Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 12. 16:49

Sok száz ember részvételével tüntet a megszorítások ellen a Jobbik. A párt és a demonstrálók az MSZP székháza előtt gyülekeztek, ahol felszóltalt Z. Kárpát Dániel és Morvai Krisztina. A demonstrálók innen a Fidesz székházához vonulnak, ahol Sneider Tamás és Vona Gábor beszél majd.

 

A Széll Kálmán Terv 2.0 és az elmúlt időszakok kormányzati megszorító politikája ellen tartott tiltakozó megmozdulást a Jobbik az MSZP budapesti székháza előtt sok száz ember részvételével szombat délután.

A demonstráción felszólalt Z. Kárpát Dániel országgyűlési képviselő és Morvai Krisztina, a párt európai parlamenti képviselője, akik beszédükben azt hangoztatták, hogy nem megszorító politikára, hanem gazdaságélénkítő lépésekre van szükség. Morvai Krisztina bírálva az SZDSZ-es, az MSZP-s és az európai parlamenti politikusokat úgy fogalmazott: „Életszínvonalat biztosító gazdasági és politikai rendszerre van szükség”, mert az MSZP és a Fidesz politikája és rendszere is megbukott, és el kell őket kergetni. 

A megmozdulás résztvevői a beszédek után rendőri felvezetés mellett vonultak a Fidesz Lendvai utcai székházához. A menet elején két kifeszített molinót vittek. Az elsőre Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor fotója közé az volt írva "22 év csapdája: unjuk már a(z) arcotokat!" A másodikra, amely mögött a Jobbik vezető politikusai, országgyűlési képviselői sorakoztak fel, azt írták az MSZP-re utalva, az övék a múlt, a Fideszé a jelen és a Jobbiké a jövő.  

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36474


275 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Megvoltak legalább annyian?


Jobbik tüntetés Fradi-Újpesttel egyidőben = ÖNGÓL


Igazi vad barom vagy!

Miért irogatsz baromságot?


Naná, mindig a nép a hibás...

Válaszok:
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 19:43

Kukagyerek te felvehetnéd a búzinevet, mint ahogy a főváros is inkább Buzipest.


Te nem is kukagyerek- buzigyerek vagy, irány az Andrássy út, csak akkor én legyek a testőröd.


nyihááááááá, amikor a fideszes fasiszták ekézik a jobbikos nácikat, de szép ezt nézni:))))))

Válaszok:
cili | 2012. május 12. 19:15
G. Pantyelejevics | 2012. május 13. 08:17

Nem lehetett sokkal több, ha reálisan nézzük.


Akkor nem tudok ebédelni az egyik Andrássy úti étteremben :)


Esetleg a Jobbiknak abba kéne hagyni a kriponáci retorikát, buzik és zsidók öncélú baszogatása helyett szalonképes alternatívát kéne nyújtaniuk.

De ez csak tipp.


Nézd fiam a történelem 570 évét . 1526- ban a törököket a város lakói vörös bugyogóba várták,a Rákóczi szabadságharchoz semmi köze a Pest- Budai népnek. Az 1948- as forradalom se a pestiek müve igazán .1848 december végén fehér labanc ruhát öltöttetek .Na akkor jön a legnagyobb szégyen 1919-ben vörös rongyokba öltöztetek. Tudnám még folytatni. A leghüllyébb politikus is tudja, ha a főváros az övé az egész országot úralja ,na ezért éltek ti buzik kurvára jól.

Válaszok:
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 19:29
heep | 2012. május 12. 20:12

Elbicajoztam arra, mem tudom, mennyien voltak, de az biztos, hogy ennél még az Operánál is többen voltak a vörösök. A Békementről nem is beszélve. Lapozzunk.


Cyber én seggfej nem lehetek, a parlamentben ül mind.

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 19:14

Hát ezt kurvára elbasztam, látom az átolvasott blogokból ti igazi elvbarátaim vagytok, de csak épp beleolvastam 1-2 leirásba. Nekem is elegem van már ebből a 22. éve tartó állandó szivásból.


A szőke nő élvez..
Korai az örömöd!

Válaszok:
cili | 2012. május 12. 20:24

Cilike utálja az idióta asszociációkat...
Érted?


De kedves Tőled,hogy becézgetsz.....


A kapcsolattól nem jöhettem, mert még a nevem előtt van 2 betű, ami regisztrálhatatlan, űgyesen nézz rá mi a lazio teljes neve.


56 pedig a vidék forradalma volt mi?:D:D:D

Sírni tudnék azon, hogy valaki ennyire hülye történelemből. De azt mondja a szabad piacban hívő kiirtandó állatja, hogy nem kellenek történészek meg nem kell történelmet tanítani. Igaz, mennyivel jobb, ha valaki kitalál történelem helyett egy saját szája ízének megfelelő mesét?

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 19:40
cili | 2012. május 12. 20:06

Előre mind vidéki srácok, előre mind kit hív a múlt...:)


Tény ez butapestinek szólt, igy bocs.


Nem!
Választanom kell,akkor szél jobb!


Te valószinüleg, hogy a Marx- Károly himbi- limbi utópista-lusta tánciskolába tanultál sok- sok hazugságot.

Válaszok:
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 19:48

Ebben egyetértek.


Igen, a sok közönyös, böfögő, fingó, zabáló kapzsi, másokat elpusztítani akaró, összefogni képtelen, felszínes rosszindulatú simlis marha miatt.

Idézek valamit egy nagyon, nagyon nagyon "csúnya bácsitól", aki mind a narancsosoknak, mind a kipás degeneráltaknak, mind a realitásérzéküket elvesztő bolsevistáknak maga az ördög, a magyar történelem leggátlástalanabb gonosztevője. Mármint az írások szerint.

"A természetes, egészséges önzésből születő kölcsönös megsegítés képes csak oly társ és sorsközösség felépítésére, melyben a Nemzet, a Haza valóságok lesznek, melyben a tulajdon, a család, a vallás és a magánvagyon egymáshoz kötött viszonyai tényleg a civilizált állami és népi rend felépítését és megmaradását törvényesítik, biztosítják és védik."

Amelyik nép és amelyik ember ezt nem képes felfogni meg amelyik közösség nem képes így berendezni az életét, egyszerűen nem érdemli meg, hogy fennmaradjon. És igen, a kurva nép a hibás, az a pár millió olcsó munkaerő a hibás, aki a elhiszi a liberálkapitalista mesét, aztán meg jóérzésű ember búskomor lesz a sorsát látva, pár de facto a politikai és/vagy a gazdasági hatalom közelébe férkőzött fehérgalléros bűnöző pedig röhög rajtuk. És tudod mit? Jól teszi, miért ne tenné? Mikor már 30-40 éves korában sem kell neki dolgozni, annyi pénze van puszta seftelésből, míg a "nemhibás" birkamenetelő meg a "nemhibás" olcsó munkaerő bagóért termel neki, majd idő előtt megdöglik vagy megrokkan. Biztos az is tök véletlen, hogy ilyen alacsony ebben az országban az átlagéletkor. Tudod engem abban a szellemben neveltek, hogy azt alázzák meg, azt használják ki és azt bántják, aki hagyja, meg azt, akire nem figyelnek oda és akit elhagynak. Na ezért sem vagyok ide való.


És sajnos ez is igaz...


Jobbikos körökben biztos jellemző a marxista nézet és a marxista alternatíva. A marxisták szoktak idézgetni Szálasitól is gondolom. A szociális érzékenység csak egy éjsötét narancsdroidnak egyenlő a marxizmussal. A világ boldogabb felében már ott tartanak agyilag, hogy másféle alternatívákat keresnek egy méltányos és élhető társadalom kialakítására. Nálam például ez az a pont, amiben sosem fogok egyetérteni RJ-al. Egy marxista azt írta volna, hogy horthysta, mélyen reakciós ellenforradalom és pár napos mini fehérterror volt 56. Ha nekem nemhiszed el, nézd meg, hogyan beszélt róla Biszku Béla.

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 19:56

Na később még majd beszállok, de most megyek jön a lazio-inter, ehhez pedig üditő ital kell.


Ahhoz ma már un. "utópistának" kell lennem, hogy az emberi selejt eltakarodjon az életemből és hazámból? Ha már valakihez kötni akarsz, Robert Owenhez több közöm van, mint Marxhoz. Igaz, őt valóban nem tanítják a szabadpiaci birkák iskoláiban, mivel azzal sem tudja vádolni a liberálkapitalista emberi ragadozó, hogy nem működtek az elképzelése meg azzal sem, hogy emberiség elleni bűncselekményeket követett volna el vagy diktatórikus módon gyakorolt volna hatalmat.

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 20:05

Sajnos ez az irásod számomra érthetetlen, itt minden van de értelmes gondolat nuku.


Már a tízezer messzi álom ... na most gondolkozhatna a vezetés, hogy édeskevés, ha elüldöznek mindenkit ...


Rövid gondolkodás után rájöttem ő volt az utópista-lusta társadalom előhirnöke. Hát akkor rajta irány a kőkor! Mi arra haladunk. Dobj még szenet a tüzre.

Válaszok:
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 21:01

Igazság, Gazság, csak egy betű!

És ezek az egy betűk írják át a valóságot.
És ez lesz a történelem..


Gratulálok, találtál egy újabb árkot ami elválaszthat bennünket. Nem volt még elég, hogy politikai, származási, anyagi okokból lehetett megosztani a magyarságot? Most már földrajzi alapon is megosztod. Tudnád milyen boldoggá teszed azt a politikai oldalt amelyikkel nem szimpatizálsz. Függetlenül a párttól. Divide et impera.

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 20:38
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 20:40

A tánc most kezdődik ,ez a rossz hírem...


A FIDESZ-el már nem kell foglalkozni, ők a múlt. Leszerepeltek új erőt kell építeni, de ezt a sok ökörséget minden párton , pártkatonán, a klientaturájúkon, életfogytig tartó közmunkával kell megtorolni, ami szerintük munkahelyeket , megélhetést biztosit. Na most mutassátok meg ki a legény a gáton!


Tőled egy dolog választ el először, az ápolód.


""a fasizmus a finánctőke legreakciósabb, legsovinisztább, legimperialistább elemeinek nyílt terrorista diktatúrája, amelyet vad, erőszakos terjeszkedés, más népek leigázása, faji gyűlölet szítása jellemez.”"

Vazze, Te elvégezted a Marxista-Leninista esti egyetemet? Ott tanították a hülyéket ilyen panelekre.


Pesten tanultam Vág utca 12,Népszinház utca 8. Dolgoztam a MHD,-nél Óbudán és Angyalföldön, de állitom ti nem tudjátok mi az igazi munka.Mert az már akkor kész alibi volt. Ja és vájár tanulóként kezdtem. Arról a párttitkárok már 50 éve is csak beszéltek.


Az uralkodó rétegeknek ez az érdekük. El sem hiszed, mennyire egyszerű a dolog. Vagy te, mint az egyszeri kisember. Igen, még 2-3 diplomával, havi 4-500.000 HUF-os -egyébként teljesen megérdemelt - jövedelemmel is annak számítol hozzájuk viszonyítva. Az angol ezt sokkal jobban kifejezi. Blue and white collar worker. Tehát egy kutató, egy akadémikus, egy egyetemi oktató, egy bíró, egy ügyész...az sem kivétel, pedig egyik sem küszködik megélhetési gondokkal. Bemegy hősünk az OTP-be és kijelenti, hogy meg szeretnéd szüntetni a folyószámládat. Mondjuk azt, amire eddig a fizut kapta. Felszól az ügyintéző Csányinak, hogy x-y megszüntette a folyószámláját. Mit reagál Csányi? Vállrándítás és le sem szarja. Majd jön helyetted ezer másik, aki itt fog számlát nyitni. Ugyanígy gondol rád a munkáltató is, amikor 67.000-ért dolgoztat. Majd jön helyetted ezer másik, mivel arra a piacra könnyű belépni, nagy a munkaerő-kínálat. Egy másik verzió szerint besétál az OTP-be a MOL elnök-vezérigazgatója és egy kis szobában leül tárgyalni Csányival. Eddig - mint pénzforgalmi szolgáltató - ők vezették a MOL számláit, náluk tartotta ez a gazdag és nagy tőkekoncentrációt jelentő vállalat a folyószámláit, ami annyi pénzt jelentett, hogy ha más bankhoz akarnának átmenni, már jelentős veszteség lenne az OTP-nek. Egyből készségesebb lesz Csányi. (Fogalmam sincs, hogy a valóságban ők vezetik a számlát, az egész csak pusztán példa, még mielőtt valami nagyokos ebbe kötne bele.) Hasonló módon működik egy valamire való szakszervezet is. (Tehát nem olyanok, mint amik Magyarországon vannak teljesen fölöslegesen.) Ha már 500 melós képviseletében mondják azt, hogy a qrva anyád fog neked éhbérért dolgozni, annak rögtön nagyobb súlya van. Ez nem holmi érzelmekről szól, hanem kőkemény és jól felfogott érdeked, hogy együttműködj másokkal, hacsak nem a felső 10.000 közé tartozol. Vagy így viselkedsz és jól fogsz élni, vagy nem és akkor csórón, bizonytalanságban húzod le azt, ami még hátra van. Úgy pedig nem túl kellemes. Az ellenségnek meg ezért jól felfogott érdekük, hogy minden apróságon marakodjunk és veszekedjünk. A napi, teljesen fölösleges aktuálpolitikai is erre van, az egoizmusra nevelő szemét a TV-ben szintén. Lehetne itt viccelődni, hogy a péniszük méretével, az édesanyjuk hajszálának hosszával vagy az alsóneműjük színével, autójuk teljesítményével izmoznak egyesek, sajnos úgy nem tudok nevetni rajta, ha folyton a fejemben van közben, hogy emiatt szopok, mint a torkos borz, meg emiatt leszek hontalan egy szép nap, ha így haladunk.

Válaszok:
heep | 2012. május 12. 20:51
julianus | 2012. május 12. 21:04

Hazafele a buszon már nem volt hely baloldalon:S Így jobboldalra ültem, és rögtön hatalmába kerített az irigység.
Nekem baloldali hely kell!


*meg szeretné szüntetni a folyószámláját


Régen ezt a lelki salakot és a bennük lévő hajlamot sporttal, szervezett sportélettel tökéletesen le tudták vezetni. Nem is voltak ennyire izék az emberek, mint ma.


A Jobbik vérszagot érez ;)

Válaszok:
igazmondó juhász | 2012. május 12. 21:56

Ez így van, sajnos. Nekem a szakszervezetek, hiánya, a meglévők szervilizmusa tűnik a legnagyobb bajnak. Ami persze egy belénk nevelt gondolkodásmód következménye. A Jobbik tüntetésére is csak pár ezer ember ment el (az origó szerint, az MTI ebben is pártkatonaként viselkedik), pedig nem is politikai tüntetésnek hirdették meg, csak a megszorítások ellen. És nem hiszem, hogy mindenki azt gondolta volna, hogy egy politikai párt mindig politikai érdekből szervezkedik. Egyszerűen lustaságból, "úgysem változik ettől semmi" mentalitásból nem mentek el.

Válaszok:
jag3 | 2012. május 12. 21:14
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 21:20

Ha valaki tényleg "tisztességes" akkor majdnem mindegy, hogy melyik párthoz vonzódik. Minden pártnak van "tisztességes" és opportunista szárnya...

Válaszok:
lavor | 2012. május 12. 20:53

Tisztességes alatt a segghülyét érted?

Válaszok:
duzur | 2012. május 13. 21:40

Ő sikeres vállalkozó volt és jól működő, prosperáló közösségeket szervezett. Képzeld, még alkoholista génhulladékból is jóval kevesebb volt, mert ezeket a lustákat nem igazán tűrték meg.

Másrészt ha a társadalom tagjai olyan napi 8-10, néha pedig 12 órát is dolgoznak akár egy nap, az bőven elég ahhoz, hogy normálisan működjön minden. A XIX. században is rájöttek még a legvéresebb pofájú vadkapitalisták is, hogy ha ennél többet dolgozik valaki és nem regenerálódik a szervezete, akkor tönkre fog menni. 40 éves rokkantakkal pedig szintén nem lehet építkezni. Lustaság az a mai társadalomban van. Van fogalmad róla, hány életerős, egészséges, munkaképes ember él abból, hogy kattint párat a gépen vagy egy telefont elintéz, amivel le is zsírozott bonyolult tőzsdei ügyleteket, majd ha szerencsés, már fiatal korára annyi pénze van, hogy a kamataiból urasan megél? Ráadásul még a tanulásba sem rokkant bele - ellentétben mondjuk egy orvossal, mérnökkel, gyógyszerésszel, jogásszal, tanárral, mivel ehhez nem tudás kell, hanem jó kapcsolatok és információk. Na ez az igazi pazarlás és lustaság, nem az, mikor valaki rád szól, hogy halihó, nem akarok a kedvedért három állásban dolgozni, miért nem elég, ha azt a 10 órát becsülettel lehúzom meg miért viszi csődbe a gazdaságot, ha rendszerint jár heti egy vagy kettő pihenőnap?

Válaszok:
lazio154 | 2012. május 12. 21:19

Való igaz, az angol mondás szerint „Kék és fehér gallér munkás.”, vagyis mindkettő munkás, kiszolgáltatott. Viszont az is igaz, hogy a magyar szólás - mondás szerint létezik a „fehérgalléros- nyakkendős-öltönyös „ bűnözés. Szerinted mi az ábra?


Mit sirsz?

Azért nem mentek el, mert nem értük akart a Jobbik valamit tenni. Hanem a saját ambiciójáért. Hogy honnan tudom? Hát abból, hogy a Jobbik úgy tűnik azt hiszi, a népnek kell alkalmazkodnia a Jobbik ideológiájához... és nem a Jobbiknak a nép szükségleteihez. Lásd még Bogár professzor úr elképzeléseit.

És pont ugyanez igaz a "ballibekre" ;)

Válaszok:
heep | 2012. május 12. 21:35

O.V. nem istenem, nem apám, de ø ilyet nem mondott (47k-ból meg lehet élni).

Ha már az elsø mondat csúsztatás, miért olvassuk el a többit?


Mi valójában egy húron pendülünk, lehet, hogy igazad van, de én abban hiszek hogy ez a gépnyomogatós bravur, ami vagyonokat hoz csak időleges. ezek a pénzek úgy elszállnak, mint a fecske.

Válaszok:
ÁdámkaAuditore | 2012. május 12. 21:58

Itthon jellemző a társadalmi önszerveződés hiánya. A dolgokon kétféle módon lehet változtatni. Vagy az változtat rajta, akinek elég katonája van és erőszakkal rákényszeríti az akaratát másokra. Ez egyrészt azért sem járható út, mivel kultúremberek vagyunk Európa közepén, nem pedig egy banánköztársaság. Másrészt meg azért is hülyeség, mert fenntarthatatlan. Mihelyt megszűnik a külső kényszer, borul az egész.Ha mással nem is lehet igazolni, elég ha megnézed az összes nagy hódító vagy az összes jelentősebb diktatúra felbomlását. Nagy Sándor típuspélda lehetne. Megszűnt a szervezett, központosított nyomásgyakorlás, ugrott az egész. A másik mód a társadalmi önszerveződés és a társadalmi mozgalmak, meg maga a szövetkezés. Ennek viszont szigorúan önkéntesnek kell lenni, másképp nem fog menni. Lehetett tanulni abból egy életre, milyen volt, mikor belekényszerítették a parasztot a kolhozba, nem véletlenül volt egy csőd. Azt kell meglátni és arra kell rájönni, hogy a kölcsönös megsegítés együttműködés (ami szigorúan nem élősködés és sosem szabad hagyni, hogy azzá fajuljon!)milyen előnyökkel jár, mennyivel stabilabb, biztonságosabb, kifizetődőbb úgy élni és dolgozni. Onnantól pedig már nem lesz senki önmaga ellensége, még akkor sem, ha az együttműködés néha költségekkel, lemondásokkal jár. Adj azért, hogy te is kapj, azért kapsz, hogy te is adj. Ezzel még az un. osztályharc is elkerülhető, hiszen akkor már nem a kizsigerelhető egyén áll szemben a tőle jóval nagyobb hatalommal, hanem közel azonos súlyú erők feszülnének egymásnak. A gazdasági életben is idővel ugyanúgy megvalósulna a check and balances rendszere, nem pedig úgy végződne a történet, hogy az egyik réteg kiirtja a másikat vagy az egyik réteg kiéhezteti és elnyomja a másikat. Mert annak értelme nincs. Magyarországon ehhez egyszerűen nincs meg a kellő kulturális és erkölcsi színvonal meg nincs meg a kellő bizalom sem a munkavállalók, sem a munkáltatók közt. Még azonos rétegben sem, nem még ott, ahol érdekellentétek vannak. Amerikában az a durva, hogy ott igazán szabadjára van eresztve a kapitalizmus, mégis megvan ennek a kultúrája és a helyi közösségek önszervező képessége nagyon erős. Pont beszélgettem erről a kapitalizmus témáról egy amerikai ismerősömmel is és teljesen ledöbbentem a válaszán. Megkérdeztem tőle, hogy nem fél-e ettől, nem érzi-e magát kiszolgáltatottnak, erre ő csak annyit válaszolt, hogy miért érezné, ha ott van mögötte a szomszédja meg ott van mögötte az egész kisváros?


"Korunknak azonban az a jellemzője, hogy a közönséges lélek nemcsak tudatában van közönségességének, hanem van mersze, hogy jogot követeljen a közönségességnek, és mindenütt azt érvényesíti. Ahogy Észak-Amerikában mondják: nem illik különbözni. A tömeg eltipor mindent, ami különböző, kiemelkedő, egyedi, minőségi és kiválasztott. Aki nem olyan, mint mindenki más, aki nem úgy gondolkodik, mint mindenki más, az azt kockáztatja, hogy kiközösítik"

José Ortega y Gasset: Tömegek lázadása.


nem tudom mit értesz sztállin-effektus alatt, én csak azt mondtam, hogy Ø ilyet NEM mondott. És ismétlem: nem istenem, nem apám, senkim. Nem értem mi értelme van belémkötni. Vagy szerinted korrekt valakinek a szájába adni olyat, amit nem mondott? Gondolt? Lehet, de nem mondott.


Nagy hülye vagy te rudi!
Még jó hogy arányt nem mondtál.
Mennyien vannak ezek, meg meg azok.
Úgy tisztább lenne, amit gagyogsz.


"Mit sirsz? "
Inkább azt kérdezd, hogy kiért sírok. Az, hogy Te látod, hogy a Jobbik saját önös érdekei miatt szervezte ezt a tüntetést, azt milliók nem látják. Csak tohonyák még a saját érdekükben is megmozdulni. Inkább várják, hogy majd megoldja valaki helyettük a problémáikat. Na ezekért a milliókért sírok. Nem vagyok Jobbikos, csak érthetetlennek tartom ezt a közönyt, tunyaságot.

Válaszok:
jag3 | 2012. május 12. 22:31

Bár értem hova akarsz kilyukadni, de szvsz nem félúton van az igazság, mert ilyen mondat bizony nem hagyta el a száját az úrnak. Én azért szóltam a másik úriembernek, mert ha hazugsággal indít, azzal se árokbetemetés, se jólmegmondás, se semmi nem lesz.

Azzal egyet értek, hogy O.V. megéri a pénzét, de az teljesen más téma, jobbikos ciknél nem hiszem, hogy arról kéne beszélni :)

szép estét!


Te nem értettél meg, rudi!
Nem az antiszemita aránylik a szocihoz, hanem antiszemita a nem antihoz...
Így már más a leányzó fekvése?
Ha már világos, azt is megérted, miért beszéltem az arányról.


miért? menstruálsz???

Válaszok:
g.alattvalo | 2012. május 12. 22:02

Én sem rosszindulatból vagy szívatásból mondtam, amit mondtam, a hangnemem azért volt olyan, amilyen, mert nem szeretem, ha valaki a népi-urbánus ellentéteket kiélezi. Elég baj az önmagában is, nem kell fokozni. 1919-ben a budapesti emberek hidd el, ugyanúgy szenvedtek, mint a vidékiek a 100 napos diktatúra és az első vh. következményei miatt. 48-ban is igaz Pesten tört ki a forradalom (lásd pl. Pilvax kávéház, Nemzeti Múzeum,Táncsics Mihályt is egy budai börtönből szabadították ki a forradalmárok, később pedig vidéken voltak jelentős hadi cselekmények. Például a ma már MO-hoz sem tartozó Komáromban, de szintúgy voltak jelentős és sorsdöntő ütközetek Pesthez nagyon közeli falvakban is. Isaszeg olyan 35 km-re lehet kb. Budapesttől, de Tápióbicske - egy másik igen nevezetes csata helyszíne - is Pest megyében van. Egyszerűen történelmietlen és nem fedi a valóságot az, hogy míg a vidék hősiesen kiállt a nemzeti függetlenség mellett, addig Budapest lakossága mocskos áruló lett volna. Még a török idődből felhozott példád sem ennyire fehér vagy fekete, hiszen tudhatod, hogy akkor a szultán és a Habsburgok közt kellet egyensúlyozni az országnak. Ha még a töri faktos emlékeim nem fakultak, 1541-ben, mikor Buda török kézre került, a törökök úgy zavarták el a várost ostromló osztrákokat, aztán vonultak csak be. Vagy azt is tudod gondolom, hogy Izabella királynőnek és egy csecsemő trónörökösnek nem sokkal Mohács után mennyi mozgástere volt seggükben a török sereggel, meg milyen civakodás ment az ország három részre szakadásának idején...


üdv. juhász! Régen találkoztunk. Mi újság a legelőn? Jó a gyomrod és az emésztésed? Nincs baj a kérődzéssel?
Ha igenlő választ adnál, megnyugtatnál.
A nyáj maradéka követi még a Csótányt, vagy segítenek neki dogát keresni?


Mit szeretsz jobban? A lóvét vagy a rézkábelt?


Csak a sógora nehogy lemásolja négy évvel korábban, te meg keresés közben nehogy leess a létráról. Mert esetleg alattad áll Vadaicoca Mágnes, és örökre elmegy a kedved a pinától.


Jani, csak azt az egyet mondd már meg nekem, hogy a Jobbiknak mi köze van német nácizmushoz meg a szociáldarwinista, eugenista Hitlerhez, vagy talán a lökött és vérsovén Alfred Rosenberghez? Vona ki is jelentette, hogy nem nemzetiszocialisták, mert középpontjukban nem a faji hegemónia áll. Az nem érv, hogy rühellik a zsidókat, ugyanúgy rühellik őket a nyugati szélsőbalosok is apartheidpolitikájuk miatt. Akikhez Breivik odament lövöldözni, ők is szocdemek voltak (tehát kb valójában olyanok, mint aminek az MSZP itthon hazudta magát) és pont Izrael ellen tüntettek. Vagy láttál már olyan jobbikost, akinek Rostás Árpáddal vagy a Pesti féle dokumentumfilmben is szereplő cigányemberrel (nem tudom most így hirtelen a nevét, arra gondolok, aki a rendészeti szakközépben előadást tartott) valami baja lett volna? Lakatos Attila szabályosan sztár volt a széljobbon, pedig cigány. Nem azt mondom, hogy néha ne kacsintgatnának arrafelé, kár is tagadni, de alaptermészetét tekintve inkább egy becsületesen nacionalista, szociálkonzervatív párt, mint hardcore NS.

http://www.mozgalom.org/

Itthon ők vagy a volt Vér és Becsület tagjai a kőkemény NS-ek, (Bácsfi csak egy hülye provokátor) vagy azok, akik most 7%-ot kaptak Görögben és aknazárral védekeznének a bevándorlók ellen.


Ne légy hülye szombat este is, nem volt elég a héten belőle?
Ne adőózz itt nekem vámosinagyszabi, magas ez neked. Ha hülye vagy menj el rendőrnek, bár már oda is érettségi kell.


Ha ilyen vicces gyerek vagy, mondd meg, mi a különbség a szervita rend és a rendszervita között?
Ugyanis a Csótány dolgozatának 13. oldalán ez is szerepel.
A főiskolai bírálóbizottság véleményéből merítve.
Ha tudod, nálad van a dolgozat, ha nem tudod, síkhülye vagy, mint a Csótány!


Nem, nem érted ;)

A "nép" annak idején Orbánnak sem mozdult meg (A százezer rohamfidezses az nem a nép). Pedig Orbán azután meghirdette 2006-ban az országos tüntetéshullámot és Gy. és a szivárogtatók (ha nem ő maga volt az) azután igen megalapozta azt, hogy ellene tüntessenek. Bele is bukott rendesen.

És a nép nem mozdult meg. Tudod miért? Nem fogod kitalálni. Orbán _sem_ a néphez szólt. Hanem Gy. ellen. Ahogy Mesterházy O. ellen. Vona meg mindkettő ellen. Ez nem a nép ügye. Hanem az övéké. Akkor meg mit mozgassák a fülük botját. Talán attól jobb lesz nekik? Most már érted?


Hulljon a férgese!
Majd megy a Gárda, bár ők nem biztos hogy kapnak kandallót, meg lakásfelújítást.
Majd csak meglesz az ország néhány korrupt szarfaszú rendőr nélkül.


A kérdésre felelj.
Birka!


Nem olvasok bele, nincs kedvem beleolvasni.
Így is eleget foglalkoztam a hülyeségeiddel.
Anyucitól kérd el a macit, álmodj a Csótánnyal, csak nehogy rosszat csinálj, mert a szádra ül Vadaicoca Mágnes néni!


A Jobbik sem azért haragszik rájuk, mert cigánynak vagy zsidónak születtek. Ha amiatt haragudna, akkor Rostásra vagy Lakatos Attilára is haragudniuk kellene. Ugyanúgy haragudniuk kellene pl. az izraeli atomprogramot leleplező Mordechai Vanunu-ra is, mert zsidó. A Jobbik mondjuk Szögi Lajos, Cozma vagy a Berzéken történt gyilkosság miatt haragszik. Egyszerűen annyit mondanak (amit én elfogadok), hogy a cigányság helyzetéért nem a csak a néhol valóban meglévő diszkrimináció, a zárványtelepek világa vagy a gazdasági szerkezetváltás (lásd Ózd)felelős (persze kétségtelen, hogy ez is), hanem egyszerűen a sajátos népi karakterisztika, hagyomány, beidegződés. A romológiának is van egy olyan irányzata, ami ezt vallja. Nem azért bűnös az egyén, mert cigány, hanem mondjuk azért kell kiemelni a népcsoportot és azért kell máshogy kezelni, mert világ életében egy vándornép volt, úgy szocializálódott és mióta Luxemburgi Zsigmond beengedte őket ide, azóta is nehezen megy nekik a letelepedett népek életviteléhez való alkalmazkodás. Ez nem nácizmus, hanem tény és mindennapi tapasztalat. A magyar alsós vagy középiskolás gyerek jobb helyeken például nincs fent hajnalig és nem dajdajozik, mikor másnap iskolába kell mennie. A zsidóknál dettó ez van például a Mazsihisz szemtelensége és erőszakos érdekérvényesítése vagy a cionizmus miatt. Ettől függetlenül én sem szeretném, hogy egyéni alapon megbélyegezzenek valakit csak azért, mert cigánynak vagy zsidónak született és ne adjanak neki esélyt. Nem véletlen, hogy míg pl. nekem a PHM vagy a görög párt már túl sok és elfogadhatatlan, addig a Jobbik még nem. Azt megértem és elfogadom, hogy a támogatóik közt, vagy a kuruc olvasói és szerkesztői sokan úgy gondolkodnak ahogy te leírod, de szerencsére nem az a hivatalos irány. Legalábbis remélem. Tehát ahogy például eddig sem nyújtottak be olyan javaslatokat, amik különböző faji törvényekre hajaznának vagy ahogy Érpatakon és Patán sem az alapján intézkednek, hogy kinek milyen a származása, addig nekem nincs bajom velük.


Igen, ez az egy, ami tényleg büdös a házuk táján...


Én még jóhiszeműen arra tudok gondolni esetleg, hogy nagyon mereven megkövetelik a pártprogramhoz való ragaszkodást. Őt a Jobbik hivatalos verziója szerint a raiffeisenes delegált miatt vágták ki. Engem például megtűrnének, ha néhány kérdésben liberálisabb vagyok? Mit szólnának mondjuk, ha egy képviselőjük lennék és nyíltan ellenezném a halálbüntetést vagy mondjuk annak fényében elítélném Mirkóczki homáros törvényjavaslatát, hogy én nem a homoszexualitást tartom erkölcsileg elítélendőnek, hanem az exhibiconizmust és mondjuk úgy fogalmaztam volna meg azt a javaslatot, hogy ne legyen diszkriminatív, aztán a prájdolva vonagló buzeráns ugyanúgy szabs. tényállás lenne, mint az erotikai kiállításon pózoló ribanc? Vagy kivágnának amiatt, mert én nem vagyok jó véleménnyel a katolikus egyházról? Még ez lenne a szerencsésebb eset, de mindenképp utána kellene járni, mert ha ez igaz, akkor részemről nem különbek a többi gazdasági érdekcsoportok által madzagon rángatott pártnál és így 2014-ben nem fogok szavazni senkire.


Dehogy önzetlenségből. A nemlétező demokrácia egyik csodája ez.


Bocs, de nem állom meg: azért a MASZOP székház előtt kezdtek, mert "megszokásból" odamentek?
hehehe
Mivel a jobbikosok legalább fele volt MZSP szavazóhohohó


Baszki már ezzel a qrva reklámmal! Idegesítő!!!


Szerethető elnököt? Maximum tisztelni lehet az olimpián elért eredményeiért. Ennyi. Azt nem tudom,hogy mit lehet annyira szeretni egy aláírógépként működő az igazi szerepét totálisan be nem töltő elnököt.Annyit csinált,hogy ha eléraktak egy papírt amin az állt,hogy a fidesz javasolja ezt és ezt,az alján meg ott volt egy lézerjani,Szíjjártó,de különösképp ha Orbán aláírás,akkor fogta és olvasás nélkül aláírta. Ennyi. Ebből állt az "álamfői" tevékenysége. Az "álamfő" szót egyébként Schmitt írta így.Ezért,hogy aláírt,az élete végéig ingyen jár neki szolgálati kocsi,lakás,iroda személyzettel. Ezt is ő írta alá. Ja meg jó magas fizetés is.Ezért aztán tényleg érdemes szeretni...


Sötét,primitív,de a birkáknak pont tökéletes. Ők most még jobban hisznek majd.


tökéletes meglátás! a fideszesek egyszerűek mint a faék! amit a vezér mond az úgy van és kész (gondolkodás kiiktatva)!


Szép tőled ez a vasárnap reggeli irgalmas szamaritánus szerep. Bár te sem dúskálhatsz hozzátartozókban, mert állandóan itt esz a fene, ha kell, ha nem, a hülyeségeiddel.
Infantilis!


Ne asszonyozz meg gyerekezz, herélt sündisznó! Tetűd sincs neked.
Infantilis!


Ha neked az a kedvenced, ám legyen. Nem vagyok semmi rossznak elrontója. Kiverem szívesen, de előbb mosd ki a szád.


Rudi! te egy kicsit szalonképesebbnek tűnsz, mint ez a rohadtalma pikkpakk.
Maradj ki ebből!


A sötétben összekevertél egy közeliddel. Nem emlékszel?
Infantilis!


Sűrűn lapozod a szexlapokat? Ha megnősz, el is tudod majd olvasni. Addig marad a gumibugyi.
Söprés vissza a bölcsőbe!
Infantilis!


Ha akarnál sem lennél képes felnőni.
Maradsz anyád nyakán, aki kicsomagol időnként a gumibugyiból.
Később állami gondozott.
Infantilis!


"nyihááááááá, amikor a fideszes fasiszták ekézik a jobbikos nácikat, de szép ezt nézni:))))))"

Szívemből szóltál. :) Soha nem fogják megérteni, de, a mi nagy szerencsénkre, a gyűlöletre, az emberi aljasságra semmit nem lehet építeni, ami tartós lenne.


Ez nem tüntetés volt, csupán nyájterelgetés.
2006 óta nem volt itt egy normális tüntetés.

http://www.youtube.com/watch?f..


Még a jó öreg hantagyáros is tudott elgondolkodtatót megfogalmazni.
Rudi! Csak így tovább, s rájössz, a Csótánnyal egy gondolkodót olvastok.


A Fidesz-Jobbik egy teljesen egységes alakulat.

A Jobbik a Fidesz parlamenti javaslatainak nagy részét simán megszavazza.

A gazdaság és társadalompolitikában egyetértenek: tőkeellenesség, valami értelmezhetetlen 3. út, stb.

Az antiszemitizmus egyformán jellemzi őket.

A Jobbik pusztán arra szolgál, hogy a felgyülemlett gőzt segítsen levezetni. Erre szolgálnak az ilyen és a cigányok ellen szervezett tüntetések.


Írj egy érdemi különbséget!

A Fidesz egyik polgári köréből, illetve a Fidesz szatellit MIÉP-ből lett összegyúrva.


A lájkokból látom hogy mindenki elégedett, minden szép és jó, mindennel meg vagyunk elégedve. :D
Kéne még egy békamenetet is szervezni.
Megérdemli az ország a sorsát.


Nem tudom, nem vagyok jobbikos, a haszonhúzásról, meglovagolásról meg inkább nem kéne beszélni.
22 év alatt kiárusítottatok, lenyúltatok mindent az msz(m)p-vel közösen, ezzel szemben a Jobbiknak még nincs mit a szemére vetni. Hol az elszámoltatás és a többi?
Egynek örülök, hogy elhúztam (még az első orbán kormány idején, mert annyira jó volt az élet már akkor is), amit sajnálok, hogy rövidesen nem is mehetek haza. :(


Nehezen követhető a logikád, mi ez a mérnincs?
Azt tudjuk, hogy a Fidesz tele van velük, nem a tagság, a vezetés. Erre gondoltál?
De nincs kedvem veled vitázni, olyanok vagytok, mint a másik hívő tábor, mindegy mit csinál az istenetek, akkor is éltetitek, ha az utolsó gatyát húzza le rólatok. Éljen rákosi elvtárs effektus.


Nektek nagyobb gondot okoz emészthető tartalmat csempészni a betűveteménybe.
Egyszerűbben fogalmazva, összeegyeztetni a valóságot az igazsággal.


Orbán Viktor a kampányban és azt megelőzően is azonnali és nagyarányú adócsökkentésről, illetve az adórendszer egyszerűsítéséről beszélt. A Policy Solutions ezért évekre lebontva összegyűjtötte a 2010 tavasza óta bevezetett új adókat, járulékokat és egyéb új közterheket. Bár új adók már a kormányzás első hónapjaiban is megjelentek, 2012-re azonban végképp lemondhatunk az egyszerűsítés vágyáról: az Orbán-kormány idén eddig 17, a kormányzása kezdete óta pedig összesen 28 új közterhet vetett ki vagy jelentett be későbbi bevezetéssel.


Igen a fidesz ebből a szempontból fejlettebb párt. Ott nem egy sima városi szervezet,hanem maga a párt elnöksége is csupa MSZMP-s és KISZ-es. Persze ezt nyilván nehéz felfogni,úgy mint fidesz hívő. Nem szimpatizáns,akik közt normális is akad,aki nem csak mantrázza a hivatalos pártszöveget,hanem gondolkozik is,és nem pedig csak gondolkodás nélkül bólogat a párt hülye ötleteire is.De te nem a fidesz szimpatizánsok,hanem a fidesz hívők közé tartozol. A fideszben jóval több komcsi van,akik persze próbálák titkolni. Nyikos például sosem titkolta,hogy tagja volt a komcsi pártnak,mert abban a pozícióban ez már kötelező volt. Martonyi viszont mosolyogva önként lépett be,aztán a Németh kormány tagjaként intézte a privatizációt. Nagy szerepe van többek között a cukoripar nyugati kézre juttatásában is,persze a bizottsági meghallgatáson akárcsak Suchmann,ő sem emlékezett semmire.


Egyébként az a sok száz résztvevő több ezer volt.


vona elvtárs, mire költötte a gyurcsányi által juttatott 30 milliót??


Micsoda erőket összpontositanak itt egyesek a karaktergyilkolászásra :o)

Nem mintha számitana, tekintetbe véve hányan olvassák a Mandinert ;)


Nem az a veszély, hogy a tisztességes, hülye hanem, hogy hamar kiábrándúl minden pártból...



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó

{if $kampany} {$campaign.AV_Code} {/if}