Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 10. 16:57

Várkonyi éppenhogy nem szdsz-es büdös zsidózta le Székhelyit.

„A Mazsihiszben sosem olvastak, néztek drámát? Tiltja a vallás? Ha valaha olvastak-láttak volna ilyesmit, talán nem okozna gondot egy párbeszéd értelmezése. Merthogy Várkonyi éppenhogy nem szdsz-es büdös zsidózta le Székhelyit. Szavainak kifejezetten nyúlkiugrató szándéka volt az önkormányzat gusztustalan, politikai ellenszenvek miatt tiltogató, listázó gyakorlatával szemben. Mindegy. Köteles beszéd 2.0.”

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36415


62 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Kedves Stumpf. Mikor hagyta a tényekkel zavartatni magát a Mazsihisz. Pláne ha lehet egy jót antiszemitázni, rettegni. Végül is valamivel össze kell tartani a híveket, ha már azok a konok emberek nem hajlandóak istenben hinni. És hát lássuk be a Mazsihisz vezetése nem akar lemondani a holokauszt pénzek elosztásának és lerablásának kiváltságáról.

Válaszok:
palikmali | 2012. május 10. 20:53

Elég korán kezdted ma a poharazgatást. Egészségedre.


Kedves Stumpf!

Eddig kedveltelek, de ezt most kár volt.
Vagy ez a vállalhatatlan írás az ára, hogy a büntit feloldják?

Ha így van öreg, akkor eladtad a lelked.

Ha magadtól írtad, akkor te sem vagy különb Überszopszki aljariporternél.

Válaszok:
palikmali | 2012. május 10. 20:55

Kedves Stumpf!

Eddig kedveltelek, de ezt most kár volt.
Vagy ez a vállalhatatlan írás az ára, hogy a büntit feloldják?

Ha így van öreg, akkor eladtad a lelked.

Ha magadtól írtad, akkor te sem vagy különb Überszopszki aljariporternél.

Válaszok:
heep | 2012. május 10. 17:21

Esetleg ezt meg is tudod indokolni? Mert a Stumpf csak a tényeket írta le. Nem tett hozzá semmit és el sem vett belőle.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 10. 20:22

„A Mazsihiszben sosem olvastak, néztek drámát? Tiltja a vallás?”

Ajvé, Stumpf alig kódoltan zsidózott... mi lesz itt... :D


Az Internetről eltűnt a bejegyzés! Hol lehet teljes terjedelménem olvasni?

ü
bbjnick


....Stumpfnak teljesen igaza van. Ezen az sem változtat semmit sem, hogy majdnem betüre pontosan u.ezt már megírta tegnap a PLT a hvg-ben és ide is betették.

Az ide beírogatókat minősíti, hogy megint fingjuk nincs,...miről is van szó (ezt már megszoktam)..


Tényleg nem zsidózott Várkonyi.
De a folytonosan zsidózás miatt sivítozókat megkérdezném:
azért, hogy "bunkó paraszt" kért-e már valaki bocsánatot? Mert ez legalább annyira sérő egy népcsoportra nézve. Mondhatnám-e azt, hogy büdös ........(itt az következne, ai miatt visítoznak)?


Az sokkal nagyobb gáz, hogy nemcsak a Mazsihisz, hanem csaknem a teljes magyar média munkáshada egyszerűen képtelen a szövegértelmezésre. Ugyanis egyedül a fent nevezett Várkonyi volt az, aki megpróbálta védeni Székhelyit. Ennek keretében mondta gúnyosan, hogy ugye azért nem szerepelhet, mert ő egy "szdsz-es büdös zsidó", mert így tekintenek rá és nem engedik fellépni.


András, ...közöd?
Mi közünk ezekhez?

Válaszok:
koronaszep | 2012. május 10. 19:48

...látom, a gyengébbek kedvéért tisztázni kell, ...mi is történt..

A folyamatos és ostoba "zsidózás" azok részéről történt,...akik a "zsidó" szót még a szájukon sem ejtették ki. Ezek az egyének "csak"(!) úgymond "nem kívánatos"nak tartottak bizonyos, ...általuk zsidóknak tartott embereket...

Ezen éppen hogy (jogosan) háborodott fel pl a Várkonyi is aki becsülettel és nyíltan rákérdezett, hogy ugyan miért "nem kívánatos" pl a Székhelyi?...tán csak nem azért "mert büdös zsidó"?
A "kultúrház" vezetője még rákontrázott, ...hogy "szeretne egy listát" arról, hogy kiket "nem, szeretnek" a város vezetői...
Erre pont ez a két ember kapott "zsidózást"...
A bunkók meg a markukat dörzsölik.

Válaszok:
respondent | 2012. május 10. 19:28

Talán nem kellett volna viccelődni, és a másik (becsületes) magyarról feltételezni, hogy antiszemita.

Válaszok:
Nemhivo | 2012. május 10. 19:33

...ha valakit kizárólag a származása alapján diszkriminál egy segghülye "becsületes magyar"...akkor azon először "kínjában" viccelődik egy normális ember...utána meg elküldi a k.rva anyjába..

Válaszok:
respondent | 2012. május 10. 19:59

Közöd, közünk ?
Neked mi közöd "Andráshoz", pupák ?


Már megint okoskodsz
Ha téged diszkrimináltak, akkor sírd bele a világba, ha nem, akkor mi közöd hozzá?

Válaszok:
Nemhivo | 2012. május 11. 07:51

"Szavainak kifejezetten nyúlkiugrató szándéka volt az önkormányzat gusztustalan, politikai ellenszenvek miatt tiltogató, listázó gyakorlatával szemben."

Akkor csak van valami bibi azzal a közhatalalmat gyakorló önkormányzati gyakorlattal, András. És ezt te mondtad ...

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 10. 20:24

Stumpf a tények jelentős részét kihagyta. És az egésznek csak a lényegét hagyta el.

Igaz, hogy Székhelyit származása és politikai meggyőződése alapján hátrányos megkülönböztetés érte? Igen.
Erről Stumpf valahogy elfeledkezett. Vagy ez olyasmi, ami Stumpf szerint nem lényeges? Netán még üdvözlendő is? Stumpf azt az országot akarja vissza, ahol ez mindennapos?

Válaszok:
respondent | 2012. május 10. 20:39
heep | 2012. május 10. 20:47
hátakkor | 2012. május 11. 14:08

Ha neki olyan nagy baja lenne ezzel a gyakorlattal, akkor talán nem az ezt gyakorlókkal cimbizne ...

Válaszok:
Oblomov | 2012. május 10. 20:37

Soha ne írjon Stumpfnál pártosabb szerző a HV-be!


„Igaz, hogy Székhelyit származása és politikai meggyőződése alapján hátrányos megkülönböztetés érte?”
***
Hazugság.
Persze könnyebb antiszemitázni, mint elfogadni, hogy ő speciel (sokak számára) egy visszataszító alak. Amellett van még egy vallása és egy politikai meggyőződési is.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 11. 08:25

"Igaz, hogy Székhelyit származása és politikai meggyőződése alapján hátrányos megkülönböztetés érte?"

Ha esetleg elkerülte volna a figyelmed 1948-tól 2010-ig ez folyt az országban, kiváltképpen a művészet, a média területén. Akkor miért nem tiltakoztál? Ja, mert akkor a ballib szelektált politikai és származási alapon? Az volt csak a szép világ?
Most csak a Várkonyi mondott (provokálási szándékkal) olyat amit ráhagyott valaki "te mondtad". Ezért fújjátok most a lufit veszettül. A Stumpf meg nem az eljárással ért egyet, azt kifejezetten elítélte, hanem a szokásos rettegési cirkuszt kritizálja. A Stumpf is azt mondja, hogy a politikai de pláne a származási megkülönböztetés elfogadhatatlan.

Válaszok:
ketroot | 2012. május 10. 21:12
G. Pantyelejevics | 2012. május 10. 21:17

De tényleg,ez nem borzasztó?


Nem tudod megmondani,mi bajod vele.Fogadjunk!


Azért nem ismerős, mert megfosztották a doktori címétől.


Azért ne feledd:Székhelyi Orbánozott elég csúnyán.(Tokaj hímvesszeje stb.)

Válaszok:
lastres | 2012. május 10. 23:30

Most, hogy 48-10-ig ez ment, akkor már hagyományőrzésből lehet folytatni, vagy hogy van ez?

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 10. 21:17

"Akkor miért nem tiltakoztál? "

Na üljél le és higgadj! Honnan veszed, te szerencsétlen, hogy én mit tettem "akkor"?

a.) bizonyítod
b.) ordas hülye vagy, aki érvek helyett csak hazudozni tud

Én megelőlegezem neked a b.) választ.

Olyan embernek ugatsz, pici kutyus, akinek szilárdak az elvei, nem változnak minden széllel. És ezzel szarban vagy, mert ehhez fel kellene nőni.

Amit én ma elítélek, azt elítéltem 3 éve is, 10 éve is, 20 éve is 30 éve is ...
Én nem a napi pártsajtóból tudom meg, mi az aznapi véleményem. Te meg rohanhatsz Szijjártóhoz, hogy megmondja mit gondolsz.

Válaszok:
heep | 2012. május 10. 21:27
csi szi | 2012. május 11. 09:24

Most azt mondták neki a pártirodán, hogy szabad. Akkor most szabad. :P


Ezt szépen összehoztad. Nem fájdult meg a fejed? Kár, hogy fényévekre jársz a valóságtól. De szép próbálkozás volt.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 11. 08:23

Ezek a rohadékok a Köteles beszéd mintájára megcsinálják az újabb lejárató akciót.
Székhelyi is egy ocsmány gazember, de a Mazsihisz vezetői túltesznek rajta.


És aki viccelődik a Vezéren, az soha többé nem kap munkát ebben az országban, igaz? Mert itt nincs diktatúra, csak a pofádat befogod, ha jót akarsz.

Válaszok:
csi szi | 2012. május 11. 09:23

Nem túlzás ennyi cikket szentelni ennek a témának?
Ismerjük el, Székhelyi nem egy rossz színész, de azért nem tartozik a korszakos egyéniségek közé.
Viszont masszívan exponálta magát az SZDSZ mellett, hiszen képviselő-jelölt volt 1990-ben és később a színházigazgatói kinevezése - amely érdekes módon nem zavarta az oly kényes liberális véleményformálókat - sem volt ettől a vonzalomtól független. Utóbb jött a Tokaji hímvesszőzés, ami ugye a Himnusz-gyalázás - Magyarországon nem büntetendő - tényállása.
Aki azt gondolja, hogy Székhelyi - fent taglalt - karrierje független a származásától, az vagy nagyon naiv, vagy nagyon ostoba.
Ha ezt valaki szóvá teszi - hát ilyen az élet itt Magyarországon, ha nem frankó, el lehet menni.


...."ahol zsidóznak...ott zsidó vagyok.."

Ezt a tanulságot nálam okosabb és értelmesebb emberek szűrték le a közelmúltunkból...

...de látom...a hülyék csak a saját kárukon képesek ideig-óráig tanulni...

Válaszok:
Valandil | 2012. május 11. 08:08

De a folytatás az nem hangzott el: "ahol magyaroznak...ott magyar vagyok.."


Lefagytál, kicsikutyus?

Na igen. Így jár az, aki nem képes gondolkodni, érvelni. Csak egy ordas hazugságot benyögsz és arra csuklózol. Hát belebuktál. Látom ez a kedvedet is elvette.


Ennyire hülye vagy, esetleg van hátsó segítséged?

Saját magadat cáfolod 2 mondaton belül. :P


Demszky sem hívta volna meg Dörner Györgyöt szavalni a budapesti önkormányzat pénzéért szerintem. Főleg, ha tiltakoznak nála a haverok, hogy "hogy hogy egy ilyen büdös nácit?"


Magas a ló, csak le ne ess róla...


Székhelyit nem érte hátrányos megkülönböztetés.


Tényleg megdöbbentő Várkonyi "félre-értelmezése".
Egyszeri meghallgatásra is átjön, hogy éppenhogy görbe tükröt akart állítani a kult biz. vezető asszonyság elé. Aki viszont elképesztő, vele kellene foglalkozni, nem Várkonyival. Vele viszont nagyon. Azonnal ki kellene rugni.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó