigyelni.


Üdv magának is. Vissza fogok jönni. Időnként :-))


realista

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. július 1. 14:25

Igazad van, tárgyaltak velük.Így:

"– Az ágykihasználtságunk 86 százalékos, tavaly közel 300 protézisműtétet végeztek el szakembereink. Az igény pedig annyival nagyobb, mint amennyit operálhatunk: 2 éves a várólistánk. Érdekes tehát, hogy eltüntetnék ezt a szakterületet – fogalmazott Várkonyi Katalin főigazgató. – A szóbeli tárgyalások során a szakállamtitkárság részéről többszörösen arra kaptunk ígéretet, hogy a traumatológiai osztályunk a jövőben is végezhet ortopédsebészeti beavatkozásokat, külön engedéllyel. Ez azonban nem jelent meg az intézményünk számára kiküldött ÁNTSZ-engedélyben."

Ahogy azt OV is említette, ne arra figyeljünk amit mond, hanem amit cselekszik.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 14:23
Selamat | 2012. július 1. 14:24

Remélem a lemondását jelenti be


Mint a tévék vitaműsoraiban:A közbevágók 99% onnan ordít...


Na ez a nehéz kérdés. Orbán nem is érdekelne, de Matolcsy helyett kereshetne már igazán v.mi értelmes embert még a környezetében is van olyan, mint pl. Varga Mihály aztán v.mi gazdasági fordulatot venni.

Válaszok:
Öreg | 2012. július 1. 15:00

?????????????????????????????????????

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 14:27

Semmi újdonság csak követik a jó öreg maszpszadi modellt ... akkoriban is így ment ez.


Úgy őszintén, mi a fene köze van ehhez Orbánnak? Azon kivül, hogy ő a kormány vezetője? Ezek a tárgyalások a szaktárca dolga. Ha náluk reklamálsz, jobb helyen teszed.

Más. Egy orvos ismerősőmtől hallottam, hogy a kórházaknak kellett jelenteni, hogy készen állnak-e, alkalmasak-e egy-egy kiemelt kórház szerepére. Lehet, hogy néhányan túlméretezték képességeiket, vagy éppen helyzetüket. Biztosak lehetünk abban, hogy mindenki amennyire csak tudta, úgy feltupirozta a helyzetét, ahogy csak tudta. A döntés felelőssége viszont a minisztériumé, meg a szaktárca többi ágáé, amelyek ide tartoznak. Mint hallottam, voltak ellenvélemények, de a többség egyetértett az irányban.

Ez természetesen nem biztos, hogy ez igaz abban az esetben amit felhoztál. De ezt nem nekünk kell eldönteni, hanem a szakmának. És végre már ott tartunk, hogy nem a politika irja felül a szakmát, hanem ellenkezően!

De különben is, a munka valódi része még csak most kezdődik. Ez még csak az első lépés volt a megoldás felé. Attól tartok, sokan előre bőgnek. Szokásuknak megfelelően.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 14:30
Vmint... | 2012. július 2. 00:09

Mit nem értesz ezen?

A Fidesz átvette mindazt a sz*rt ami régen az un. balliberális oldalra volt jellemző lásd. nyugdíjasok pártja, szabad rablás ... semmi közük már a polgári politikához, mint 98-02 közt.


Lovak megszámláltattak?

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 15:20

És akkor ki lesz az MNB elnöke, ha a tök hülye Simor elmegy?


Egyszerűen nem igaz, amit mondasz. Mondjuk attól még mondhatod nyugodtan, ha téged ez valamiért izgalomban tart, csak ne add úgy elő, mint igazságot.

Ha nem lenne fogalmuk, az ország már régen csődben lenne. Amit jó páran (next? figyeled? :-) nagyon is szeretnének. Ehelyett, valóban kifelé viszik az országot a válságból úgy, hogy messze "jobban" elviselhetővé tették az átlagpolgár részére, mint amit a helyzet megkövetelne akkor, ha nem veszik be a bankokat satöbbiket is a nadrágszij szoritásba. Hogy az átlagpolgár ezt nehezen éli meg, az annak köszönhető, hogy a szocliberalisták sikeresen kirabolták a jelenét is, meg a jövőjét is.

Hogy aztán te kit látsz hülyének, meg miért, az egyéni szabadságod. Másoknak meg az, hogy átgondolják mit is ér a véleményed.


Azok már régen ott vannak ... csak éppen nem kezdenek velük semmit immár két éve. Miért is nem?


Szocik már csórók alig mozgolódnak párszervezeti szinten is felénk nem hinném még bögrét osztogatnának meg tett már le annyit az asztalra a fidesz a tutiságokból, hogy nincs is rá szükségük ... most ez a fidesznél trendi a közösből szeretik ezt az osztogatósdit a pártok.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 15:34

Má bocs de ez mire érv vagy válasz?Attól mert speciel most nem tudsz elképzelni senkit,nem hiszem, hogy az országnak el kéne viselnie ezt a cezaromán, törpe bűnözőt aki egy jó pár évre megint elintézi az ország sorsát.Legyenek előrehozott választások. Nagyon sok normális jobb, bal, vagy liberális ember van akik ennál a színvonalnál csak jobban csinálnák.De mást mondok:2002-ben mikor orbán nagyon szarban volt a választások első fordulója után, lemondott a miniszterelnökségről és maga helyett Bod Péter Ákost jelölte.Hát hajrá legyen az ő jelöltje!


Valóban piszkosul unom ezt a szintet, amit te is elővezetsz. Tenni ellene nem tudok, de nem is akarok. Maradjon csak nyoma, majd az utánunk következő generációk jókat fognak szórakozni az ilyen búvalbélelt-kesergőkön.

Az az apróság meg ne érdekeljen, hogy maga Merkel is ugyanazt jelentette be kb egy hónappal ezelőtt, amit ez a, szerinted f... akármi gazdasági miniszterünk kitalált.

Ha az iránnyal bajod van, sos értesitds Merkelt, mig nem késő!!


Mifelénk meg teljesen felszivódtak a szocik :-)) Illetve vagy két hete láttam őket hőzöngeni Horthy ügyben, de mivel mindösszesen volt vagy 10 ember aki elment előttük, és az se volt rájuk kiváncsi, olyan gyorsan hagyták el a terepet, hogy csoda volt nézni :-)) Azóta sem keveredtek elő.

Ki tudja miért, azóta sem hiányoznak. Senkinek sem.

Válaszok:
Viktus | 2012. július 1. 16:06

Ki kellene már mászni abból a szocialista gondolkodásból, hogy 3 műszakba járó melós. Nincsenek, vagy már alig vannak. Számuk olyan csekély, hogy rájuk hivatkozni, még őskori nosztalgiából sem lehet.

Hogy mennyit keres a felső tizezer, arról gőzöm sincs, -szerintem az Apehnak sem...- és hogy őszinte legyek, nem is érdekel. Engem az érdekel, hogy nekünk mennyi a bevételünk.

A szavazók számának csökkenése törvényszerű egy olyan helyzetben, amit maguk után hagytak a szoclibsik. Rendet kell teremteni. Ilyennek alapban sem örül mindenki, hát még ennyire lekopaszitva, mint amiben most vannak az emberek, a családok. Ha maga az Isten próbálkozna rendteremtéssel, az is veszitene szavazatokat, mert a meghülyitett, és persze a leghangosabb csapat, még tőle sem értené, se nem fogadná el azt ami rendteremtés ügyben történik. Annak miértjébe már bele sem tud gondolni.

Nem, messze nem minden közgazdász hülye. Sok lelketlen gazember akad közöttük, de a felsoroltakkal nincs bajom. Mindössze tudomásul veszem, hogy ők másként látják a megoldást. De arra biztositék nincs, hogy az valóban megoldás lenne, amit ők másként látnak. A véleményüket tiszteletben tartom, de úgy vagyok vele, nem őket kérték fel, a felelősség nem az övék. Véleményük ettől még lehet.

Jó. Ez a véleményed. Leirtad. Én meg elolvastam. Az élet meg megy tovább ;-).


Nem, ezeknek valóban nem lehet tapsolni. Legfeljebb máskor hamarabb kell arra gondolni, hogy akár tapssal, akár nem szólással, de még inkább teljes kiállással kár volt egy láthatóan rossz iránynak tapsolni.

Ha akkor jó volt mikor a látható rablás végbe ment, legyen jó most is. Pénztártól való távozás után ugyan lehet reklamálni, de sok értelme nincs.

Máskor hamarabb kell gondolkodni. Meg előre is.

(Aki most azt állitja, hogy nem látta előre, hogy milyen következményekkel fog járni egy csupán kölcsönökből fenntartott ország, az vagy hazudik, vagy annyira hülye, hogy szóra sem érdemes.)


Igy már teljesen érthető. Aki azokat szereti, akinek egyáltalán nem fontos mit csinálnak, csak az amit hablatyolnak, azok valóban nem állhatják azokat, akiknek a tettük fontos, és nem az, amit néhány, vele szemben álló neki tulajdonitott. Igyekeztem udvarias maradni, és nem nevén nevezni, mondjuk kergebirkának, az amerikai külügy néhány, legkevésbé sem prominens tagját.

Az embert tettei, cselekedetei jellemezik.

A maga, maguk érvelése ezzel kapcsolatban már olyan röhejes, hogy valóban nem lehet másképp olvasni őket, semmint széles vigyorgással :-DDD


Május elsején szerepeltek erre páran utoljára. Főztek a városi főzőversenyen v.mit :P


`Nemrég voltam a helyi polgármesteriben, lakcimkártya miatt. Elvesztettem. Vagy még inkább, ellopták. De mindegy is, mennem kellett. Telefonon bejelentkeztem, kaptam időpontot. Nem hiszem, hogy várakoznom kellett volna, szerintem még idő előtt is hivtak. Szó szerint alig idő alatt intézkedtek, és még kedvesek is voltak velem.

Gondolom csókos vagy, csak ezt kifelejtetted a történetedből. Nem nem baj, hogy protekcios vagy, de pofátlanság ezt behazudni álltalános közállapotnak.

'Igaz, hogy én sem hánytam tüzet rájuk, mert mindenkit emberszámba veszek. Addig, amig rászolgál'

Én tisztelem mások munkáját, soha nem vagyok otromba munkáját végző polgárral.

'Nem kérem ki magamnak azokat az aljas gyanusitgatásokat, amit itt te is elővezetsz, mert annyira szánalmasnak tartom őket, hogy szóra sem érdemesitem.'

Aki nyiltan kiáll a fidesz mellet, az olyan emberek mellet áll ki mint Lázár, Selmeci, Szijjártó, Matolcsy...
Sajnálom, de az elvtelen lojalitásod komolyan megkérdőjelezi az elkötelezettséged a nemzet iránt.

'Az ország dolgozói ellen nem én, vagy a magamfajták áskálódnak, hanem azok, akik tudatos magatartásukkal, napi szorgalmukkal, illetve támogatásukkal bebiztositották azokat az éveket, évtizedeket, és azokat a gazembereket, akik kizárólag saját és párt érdekeik miatt kirabolták és elárulták az országot.'

Láttad már az uj MTK-t? Lényegében szolgasorba taszitotok minket munkavállalókat. Sajnálom aki ma a fidesz mellet ilyen elvtelenűl kitart, az kiáll a munkavállalók megeroszakolása es megcsonkitása mellet.

Te ezt teszed.


'Sőt, elképesztő tragikomédiának tartom, hogy pont azok jönnek elő ilyen dumával, akiknek is köszönhető az ország taccsravágása.'

Ezzel egyet értek

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 16:38

Ember, hogy maga miket talál ki nekem! Csak nem szintén az amerikai nagykövetség tagjához van szerencsém? Azok szoktak olyan szövegeket más szájába adni, ami onnét soha nem hangzott el!

Nem vallottam be semmit. Sőt, közöltem, hogy se a hovatartozásomhoz, sem semmi más magán dolgomhoz semmi köze.


Nem vagyok csókosa senkinek. Az iroda munkatársai közül senkit nem ismertem.

Nem a Fidesz mellett állok ki, hanem azokkal szemben, akik rágalmaznak, és hazugságokat terjesztenek. Ezzel együtt, sok mindenben egyetértek velük. És sok mindenben nem.

Még nem olvastam az új szövegét, de nem volt ellenemre az, ami addig kiszivárgott belőle.

Idézni nem tudom azt az újságirót, aki talán egy bő évvel ezelőtt a weboldalán valami olyasmiről irt, hogy az eddig létező törvény miatt miért is nem alkalmazna senkit, mert nem tudná kitenni, ha nem megfelelően végezné a munkáját.

Órák alatt több százezer egyetértő, tetsző klikket, vagy hozzászólást kapott. Maga sem hitte ami történt.

Ezek után miről is beszélünk?

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 16:53
CyB | 2012. július 1. 16:54

Mondtam már, hosszú i-betűm nem lesz. Törje csak a fejét, hogy miért nem ;-))

A többire, blah.


Szerintem te Jakab Andor - ezért nem adok neked munkát (vagy valami ilyesmi) cimű posztjára gondolsz.

Az arc nem újságiró csak egy szimpla polgár, és ha figyelmesen végigolvastad volna a posztját, az elbocsájtáson túl a legfőbb problémája az volt hogy NEM TUD ELEGENDŐ PÉNZT FIZETNI a munkásainak a bődületes állami elvonás miatt.
Emiatt a munkavállalók nem motiváltak, nem lojálisak, sőt mivel még a megélhetéshez sem elég a napi 10 12 orás dolgoztatás jövedelme, még lopnak is.


Ehez képest a fizetésünk az elmúlt két évben még alacsonyabb lett, az adók brutalisan megemelkedtek, rengeteg új keletkezett, és most már indokolni sem kell miért rugják ki a munkavállalót, sőt van van ahol neked kell majd egy havi béred leadni hogy dolgozhass.

_Ezek_ után miről beszélünk?


Igen, ez volt az. Köszönet, hogy kikerested. Valóban nem újságiró, rosszul emlékeztem.

Vitatkozhatunk egymással, de néhány dologban felesleges. Pl abban, hogy ez a helyzet a tetves szocializmus épitésénel kezdődött, és a szocliberalisták kormányzásával tetőzött.

De nem is mondom tovább, a lényeg valóban valahol itt van:

"Én csak akkor adok majd munkát, ha:

Kirúghatlak, ha akarlak.
Ha az ÁFA legalább 20 százalékra (de inkább 15-re) csökken.
Ha az állam a legális fizetéseknek "csak" 30 százalékát veszi majd el.
Ha nem büntetik a több fizetést magasabb arányú elvonással.
Ha nem a cégeket, hanem az illegális munkavállalókat üldözik.

Amíg ezek nem változnak, tőlem nem kapsz munkát, az hétszentség. Amíg az állam mindenben a korrupciónak kedvez, nem vállalkozok semmire és nem adok munkát senkinek."

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 17:10

'Kirúghatlak, ha akarlak.
Ha az ÁFA legalább 20 százalékra (de inkább 15-re) csökken.
Ha az állam a legális fizetéseknek "csak" 30 százalékát veszi majd el.
Ha nem büntetik a több fizetést magasabb arányú elvonással.
Ha nem a cégeket, hanem az illegális munkavállalókat üldözik.'

Igen valóban ez a lényeg. És ebből a fidesz kormány mit valósitott meg egyedül? Hogy bármikor kirughatnak. Az áfa rekord magasságban, a munkaterhek nem "csak 30" százalék, es rátaposott a kis és közepes jövedelemmel rendelkezők torkára, lényegében őket "büntetve" a tehetősebbek javára.

Javaslom böngészd át az uj mtk-t, vesd össze ezzel a közel sem teljes kivánságlistával, és utána kérnem sem kell majd, mert magadtól fogod elszégyelni magad, hogy minek a támogatasához adtad a neved.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 1. 17:22

Hahh... szóval csak ennyi jött le ismét? Nos, ha te csak a magad igazát akarod, azt lehet egyedül is csinálnod, nincs szükséged senki más véleményére. Hagytalak magadra.

Nem fogom szégyellni magam a véleményemért. Ennek a törvénynek is az lesz a vége, mint sok másiknak. Az átlag embernek messze nem lesz annyi baja vele, mint a dögöljön meg a Zorbán kórusnak.

A kórusotok refrénje teljesen érthető. Savanyú a szőllő. De én azt mondom, váljék egészségetekre ;-))

Válaszok:
CyB | 2012. július 1. 20:19

Az max. kisegér a nagy patkányok még új pártot is gründolhattak ...


orbán azt hitte,h elég a kormányzáshoz a 2/3, erőből meg lehet oldani mindent.Ugyanott tart most, mint gyurcsány lemondása előtt az mszp.A társadalomban kisebbségben van.Már csak parlamenti többsége van. Ezért nem működik semmi


Az a baj a párttitkár elvtársaknak meg leszármazottainak most is igen jó megyen dolguk ...


Erre az attitüdre irtam, hogy inkább vállalod a nemzetrontó áruló szerepét és eltorzitod a valóságot, minthogy szembenézz azzal, hogy bálványimádatod rossz utra vitte a haza sorsát.


'Hahh... szóval csak ennyi jött le ismét?'

Sorold az eredményeket. Konkrétan.


Én nem ismerem, sajnos ezért kell most kutyakonzervet zabálnom.


Innen indult, csak végig akartam olvasni és ez volt az eredeti hír.Ezek szerint Szalai Anna és Mária avagy a helyi hatóság közelépett.

http://www.168ora.hu/buxa/udv-..

Válaszok:
Vmint... | 2012. július 1. 23:56

Ha itt kattintasz a linkre,akkor még feldobja az eredetit.


Itt arról volt szó, hogy egy osztály speciális dolgokat is csinált. Visszasorolták, de töbször meg lett ígérve az egyeztetések során, hogy ezt tovább csinálhatják.Van hozzá ember,műszer. Fideszlogikusan és etikusan ezek után persze nem csinálhatták tovább. Ezen mit ragozzak? Megigérték és szokás szerint sz@rtak bele.Az a gond, hogy nem a gentleman agriement nem műxik, hanem ha aláírnak valamit az se ér többet mint a papír.
És ez a stílus igenis OV egyszemélyi hibája, mert ő válogatta ki a képviselőket egyenként a nyári lakban, ő szab meg mindent, ha épp kedve tartja (lásd idei felsőoktatási keretszámok) és ő nevez ki embereket a szaktárcákhoz (pl. Nyerges úr vagy akár Matolcsy).Egy kormány munkájáért a ME a felelős.Ez nem a Kádár-korszak bűne, nem az elbaltázott rendszerváltás,nem elmúltnyócév.Tudom helyi probléma, de az ország csak ilyennel van teli,mindössze ki kell menni az utcára az emberek közé.És nem 2 milláért 0 munkaviszonnyal osztani a boldogságot.Ez nem rád vonatkozott.Veled legalább lehet vitatkozni és nem zsidó-kommunistázol mint itt néhányan.

Válaszok:
Selamat | 2012. július 2. 13:53

Terima kászi! Kábár Bájk, sőt szehát :-)))

De itt meg is állt a tudományom :-DD Sajnos nem tudom milyen a Wetter Jakyban. De biztos jó lehet ;-)) / Ki akartam guglizni, de még az sem tud róla. Pedig valóban kiváncsi lettem rá :-)

Akkor persze, hogy hagyom a... ba ;) Ezentúl majd tegezem. Egyébként az a fura, hogy legtöbbször észre sem vettem, hogy magázom. Vszeg, automata módon átáll az ember agya arra a viszony módra, amiben irtak neki.

Mihamarabbi számpáj jumpa :-))


Amit tudtam a dologról, azt elmondtam. Innéttől kezdve bármit mondanék, az ismétlés lenne, vagy úgy tennék, mintha tudnám... pedig nem :-)) Még arról sincs ütésem, hogy melyik kórházról beszélsz.
Szerintem adjunk időt a szakmának.

Amit viszont érdekesnek találok, hogy az átlag ember nem is nagyon támadja annak az átalakitás sorozatnak az első lépését, amivel most nyitottak. Azt nem hinném, hogy ebben az ügyben az emberekre lehetne fogni, hogy fásultságukban nem emelik szavukat, mert jóval kevesebb miatt is világcsúcs sebességgel ugrottak árnyékokra.

Aki meg nagyon hangosan ellenzi, az kizárólag politikai célra használja fel erőteljes kirohanásait. Azt hiszi, hogyha olyanokat mond, hogy ezzel a lépéssel a fidesz halálra itélte az embereket, attól megkapják majd a szavazók bizalmát. Pedig nem. Sőt, komoly meglepetésben lesz részük az ilyen megmondó "politikusoknak". Az emberek valahogy megérzik, hogy mi szolgál majd a javukra, és mi nem. Nos, egy idő után biztosan ;)

Igen, hallottam már azt, hogy Orbán egyenként válogatta ki a képviselőket, de ez ostobaság. Az viszont igaz, hogy a helyi szervezetek által kiválasztott jelőltekkel találkozott, és beszélgetett is velük. És tudod mit? Számomra ez szimpatikus volt! Ha valakinek együtt kell majd dolgoznia egy csapattal, akkor valóban jó az, ha már az elején megismerük egymást, másrészt tudni fogja mindkét fél, hogy mire vállalkoznak közösen. Az irányvonalat közösen kell meghozni, aztán lehet majd saját, meg választói akaratot is érvényesiteni.

Remélem nem jössz vissza azzal, hogy egyetértésem miatt én fidesz akármi vagyok, mert nagyon nem lenne igaz. Mindössze nem vagyok hajlandó amiatt elhallgatni a véleményem, csak mert néhány szélütött ballibsi szerint "manapság" szégyen kiállni a kormány mellett. Nekik biztosan az lenne ;)



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó