Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 10. 09:34

A zsidógyűlölet (is) gyalázat! Magyarországot állandóan antiszemita hírbe hozni, no ez az, ami bocsánatos bűn a baloldalon.

Lendvai egy marha. A zsidógyűlölet (is) gyalázat! Magyarországot állandóan antiszemita hírbe hozni, no ez az, ami bocsánatos bűn a baloldalon.”

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36381


134 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



 

Boss Bottled EDT 100 ml, nálunk 10.921 Ft, a boltokban átlagosan 19.290 Ft.
Bvlgari Omnia Crystalline EDT 25 ml, nálunk 7.664 Ft, a boltokban 14.090 Ft.
Chevignon Best of EDT 100 ml, nálunk 5.409 Ft, a boltokban 12.390 Ft.

 

Hogy a meglepetés még tökéletesebb legyen, válassza ki díszcsomagolás opciónkat is, mindössze 490 Ft-ért!

(X)

Imádom dajcstomi alpári kocsmai stílusát :)

De ebben igaza van - határozott LÁJK.


Ehen...szólni kéne az egrieknek is , mert ők nem tudják...
A nagy különbség köztünk és a németek között nem a Lederhose viselete, hanem az hogy ők szembenéztek a múltjukkal, mi pedig kimagyarázzuk.

Válaszok:
butapesti | 2012. május 10. 09:59
duzur | 2012. május 10. 11:59

Heller Ágnes, Berliner Zeitung...


"Lendvai egy marha"

Itt azt gondoltam, hogy mindegy melyik a sok közül, ez tényszerűen igaz. Aztán olvastam tovább. Nem kellett csalódnom. Erre a Paul-ra is igaz az állítás. Ez már teljes indukciós bizonyításnak számít innentől.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 10. 09:52

Te meg egy ócska, mocskos, primitív tahó vagy.

Válaszok:
Julismama2 | 2012. május 10. 11:44

Mennyire sivár és szomorú, hogy ennyivel elvagy.

Válaszok:
heep | 2012. május 10. 09:54

Ellenben veled, aki keményen megdolgozik a pénzéért itt a mandin, kora reggel. Így gondoltad, ugye?


Mit csináljak, nekem ilyen kicsik az igényeim. De veled szemben legalább még emlékszem arra, hogyan néz ki a teljes indukciós bizonyítás, tudod az amelyiket mindig tfh-al kezdünk.


Lüke vagy pedro, minek köpdösse magát, inkább találj ki valami mást


dajcsexfürtomika megjegyzései
időről-időre bizonyítják az állítást:
az intelligenciát nem a diplomával osztják

Válaszok:
Rücsök | 2012. május 10. 15:26

Hülye! Nincsen mit kimagyaráznunk! A németek vitték gázkamrába a zsidókat és nem mi.

Válaszok:
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 10:03

Régen az volt antiszemita, aki utálta a zsidókat.
Ma az az antiszemita, akit utálnak a zsidók.


Persze , a magyar csendőrök csak a vasútállomásra kísérték ki őket. De nem csak és kizárárólagosan erről van szó. A hétköznapi előítéletekről sokkal jobban.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. május 10. 10:16

Te magad vagy az élő bizonyíték arra amit mondtam.


"Magyarországot állandóan antiszemita hírbe hozni, no ez az, ami bocsánatos bűn a baloldalon."

És megbocsájthatatlan a jobboldalon. Elegünk van belőle. Torkig vagyunk vele, csömörünk van tőle!
És nagyon kontraproduktív. A nagy eszükkel és mérhetetlen intelligenciájukkal ezt nem tudják felfogni?


És a zsidó vezetők nem szóltak nekik, hogy nem jó ötlet birkaként menni. A magyar zsidó vezetők nem néztek szét 1941 és '44 között, hogy mi folyik Európában, és miért volna gond, ha az országot netán megszállnák a németek.

A csendőrség bűneit azután van értelme összeszedni, ha végignézzük, hogy a zsidók milyen segítségeket kértek, mit tettek azért, hogy fölrázzák a közvéleményt. Ennek hiányában a csendőrök a dolgukat tették. Parancsot teljesítettek, amelyről nem tudták, hogy tömeggyilkosságot segít elő.

Lendvai meg egy marha, a Tompinak speciel igaza van.

Válaszok:
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 10:32

Én csak azon aggódom, hogy hova lett Tompika nevéből a Für ? Elszegényedett talán és kidobta ? Tompika szép fiú talán másra használhatná a száját, mint nyilatkozatra.... Igaz, legalább szakdolgozat ügyben tiszta ! Ha jól emlékszem, neki talán ollózni sem sikerült egyet?

Válaszok:
heep | 2012. május 10. 10:23
Pirosz-szka | 2012. május 10. 10:34

" Ha jól emlékszem, neki talán ollózni sem sikerült egyet?"

Rosszul emlékszel. Az volt az Orbán feltétele a Deutsch miniszteri kinevezésének, hogy végre megszerzi az abszolutóriuma mellé a diplomáját is, még az első Orbán kormány idején.

Válaszok:
koronaszep | 2012. május 10. 10:44

Mivel a twitter korlátozza a karakterszámot, ezért kiegészíteném Tomit. Lendvai egy nagyon nagy, igazi szoci marha, egész pontosan, barom.


Azt, hogy nem hitték el a hihetetlent nem kéne a rovásukra írni. Senki sem hitte el, hogy Európa egyik kultúrnépe, Goethe, és Wagner hazája ilyet tenne. Akkor kerdték sejteni mi is folyik , amikor az első szökevények mesélni kezdtek, és célzott légifelderítések igazolták az állítást, no meg amikor felszabadultak a táborok.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. május 10. 11:05

Für Lajos, az após,letiltotta,
miután a veje félrelépését követően--
elvált az ifjú pár.

Deutsch Tamás sokat köszönhet Orbán Viktornak:
se miniszter se EP képviselő nem lett volna ...

Válaszok:
Pirosz-szka | 2012. május 10. 10:37

Ennek mondhatod. Ha csak megjelenik a zsidó szó, rögtön vörös köd száll az agyára, a szemére meg a meghatottság varázsol könnyeket.


... ha nem diplomázik le.
Az más lapra tartozik,
vajon mennyi energiát
kellett beleölnie a dologba,
lehet, hogy elég volt egy telefon...


Vajon mi célja lehet Tompinak evvel meg az ehhez hasonló " kiafasz" megjegyzésekkel ?
A magyar származású Gábor Zsazsának tudják be azt a mondást miszerint : Mindegy mit, csak írjanak rólad .
Ha Tompit is ez a logika mozgatja, akkor hülyébb mint gondoltam, pedig eddig sem voltam nagy véleménnyel róla.
Magyarország szégyene ez az ember, nem akarom elhinni, hogy nem találnak neki egy jól fizető alibi állást - mégiscsak brancsbéli -, valamelyik Fideszes oligarcha cégbirodalmában .
Mi a fa...ak kell kitenni az Európai kirakatba ezt a kö...göt, csak lejárat minket.
Lendvai a komplett osztrák elit előtt mondott díszbeszédet, megbecsült, elismert személyiség Európában .
De ki a f.sz az a dojcstamás ?

Válaszok:
Forsz | 2012. május 10. 11:10

Annyira jópofa volt, amikor a Fidesz házisajtókutyája érdeklődött az egyetemen, hogy jól teljesített é a miniszter úr ?
Mert volna nem jól teljesíteni ...
Felszántják és behintik sóval az egyetem helyét.


Azért, csak kibújik a szög a zsákból.
Ez a néhány ismeretlen, akik most Deutschot fikázzák, vajon miért is védik közvetve a marhának titulált Lendvait?! Adnátok magyarázatot?
Mert az nem magyarázat, hogy Deutsch azért egy barom, mert lemarházta Lendvait. Lendvait, a díszfaszfejt.
Ne legyen kétség: Deutsch tudja, mit beszél...

Ez a zsigerből származó, érvek nélküli mocskolódás legfeljebb arra jó nektek, hogy a fejeteket belülről kínosan feszítő trágyaléből leeresszetek egy keveset és enyhüljön a kínos feszülés.

Ez a sebaj tóbiás megvetően arról ír, hogy a magyar csendőrök kísérték a zsidó transzportokat.
Csak éppen azt felejted el te seggfej, hogy ezt legutoljára tettük!
Európa már javában élvezkedve lubickolt a zsidótlanításban, vagy már a végén járt, amikor mi a német megszállást követően rákényszerültünk.
A derék szlovákok elsőként tülekedtek nyalni Hitler seggét(ebben is), a derék "győztes" franciák tömeges szállítmányihoz meg szavad sincs, mi? Hogy csak két nációt említsek.

Ki a fene kényszerít benneteket erre a rengeteg balfaszkodásra?
Eléggé ronda banda vagytok! Tudtok róla?

Válaszok:
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 11:25
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 11:29

A magyar helyesírás szerint a vezetéknév megelőzi a keresztnevet.
Paul Lendvai annyira magyar, mint Imre Kertész.


Cole Michael ideges és Heller anyó is fasisztázik.
Ez azt jelenti, hogy jó úton járunk. Akkor lenne baj, ha ezek az emberek dícsérnék a magyar kormányt.


Miután a Lendvaikból van egy kis túlkínálat a baloldalon, ezért megkövetem Lendvai Pali bácsit, ő nem egy szoci barom, hanem egy internáci.


Rendben, de akkor a csendőröknek miért lett volna kötelességük elhinni, hogy Európa egyik kultúrnépe többet is akar, mint eltüntetni a front elől egy megbízhatatlan népességet?

Nincs itt valami kettős mérce? A csendőröknek simán a rovására írod, amit a zsidóknak "nem kéne".

Nem tudsz olyan népet mondani Európában, amely a XX. században, háborús viszonyok között nem gettósított. Ja, meg Amerikát se feledd el, ahol a japánokat gettósították.

Nem mondom, hogy bármilyen szempontból igazolható, de aki nem tudott többről, mint hogy felső parancsra gettósít, azon semmiféle népirtás nem kérhető számon.

Válaszok:
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 11:22

Nehezítsétek meg Lendvai dolgát. Mondjuk úgy, hogy nem azért nem engeditek fellépni az egyik színészt, mert "büdös zsidó". Ugyanis, amíg ez van, nem kell nagy tehetség "hírbe hozni" az országot...


Paul Lendvai téved, mert nem „A közép-európai térség legveszélyesebb jelenségeiként a rasszizmust, az idegengyűlöletet és a korrupciót nevezte.” jelenti a fő veszélyt, hanem az olyan személyek akik korábban itt éltek az országban és a diktatúra alapjainak lerakásában, fenntarthatóságában segédkeztek, majd külföldre menve ügyeskednek a labilis állapot fenntartásában. Ők az igazán veszélyesek az itthoni elvbarátaikkal egyetemben.


Kedvenc témádnál vagy igaz-e koronaszep?!
Persze, te is tudod, hogy Deutsch Tamás nem egy duplanulla.
Deutsch egy nagyon jó eszű ember, de egy bohém természet, amely kizárja, hogy komoly politikai karriert fusson be. Ahhoz több disztingváltság, visszafogott, megfontolt szolídság, és kiegyensúlyozottság szükséges. Ez mind hiányzik Deutschból; számára fontosabbak a bohém életforma nyújtotta örömök. Na, ezért nem fogja Deutsch Tamás azt a politikai karriert befutni, amit a képességei alapján befuthatna, befuthatott volna.
De, hogy egy köcsög lenne, aki lejárat "minket"? Hát ez bizony nem igaz!
(Mellesleg, kiket értesz a "minket" alatt?)

Na, és miért nem tetszik neked, hogy egy Lendvai nevű, köpönyegforgató, szélhámos újságírót annak nevez, ami valójában!?!
Legyek őszinte? Még azt is mondhatnám, hogy Deutsch Tamás eufemisztikusan közelített Lendvai személyiségéhez; egyszerű, félig kedveskedő, egy szavas véleményt alkotott, pedig azt is mondhatta volna, hogy Lendvai egy acsarkodó, jellemtelen, haszonleső, cionista, ultraliberális, köpönyegforgató zsidó szarzsák.

Válaszok:
julianus | 2012. május 10. 11:15
koronaszep | 2012. május 10. 15:17

Szerintem Deutsch Tamásnak nincs igaza és Lendvai nem marha, hanem egy ravasz rókatípus. Tudom ez az utolsó mondatodra nem cáfolat, de nem akartam cáfolni. ;-)

Válaszok:
Forsz | 2012. május 10. 12:38

Nem a csendőrök a hibásak, legalábbis nem az őrvezetők, és tizedesek. Azok akik döntöttek, parancsokat osztogattak. Például az akiről teret készülnek elnevezni Gyömrőn.

És bocsika, de az amarikai japánok gettóba, vagy táborba zárása bár szintén nem a dicsekvésre méltó tettek egyike, de legalább nem irtották ki őket. Nagy különbség.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. május 10. 13:58

A kettő között semmi ok-okozati összefüggés nincsen, azért. Attól, mert valaki Tompit egy élősdi semmirekellőnek tartja , még nem tekinti Lendvay Pault isteníteni. Ez a magánvéleményem, nem kell egyetérteni vele.
A maga módján mindegyik hulladék.


Na és még valami. Igen mások is. Szlovákok, franciák, mások is. De mi is. Még ha nem is elsőként, csak sokadjára. De mi is megtettük.
De mi nem szlovákok vagyunk, nem franciák, hanem magyarok. A magunk viselt dolgával nekünk kell elszámolnunk nem másoknak. Nem a másokéval, a magunkéval.


Ehem...Az Ormányzó Kúr, és a zsidómentés. Mert a zsidótörvényeket a németek hozták, ugye még '39-ben. Ugye a vén lovastengerész volt az a barom, aki egyszerre üzent hadat a Szovjetúniónak, és az USA-nak, akikkel semmilyen alapvető vitánk nem volt, a románokkal és a szlovákokkal viszont szövetségesek voltunk, bár ellopták a fél országunkat.


És Te?

Válaszok:
dönci4 | 2012. május 10. 11:52

Szép nap ez a mai. A Mandineren végre felkerültem a nemszeretett loistára. Ez azért itt rangot jelent.


Istenem de primitív!


Juliska néni! Örűlök, hogy tetszik ennek a baromnak a stílusa, aki ráadásul még büszke is rá. Ez a te színvonalad.


Olyan optimista jólétben ami a nyugatnémeteknek a haború után megadatott, sokkal könnyebb volt szembenézni a közvetlen múlttal, mint a magyaroknak, akiknek még a szovjet rendszer jött a nyakukra amiben eleve szidni kellett Izraelt... Mostanra pedig annyi gond sújtja az országot, hogy az emberek nem ezen töprengenek. Ettöl persze még fontos és tanulságos lenne a történelmi bonyodalmak és tragédiák higgadt elemzése. Szomorú, ha csak gyülölködésre telik az energiákból...

Válaszok:
Sebaj Tóbiás | 2012. május 10. 13:47

Látszott is rajtuk, hogy mennyire örültek a nyaralásnak...


Hasonló cinikusan Magyarország számos tragédiájáról is lehet beszélni és az is undorító lenne...


Ez igy igaz. Nem csoda ha egy aránytalan "büntetést", rendbe akarja tenni a túlzottan megsarcolt. Hitler viszont barbár és örült módon túllött a célon és nemcsak a zsidókkal kapcsolatban.


"Ne hagyd magad provokálni!"
-----------------------------------
Természetesen, koronaszep, engem nem provokálhat; mellesleg régen ismerem, még a HV-ról (miként te is, ha nem tévedek), de az elszomorít, hogy sokat böszmésedett azóta.


Oldgóbé 2012. május 10. 12:03

Hogy kerül ide Gyurcsány?
Mi köze a cikkhez?

Kac-kac, jót röhögtünk.


"...és Lendvai nem marha, hanem egy ravasz rókatípus"
--------------------------------
Persze, hogy nem marha a Lendvai; szerintem ezt Deutsch is tudja, de hát ő ezen a blogján nagyon szűk szavú szokott lenni és a véleményének kifejtésére valószínű, hogy ezt a szót tartotta a legösszefoglalóbbnak.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy Lendvai rókatípus lenne.
Nem, ő nem az, ő jellemtelen és talán Deutschnak is inkább ezt a jelzőt kellett volna választania, mert ez ugyancsak egy szó felhasználása mellett tartalmazza Lendvai személyiségét.
(Én fentebb egy kicsit bővebb voltam)


"Ezt most zsil magadnak mondtad?"
--------------------------------------
Nem, én nem zsil vagyok.


Örülök, hogy alá is írtad az okos hozzászólásod, kedves Faszfej.

(Ja, veled ellentétben van aki nem ér rá egész nap ide írogatni és végigolvasni az összes hozzászólást...)


Igen, különb vagyok. Nem spicliskedtem, nem tartatom el magam másokkal, és nem csináltam fel a titkárnőmet.


Namost, te ugye első hozzászólásodban még azt vetetted a csendőrök szemére, hogy a vasútig kísérték a zsidókat. Azok nem a parancsokat osztogatók voltak ám.

A másik, hogy egy magyar csendőr őrvezető és tizedes tettei miben különböztek amerikai társáétól? Abban, hogy az amerikaiaknál a parancsok kiadói nem ölették meg másokkal azokat, akiket velük összefogattak?

Horthy valóban hozott zsidótörvényeket, és magam is aszondom, hogy nem ezért szeretem, de ez még messze nem zsidóirtás volt. Amikor zsidóirtás volt, akkor viszont Horthy egy erőteljesen háttérbe szorított figura volt.

Még azt is aláírom, hogy erkölcsileg valószínűleg tisztább döntés lett volna 1944 március 19-én lemondania, akkor most Magyarország tele lenne Horthy Miklós terekkel, de Budapesten viszont nem élne zsidó.


Aki fosztogatásban bűnös, az fosztogató (pl. akárhányan a ker. középosztályból). Aki gyilkosságban bűnös (pl. a nyilasok), az gyilkos.
Aki brutális állat módjára viselkedett a gettósítások során, az brutális állat. Aki pedig elgázosította magyar zsidók százezreit, az tömeggyilkos. Na, ez utóbbiak nem magyarok voltak, hanem ha már mindenképpen kollektívuomokban gondolkodsz, a németek, valójában a nácik. Nem olyan nehéz ez, csak némi erkölcsi érzék kell hozzá, és a kollektív felelősség következetes visszautasítása.

A probléma meg ott van, hogy kis hazánkban a baloldalon ez rothadtul nem megy. A baloldal mindig osztályokban, szervezetekben (csendőrség), egyéb kollektívumokban gondolkodik, azokat értékeli a szent haladás szempontjából, és valójában ezért, látszólag mindenféle erkölcsi ürügyekkel ítélkezik.

Egyébként igen: a zsidóság korabeli vezetőit meg kell kérdezni, hogy a zsidók miért voltak teljesen fölkészületlenek egy német megszállásra. Miért nem láttak a szemükkel? Mégiscsak az ő életükről volt szó, nem?


Ne légy hülye, nem a zsidók csinálják a hisztit, hanem egy csomó rájuk hivatkozó liberális idióta. Azt még elhiszem némelyikükről, hogy zsidó ősei voltak, de hogy zsinagógában az itt kommentelők közül senki nem imádkozott, az tuti.

Ha már mindenképpen el kell viselnem, hogy Budapest tele van zsidókra hivatkozó liberális idiótával, akkor csak jobb, hogy zsidók is élnek itt.


Hát, meghatódnék a csodálattól, ha nem éppen a II. világháború kellős közepe lett volna, Magyarország körül egy csomó megszállt országgal, ahol nyilvánvaló volt a zsidóság folyamatos szívatása. Rendben, a sajtót cenzúrázták, de föl tudsz mutatni bármit, egy röpiratot, akármit, ami igazolja, hogy a magyar zsidóság erre reagált?

A csendőrök természetesen németbarátok voltak, és meg akarták tenni, ami rajtuk állt a szovjet megszállás ellen. Azt a parancsot kapták, hogy az ügy érdekében tisztítsák meg a magyar vidéki városokat a szovjet bevonulásban igazából reménykedő zsidóságtól. Megtisztították. Senki nem mondta nekik, hogy tömeggyilkosságban vesznek részt. Az amerikai kollégák ugyanígy jártak el a japánokkal, és abszolút nem rajtuk múlt, hogy a japánokat nem gyilkolták meg.


Nyald ki a seggem, légyszíves!


A valódi felelősség az nem bullshit. Azok a szomszédok, akik eltettek ezt-azt szomszédaik vagyonából, másfajta szomszédok, mint azok, akik iszonyodtak ettől. És ha nem hiszed, hogy utóbbiak is voltak, akkor te nyomod a bullshitet a kollektív felelősségről.

A zsidók felelősségével csak azt akarom elmondani neked, hogy ugyanolyan emberek voltak, ugyanazokkal a hibákkal, és ugyanazzal a közönnyel, mint keresztény szomszédaik. Általánosságban ennyi mondható el.

Válaszok:
duzur | 2012. május 10. 17:27

Azt akarom kihozni, hogy általában nem tehetünk semmiről. Konkrétan tehetünk mindarról, amivel konkrétan ártottunk valakinek. Ez 1944-ben is így volt.

Ami a Kormányzó Urat illeti, konkrétan szégyent hozott ránk, amikor tavasszal nem mondott le, de konkrétan emiatt tudta nyáron leállítani a deportálásokat.

Nem volt ártatlan, de amit konkrétan elcseszett, azt konkrétan jóvátette.


Basszus, nem a Sztójai-kormányt mentegetem, ember! De az egy bábkormány volt, amit Horthy részvételével a nácik ültettek a nyakunkba. Míg azonban Horthy szakított ezzel a kormánnyal, és ténylegesen leállította a deportálásokat, akár tetszik, akár nem, addig e kormány tagjai szimpla vérengző gyilkosok voltak.

A poszt arról szól, hogy Lendvai szerint a társadalom antiszemita, Sebaj Tóbiás szerint pedig pl. nem néz szembe a II. vh. idején lévő felelősségével a népirtásban.

Én meg azt mondom, hogy ilyen kollektív felelősség nem volt, nincs mivel szembenézni, és aki mégis ilyesmivel jön, márpedig elég sokan jönnek ilyesmivel a balosok közül, az fölöslegesen hergeli a társadalmat a zsidók ellen.

Válaszok:
duzur | 2012. május 10. 17:21

Tompi lenne a kedvenc témám ?
Honnan veszed, fogalmam sincs, mint ahogyan arról sem, hogy mi alapján gondolod, hogy egy jó képességű ember lenne .
Semmi jelét nem adta eddig, pedig huszonéve képviselő, hol Európai, hol nemzeti, és miniszter is volt már .
Miféle hiányérzeted van még Deutsch Nemfür Tamást politikai karrierét illetőleg ?

A hír, ami kapcsán Tompi megnyilvánul, arról szól, hogy Lendvai a komplett osztrák elit előtt tartott díszbeszédet.
Elismert, megbecsült, köztiszteletnek örvendő személyiség Európában .
Valószínűleg ezért kérték fel .
Lehet szeretni, vagy nem szeretni, ettől a tény még tény marad.
Tompinak - ennek a szerencsétlen elvetélt
" bohémnak " - ehhez annyi hozzáfűzni valója volt, hogy marha.
Igaz, ha nem lett volna, nem is lenne okunk beszélni róla.
Mert amúgy egy duplanulla.
Szégyent hoz ránk, magyarokra,Magyarországra.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. május 10. 15:44

Na, ezt a diplomát is érdemes lenne a nyikhaj terroristáknak megkapargatni egy kicsit


Én nem is értem, miért nem számolt miniszterelnök urunk a kormányátalakítás kapcsán evvel e kitűnő képességű
dojcstomival ?
Elvégre - csak úgy, mint Orbán -, egyszer már Ő is bizonyított.


Hát, ha Lendvainak a komplett osztrák elit előtt ennyi telt Magyarország vonatkozásában, akkor egy marha.


A holokauszt dumából van már elege mindenkinek. nemcsak itt, a világon mindenhol.
Nos az I. világháborúig Magyarországon igen jó volt zsidónak lenni. Az emancipációs rendelet (1870) után itt élt a legtöbb Oroszországból, Galiciából elmenekült zsidó. Itt épült meg Európa legnagyobb zsinagógája amely most a világon a 2. legnagyobb (Európában még mindig a legnagyobb) itt született Herzlt Tivadar és a rabbiképző is világhírű volt.
Utána jötten a lenin fiúk és Szamuely különítményei, majd Trianon amiért Kun Bélát (is) tették felelőssé. Ekkor kezdett erősödni az antiszemitizmus. A zsidók Kun Béla rémuralma alatt mindent megtettek annak érdekében, hogy így legyen.
Ennek dacára a II. világháborúban nálunk élték túl a legtöbben a vészkorszakot.
Most meg lépten nyomon holokausztoznak! Minket vádolnak azzal is amit a németek követtek el.
Hagyjanak már minket békén! Vonuljanak el a csodás zsinagógájukba és mondjanak időnként néha köszönetet azért,hogy ez a nép igazán toleráns volt velük és ma is az, noha lépten nyomon hergelnek minket kertészákosok és genetikailag alattvalóknak és moslékzabálóknak neveznek minket.
Hagyják már békén a magyarokat.
Itthon is és Brüsszelben is.


Igazad van. Minden alaptalan megbélyegzés bün. A körülményeket is mindig figyelembe kell venni. Sajnos az emberek általában könnyen hergelhetök bárkik és bármi ellen, pláne ha a helyzetük is rossz.

Válaszok:
butapesti | 2012. május 10. 17:40

Ujra igazad van.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. május 10. 17:58

Duzur! Gondoljál bele! Egy ma 70 éves ember anno kettő éves volt amikor a holokauszt történt. Egy ma 80 éves az talán értette egy kicsit, hogy mi történik körülötte.
Nos a mai magyarokat, túlnyomó többségük 1945 után született (én is) éjjel-nappal szívatják azzal, hogy mi történt itt 1944-ben.
Őszintén, Te nem unnád meg? Tényleg elegünk van már abból, hogy egyesek csak ezzel tudnak itt vádaskodni.

Válaszok:
duzur | 2012. május 10. 18:09

Ez viszont tévedés. Lendvai már évtizedek óta komoly politikai elemzöként volt Ausztriában számon tartva és akkoriban a TV-ben ilyen témákkal soha nem foglalkozott. Olyannak ismerik mint akinek nagyon mély ismeretei vannak az egész világpolitikáról amiröl több nyelven is beszél és ír mindenfele.
Szerintem valamikor a Jobbik megalakulása és propagandája körül, tünt fel neki az a gyülölködö hangnem ami pld. a "kurucot" is jellemzi. És az ilyen tendenciák nemcsak öt zavarják.
Bécsben inkább mindig a konzervativ párttal szimpatizált és meggyözödésem, hogy akkoriban közelebb állt hozzá Orbán mint a szocik.

Válaszok:
Muttimi | 2012. május 10. 17:48

Én ilyen korszakára nem emlékszem. Pedig időről időre olvasgattam tőle.

Válaszok:
duzur | 2012. május 10. 23:01

Hát, köszi. Ahogy én látom, a zsidók eszközök egy nagyon csúf politikai játszmában.

Aki "védi" őket, azt sem érdeklik a zsidók, és aki támadja őket, azt sem. Mindenki demonstrálni akar velük valamit.

Én meg egy buta katolikus volnék, akit az is érdekelne, hogy békében tudjanak élni. De én is kimentem a divatból.

Válaszok:
duzur | 2012. május 10. 22:56

Hát, melyik országot említenéd? Franciaországban abszolút számban most több zsidó él, de egyrészt nem volt a II. vh. után érdemleges alija, másrészt meg eleve jóval nagyobb ország.

A túlélési arány nagyobb volt Bulgáriában és Dániában, de ott meg abszolút számban volt eleve nagyon kevés zsidó.


Talán még Olaszország említhető. Ott sokban hasonlóan alakultak a dolgok, mint nálunk.


Ez egy szerencsétlen helyzet. Az egyik oldal ugy érzi, hogy körülötte senkit nem érdekel legnagyobb fájdalma és ezért forszírozza a témát, a másik oldal meg azt szeretné, ha mindaz ami történt lehetöleg a szönyeg alatt maradna.
Pedig józan és empatikus közvetitökre lenne szükség. Abszurd a mai generációkat felelössé tenni az akkor történtekért de ugyanakkor fontos felhivni a figyelmet arra, hogy hova vezet a gyülölködés. A többségi társadalom természetesen a saját sebeivel van elfoglalva, és azokat is közösen kellene gyógyítani.
Ugyanakkor az ujabb zsidó generációnak még közeli fájdalmas emlék családjuk megalázása, és amputálása. Erröl is kell tudni, vádaskodás nélkül, nyugodtan beszélni.


Bár mindenkinek a butasága abból állna, hogy nyugodt életet kiván a másiknak is!.. Ha ez igy körbe-körbe müködne, mindnyájunknak jobb lenne.

A meglátásod különben valószínüleg stimmel...


Nem tudom mióta ismered. Én kb. 1970-óta tudok róla.


Ez az a mentalitás amit a zsidók szemére hánynak. Hogy mindig csak a saját sebeikkel törödnek. Pont ugy mint te...



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó